MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Post launch - opinie i komentarze. https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=84&t=36646 |
Strona 4 z 22 |
Autor: | tomugeen [ 10 cze 2010, 16:08 ] |
Tytuł: | |
Okej, ale mnie interesuje jak sie w to gra. Narazie nikt nie byl wstanie napisac, co robil w grze, jak rozwija postac, komu wsadzil siekierke miedzy lopatki. Sam fakt ze dziala / sa skille / ma byc stabilnie to jednak za malo. Da sie zalogowac i krzyknac "ahoj przygodo!" ? EDIT: dajcie redrumowi pograc, on napisze recenzje od serca i zhypuje ludzi ;] |
Autor: | Mendol [ 10 cze 2010, 16:10 ] |
Tytuł: | |
mi sie nie udalo pograc dluzej niz 10min. przed chwila zabilem swinke. wczesniej zabil mnie jakis koles. jak redziu chce moge mu dac dostep do konta, np. |
Autor: | redruM [ 10 cze 2010, 16:34 ] |
Tytuł: | |
tomugeen napisał(a): EDIT: dajcie redrumowi pograc, on napisze recenzje od serca i zhypuje ludzi ;]
ta jasne :> pograłem godzinę i mi starczy, nic mnie nie zmusi by to dotykać jeszcze raz MO to brzydki parujący kloc, który nigdy nie był grą, to po prostu dobrze zorganizowany scam (Mourning wysiada) 50€ AHEHEHEH. /dehype |
Autor: | Szeptun [ 10 cze 2010, 16:40 ] |
Tytuł: | |
Hmm.. to może tu mi ktoś odpowie bo na sąsiednim wątki mnie olali Jak wygląda walka w Mortal Online, w końcu to gra open PvP z full lootem więc to bardzo istotne... Powtórzę to co napisałem: pograłem trochę w Darkfalla i... walka w Darkfallu wygląda tak: super szybkie i dalekie skoki + jeszcze superszybsze dalekosiężne strafowanie z jednoczesnymi całkiem fuksiarskimi próbami trafienia przeciwnika ----> wygląda to śmiesznie i karykaturalnie, jak Tom i Jerry tylko inna kreska graficzna Może... grawitacją w Darkfallu powinni zainteresować się fizycy Więc Darkfallowi podziękowałem, a jak jest w Mortal Online, też takie skoki i strafowanie z szybkością światła przez 15 minut ? Bo pod tym względem jeśli oprzeć się na yuotubie Mortal wygląda lepiej niż Darkfall... W Darkfalla grałem na trialu i sam sprawdziłem tą karykaturalną mechanikę walk, ale do Mortala na razie nie ma triala więc może ktoś będzie miał kaprys podzielić się doświadczeniami w tym względzie ? (najlepiej ktoś kto też grał w Darkfalla) P.S. Tylko nie piszcie że ktoś kto grał dwa tygodnie w Darkfalla gów** wie o Darkfallu, bo tu rzecz rozbija się o mechanikę, dynamikę i odzwierciedlenie ogólnie znanych praw fizyki podczas walki - a na to dwa tygodnie wystarczą. 2 P.S. Oj, chyba jednak nie ma sensu tego się dowiadywać, bo z tego co piszecie to Mortal online chyba jeszcze nie został zrobiony... |
Autor: | Highlander [ 10 cze 2010, 16:42 ] |
Tytuł: | |
hmm a grales kiedys w jakiegos fpsa? Bo nie wiem gdziez ten dfo taki super szybki. Czy Ty oczekujesz od takiej gry realizmu? Przeciez to bzdura. MO http://www.youtube.com/watch?v=19w17ikHbjI MO niedawno wyszedl ... |
Autor: | Havok [ 10 cze 2010, 16:47 ] |
Tytuł: | |
joshe napisał(a): Cytuj: me too a przynajmniej się zastanowię. Na razie od strony graficznej nie wygląda to dobrze. I nie kumam czemu w tej grze nie ma celownika :/ Wiesz, styl graficzny bazujący na lowpoly objects to łatwizna. Tylko gierki z cukierkową graficzką to nie mój gust. DFo też ma wcale niemałe wymagania, aby pograć z większą ilością efektów i detali, ale jak najbardziej realistyczny styl do mnie trafia. Po co Ci do machania mieczem celownik ? No jeśli musisz podglądnąć gdzie masz środek ekranu to wciśnij tab. W DFO gram już prawie rok (z przerwami). Styl graficzny może i jest łatwy nie wnikam ale gra wygląda ładnie. Nie powiedziałbym, ze jest cukierkowa, chociaż ofk nie jest naturalistyczna jak w MO. Mimo to screeny które widziałem od premiery + filmy pokazują w większości tekstury i małą ilość obiektów. Styl MO może się podobać ale obecnie nie wygląda to tak jak powinno. Patrząc obiektywnie to jest dość biednie. A celownik, po to żeby ułatwić celowanie, a nóż zechcę użyć jakiegoś łuku czy fiirebala . |
Autor: | Szeptun [ 10 cze 2010, 16:50 ] |
Tytuł: | |
Highlander napisał(a): hmm a grales kiedys w jakiegos fpsa? Bo nie wiem gdziez ten dfo taki super szybki.
............... Owszem, grałem ale... Po pierwsze, nie powiedziałem że jakiś fps dobrze oddaje prawa fizyki. A po drugie i ważniejsze: Może to się komuś podoba gdy gość w zbroi i z metrowa tarczą skacze przez 15 minut, biega i robi uniki szybsze niż kot... Do Diabła ! - skoro wychodzi jakaś fajowa gra gdzie ma być realistycznie z full lootem i open PvP to chcę też CHOĆ PODSTAWOWEGO oddania realizmu w walce... |
Autor: | Highlander [ 10 cze 2010, 16:53 ] |
Tytuł: | |
a spowalniajac walke nie zabijasz troche funu? przynajmniej połamiesz sobie palce podczas gry, ale nie umrzesz z nudow ;) wiekszosc fpsow nie ma nawet podstawowego oddania realizmu, a te najbardziej realistyczne są nudne :p |
Autor: | Szeptun [ 10 cze 2010, 17:01 ] |
Tytuł: | |
@ Highlander @ Masz prawo lubić takie dyscypliny sportowe jak pięciobój nowoczesny w pełnej płycie z rakietami w dup** Ale tak sobie przypomniałem film "Bez przebaczenia" z Clintem i genialne sceny walk z tego filmu i... Cholera! albo jak kto woli K****! Choć odrobinę... |
Autor: | grey_cinnamon [ 10 cze 2010, 17:04 ] |
Tytuł: | |
Szeptun napisał(a): Hmm.. to może tu mi ktoś odpowie bo na sąsiednim wątki mnie olali
Jak wygląda walka w Mortal Online, w końcu to gra open PvP z full lootem więc to bardzo istotne... [...] Więc Darkfallowi podziękowałem, a jak jest w Mortal Online, też takie skoki i strafowanie z szybkością światła przez 15 minut ? Bo pod tym względem jeśli oprzeć się na yuotubie Mortal wygląda lepiej niż Darkfall... Wyglądać może choćby tak: http://www.youtube.com/watch?v=1J3z7tPvD1w&feature=related Pozdro. PS. Ten żółty, mocno skaczący pasek - to stamina(pod czerwonym od HP). Bez staminy nie zadasz ciosu ani nie podskoczysz badź nie przyszarżujesz. Jak widać można go bardzo szybko zużyć. |
Autor: | Highlander [ 10 cze 2010, 17:08 ] |
Tytuł: | |
Szeptun mam wrazenie, ze nic Ci sie nie spodoba i bedziesz musial sam gre napisac. ;] Tylko sie pytam, bo nie wiem czy jestes 100% pewien, ze tego chcesz ;) ja jak odpalilem bete MO to wydawal mi sie pusty, i nie tylko dlatego, ze graczy nie bylo, ale tak jakos patrzac na przestrzen i grafike. Ale zobaczymy jeszcze co to z tym bedzie. http://www.mortalonlinegold.org/ lol Mount & blade mmo powinno byc ;] |
Autor: | joshe [ 10 cze 2010, 18:21 ] |
Tytuł: | |
Havok napisał(a): W DFO gram już prawie rok (z przerwami). Styl graficzny może i jest łatwy nie wnikam ale gra wygląda ładnie. Nie powiedziałbym, ze jest cukierkowa, chociaż ofk nie jest naturalistyczna jak w MO. Mimo to screeny które widziałem od premiery + filmy pokazują w większości tekstury i małą ilość obiektów. Styl MO może się podobać ale obecnie nie wygląda to tak jak powinno. Patrząc obiektywnie to jest dość biednie. A celownik, po to żeby ułatwić celowanie, a nóż zechcę użyć jakiegoś łuku czy fiirebala .
eee, chyba nie łapnąłeś odnosiłem się do candy graficzki w innych gierach Full detal w DFo jest elegancki, zwłaszcza jak świecą płyty. Ale już tak dobrze nie wygląda w medium. MO nie ma jeszcze hi-res tekstur. Natomiast same postaci i detale zbroi - ogólnie ich koncepty, przypadły mi do gustu. Nieco smaczku dodaje noszenie różnego rodzaju hełmów, choć po pewnym czasie ściągania/zakładania, animacja już nieco irytuje. Highlander: video które postnąłeś to jeszcze czasy laga i desynca, widać to gołym okiem jak kolo wali z lagi stojąc bokiem. Polecam raczej ten ciepły jeszcze filmik: http://www.youtube.com/watch?v=ritM_5rcm_s Szeptun: w MO nie ma stylu bunny hop podczas walki. Stamina to priorytet. Bieganie podczas walki jest tylko momentalne, bo też zdziera staminę, nie mówiąc o machaniu bronią w biegu. Close combat jest mimo wszystko wporządalu. Zwłaszcza po podniesieniu skillsów. A dostać z klaty szarżującego wierzchowca - bezcenne. btw. sprzedaż golda w MO widziałem już rok temu W DFo to jest w ogóle opłacalne ? aapropo M&B, wystarczy dodatek warband żeby się ponapieprzać stalą w trybie online |
Autor: | tomugeen [ 10 cze 2010, 18:25 ] |
Tytuł: | |
A jak jest z magia? sa jakies filmiki? |
Autor: | iniside [ 10 cze 2010, 18:31 ] |
Tytuł: | |
Szeptun napisał(a): Highlander napisał(a): hmm a grales kiedys w jakiegos fpsa? Bo nie wiem gdziez ten dfo taki super szybki. ............... Owszem, grałem ale... Po pierwsze, nie powiedziałem że jakiś fps dobrze oddaje prawa fizyki. A po drugie i ważniejsze: Może to się komuś podoba gdy gość w zbroi i z metrowa tarczą skacze przez 15 minut, biega i robi uniki szybsze niż kot... Do Diabła ! - skoro wychodzi jakaś fajowa gra gdzie ma być realistycznie z full lootem i open PvP to chcę też CHOĆ PODSTAWOWEGO oddania realizmu w walce... Jesli ktos mi jeszcze kiedys powie, ze ja na wszystko narzekam.. To... no coz, to go wysmiejei linkne profil tego goscia. Cytuj: MO nie ma jeszcze hi-res tekstur. Jestem pewny ze ma. Tylko ze ta banda amatorow nie potrafi znalesc na google, darmowych tekstur dla uzytku niekomercyjnego (www.cgtextures.com ja pierdole pierwszy link w google). Cytuj: A jak jest z magia? sa jakies filmiki?
Nie wiem czy to poprawili, ale niedawno nie dzialala. w sumie patrzac na wersje gry watpie zeby to dzialalo. Zreszta zeby zostać magiem.. to naj;epiej wybrac na poczatek profesje drwala/zbieracza etc, napakowac sobie kasy i dopiero w tedy mozna kupic reagnet na spell ktory i tak nie dziala (nie mowiac o uczeniu sie samych spelli ktore ofc trzeba kupic). Nie wiem kto to wymyslil ale, jestem pewny ze nie mial pojecia co robi. |
Autor: | tomugeen [ 10 cze 2010, 18:38 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): . Tylko ze ta banda amatorow nie potrafi znalesc na google, darmowych tekstur dla uzytku niekomercyjnego (www.cgtextures.com ja pierdole pierwszy link w google).
Myslalem, ze to calkiem komercyjny projekt. co z magia? |
Autor: | Highlander [ 10 cze 2010, 18:38 ] |
Tytuł: | |
joshe napisał(a): Polecam raczej ten ciepły jeszcze filmik: http://www.youtube.com/watch?v=ritM_5rcm_s thx, za ten filmik, jedno mnie zastanawia, koles ginie i odradza sie z tym samym ekwipunkiem, to jak to jest z tym lootem ;] a M&B warbanda mam. tomu: Cytuj: Nie wiem czy to poprawili, ale niedawno nie dzialala. w sumie patrzac na wersje gry watpie zeby to dzialalo.
Zreszta zeby zostać magiem.. to naj;epiej wybrac na poczatek profesje drwala/zbieracza etc, napakowac sobie kasy i dopiero w tedy mozna kupic reagnet na spell ktory i tak nie dziala (nie mowiac o uczeniu sie samych spelli ktore ofc trzeba kupic). Nie wiem kto to wymyslil ale, jestem pewny ze nie mial pojecia co robi. i nie to nie jest super komercyjno kasowe przedsiewziecie ;) |
Autor: | iniside [ 10 cze 2010, 18:40 ] |
Tytuł: | |
tomugeen napisał(a): iniside napisał(a): . Tylko ze ta banda amatorow nie potrafi znalesc na google, darmowych tekstur dla uzytku niekomercyjnego (www.cgtextures.com ja pierdole pierwszy link w google). Myslalem, ze to calkiem komercyjny projekt. co z magia? O sry, pomylilem sie. No ale w sumie patrzac na te gre to raczej nie trudno o to.. A tekstury z cgtextures.com mozna uzywac jak sie komu podoba. |
Autor: | Viracept [ 10 cze 2010, 19:53 ] |
Tytuł: | |
Hehe nie mogę nawet patchy ściągnąć |
Autor: | Ossur [ 10 cze 2010, 20:50 ] |
Tytuł: | |
to dziwne bo ja bez problemu ściągnąłem |
Autor: | Ossur [ 10 cze 2010, 21:07 ] |
Tytuł: | |
Highlander napisał(a): thx, za ten filmik, jedno mnie zastanawia, koles ginie i odradza sie z tym samym ekwipunkiem, to jak to jest z tym lootem ;]
a M&B warbanda mam. broń startowa... |
Strona 4 z 22 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |