MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=84&t=29136
Strona 146 z 149

Autor:  realnaste [ 4 gru 2012, 12:57 ]
Tytuł:  Re: Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA.

Niah napisał(a):
ja zrobiłem tak, odinstalowałem, zwiększyłem miejsce na dysku i było dobrze. pograłem chwilę i niestety gorsze od dfo, niestety

heh Miałem podobnie grając w df i porównując do mo :P

Autor:  Ossur [ 4 gru 2012, 14:14 ]
Tytuł:  Re: Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA.

Niah napisał(a):
ja zrobiłem tak, odinstalowałem, zwiększyłem miejsce na dysku i było dobrze. pograłem chwilę i niestety gorsze od dfo, niestety

bo to w sumie dwie różne gry, w dfo masz focus na pvp a mortal skupia sie na crafcie itp, tu nie uświadczysz tak dynamicznego pvp jak w starym dfo. Pisane było juz wiele razy że w mo nie macha się mieczem jak cepem bo stracisz stamine a to oznacza zgon.

Autor:  realnaste [ 4 gru 2012, 14:43 ]
Tytuł:  Re: Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA.

Przede wszystkim przez pierwszy dzień czy dwa gry postać nie jest w stanie sensownie walczyć (a i to tylko jeśli wiesz co robisz, bo nowicjuszowi zajmie to pewnie sporo dłużej), więc nie ważne czy machał jak cepem, czy wiedział o kierunkowych blokach, atakach zarządzaniu staminą i sweet-spotach danych broni.

Autor:  Arturnik [ 4 gru 2012, 15:02 ]
Tytuł:  Re: Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA.

Osobiście przetestowałem MO kilka miesięcy temu i najbardziej nie spodobała mi się walka (PvP jako takiego nie miałem "przyjemności" zagrać). A konkretnie, jako noobek zarobic proponuja ludzie zeby zabijac jakies tam kroliczki i tam zbierać z nich coś, to tragedia jeśli chodzi o trafianie jakąkolwiek bronią. mogę stać przy mobku i machać jak popieprzony a i tak trafię raz na 20 strzałów. Walka z jelonkami też pozostaje wiele do życzenia, choć te da się trafić to czuć albo desync, albo po prostu jakieś bugi jak nachodzenie na siebie, trafianie z kilku metrów itp.

Cała reszta w MO bardzo przyjemna choć czuć ten brak doszlifowania wszędzie. Ściągne w sumie i zobaczę czy coś się zmieniło.

Autor:  Ossur [ 4 gru 2012, 16:15 ]
Tytuł:  Re: Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA.

jako 'świerza' postać machasz bezładnie mieczykiem startowym... różnice w dynamice i celności machania widzisz jak już sobie odpowiedniego skila rozwiniesz i statystyki podniesiesz

Autor:  realnaste [ 4 gru 2012, 20:06 ]
Tytuł:  Re: Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA.

Ważne jest też to, że w MO nie celuje się celownikiem. Każdą broń trzeba oddzielnie "wyczuć" bo zakreśla inny łuk zadania ciosu oraz ma inny kształt i proporcje ostrze/rękojeść.
(przy łuku celujesz grotem strzały i bierzesz po uwagę odległość oraz jakość łuku)

Autor:  Mendol [ 4 gru 2012, 20:34 ]
Tytuł:  Re: Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA.

no to byloby zajebiste, gdyby dzialalo tak jak w chivalry.
a nie jakies wymysly z dupy.

Autor:  realnaste [ 4 gru 2012, 21:14 ]
Tytuł:  Re: Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA.

MO używa systemu który śledzi model broni, więc to nie "wymysł z dupy". Niestety ping i inne tego typu sprawy w mmo sprawiają, że właśnie taki system się nie sprawdza, więc ostatnio zaczęli to zmieniać na "wymysły z dupy" (czyli sztucznie zwiększyli powierzchnię wykrycia kolizji dla ułatwienia wykrycia trafień itp) i powoli zaczyna być lepiej. Niestety jeszcze długa droga przed nimi.

Inny problem z MO jest taki, że nikt kto zaczyna w to grać nie wie, że to o czym tu pisałem istnieje (perfect bloki kierunkowe, kontry, sweet spoty w łuku ciosu itd) więc wydaje im się, że to tylko głupie klikanie lewym przyciskiem myszy. Co ja gadam! Większość nawet nie wie, że dla zwiększenia obrażeń wystarczy dłużnej przytrzymać przycisk...

Autor:  Arturnik [ 17 gru 2012, 02:48 ]
Tytuł:  Re: Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA.

Pograłem jeszcze trochę, no i ogólnie gierka fajna, ale to ogólne 'niedorobienie' - sytuacje w stylu:
- przechodzenie przez most po czym na srodku spada sie do wody,
- graficzne (?) gdzie w mieście pojawiają się ludzie w powietrzu/pod ziemią
- sync/desync - ciezko okreslic gdzie npc jest w danym momencie jak sie walczy, w pewnym momencie odsuwa sie i gryzie. nie wiem jak w pvp ale w pve az sie nie chce grac

jak grałem w Darkfalla całkiem niedawno, czy z 2 lata temu to mimo wad jakoś takich zniechęcających błędów, a jak były to nie były one tak męczące jak te tutaj, a szkoda bo założenia fajne.

Autor:  Serart [ 21 gru 2012, 12:49 ]
Tytuł:  Re: Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA.

Eh. Nie ma w co grac - musze dac szanse Mortalowi.

Autor:  angelhod [ 22 gru 2012, 08:43 ]
Tytuł:  Re: Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA.

hejka
postanowilem ze znowu zaczne grac w mortala.... nie od pierwszego dnia platnego ale komp juz lekko zmodernizowany ;)

myslalem czy maga sobie nie zrobic ale nie jestem pewny czy w MO postac maga moze byc w miare samodzielna i agresywna postacia... czy to tylko taki support w postaci glownie healera?

Autor:  Arturnik [ 22 gru 2012, 17:19 ]
Tytuł:  Re: Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA.

No ja sobie praktycznie tylko książki czytam żeby skille podrasować teraz. Od kilku dni próbuję się dostać do jakiejś noob friendly gildii, ale cisza, jakby sami F2P gracze grali, a reszta quitnela w cholerę.

O ile narzekam tak poza DFO to nie ma innej takiej sympatycznej gry, choć początki wkurwiające, dobrze że te książki są za to.

Autor:  Serart [ 23 gru 2012, 09:45 ]
Tytuł:  Re: Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA.

Mozna jakos pobiegac razem. Jak co to - Reynevan Hagenau w grze.

Autor:  angelhod [ 23 gru 2012, 10:25 ]
Tytuł:  Re: Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA.

mozna....
jak cos to moj skype: hodpalm

a moze mi ktos odpowiedziec jak to z tymi magami? jest wogole sens isc ta sciezka? ehh poprzewalam oficjalne fora chyba

Autor:  angelhod [ 23 gru 2012, 11:12 ]
Tytuł:  Re: Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA.

kurcze nie chce mi sie gra dzis wlaczyc
po wyborze postaci
pasek laduje sie prawie do konca i tak juz zostaje....

Autor:  Highlander [ 14 lut 2013, 07:17 ]
Tytuł:  Re: Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA.

http://sandboxer.org/?p=3230
heh to ni grafika jest wazna w mortalu by poprawic ;p

Autor:  Ossur [ 14 lut 2013, 10:45 ]
Tytuł:  Re: Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA.

toż piszą że nie tylko grafikę poprawiają, jakieś optymalizacje wydajnościowe również wrzucili.

Autor:  Highlander [ 14 lut 2013, 12:48 ]
Tytuł:  Re: Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA.

Z nakladem ich sil oni powinni glownie nastawic sie na wydajnosc, poprawienei bugow itp. od samego poczatku.

Autor:  Ossur [ 14 lut 2013, 13:56 ]
Tytuł:  Re: Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA.

oczywiście się z Tobą zgadzam. To co wymieniłeś było największa bolączką tej gry.

Autor:  Highlander [ 6 maja 2013, 00:17 ]
Tytuł:  Re: Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA.

Sciagnalem ostatnio z ciekawosci. Musze powiedziec, ze w porownaniu do tego co kiedys to niebo a ziemia i ktos moze obadac f2p, a noz sie komus spodoba. Ale patrzac na ich wyniki finansowe to nie wiem jak oni to robia. grupka zapalencow?

Strona 146 z 149 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team