MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Post launch - opinie i komentarze. https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=84&t=36646 |
Strona 17 z 22 |
Autor: | iniside [ 15 lis 2010, 10:33 ] |
Tytuł: | |
Szczerze mowiac dziwi mnie ze SoE w swoim geniuszy i calej swiatlosci jeszcze nie przerobilo Vanguarda na F2P, tylko odswierzy EQ2. IMO Van jako F2P mialby spory potencjał rozowojowy ;/. |
Autor: | visilis85 [ 15 lis 2010, 11:15 ] |
Tytuł: | |
Denerwujacy double swing dalej nie wyeliminowany. Mimo ze gracz uderza raz, to animacja pokazuje machniecie dwa razy. Denerwujaca sprawa. Lagow rzeczywiscie nie ma. W piatek byl kolejny server patch, ktory poprawil co nieco. |
Autor: | Teo [ 15 lis 2010, 11:44 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): Szczerze mowiac dziwi mnie ze SoE w swoim geniuszy i calej swiatlosci jeszcze nie przerobilo Vanguarda na F2P, tylko odswierzy EQ2. IMO Van jako F2P mialby spory potencjał rozowojowy ;/.
Co ciekawe w VG nawet pvp było sensownie pomyślane jak na ten typ gry, mnie raczej dziwi dlaczego nikt nie robi gier pvp przyjaznych dla gracza tylko albo niedorobione sandboxy albo sztywne themeparkowe klatki z arenami i bg. Dziwne bo najciekawsze pomysły były w grach SOE, Vanguard z craftem, dyplomacją, klasami, ładnym światem, SW Galaxies z rozwijaniem postaci, craftem, housingiem itd, obie gry dawały sporo swobody i obie zniszczyli. |
Autor: | lamoon [ 15 lis 2010, 11:54 ] |
Tytuł: | |
Dlaczego nie gracie w takim razie w VG i SWG? Nie grałem w żadną z nich ale z tego co opisujecie to są przecudowne. |
Autor: | Teo [ 15 lis 2010, 11:57 ] |
Tytuł: | |
lamoon napisał(a): Dlaczego nie gracie w takim razie w VG i SWG? Nie grałem w żadną z nich ale z tego co opisujecie to są przecudowne.
Pewnie z powodów podobnych jak w MO, czyli genialnych devsów, którzy na każdym kroku udowadniają że partactwo to ich myśl przewodnia, a gracz to idiota co kupi wszystko jak leci. |
Autor: | Lufanga [ 15 lis 2010, 13:20 ] |
Tytuł: | |
lamoon napisał(a): Dlaczego nie gracie w takim razie w VG i SWG? Nie grałem w żadną z nich ale z tego co opisujecie to są przecudowne.
na serwerze PvP (jesli jeszcze jest) w peaku jest okolo 20 osob a granie na pve serwerze to troche lipa no ale VG mial krafting niedoscigniony pamietam jak bylem jednym z niewielu dostawcow takich gowienek do statkow ale zaraz zaczeli dupowac golda i VG sie wyludnil momentalnie oczywiscie chyba do tej pory nie bylo oficjalnego posta dotyczacego tego dupowania |
Autor: | eagleeyes [ 15 lis 2010, 20:39 ] |
Tytuł: | |
lamoon napisał(a): Dlaczego nie gracie w takim razie w VG i SWG? Nie grałem w żadną z nich ale z tego co opisujecie to są przecudowne.
Bo karty w tych grach zostały już rozdane. Servery PvP nie istnieją ( bynajmniej ja przestałem grac bo zlikwidowali server Team-pvp - czyli frakcja na frakcje. Granie na open - PVP serverze mijało sie z celem, skoro istniał taki dysbalans, że dana klasa - dajmy na to shaman średnio ogranięty - rozwalał grupę 6 osobową pozbawiona tejże klasy ). Fakt craft w Vanguardzie był przecudny, w eq2 też mi się podobał - tu bardziej pod względem klimatu niż możliwości, ale z tego co piszesz w MO też wygląda to ciekawie. Gry soe mają jedną wadę - devsów, którzy mają w dupie to że dochodziłeś do jakiejś rzeczy pół roku i po pewnym czasie rozdają cukierki wszystkim marudzącym. To nie zdaje egzaminu bo - grasz w gry mmo dla rywalizacji, nie po to by każdy miał wszystko i wszyscy razem wesoło sobie dyskutowali. Jak to zrozumieją to i wydadzą cos na skale paro-letnią. Zniszczyli przez to SWG, zniszczyli eq2 a Vanguarda zepsuć nie zdązyli bo poprostu go nie skończyli. |
Autor: | lamoon [ 15 lis 2010, 20:56 ] |
Tytuł: | |
Zresztą who cares. To jest dział o MO i będziemy w nim gadać o MO. Dyskusje o VG czy SWG czy innym pozostawmy w innych działach forum. |
Autor: | KALEKI MISZCZ II [ 15 lis 2010, 21:36 ] |
Tytuł: | |
lamoon napisał(a): Zresztą who cares. To jest dział o MO i będziemy w nim gadać o MO. Dyskusje o VG czy SWG czy innym pozostawmy w innych działach forum.
dobrze moderatorze lamoon (nie umiesz już pisać nicków poprawnie?) |
Autor: | Havok [ 16 lis 2010, 00:38 ] |
Tytuł: | |
eagleeyes napisał(a): To nie zdaje egzaminu bo - grasz w gry mmo dla rywalizacji, nie po to by każdy miał wszystko i wszyscy razem wesoło sobie dyskutowali.
cheater piszący o rywalizacji |
Autor: | Dace [ 16 lis 2010, 10:03 ] |
Tytuł: | |
Dwa swieze filmiki z jednej walki z perspektywy atakujacych i broniacych. |
Autor: | Mendol [ 16 lis 2010, 10:34 ] |
Tytuł: | |
kurde no nie wyglada to jakos fajnie wedlug mnie. i jakos brakuje odglosow broni uderzajacej o armor ;/ animacje tez z dupy. to wejscie po schodach wyglada jakby walczyly tam 80 letnie dziadki ;/ |
Autor: | lamoon [ 16 lis 2010, 11:47 ] |
Tytuł: | |
No niestety walka, animacja, dźwięki to wciąż "for_fanboiz_only". Właśnie wpada całkiem spory patch. Z wczorajszych patch notes wynika że są zmiany dla noobów jakieś, zmiany w animacjach i dźwiękach. Kolesie ze SV zatrudnili nowego animatora czy coś. Podobno koleś jest niezły, dużo lepszy od poprzednika. Faktycznie małe zmiany które zrobił np. w animacji kopania rudy czy rąbania drewna są na plus ogólnie. |
Autor: | Teo [ 16 lis 2010, 12:26 ] |
Tytuł: | |
Kiepsko to wygląda dla obserwatora, a co do ekipy robiącej gre to myślę że zwyczajnie jest ich za mało na taką grę, oni powinni zaczynać od przeglądarkowej gry, a nie od razu porywać się z motyka na słońce. |
Autor: | gosti [ 16 lis 2010, 12:49 ] |
Tytuł: | |
Dace napisał(a): Dwa swieze filmiki z jednej walki z perspektywy atakujacych i broniacych.
Obejrzalem perspektywe atakujacego i dynamika gry mi przypomina troche szachy... No ok, warcaby. ;p Moze za rok... |
Autor: | lamoon [ 16 lis 2010, 13:00 ] |
Tytuł: | |
Całe szczęście gra oferuje "milion" innych rzeczy poza walką z których można czerpać dużo funu. |
Autor: | gosti [ 16 lis 2010, 14:07 ] |
Tytuł: | |
Wiem, ale walka jest (dla mnie) najwazniejsza. Jak zrobia ja grywalna (dla mnie) to suba wykupie, na razie poczekam. |
Autor: | visilis85 [ 16 lis 2010, 14:14 ] |
Tytuł: | |
Dla mnie walka jest jednym z kilku najwazniejszych elementow. Akceptuje tylko standardowe fantasy wiec aktualnie mam wybor pomiedzy DFO i MO. W Mortalu walka ma wciaz duzo mankamentow. Nie jest moze dynamiczna jesli za punkt odniesienia wezmiemy inne gry oraz kino ale prawdziwa walka bronia biala (w nie-plastikowych zbrojach) mniej wiecej tak wyglada. Sklonny jestem nawet napisac, ze ta w MO jest za szybka jesli odnieslibysmy sie do swiata realnego. W DFO walka wyglada raczej jak anime, ktorego nie trawie - dlatego odpuscilem. |
Autor: | lamoon [ 16 lis 2010, 14:48 ] |
Tytuł: | |
MO z zapowiedzi ma być mocno odniesiony do rzeczywistości. Widać to już na przykładzie np. craftingu. Nie znam się na tworzeniu łuków ale zakładam że zostało dużo zaczerpnięte z rl jak robiłem ów. To samo tyczy się przetwarzania rudy czy craftu broni, zbrojek. Z przyszłych zapowiedzi to: - długoterminowe rany (w tym choroby psychiczne) - żyjące miasta (pozamykane po zmroku bramy miast, sklepy itd.) - Chodząca straż (a nie jak teraz pojawia się na słowo guards) - Craftowane akcesoria dla mountów (zbrojki, szmatki itd.) i tam jeszcze jakieś o których nie pamiętam teraz. Devsi na początku głośno mówili że gra ma ogólnie opierać się na mitologii nordyckiej. Kto czytał np. Thoragala to wie co i jak (Odyn, Valhalla itd.) Ale gra z niszowej zrobiła by się super niszowa i dlatego zostało to połączone z ogólnie przyjętą kanwą fantastyki (szkielety, orki, smoki itd.) Miało nie być w ogóle magii. Jestem za. Ale oczywiście na forum pojawił się mega lament że jak to. Że nie każdy chce biegać z mieczem itd i woli biegać w gejowskich kolorowych sztach i strzelać kolorowymi kuleczkami Tak więc magia ogólnie jakaś tam będzie. Prawda jest taka że nie robią gry dla garstki zapaleńców a niestety muszą wcelować się w gusta różnego rodzaju graczy (magów, wojów, crafterów). Jak gra osiągnie sukces na rynku europejskim i hamburgerowym i jakby niechcący trafiła na rynek azjatycki to zobaczycie co będzie za jazda. Samuraje, nindża, buszido i kung fu ciosy, a female magiczka będzie mogła transformować się jak czarodziejka z księżyca. Oby nie. |
Autor: | Sou [ 16 lis 2010, 18:22 ] |
Tytuł: | |
http://www.youtube.com/watch?v=vtc-xxLYwIQ chyba nawet dynamiczniej niz w grze:D |
Strona 17 z 22 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |