MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=84&t=29136
Strona 142 z 149

Autor:  realnaste [ 9 cze 2011, 09:40 ]
Tytuł: 

Haters gonna hate, trolls gonna troll :roll:

Autor:  visilis85 [ 10 cze 2011, 17:20 ]
Tytuł: 

@realnaste

czy cos sie zmienilo pod wzgledem technicznym od grudnia 2010?

jak sprawa lagow, desynchro i innych rzeczy, ktore najbardziej przeszkadzaly w grze?

Autor:  realnaste [ 10 cze 2011, 21:08 ]
Tytuł: 

Fajnie by było gdybyś wymienił po kolei wszystkie "inne rzeczy", co bym mógł odpowiedzieć konkretnie ;)
Co do lagów- nadal są jeśli masz słabe łącze :D Prawdziwy problem to "node lag". W zależności od twojego sprzętu masz kilkusekundowe zawieszenie podczas przechodzenia miedzy sektorami świata gry. Ten lag, z oczywistych względów, zawsze występuje w tych samych rejonach.
Desync już dawno nie stanowi problemu. Ja nie uskuteczniam pvp a perfect blocki daje rade odstawić jeśli się staram. Proponuje poczekać na wydanie tego nowego patcha + tydzień na rozwiązanie bugów które się niewątpliwie pojawią, a następnie darmowy trial ;)

Autor:  visilis85 [ 10 cze 2011, 21:27 ]
Tytuł: 

Czy okolice pod brama Fabernum wchodza w te "miejsca miedzy sektorami"?

Pytam bo pamietam ze jakos w listopadzie gdy ostatnio sprawdzalem, walka czasem wygladala calkiem dobrze a w niektorych przypadkach nie mozna bylo kompletnie grac.

Autor:  realnaste [ 11 cze 2011, 00:14 ]
Tytuł: 

Widać mało razy wychodziłeś z fab główną bramą (zawsze 2 spięcia dla mnie prawie przy samej bramie) :P
Ciężko nie zauważyć prawidłowości...Generalnie Fab było zawsze uważane za ciężkie jeśli chodzi o płynność rozgrywki. Nic tu się nie zmieniło. Node line na node linie.
Oczywiście mówię jak jest, nie jak będzie po patchu. Dodaje tez, ze walczyć jak najbardziej się da...jeśli się umie. To nie gra gdzie pierwsze skrzypce gra ilość czasu na grindzie ;)

Autor:  Nohope [ 15 sie 2011, 07:22 ]
Tytuł: 

Powróciłem do Mortala jakies 2 miesiące temu wbrew rozsądkowi , który podświadomie mówił "wypierdol te grę przez okno". Z durzym sceptycyzmem obserwowałem zmiany wprowadzone wraz z "down"em " i ku mojemu zaskoczeniu sa to zmiany na plus - począwszy od wydajnosci clienta , stanu serwera , pinga, poprzez ulepszenia graficzne a kończąc na rozwiazaniach zmieniajacych / ulepszajacych rozgrywke. Rzeźnik, alchemia ,cooking wiele wniosły i dają wiele frajdy , prawda że gra nadal ma masę niedociągnięć ale bynajmniej w obecnym stanie jest jak najbardziej grywalna.
Warto czasami sprzeciwic się swoim głosom pod kopułką i zaryzykować.
Pozdrawiam.

Autor:  Sparth2 [ 9 lis 2011, 21:27 ]
Tytuł: 

Kto by sie spodziewal, SV dalej trzyma poziom :P
http://massively.joystiq.com/2011/11/09 ... f-service/

Autor:  Ossur [ 19 lis 2011, 17:36 ]
Tytuł:  Nowy content

http://www.mortalonline.com/forums/6876 ... ost1232990

Autor:  Mendol [ 19 lis 2011, 18:47 ]
Tytuł: 

ciekaw jestem ilu ludzi gra.

Autor:  iniside [ 19 lis 2011, 19:46 ]
Tytuł: 

Pewnie tyle, ze oplaca im sie to dalej ciagnac.

Albo.. Dostaja dotacje z UE na rozwoj :D.

Autor:  Mendol [ 19 lis 2011, 20:11 ]
Tytuł: 

taa, szkoda tylko, ze nie daja jakis darmowych dni dla posiadaczy.

Autor:  Ossur [ 20 lis 2011, 18:03 ]
Tytuł: 

gra więcej niż w dfo, tzn grało bo teraz jest skyrim :P

Autor:  Ossur [ 23 lis 2011, 09:30 ]
Tytuł: 

http://www.youtube.com/watch?v=vOKNQ5PP ... ideo_title

http://www.mortalonline.com/pdf/TerritoryManual.pdf

http://www.mortalonline.com/map

Autor:  blasz [ 23 lis 2011, 15:32 ]
Tytuł: 

Ostatnie moje podejscie w MO (4te lub 5te) skonczylo sie 2-3 minutowym freezem w startowej lokacji, po czym dałem sobie spokój. Jak to teraz wygląda?

Autor:  Ossur [ 23 lis 2011, 19:13 ]
Tytuł: 

blaszu, jest 14 dniowy trial, do oblukania co i jak jak znalazł.

Autor:  blasz [ 23 lis 2011, 20:33 ]
Tytuł: 

Ostatnio wlasnie wykorzystalem ten 14 dniowy trial :> Ossur, grasz w to? Napisz czy w ogole warto to sciagac :P

Autor:  Ossur [ 23 lis 2011, 22:14 ]
Tytuł: 

moja odpowiedz bedzie subiektywna - mi się podoba, jest wiecej ludzi niz w dfo, nowy content na pewno da duzo funu

Autor:  realnaste [ 23 lis 2011, 23:20 ]
Tytuł: 

A moja będzie obiektywna- Trochę więcej pracy trza w to włożyć, ale nowe konto e mail powinno umożliwić kolejnego triala ;)
Jeśli wierzyć SV (ja bym nie wierzył, ale to tylko ja :P )
to naprawiono wszystkie najpoważniejsze bugi w grze. :O
Jeśli to prawda MO jako fantasy sandbox bije konkurencję na głowę.
W innym wypadku wracamy do punktu wyjścia (gra nie dla wszystkich).

Dowiemy się w najbliższym czasie, bo TC który z dzisiejszym dniem wszedł w życie, sprowadzi wszystkich poważnych graczy do gry.
Jakkolwiek by to się nie skończyło- będzie się działo (płacz albo w grze przez straty, albo na forum przez bugi).

Autor:  Highlander [ 10 lut 2012, 19:23 ]
Tytuł: 

http://www.mortalonline.com/awakening w kwietniu

i co z tego jak nie da sie poprawnie tego gowna zainstalowac. A nawet chcialem triala sprawdzic ;d

Autor:  venominus [ 10 lut 2012, 19:42 ]
Tytuł: 

Abonament póki co 60 zł miesięcznie - trochę przegięty.

Strona 142 z 149 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team