MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Divinity: Original Sin 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=45344
Strona 3 z 8

Autor:  Kaban [ 19 wrz 2017, 12:46 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin 2

"Studio Larian ma powody do świętowania. W ciągu czterech dni od premiery Divinity: Original Sin II zdołało dwukrotnie przebić początkową sprzedaż udanej poprzedniczki, ustanawiając nowy rekord dla belgijskiego dewelopera. Ponadto tytuł może pochwalić się ogromną popularnością na Steamie, z liczbą grających w tym samym czasie przebijającą kilkukrotnie jakąkolwiek inną klasyczną produkcję RPG."

W ostatnich dniach równocześnie grało w gierkę 75-85 tys. ludzi. Gdzieś tam czytałem, że to rekord wśród gier cRPG. I prawidłowo :D

Autor:  Mendol [ 19 wrz 2017, 22:33 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin 2

podajcie buildy jakimi gracie.
nie za bardzo mam pomysl z czym polaczyc mojego assasina i huntsmana.
z wizardem experymentuje i tez ciekaw jestem jakie sa dobre polaczenia.

Autor:  yabaddi [ 20 wrz 2017, 07:28 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin 2

Hm.. Nie wiem czy to optymalny build ale jest skuteczny i gra nim sprawia mi satysfakcję.

Fane - Warfare, Necromancer (1h&shield)
Sebille - Scoundrel, Huntsman (2x dagger)
Lohse - Summoner, Hydrosophist (2x wand)
Red Prince - Pyromancer, Geomancer (2x wand)

Generalnie duet Fane & Lohse kładzie wszystko jak leci. Fane'owi dałem jeszcze 1 pkt Aerothurgii aby miał Teleportation (świetnie przyciąga w strefę attacks of opportunity albo eksplozji Boated Cadavera). Sebille dostała dodatkowo Huntsmana ze względu na Tactical Retreat i Glitter Dust (bezcenny w walkach z tymi co używają invisibility), First Aid też czasem się przydaje.
Różnica względem części pierwszej jest taka, że dużo trzeba inwestować w elemental resistance, są dużo ważniejsze niż samo HP. Praktycznie każde stworzenie w części drugiej potrafi atakować jakimś elementem.

Autor:  Mendol [ 20 wrz 2017, 08:26 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin 2

ok dzieki, ten summoner wyglada calkiem ok, ale jakos nie podoba mi sie :)
no nic pokombinuje wieczorem i przerobie tanka Red Prince na warfare + necro, a Fane zostanie z pyro + geo + cos tam :)
Sebille tez dodam huntsmana bo czasami brakuje wlasnie tacticala w walkach.

Autor:  Mendol [ 20 wrz 2017, 09:04 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin 2

a jak dziala dmg z ukrycia? odpalam sneaking ale nigdy nie wchodzi, jest wymagany jakis skill?

Autor:  Farin666 [ 20 wrz 2017, 09:42 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin 2

Mendol napisał(a):
a jak dziala dmg z ukrycia? odpalam sneaking ale nigdy nie wchodzi, jest wymagany jakis skill?


eh akurat wszystko w stylu rogue itp. ssało trochę w jedynce, przypuszczam że i tutaj podobnie - ich dmg w porównaniu do innych klas był raczej mało przydatny i mój "assasin" skończyl jako buff station dla innych:P

Autor:  Mendol [ 20 wrz 2017, 10:31 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin 2

moj sie fajnie rozkreca i jest calkiem ok, ma przydatne skille.
ale ogolnie czuje jakis brak poweru w walkach i mam wrazenie, ze to wina moich zjebanych buildow i braku kasy na wykup skilli po zmianach :)

Autor:  tiomor [ 20 wrz 2017, 10:45 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin 2

Farin666 napisał(a):
Mendol napisał(a):
a jak dziala dmg z ukrycia? odpalam sneaking ale nigdy nie wchodzi, jest wymagany jakis skill?


eh akurat wszystko w stylu rogue itp. ssało trochę w jedynce, przypuszczam że i tutaj podobnie - ich dmg w porównaniu do innych klas był raczej mało przydatny i mój "assasin" skończyl jako buff station dla innych:P


Pozwolę się nie zgodzić, bo aktualnie gram :D. Dobry rogue/skryto to skarb, który wali ogromny dmg i jest wstanie wyłączyć błyskawicznie każdego mobka. Tylko powinien bardziej polować na samotnych łuczników/magów niż stać w głównym tłumie.

Autor:  Farin666 [ 20 wrz 2017, 10:49 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin 2

tiomor napisał(a):
Farin666 napisał(a):
Mendol napisał(a):
a jak dziala dmg z ukrycia? odpalam sneaking ale nigdy nie wchodzi, jest wymagany jakis skill?


eh akurat wszystko w stylu rogue itp. ssało trochę w jedynce, przypuszczam że i tutaj podobnie - ich dmg w porównaniu do innych klas był raczej mało przydatny i mój "assasin" skończyl jako buff station dla innych:P


Pozwolę się nie zgodzić, bo aktualnie gram :D. Dobry rogue/skryto to skarb, który wali ogromny dmg i jest wstanie wyłączyć błyskawicznie każdego mobka. Tylko powinien bardziej polować na samotnych łuczników/magów niż stać w głównym tłumie.


Tak problem tylko ze mag czcy woj sa w stanie zrobic to szybciej i lepiej:P Ale w dwojke jeszcze nie gralem, dlatego moje obserwacje sa na podstawie jedynki.

Ps.
Jak jest z lootem? Tak samo słabo jak w jedynce? tj. Nic nie leci prawie przez całą grę aż do prawie ostatniej lokacji?- i trzeba sie ratowac vendorami/craftem?

Autor:  Mendol [ 20 wrz 2017, 10:53 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin 2

tiomor napisał(a):
Farin666 napisał(a):
Mendol napisał(a):
a jak dziala dmg z ukrycia? odpalam sneaking ale nigdy nie wchodzi, jest wymagany jakis skill?


eh akurat wszystko w stylu rogue itp. ssało trochę w jedynce, przypuszczam że i tutaj podobnie - ich dmg w porównaniu do innych klas był raczej mało przydatny i mój "assasin" skończyl jako buff station dla innych:P


Pozwolę się nie zgodzić, bo aktualnie gram :D. Dobry rogue/skryto to skarb, który wali ogromny dmg i jest wstanie wyłączyć błyskawicznie każdego mobka. Tylko powinien bardziej polować na samotnych łuczników/magów niż stać w głównym tłumie.


tiomor jaki masz build na swoim rogalu? i skille :)

Autor:  tiomor [ 20 wrz 2017, 11:16 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin 2

Farin666 napisał(a):

Tak problem tylko ze mag czcy woj sa w stanie zrobic to szybciej i lepiej:P Ale w dwojke jeszcze nie gralem, dlatego moje obserwacje sa na podstawie jedynki.


No ja włąśnie mówię o jedynce, w dwójkę też nie grałem ;). I nie, nie są wstanie. Skryto jest wstanie przebieć pół mapy w jednej turzy i pojawić się tam, gdzie mag nie ma zasięgu, a woj będzie za 10 tur i zadać jeszcze ze 2-3 kryty na plecy. :D

@Mendol, jeśli chodzi ci o build do 1 do mogę wieczorem podać, bo to postać kumpla w coopie, więc od niego musiałbym wyciągnąć.

Autor:  Mendol [ 20 wrz 2017, 11:21 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin 2

bylbym wdzieczny :)

Autor:  Farin666 [ 20 wrz 2017, 13:01 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin 2

tiomor napisał(a):
Farin666 napisał(a):

Tak problem tylko ze mag czcy woj sa w stanie zrobic to szybciej i lepiej:P Ale w dwojke jeszcze nie gralem, dlatego moje obserwacje sa na podstawie jedynki.


No ja włąśnie mówię o jedynce, w dwójkę też nie grałem ;). I nie, nie są wstanie. Skryto jest wstanie przebieć pół mapy w jednej turzy i pojawić się tam, gdzie mag nie ma zasięgu, a woj będzie za 10 tur i zadać jeszcze ze 2-3 kryty na plecy. :D

@Mendol, jeśli chodzi ci o build do 1 do mogę wieczorem podać, bo to postać kumpla w coopie, więc od niego musiałbym wyciągnąć.


Zasieg maga jest praktycznie na cala mape:)
Woj z thunder jump i tym rushem swoim dobiega do grupy w tej samej turze i czesto zapiernicza wszystkich w tej samej oath of des. dostanie i leci z (rush(nie pamietam nazwy)+power stance+whirlwand+ jak cos jeszcze zyje to adrenaline+flury+criple blow- i 2-3 death knihty sa dead:))
Mag w pierwszej swojej turze zapierniczy z Hail Attack+Storm i czesto po walce...:) (poziom ponizej tego najtrudniejszego)

Autor:  Mendol [ 20 wrz 2017, 14:00 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin 2

Jaki hail attack?

Autor:  Kaban [ 20 wrz 2017, 14:06 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin 2

Tak czytam jak wszystko rozpierdalacie i aż jestem w szoku. Z tego co zauważyłem, to na poziomie trudności tactican przeciwnicy mają +50% HP, armora i magic shielda. Ogólnie ciężko mi idzie, ale wczoraj znalazłem fajny dungeon i wzbogaciłem się mocno.

Ja lecę taką ekipą :

Fane - necromancer + inquisitor
Sebille - rogue
Ifan - pyromancer + geomancer (wand + tarcza)
Red Prince - 1h + shield

Największy dmg wychodzi od Sebille + Fane. Ifan leci głównie na buffy, ale wszystko zależy od pojedynku. Red Prince działa u mnie słabo. DMG przeciętny, a jego provoke jest chujowe, bo przeciwnicy nie mogą mieć armora, żeby wszedł. Biorąc pod uwagę, że większość z nich ma go po 150 to jest kurwa ciężko.

Autor:  Farin666 [ 20 wrz 2017, 14:20 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin 2

Kaban napisał(a):
Tak czytam jak wszystko rozpierdalacie i aż jestem w szoku. Z tego co zauważyłem, to na poziomie trudności tactican przeciwnicy mają +50% HP, armora i magic shielda. Ogólnie ciężko mi idzie, ale wczoraj znalazłem fajny dungeon i wzbogaciłem się mocno.

Ja lecę taką ekipą :

Fane - necromancer + inquisitor
Sebille - rogue
Ifan - pyromancer + geomancer (wand + tarcza)
Red Prince - 1h + shield

Największy dmg wychodzi od Sebille + Fane. Ifan leci głównie na buffy, ale wszystko zależy od pojedynku. Red Prince działa u mnie słabo. DMG przeciętny, a jego provoke jest chujowe, bo przeciwnicy nie mogą mieć armora, żeby wszedł. Biorąc pod uwagę, że większość z nich ma go po 150 to jest kurwa ciężko.

Olej tanka i idz z nim w dps;p - w koncu najepsza obrona to atak:P

Autor:  Kaban [ 20 wrz 2017, 15:37 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin 2

No na chwilę obecną to posiadanie "tanka" zupełnie mija się z moimi oczekiwaniami. Kompletnie niezrozumiałe jest dla mnie to, że aby sprowokować przeciwnika, to muszę wcześniej rozjebać mu cały armor. A skoro przeciwnik nie ma już armora, to spokojnie mogę mu dołożyć CC w postaci knockdowna + dmg - przykładowo za pomocą battering ram. A tutaj wydzieram postacią mordę, żeby dać taunt na 1(!) turę bez dodatku dmg.

Yabaddi, co Ty robisz, że grając 1h + tarcza miotasz przeciwnikami jak szatan?


PS. Dojebałem trochę Ifana i obecnie potrafi solidnie przypierdolić za 60+ za pomocą supernova. Szkoda, że łatwo przeciwnicy mogą go wyłączyć z walki za pomocą wombo-CC-combo. Nadal uważam, że mam jakiś skrajnie niski armor i magic resist na mojej drużynie. Oprócz Red Prince'a, który ma 120~ to reszta ledwo oscyluje przy 50 (6 poziomy). Jak mi wypierdala gang Magistrów mający po 200~ to robi się ciężko. Tak jak pisałem wcześniej, marksmani przeciwnika potrafią nakurwiać we mnie po 80 w czasie jednej tury. Dupę ratuje mi Sebille, bo jako rogue porusza się ultra szybko po miejscu walki, a na dodatek wykurwia backstaby po 60~. Ktoś wyżej pisał, że rogue jest słaby - nie zgadzam się, bardzo duży DPS z odpowiednimi buffami.

Autor:  Kelebglin [ 20 wrz 2017, 18:27 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin 2

ja mam

randoma maina battlemage - dual/warfare z aero
Prince - warfare 1h + shield + pyro
Fane - różdzka + shield (żeby nie padał szybko) hydro + necro
Beast - Łuk/crossbow Huntsman/scout

może beasta zrobię na daggery potem, ale z łukiem też ładny dmg sieje

Autor:  Razoth [ 20 wrz 2017, 23:29 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin 2

https://www.nexusmods.com/divinityoriginalsin2/mods/18/?

Polecam. :D

Autor:  raggnarok [ 21 wrz 2017, 15:01 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin 2

Pamietajcie, ze magowi mozna dac tarcze, czyli 1H rozdzka + shield :) Znaczaco podwyzsza przezywalnosc :)

Strona 3 z 8 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team