MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Post launch - opinie i komentarze.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=84&t=36646
Strona 18 z 22

Autor:  visilis85 [ 16 lis 2010, 18:46 ]
Tytuł: 

popili balsamu pomorskiego

Autor:  realnaste [ 17 lis 2010, 00:54 ]
Tytuł: 

Bo widzicie- wy, jako typowi gracze, przywykliście do efekciarskiego i arcadeowego stylu pvp. MO nigdy nie będzie dla was, jeśli tylko ten typ rozgrywki wam pasuje.
Tu będzie więcej realizmu, czyli zero rocket jumpów. Obecnie z czystym sumieniem mogę powiedzieć- (nowe) filmiki pvp MO podobają mi się bardziej niż te z DF. DF nawet pod względem mechaniki pvp jest moim zdaniem niewypałem. Nie zrozumcie mnie źle. DF dla pewnej grupy pewnie jest mesjaszem i zbawcą mmo i cieszę się ich szczęściem, ale są też tacy (jak ja) którzy czekają na coś innego. I może się właśnie doczekali.
Więc moim zdaniem: z punktu widzenia obserwatora filmiki pvp nareszcie wyglądają zachęcająco... jeśli ktoś woli symulację nad arcade ;)
W MO jest taktyka. Zwróćcie uwagę na wykorzystanie terenu i podział ról.
Bez tego kilka ciosów i padasz.
To mi się podoba.

Autor:  Teo [ 17 lis 2010, 02:38 ]
Tytuł: 

realnaste zapomniałeś napisać na końcu BAZINGA !!
ale spoko rozumie twoją wiarę w swoje gusta jak i marzenia devsów co pcha cie do masochistycznych sytuacji w postaci grania w MO :)

A tak na serio, nie można trollować i wciskać komuś że gra mu się nie podoba, jeśli faktycznie się podoba, nie ma co prowadzić krucjaty.
Jednak z drugiej strony tak jak pisałem wiele razy, przydaje się obiektywizm by ludzie nie pakowali się w coś co ma wypatrzone opinie na forach przez fanbojów.

Sama walka jest zrypana, już nawet nie chodzi o szybkość bo to jest mechanika gry, chodzi raczej o wszystkie błędy wyświetlania, synchronizacji uderzenia, animacji i zaprezentowania tego w samej walce.

Autor:  Sou [ 17 lis 2010, 04:08 ]
Tytuł: 

Jakbym sie chcial tak bic to bym sie zapisal do bractwa wzial miecz w lape i sie bawil;d

Autor:  realnaste [ 17 lis 2010, 07:14 ]
Tytuł: 

Cytuj:
(błędy) wyświetlania, synchronizacji uderzenia, animacji i zaprezentowania tego w samej walce.

Nigdy nie twierdziłem, że nieistnieją ;) Możesz przejrzeć topic i przyznać mi rację.
Właściwie to zawsze ludzi ostrzegam przed stanem w jakim jest MO.

Cytuj:
Jakbym sie chcial tak bic to bym sie zapisal do bractwa wzial miecz w lape i sie bawil

...strzelając z łuku na grzbiecie konia do kolegów? Czy rzucając czary i tworząc stalowe zbroje?
Ja zamiast grać w Amra2 powinienem kupić replikę asg i....zaraz! przecież uskuteczniam to i to! Eureka!
Napisałeś posta z którego wynika, że symulacje w ogóle nie maja prawa bytu.

Autor:  lamoon [ 17 lis 2010, 08:17 ]
Tytuł: 

Tak z innej beczki pytanie do tych co grają. Czy ten ostatni patch nie zjebał więcej niż naprawił?
1. Nie mogę extractować surówki
2. Nie zgadza się liczba capa jaka mi została na skille

To zauważyłem na początek.

Autor:  iniside [ 17 lis 2010, 08:48 ]
Tytuł: 

realnaste napisał(a):
Bo widzicie- wy, jako typowi gracze, przywykliście do efekciarskiego i arcadeowego stylu pvp. MO nigdy nie będzie dla was, jeśli tylko ten typ rozgrywki wam pasuje.
Tu będzie więcej realizmu, czyli zero rocket jumpów. Obecnie z czystym sumieniem mogę powiedzieć- (nowe) filmiki pvp MO podobają mi się bardziej niż te z DF. DF nawet pod względem mechaniki pvp jest moim zdaniem niewypałem. Nie zrozumcie mnie źle. DF dla pewnej grupy pewnie jest mesjaszem i zbawcą mmo i cieszę się ich szczęściem, ale są też tacy (jak ja) którzy czekają na coś innego. I może się właśnie doczekali.
Więc moim zdaniem: z punktu widzenia obserwatora filmiki pvp nareszcie wyglądają zachęcająco... jeśli ktoś woli symulację nad arcade ;)
W MO jest taktyka. Zwróćcie uwagę na wykorzystanie terenu i podział ról.
Bez tego kilka ciosów i padasz.
To mi się podoba.

MO byloby fajne, jakby nie bylo technicznie zjebane. A no i jakby bylo TPP. FPS nie trawie, a FPS RPG w szczegolnosci ;e.

Autor:  Azdul [ 17 lis 2010, 12:34 ]
Tytuł: 

realnaste napisał(a):
Bo widzicie- wy, jako typowi gracze, przywykliście do efekciarskiego i arcadeowego stylu pvp. MO nigdy nie będzie dla was, jeśli tylko ten typ rozgrywki wam pasuje.
Tu będzie więcej realizmu, czyli zero rocket jumpów.


Realistyczna walka może wyglądać tak:
http://www.youtube.com/watch?v=3Zs1xGH4zgE&playnext=1&list=PL9083D9CD147F8F08&index=9
Claymore waży swoje, ale nie oznacza to, że walka nie może być szybka i dynamiczna.

A tu przykład, jak poprawnie zrobić 10 hitboxów, realistyczną symulację bezwładności miecza, walkę nie mającą nic wspólnego ze spamowaniem left-click, i płynny online multiplayer przy walkach 2vs2:
http://www.youtube.com/watch?v=-BtLc4jCON0&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=JVShoBOal_E
I to na pecetach z 1998.

Realistyczna symulacja nie musi oznaczać "slow motion" - i odpoczynku po każdym ciosie.

Autor:  gosti [ 17 lis 2010, 13:26 ]
Tytuł: 

Azdul napisał(a):
Realistyczna symulacja nie musi oznaczać "slow motion" - i odpoczynku po każdym ciosie.


Dokladnie moj punkt widzenia.

Autor:  Sou [ 17 lis 2010, 13:44 ]
Tytuł: 

gosti napisał(a):
Azdul napisał(a):
Realistyczna symulacja nie musi oznaczać "slow motion" - i odpoczynku po każdym ciosie.


Dokladnie moj punkt widzenia.


Moj tez.

Autor:  visilis85 [ 17 lis 2010, 14:12 ]
Tytuł: 

W takim razie zagrajcie. Potem zdajcie relacjie jak walczylo sie Wam z najwiekszymi PK na serwerze, bo ja mimo ze wojownik wyskillowany na maksa czesto nie nadarzam nawet w 1v1. Swoje umiejetnosci jako gracza MO oceniam na srednie.

Autor:  Havok [ 17 lis 2010, 17:06 ]
Tytuł: 

zagram jak udostępnisz konto :), albo wypuszczą trial

Autor:  Mendol [ 17 lis 2010, 17:26 ]
Tytuł: 

wiesz visilis, nawet robak daje rade w BO.
w MO trzeba byc niepelnosprawnym (grac jedna reka bez 4 palcow) zeby nie nadazac). jedyne co to kwestia treningu zeby sie zorientowac kiedy w tym lagu i przy braku animacji trafiasz kolesia.
potem chwila pokoxowania i gotowe.

porownaj to sobie do combatu w DFO i iloscia skilli tam wykorzystywanych...

Autor:  visilis85 [ 17 lis 2010, 18:49 ]
Tytuł: 

Nie do konca o to mi chodzilo.

Mowilem raczej o roznych sytuacjach typu: ide lasem nic sie nie dzieje, nagle dostaje hita z luku od tylu, odwracajac sie wyciagam bron ale nie nadarzam z zamachem bo widze tylko jak ktos konno napierdala szarza i ucina mi leb.

Gdy mamy klarowna sytuacje to oczywiscie nie ma mowy o nienadazaniu. Choc wymaksowana na movement i combat postac porusza sie bez obciazenia tak czy tak ciut za szybko.

Chyba za bardzo wszystkim weszly w pamiec filmy z bety, gdzie swieze postacie walcza startowym pickaxem do gatheringu.

Cytuj:
jedyne co to kwestia treningu zeby sie zorientowac kiedy w tym lagu i przy braku animacji trafiasz kolesia.


Aktualnie trafiasz go zawsze wtedy , kiedy trafiasz u siebie. Z brakiem animacji musialbys rozwinac bo nie do rozumiem o co dokladnie Ci chodzi.

Jesli ciagle beda zmniejszac laga i nowy animator zamieni wiekszosc animacji z walki, to bedzie mi to odpowiadalo. Wzorowe nie bedzie ale przyzwoite/dobre moze tak.

Co to DFO to sledze gameplaye na biezaco. Ostatni jaki widzialem to ten http://www.youtube.com/watch?v=uM1CZTGRjlU . Niestety glownie kojarzy mi sie z:
Obrazek

Autor:  realnaste [ 17 lis 2010, 19:41 ]
Tytuł: 

Jeśli liczycie na walkę rodem z filmów o piratach, to :D
I tak na marginesie- walka w MO nie jest slow mo. Ale to trzeba odczuć na własnej skórze.
I żałuje, że obejrzałem ten filmik z combatem z DF. Znowu moje mniemanie o tej grze leci na łeb na szyję :/

A wracając do tematu- Tak. to kolejny typowy dla SV patch, gdzie pada kilka kluczowych mechanik gry, a naprawionych jest odrobinę z mało istotnych, przy jednoczesnym nadmiernym kombinowaniu z balansem w pvp. Witamy w Mortalu :]

Autor:  Mendol [ 17 lis 2010, 19:57 ]
Tytuł: 

pokaz mi walke na 'piesci' w MO jak wyglada w tej chwili, to moze zmienie zdanie.

Autor:  grey_cinnamon [ 17 lis 2010, 23:11 ]
Tytuł: 

Azdul napisał(a):
realnaste napisał(a):
Bo widzicie- wy, jako typowi gracze, przywykliście do efekciarskiego i arcadeowego stylu pvp. MO nigdy nie będzie dla was, jeśli tylko ten typ rozgrywki wam pasuje.
Tu będzie więcej realizmu, czyli zero rocket jumpów.


Realistyczna walka może wyglądać tak:
http://www.youtube.com/watch?v=3Zs1xGH4zgE&playnext=1&list=PL9083D9CD147F8F08&index=9
Claymore waży swoje, ale nie oznacza to, że walka nie może być szybka i dynamiczna.


Twoja ignorancja w kwestii broni białej jest bardzo duża. Dodatkowo piszesz to na forum miłośników między innymi rpg. Jak sądzę niejeden tu piszący trzymał w swoim ręku coś więcej niż tylko wirtualną broń. A na pewno wie jak wygląda claymore

I nie, nie schodźmy na temat broni białej.
Powinieneś też wiedzieć, że przynajmniej jeden z devsów MO trzymał w dłoniach rzeczywisty miecz i miał okazję przekonać się, z jaką gracją można takim poobracać.
Pozdro..

Autor:  Havok [ 18 lis 2010, 00:05 ]
Tytuł: 

No to jest pro odpowiedź. Nie ma znaczenia że na filmiku zamiast calymore jest szkocki pałasz, chodzi o dynamikę walki czego w Mo nie uświadczysz...
Nie wiem jaki miecz trzymał ten dev ale pewnie cos takiego:
Obrazek.

Autor:  Sparth2 [ 18 lis 2010, 07:18 ]
Tytuł: 

Szkocki palasz byl zwany claymorem.

Autor:  Azdul [ 18 lis 2010, 13:07 ]
Tytuł: 

realnaste napisał(a):
Jeśli liczycie na walkę rodem z filmów o piratach, to :D


W kwietniu 2009 wypuścili prezentację PowerPoint, na której pokazali całe 4 sekundy walki:
http://www.youtube.com/watch?v=pxUgcPO7tJI
I to wyglądało dobrze, wręcz rewelacyjnie.

Przecieki z zamkniętej "combat beta" z maja 2009 też dawały nadzieję na coś naprawdę unikalnego.

Później okazało się, że blokowanie redukuje zadawane obrażenia, zamiast "odbić" broń przeciwnika, albo przynajmniej zabrać mu całą staminę na pół sekundy, i dać okazję do kontrataku.

W rezultacie mamy dziwną sytuację, kiedy ciężkie dwuręczne bronie służące do łamania szyków przeciwnika w czasie bitwy, są używane do pojedynków 1vs1. To nie jest kwestia jakości animacji - w rzeczywistości też wyglądałoby to pokracznie.

Pewnie to kwestia nie tylko mechaniki gry, ale też wydajności przy znacznie większej ilości graczy - ale trochę wkurzające jest to, że popsuli coś, co działało w combat beta w maju 2009.[/url]

Strona 18 z 22 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team