MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Post launch - opinie i komentarze.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=84&t=36646
Strona 8 z 22

Autor:  realnaste [ 14 paź 2010, 19:10 ]
Tytuł: 

Potwierdzam, że gra wygląda ślicznie, działa płynnie i jest strasznie niestabilna. Ale się tego spodziewałem, więc pozostaje wzruszyć ramionami i jeszcze chwilę poczekać.

Ps. Latający jegomość to raczej wina wczytywania, niż poważny bug, ale mogę się mylić. Dam znać jak z tym jest, jak tylko będę mógł to naprawdę sprawdzić.

Autor:  Mendol [ 14 paź 2010, 20:35 ]
Tytuł: 

slicznie? czy ty widziales jak wygladal age of conan?
albo darkfall?
MO brakuje w chuj do wygladania 'ladnie'.

Autor:  realnaste [ 14 paź 2010, 20:46 ]
Tytuł: 

Widziałem i moim zdaniem DF wygląda tragicznie (plus ma ograniczone strasznie pole widzenia), a i AoC nie robi takiego wrażenia, ponad to tam nie chodzisz po świecie, tylko po sprytnie połączonych małych pokoikach udających otwarte przestrzenie.

I polecam darować sobie dalszą rozmowę na ten temat, bo wiadomo, że gusta są różne, i nie da się obiektywnie stwierdzić, czy jabłka są lepsze od pomarańczy.

Autor:  Mendol [ 14 paź 2010, 20:48 ]
Tytuł: 

za to w MO chodzisz po swiecie, ktory jest pusty, zawiera rzeczke, drzewka, skalki i tyle...
anyway ciesze, ze ci sie podoba - ja niestety nadal nie widze nic w tej grze co mogloby mnie przekonac do wykupienia subskrypcji.

Autor:  realnaste [ 14 paź 2010, 20:54 ]
Tytuł: 

tyle dobrego, że ta rzeczka (ryby) i drzewka (drewno) i skałki (metale) to surowce oraz punkty możliwe do wykorzystania strategicznie. Inaczej i ja bym się martwił. Wszystko zależy od tego, czego szukasz w grze. ;)
Ja np nie lubie wielkich wykrzykników nad głowami i "epickich" stworów na każdym kroku. "Naturalizm" świata w MO jest właśnie jedna z tych rzeczy, które mnie urzekły. Motywy takie jak Speed tree, obsługa tekstur w wysokiej rozdzielczości i dx10 tylko dodały temu rumieńców.

Autor:  Mendol [ 14 paź 2010, 21:45 ]
Tytuł: 

calkiem jak w dfo.
problem w tym, ze w dfo walcza juz z zupelnie innymi problemami niz MO.
i sa 100 lat do przodu.
i serio, niewiele widziales w DFO jesli myslisz, ze MO jest ladniejsze.
nie wspominajac o combat, lagach, zaludnieniu, siegach, itd. itp.
imo MO w tej chwili to tylko sciaganie kasy z ludzi. powinni sie przyznac, ze im nie wyszlo i powiedziec pa pa.

Autor:  realnaste [ 14 paź 2010, 21:50 ]
Tytuł: 

Wiele osób w społeczności MO myśli tak o DF i ich twórcach. Jak już wspomniałem- kwestia gustu. I są 1 rok do przodu, nie 100 lat ;)
Ja osobiście uważam, że DF jest dobrą grą dla maniaków arcadeowego pvp. Nie widzę w tym nic złego. Dla każdego coś miłego. Nie zapowiada się, by miało być inaczej kiedykolwiek. MO natomiast jest dla tych którzy szukają tego starego dobrego rpg w mmo. Dlatego można oswajać, kraść itd. Sandbox, choć przydało by się jeszcze nieco piasku.

Autor:  Mendol [ 14 paź 2010, 21:58 ]
Tytuł: 

arcadowego? bardziej skillowego...
no ok w MO mozna oswajac, krasc. ale poza tym to jeden wielki fail.
poczawszy od grafiki, poprzez animacji - a na walce skonczywszy.
poza tym obawiam sie, ze spolecznosc MO w tej chwili to paredziesiat osob, ktore na sile probuja utrzymac ten projekt przy zyciu.
probowalem w becie, kupilem pre order, probowalem w retailu - MO nie dostarcza nawet 1/10 fun'u, ktory mozna miec np. z dfo.
dzialajacy bez laga combat, magia, walka na morzu, siege.
z MO do tej pory pamietam ten filmik sprzed paru tygodni gdzie kolesie klepali sie pod gorka... straszny zal.

Autor:  realnaste [ 14 paź 2010, 22:04 ]
Tytuł: 

eh. ta rozmowa nie ma sensu. "bardziej skilowego" bo jest szybki, pelen skakania i tych samych buildów?

Grind i brak jakichkolwiek ciekawych motywów poza pvp. Płytki crafting, brak ograniczenia na skile i inne błędy designu w rdzeniu mechaniki gry.
Widzisz? Też tak potrafię.
Gra nie jest "failem" tylko dlatego, że tobie sie nie podoba. Wiele osób zawiedzionych MO, jak ty, gra teraz w DF, ale i wiele osób zawiedzionych DF gra teraz (i ma frajdę) w MO.

PS. arcade, czyli przeciwieństwo symulacji to nie jakaś obelga, tylko styl/konwencja w jakiej może być utrzymana rozgrywka danego tytułu (np Quake= arcade, podczas gdy Operacja Flashpoint= symulacja, co nie znaczy, ze którakolwiek z tych gier jest lepsza od drugiej) ;)

Autor:  Mendol [ 14 paź 2010, 22:12 ]
Tytuł: 

nie. nie chodzi o to, ze jest szybki. chodzi o to, ze dziala poprawnie.
bez lagow, jest skillowy (wykorzystanie terenu, skilli, magii).
w MO nie ma grindu? to co te postacie robily stojac 24/h przy skalce kopiac i koxajac atrybuty? to, ze zajmowalo to po prostu mniej czasu nie swiadczy, ze jest lepiej.
ok skill cap jest calkiem fajny, o ile dziala.
w MO craft jest zajebisty? i tak (z tego co pamietam) jest jeden typ zbroi, w ktorej warto biegac i jeden weapon, z ktorym jest sens walczyc.

i nie chodzi o to, co kto potrafi.
tylko o to, ze w miasteczku, w ktorym bylo 20 osob nie dalo sie grac pratycznie w MO.
MO jest w fazie wczesnej alphy. i nie masz racji mowiac, ze sa rok za DFO.
bo sa co najmniej 10 lat w plecy. biorac pod uwage ile czasu zajmuje im naprawda podstawowych rzeczy, biorac pod uwage, ze nie maja pojecia jak je naprawic - MO stanie sie grywalne za 2-3 lata.

i serio bylem tak samo napalony na ten tytul jak ty.
ale bylem w stanie zdac sobie sprawe z tego, ze jest to zajebisty pomysl na papierze. a do realizacji w praktyce brakuje jeszcze w chuj.

Autor:  realnaste [ 14 paź 2010, 22:19 ]
Tytuł: 

Cytuj:
co te postacie robily stojac 24/h przy skalce kopiac i koxajac atrybuty?

O_O nie wiem. Serio.
a ile dni, jeśli można wiedzieć?
I moim zdaniem mylisz się. Jeśli grind można zakończyć po tygodniu, zamiast grindować bez końca, to jest lepiej.
Co do twego wróżenia dotyczącego ilości czasu potrzebnej do "naprawienia" MO- zobaczymy. Moim zdaniem DF jest już teraz w tyle za MO, twoim wręcz przeciwnie. Powtarzam- kwestia gustu. I nie masz wyłączności na prawdę i jedynego prawdziwego poglądu na rzeczywistość. Jedynie przedstawiasz swoją opinię i wykazujesz się na tyle ignorancją, by przedstawiać ją jako fakty. I to w kwestiach gustu. A ja już wspomniałem- jeden woli pomarańcze, inny jabłka.
I nie jestem "napalony" na tytuł, tylko autentycznie się dobrze przy nim bawię ;)

Autor:  Mendol [ 14 paź 2010, 22:21 ]
Tytuł: 

no to ci wspolczuje :)

Autor:  realnaste [ 14 paź 2010, 22:22 ]
Tytuł: 

bo?

Autor:  Farin [ 15 paź 2010, 16:22 ]
Tytuł: 

realnaste mam parę pytań dotyczących postaci jak i samego combatu:
W DFO z tego co zauważyłem to "wszyscy" mają "wszystko". Kłuje mnie w oczy, że facet biega sobie w pięknej zbroi i popitala z taką samą werwą jak gość bez. Dziwnie się prezentuje tez combat - machasz mieczykiem aby zaraz zmienić na różdżkę i nawalać jak urodzony mag. Ogólnie to pvp wygląda jak króliczki na sterydach.
Jak to jest w MO? Są jakieś różnice w noszeniu skórki, a pełnej płytówki?
Goście w pełni obciążeni mogą pływać jak foki ?
Czy jeśli zajmiesz się magią to już mieczykiem tak nie pomachasz jak ktoś kto właśnie szkoli się głównie w białej broni ?
Czy istnieje coś takiego jak stamina ?

Autor:  Havok [ 15 paź 2010, 17:07 ]
Tytuł: 

Farin napisał(a):
realnaste mam parę pytań dotyczących postaci jak i samego combatu:
W DFO z tego co zauważyłem to "wszyscy" mają "wszystko". Kłuje mnie w oczy, że facet biega sobie w pięknej zbroi i popitala z taką samą werwą jak gość bez. Dziwnie się prezentuje tez combat - machasz mieczykiem aby zaraz zmienić na różdżkę i nawalać jak urodzony mag. Ogólnie to pvp wygląda jak króliczki na sterydach.
Jak to jest w MO? Są jakieś różnice w noszeniu skórki, a pełnej płytówki?
Goście w pełni obciążeni mogą pływać jak foki ?

Jak widzę w dfo grałeś ;). Wszyscy mają wszystko fakt, w mortalu pewnie wszyscy mają alty. W dfo wszyscy skaczą jak króliki, walka mo przypomina starcia na oddziałach geriatrycznych. Wszyscy biegają w jednym, fakt jest jeden set dla maga i jeden do meele. Ale jesli myślisz że w mo mędzie się to róznić to imo jesteś w błędzie. Liczy się dps lub armor i nikt nie będzie latał w jednej z miliona niepotrzebnych konfiguracji.

Autor:  Azdul [ 15 paź 2010, 18:03 ]
Tytuł: 

Havok napisał(a):
W dfo wszyscy skaczą jak króliki, walka mo przypomina starcia na oddziałach geriatrycznych.


http://www.youtube.com/watch?v=m8wn7daIZDE
Mortal ma to, czego Farinowi brakuje w DF.

Co mnie przeraża w MO, i sprawia, że jeszcze długo nie kupię MO, to moment 00:54, i komentarze do tego video na forum MO:
http://www.mortalonline.com/forums/54404-epic-patch-pvp-hd-video.html
It's short but looks good, combat feels better imo.
Looks good man!
Looks much more fluent and not "lol look at me as i warp around the screen and hit you from 40 feet away"
Ya this really is MO 2
This makes my pants tingle!

Z drugiej strony dobrze, że jest paru naiwnych, którzy sponsorują projekt pod tytułem "doprowadzenie MO do stanu grywalności" :wink:. Dzięki temu może kiedyś warto będzie go kupić.

Autor:  realnaste [ 15 paź 2010, 18:43 ]
Tytuł: 

Cytuj:
W DFO z tego co zauważyłem to "wszyscy" mają "wszystko".

Zapewne chodzi Ci tu o brak skill cap-a, czyli ograniczonej ilości punktów na umiejętności. W MO na szczęście masz ograniczenia i punktów umiejętności i atrybutów, więc mag nie będzie świetnym szermierzem, ani też nie nałoży ciężkiej zbroi.

Cytuj:
Jak to jest w MO? Są jakieś różnice w noszeniu skórki, a pełnej płytówki?


Dopiero w najbliższym,[url]nieokreślonym[/url] czasie zaimplementowany będzie system temperatur wpływający tak na postrać jak i na moby, więc będzie trzeba dbać i o odpowiedni ekwipunek i o to, by z misiem polarnym nie biec na pustynię. W tej chwili siła wpływa na maksymalny ekwipunek jaki możesz nosić bez uciążliwych modyfikatorów spowalniających twoją postać.

Cytuj:
Goście w pełni obciążeni mogą pływać jak foki ?

Nie. Ciężar wpływa na to z jaką łatwością twoja postać porusza sie w toni. Oczywiście są odpowiednie umiejętności, które mogą jej w tym pomóc. Zaznaczam tu, że miałem mało do czynienia z pływaniem, ale nieraz słyszałem, jak ktoś się śmiał, że przypadkiem wlazł do wody z pełnym plecakiem i poszedł na dno jak kamień.

Cytuj:
Czy istnieje coś takiego jak stamina ?

Oczywiście. I umiejętne nią zarządzanie to ważna umiejętność w tej grze.


PS. Obecnie gra jest stabilna, ale system przewidywania jednak nie jest taki dobry. Ludzie faktycznie latają. Do tego są problemy ze zwierzakami :/ . Vive la SV i ich metody wprowadzania patchy... bo przecież nie może być za nudno ha ha! ha! ...ha? ...chlip

Autor:  lamoon [ 16 paź 2010, 08:40 ]
Tytuł: 

Azdul napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=m8wn7daIZDE
Mortal ma to, czego Farinowi brakuje w DF.

Z drugiej strony dobrze, że jest paru naiwnych, którzy sponsorują projekt pod tytułem "doprowadzenie MO do stanu grywalności" :wink:. Dzięki temu może kiedyś warto będzie go kupić.


Rozumiem że masz na myśli to że koleś mieczem okłada golasa prawie nic mu nie robiąc? Faktycznie, jest to do poprawienia.

Jeżeli chodzi o cały performance walki to nie wygląda to tak źle imo.

Autor:  kirdan [ 16 paź 2010, 09:59 ]
Tytuł: 

Realnaste nie daj się trollom na tym zapyziałym forum, dyskusja z mendolem tak samo nie ma sensu jak z dzieckiem autystycznym

Autor:  Mendol [ 16 paź 2010, 10:12 ]
Tytuł: 

dokladnie.
tak samo dyskusja z takimi fanbojami jak wy :)

Strona 8 z 22 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team