MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Divinity: Original Sin 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=45344
Strona 8 z 8

Autor:  zaboleq [ 11 paź 2017, 14:27 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin 2

No w sumie to chyba spróbuje tego podejścia bo jednak widziałem sporo opini że trzeba się skupić na jednym typie dmg ze względu na dużą ilość physial/magic armora. 4 osoby szybciej zdejmą jakąkolwiek ilość physicala niż 1 osoba magical. Oczywiscie są pewne moby które np w ogóle physicala albo magicala nie mają ale to raczej rzadkość.

Autor:  Kaban [ 11 paź 2017, 15:37 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin 2

zaboleq napisał(a):
No w sumie to chyba spróbuje tego podejścia bo jednak widziałem sporo opini że trzeba się skupić na jednym typie dmg ze względu na dużą ilość physial/magic armora. 4 osoby szybciej zdejmą jakąkolwiek ilość physicala niż 1 osoba magical. Oczywiscie są pewne moby które np w ogóle physicala albo magicala nie mają ale to raczej rzadkość.


Czy ja wiem? Na pewnym etapie Twój mag wali tak potężny damage, że dosłownie rozkurwia magic armor przeciwników (szczególnie pojebane są wszystkie skille używające source). Do tego świetne debuffy, buffy itd. Ja miałem w drużynie dosłownie jednego pełnego maga i dawał sobie świetnie radę. Do tego niektóre zaklęcia doskonale komponują się z resztą ekipy walące po armorze - na przykład earthquake. Widzę, że poleciałeś w dużo szkół magii swoim magiem. Ja miałem geo/pyro i pod koniec gry z ekwipunkiem miałem je na poziomie 14~. No i upewnij się, że masz trait pozwalający zadawać krytyczne obrażenia czarami. Mając 40% kryta i nakurwiając AOE robisz armaggedon.

Autor:  zaboleq [ 11 paź 2017, 16:19 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin 2

No domyślnie ograniczę się chyba tylko do geo/pyro bo te są najlepsze. Ponoć laser Ray robi ostroą miazgę z mobków ale nie jestem jeszcze w driftwood. Zastanawiam się tylko czy potrzebuje aż 3 melasów. Wydaje mi się, że ranger zrobi o wiele większy dmg niż 1h + shield i pozwala wykanczać przeciwników którzy są upierdliwi po prostu szybciej + ma więcej AoE no i elemental arrows. Muszę pokombinować. Ile wy mieliście melasów w swoich teamach??

Autor:  Kaban [ 11 paź 2017, 18:29 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin 2

zaboleq napisał(a):
No domyślnie ograniczę się chyba tylko do geo/pyro bo te są najlepsze. Ponoć laser Ray robi ostroą miazgę z mobków ale nie jestem jeszcze w driftwood. Zastanawiam się tylko czy potrzebuje aż 3 melasów. Wydaje mi się, że ranger zrobi o wiele większy dmg niż 1h + shield i pozwala wykanczać przeciwników którzy są upierdliwi po prostu szybciej + ma więcej AoE no i elemental arrows. Muszę pokombinować. Ile wy mieliście melasów w swoich teamach??


Ja miałem bardzo podobny team. Z tym, że 2H był z necro, zabójca bez warfare i mag pyro/geo. I oprócz pewnych "nieuczciwych" walk, gdzie bossowie zaczynają z milionem AP to od 3 aktu szło jak z płatka. Laser Ray jest bardzo mocny, ale czasem wariuje przy różnicach w wysokości. Szczerze? Jakbym miał robić 2 przejście, to zamiast pyro/geo to bym poszedł w geo/aero albo hydro. Chociaż nie powiem, przyzwanie ognistego ślimaka nie raz uratowało mi dupsko :D I zerknij sobie na original sin 2 wikia na skille, bo ja dopiero po ukończeniu gry zobaczyłem jak wiele fajnych umiejętności wychodzi z połączenia 2 niecodziennych szkół. Jak na przykład mass corpse explosion czy sparkling strikes :/

Autor:  zaboleq [ 11 paź 2017, 23:57 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin 2

Czyli jakieś dokładnie setup miałeś? I nie ma takieo skilla jak sparkling strike tylko jest sparkling swings ;P.

Autor:  Kaban [ 12 paź 2017, 13:04 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin 2

zaboleq napisał(a):
Czyli jakieś dokładnie setup miałeś? I nie ma takieo skilla jak sparkling strike tylko jest sparkling swings ;P.


Kurwa faktycznie. Pierwszy ( i ostatni) raz zobaczyłem ten skill, jak mnie jeden z "bossów" zaczął napierdzielać nim po ryju. Całkiem ciekawa sprawa.

Mój team :

Fane - 2H + necro + warfare. Bone Widow jeszcze przed nerfem robiła ogień z dupy przeciwnikom. Do tego potężny DMG ze skilli i niezłe CC.
Red Prince - Miecz + tarcza. Warfare + geo. W sumie to najmniej robił w drużynie. Sporadyczne rzuty tarczą, fortyfikacja i knockdowny na przeciwnikach. Tutaj mnie wkurwiło, że mimo ogromnego armora to przeciwnicy od 3/4 gry potrafią ściągnąć go na strzała przez niezbalansowany Overpower.
Sebille - scoundrel + poly. 2H dagger. Największy dmg, mocne CC.
Ifan - pyro/geo - bardzo duży dmg. Tarcza dawała mu duże survi. Nie do zajebania, dzięki wysokiemu magic armorowi i armorowi. Niedojebane skille z source - potrafiły rozkurwić cały magic armor wszystkim przeciwnikom w zasięgu. Jak wszedł kryt to destrukcja.

A i obowiązkowo dawałem 1 punkt w poly na wszystkich walczących wręcz - kurczak OP.

Autor:  zaboleq [ 14 paź 2017, 01:07 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin 2

Skille które można uzywać za source point zdobywa się dalej w grze? Jak się ten skill za source nazywa o którym mowisz? Szukam i nie mogę znaleźć tak dojebanego skilla :P.

Autor:  Kaban [ 14 paź 2017, 09:15 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin 2

zaboleq napisał(a):
Skille które można uzywać za source point zdobywa się dalej w grze? Jak się ten skill za source nazywa o którym mowisz? Szukam i nie mogę znaleźć tak dojebanego skilla :P.



Będą do kupienia jako książki. Można też niektóre znaleźć w skrzynaich etc (oczywiście łatwiej kupić).

Najbardziej dojebany skill Warfare - używa 2 AP i 1 SP
http://divinityoriginalsin2.wiki.fextra ... /Overpower

Mega silny czar z geo - używa 3 AP i 3 SP
http://divinityoriginalsin2.wiki.fextra ... c+Eruption

Duży zasięg, wali we wszystko w polu 3 metrów, zostawia pod przeciwnikami olej, który wrzuca im slowa (często marnują przez to połowe/całe AP). A source point nie ma co żałować - wystarczy zostawić jedną piramidkę w lokacji, gdzie można odnawiać te punkty w nieskończoność, a drugą położyć w miejscu gdzie aktualnie jesteśmy. No ale te najlepsze czary to wykorzystasz dopiero od 3 aktu i dalej. Wcześniej korzystaj ze słabszych, ale równie przydatnych source spelli ( jak ognisty ślimok, który wali z byka).

PS. Niektórzy przeciwnicy też mają te zaklęcia, przez co w późniejszych fazach gry, walki zaczynają robić się niedojebane..

Autor:  zaboleq [ 15 paź 2017, 02:23 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin 2

Kurwa mam 8 lvl i jestem na reaper cost a ziomki nadal mają książki na 2 lvl. Chciałem kupić summon bone widow ale ani Tarquin go nie ma (zniknął mi w ogóle ze statku) ale w Driftwood nikogo z tym spelllem nie widzę. WTF? Tak samo nigdzie nie mogę znaleźć Laser Ray. Muszę mieć lvl 10 czy jak?

Autor:  Kaban [ 15 paź 2017, 08:32 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin 2

zaboleq napisał(a):
Kurwa mam 8 lvl i jestem na reaper cost a ziomki nadal mają książki na 2 lvl. Chciałem kupić summon bone widow ale ani Tarquin go nie ma (zniknął mi w ogóle ze statku) ale w Driftwood nikogo z tym spelllem nie widzę. WTF? Tak samo nigdzie nie mogę znaleźć Laser Ray. Muszę mieć lvl 10 czy jak?



Coś koło tego. A potem na poziomie 16, więc jeszcze w akcie II powinieneś mieć najlepsze spelle - o ile sporo eksplorujesz i wykonujesz questy. Pamiętaj, że zawsze możesz też sam stworzyć spellbook. Pusta książka + scroll z danym zaklęciem. Pamiętaj tylko, że wysoko poziomowa pusta książka musi być łączona z mocniejszymi scrollami.

Autor:  zaboleq [ 15 paź 2017, 12:03 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin 2

Heh myślałem, że skoro na 4 lvlu są spellbooki z poziomu 2 to na 8 będą z poziomu 3 ale wychodzi na to, że jednak nie :).
Są gdzieś najemnicy w Reaper Coast do wynajecia?

Autor:  Kaban [ 15 paź 2017, 12:39 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin 2

zaboleq napisał(a):
Heh myślałem, że skoro na 4 lvlu są spellbooki z poziomu 2 to na 8 będą z poziomu 3 ale wychodzi na to, że jednak nie :).
Są gdzieś najemnicy w Reaper Coast do wynajecia?



Chodzi ci o towarzyszy bez osi fabularnej? Po prostu teleportuj się znowu na statek i tam u lizard babeczki możesz zrobić kompana.

Autor:  zaboleq [ 21 paź 2017, 15:49 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin 2

W jakiej kolejności robić questy na Reaper Coast? Mam 9 lvl i kurna nie wiem gdzie iść :E.

Autor:  Kaban [ 21 paź 2017, 20:06 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin 2

zaboleq napisał(a):
W jakiej kolejności robić questy na Reaper Coast? Mam 9 lvl i kurna nie wiem gdzie iść :E.


Porób trochę questów w driftwood, żeby wpadł ci 10 poziom. Następnie idź na zachód i tam szalej. Potem dopiero wschód i północne granie.

Strona 8 z 8 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team