MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=84&t=29136
Strona 129 z 149

Autor:  Kaldrick [ 14 cze 2010, 18:17 ]
Tytuł: 

Zapraszam do przejrzenia galerii na moim fansicie: http://themortalonline.pl/index.php?opt ... &Itemid=80
Znajdziesz tam sporo ładnych obrazków.

Autor:  Mendol [ 14 cze 2010, 18:26 ]
Tytuł: 

dziekuje Kaldrick za linka.
niestety nic ladnego nie znalazlem, ale to juz pewnie dlatego, ze w ciagu ostatnich dni, gdy probowalem pograc, nastawilem sie bardzo negatywnie do MO.

Autor:  Highlander [ 14 cze 2010, 18:34 ]
Tytuł: 

ja odnosze dziwne wrazenie, ze tworcy wprowadzaja nowe rzeczy, zamiast dopracowac to co jest. AoC ma super grafe do MO...

Ja jak zgubilem sie w morrowindzie i lazilem po tych samych szarych piaskach, to mnie ch... strzelal. Nie wiem jak samo "lażenie" w takich grach moze sprawiac przyjemnosc, to lepiej juz przeprowadzic sie w gory...

Autor:  realnaste [ 14 cze 2010, 18:39 ]
Tytuł: 

Cytuj:
ja odnosze dziwne wrazenie, ze tworcy wprowadzaja nowe rzeczy, zamiast dopracowac to co jest.

Nie bardzo wiem do czego nawiązujesz, więc nie wiem jak Ci odpowiedzieć...
Może konkretne przykłady?
Czy chodzi tylko o grafikę?

Autor:  Mendol [ 14 cze 2010, 18:40 ]
Tytuł: 

wiekszosc screenow, ktore mozemy zobaczyc.

Autor:  Highlander [ 14 cze 2010, 18:43 ]
Tytuł: 

"Już wkrótce czekają nas tez nowe mechaniki takie jak alchemia, butchery (rzeźnictwo? XD ), czy wpływ systemu pogody i temperatur na postać gracza."

O to. Jest million rzeczy do naprawienia a tworcy wola wprowadzic nowosc w postaci otwarcia sobie sklepu rzeznika z fruwajacymi swiniami w srodku. Uwazam, ze lepiej byloby dac graczom swiat 2 razy mniejszy a dopracowany. Beda chetniej grac. A jak beda zadowoleni, powiekszyc go... A grafa na tych rozleglych terenach prezentuje sie pusto...

Autor:  realnaste [ 14 cze 2010, 18:44 ]
Tytuł: 

No na mnie AoC nie robi wrażenia. jakaś mgła ograniczająca widoczność, wszystko wygląda sztucznie przez nadmiernie nasycone barwy...ot kreskówka kolejna. Ale to już tylko kwestia gustu. Są ludzie co lubią pomarańcze, są tacy co wolą jabłka ;)
Zaznaczam, że opieram się na ss-ach i jutub. Nie grałem :P

Autor:  Highlander [ 14 cze 2010, 18:46 ]
Tytuł: 

mowisz o stylu graficznym ale nie o jakości.

Autor:  realnaste [ 14 cze 2010, 18:47 ]
Tytuł: 

Owszem. Dla mnie design jest równie ważny, jeśli nie ważniejszy w prezencji gry, co techniczne szczegóły takie jak rozdzielczość tekstur.
Nie mniej zasięg wzroku postaci jest moim zdaniem imponująca w MO, a to czysto techniczny szczegół, podobnie jak świat nie ograniczony sztucznie.

Autor:  noasz [ 14 cze 2010, 18:57 ]
Tytuł: 

Bardzo ciekawa recka.
Ludzie nie przesadzajmy z mapa - w uo tez jej nie bylo na poczatku, tez padlem od mobkow i obudzilem sie pod healerem w czarnej dupie i nei wiedzialem dokad mam isc . Dzis to jeden z przyjemniejszych rzeczy z uo jakie wspominam. Kompas ? No swietnie ze go nie ma dla mnie to duzy plus moze bedzie mozna go kupic. Jak w zyciu nie masz kompasu w glowie w czipie jakims rtylko musisz isc do sklepu i go kupic. Coraz bardziej sie napalam na ta gre. Moze dlatego ze caly czas sciagaja sie patche i nie moge jej kurwa obadac.

Autor:  Mendol [ 14 cze 2010, 19:00 ]
Tytuł: 

ale to jest gra a nie zycie noah. a ja gram dla przyjemnosci. a nie po to zeby sobie poodgrywac 'fantasy rycerzyka' na shiny koniku, i ratowac krolewny gwalcone przez orki.

Autor:  noasz [ 14 cze 2010, 19:07 ]
Tytuł: 

A ja pogrywam orka gwalcacego krolewny a realizm pozwoli mojemu ponny byc bardziej bloody ;)

Autor:  Oyci3C [ 14 cze 2010, 19:34 ]
Tytuł: 

Bloody ponny? You into gore sex wtf?

Autor:  joshe [ 14 cze 2010, 21:55 ]
Tytuł: 

Oyci3C napisał(a):
Bloody ponny? You into gore sex wtf?

with clits and penix na wierzchu

mendol: mendzisz już od co najmniej 3 stron żeby cię namówić do grania w MO, kiedy nawet nie chcesz go ruszyć. WTF zatem ?
To samo w zasadzie oyciec.

Wam nie pasuje ciężkostrawny, w dużej mierze realistyczny świat, w innych tematach plujecie na łatwe rozgrywki w pochodnych EQ, więc czego wy chcecie ? Warcabów mmo ?
Spoko, napiszę engine w przyszłym roku, ale poco, skoro Wam gfx-y i animacje nie będą pasowały ?

Czyżby znowu MO jest złe bo Oyciec tak zarządził, a dotykał kiedy OB była za friko ?

hihi :D

Nikt Was nie zmusza, szukacie na siłę rzeczy, które chcecie aby były w MMO, ale rażą was błędy których doszukujecie się na siłę, zamiast czerpać fun z tego co zostało zapowiedziane i jest działające.
Mimo wszystko, szybkich transferów panowie ;)

Autor:  Mendol [ 14 cze 2010, 22:03 ]
Tytuł: 

nie chce co? ty zacznij czytac ze zrozumieniem moze, to unikniemy nieporozumien.
dzisiaj chcialem pograc to po 10? 15? minutach server sie wyjebal.

nie jestem w stanie czerpac 'funu' z tej gry. a bardzo bym chcial.

Autor:  joshe [ 14 cze 2010, 22:55 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
nie jestem w stanie czerpac 'funu' z tej gry. a bardzo bym chcial.


nigdy nie odebrałem w sposób pozytywny żadnej z twoich wypowiedzi
chciałbyś, ale jednak nie chcesz ...

Ale o czym tu mowa, skoro gry są dla ludzi, którzy chcą w nie grać.
Albo pasują niektórym albo nie. Po co kogokolwiek na siłę do nich zmuszać? A że jeszcze się proszą o to, to już ciężko sklasyfikować ...

Autor:  Mendol [ 14 cze 2010, 23:07 ]
Tytuł: 

joshe a czy ty uwazasz, ze MO w tej chwili jest w pelni grywalne i zapewni nam 'zabawe' na ladnych pare godzin?

Autor:  realnaste [ 14 cze 2010, 23:17 ]
Tytuł: 

Cytuj:
joshe a czy ty uwazasz, ze MO w tej chwili jest w pelni grywalne i zapewni nam 'zabawe' na ladnych pare godzin?

pozwolę sobie wtrącić moich 5 groszy.
Jest wiele osób, które naprawdę dobrze się bawią w MO. Choćby sprzedając konie (a następnie zabijając je, by rynek nie był przesycony, w końcu to sandbox XD ). Wiele osób z początku sceptycznych zmieniło zdanie. Nie twierdzę, że gra jest ideałem. Daleko jej do tego. Bez wątpienia nie jest to też gra dla wszystkich. W dzisiejszej dobie łatwej rozrywki MO jest skazane na rynek niszowy. Mimo wszystko jest to jedyny fantasy sandbox na rynku, który jest naprawdę grywalny moim (i nie tylko) zdaniem.

A terz kończę, bo
a) jestem już nieco pijany i coraz trudniej mi sklecić sensownego posta
b) koleżanka strzeli zaraz focha z przytupem ;)

Autor:  tomugeen [ 14 cze 2010, 23:41 ]
Tytuł: 

noasz napisał(a):
Bardzo ciekawa recka.
Ludzie nie przesadzajmy z mapa - w uo tez jej nie bylo na poczatku, tez padlem od mobkow i obudzilem sie pod healerem w czarnej dupie i nei wiedzialem dokad mam isc . Dzis to jeden z przyjemniejszych rzeczy z uo jakie wspominam. Kompas ? No swietnie ze go nie ma dla mnie to duzy plus moze bedzie mozna go kupic. Jak w zyciu nie masz kompasu w glowie w czipie jakims rtylko musisz isc do sklepu i go kupic. Coraz bardziej sie napalam na ta gre. Moze dlatego ze caly czas sciagaja sie patche i nie moge jej kurwa obadac.

Ale w UO wiedziales gdzie jest polnoc ;]. Tak jak w RL wiesz z grbusza.
A MO logujesz sie i nie potrafisz tego ocenic, bo:
a) nie wiesz ktora godzina w swiecie MO
b) mech nie rosnie z odpowiedniej strony na drzewach
c) third party mapka na podstawie twoich coordow to pewnie najprostsza rzecz do zrobienia.

A samo gubienie sie i brak mapy jest ok imho, bez kompasu juz nie... orientowanie sie tylko po landmarkach w doc jednak pustej grze.


EDIT: high, no jasne ze sie rozwijaja takie rzeczy - takie juz community. W zamknietych clanach maja pewnie 3x wiecej stuffu przygotowanego. Problem tylko, czy bedzie z kim w to grac. To na serio musialoby wyjsc za rok, zeby podstawowa rozgrywka szla gladko, bo jak mam sie wkurwiac na kazdy bug, to srednio mi sie chce. Chyba ze okaze sie ze 20+ normalnych ludzie zabiera sie za gre, wtedy tu juz wsio ryba w co grac;]

Autor:  joshe [ 15 cze 2010, 00:50 ]
Tytuł: 

mendol: jakiej ty odpowiedzi oczekujesz, gdy nie wiesz sam co chcesz znaleźć w MO ?
Napisałem już co jest, a czego nie ma, a dalej pytasz czy jest grywalne. Dla ciebie nie jest, ale ja jestem pośród tych którzy przymykają oko na bugi i pomniejsze pierdoły, bo leży mi idea tej gry, jej klimat (gdzie ścieżka i efekty dźwiękowe po prostu miażdżą) to co można już robić, to do czego dążą developerzy wraz z tym co jest wciąż poprawiane i co pojawi się w najbliższym czasie. Jeśli nie ten tytuł, to żaden inny z tymi właśnie ficzerami ( a zależy mi na rpgu stricte fpv) nie pojawi się ani w tym roku, ani przez najbliższe 5 lat.

Innym natomiast przeszkadzają najmniejsze niedociągnięcia. Jak można rozróżnić czy przeszkadzają im zbugowane ficzery, czy to, że nie mają zasranego pojęcia na czym polega rozgrywka i rozrywka w grach sandboxowych opartych na skillach i świecie kształtowanym przez graczy ? Gramy w mmo które ma bazować na interakcji graczy, czy w multiplayera gdzie każdy sobie samemu szyje wszystko?
Możemy tutaj dywagować na temat themepark vs sandbox, bo chyba ten temat chcesz właśnie poruszyć. Ale dlaczego to ja zdaję sobie sprawę, że wiesz z czym to się gryzie, a dalej szukasz kozła ofiarnego ? Nie masz ochoty przebijać się przez bugi, nie próbuj, nie dotykaj, nie wmawiaj że chcesz to ugryźć, wciąż wynajdując sobie nowe wymówki. Nie mam żadnego zamiaru namawiać ani Ciebie, ani Tobie podobnych, którzy podchodzą do MO od strony gry, która będzie grywalna za rok, dwa, pięć, osiem. Bo ona w takim kontekście nie będzie grywalna ani za rok, ani za dziesięć bo albo zdechnie z braku przychodów na dalszy rozwój (a.k.a "może za rok zapłacę" - a to będzie już N-ty rok oczekiwania z kolei)) albo w tym czasie pojawią się inne mmogi, które odwrócą uwagę od MO. Najbliższe na horyzoncie, a do tego wręcz namacalne, jest GW2. I powtarzanie mantry typu "nie dam się znowu nabrać" jest nieporozumieniem. Albo jestem dorosły, potrafię czytać i płacę za to co oferuje dostawca usłgi wraz tym co będzie dodane w najbliższym czasie , albo kupuję kota w worku (rozumiane jako wpizdu długa lista ficzerów z których dnia na dzień odpadają kolejne) i wrzeszczę na oficjalnym forum że nic się h# nie trzyma <- tak jak to było (i wciąż jest?) w przypadku np. WAR. Swoją drogą miał to być zajebisty bitewniak, ale po jakoś tak 6 newsletterze, który opowiadał o kompletnie innej mechanice niż to było w podstawowych założeniach, odpuściłem sobie w ogóle oczekiwanie na ten tytuł. Zajebiste w WAR to się okazały tylko cinematic-i. Hmm... tak samo jak dla niektórych trailery MO - hehe :)

Jest jeszcze sandboxowy, izometryczny linkrealms z full lootem, ale od roku nie wychodzi z fazy bety i nie dasz rady położyć na tym łap.
(edit: za miech wydany zostanie xsyon którym zajmuje się kolo związany z rynkiem gier mmo i nie tylko grami od wielu lat. Dlaczego jednak nie wzbudza takich emocji jak MO?)



tomugen: ale słońce wciąż wshodzi i zachodzi w określonych i tych samych miejscach. Tu się nie odwracasz o 180° plecami a słoneczko ciągle wschodzi po twojej lewej stronie ;)

Po gwiazdach raczej ciężko wyczaić w którą stronę podążać, a i nie sądzę aby po dodaniu naval warfare można było wyznaczać kurs przy użyciu sekstansu. Bez przesady ;)

ps. UO nie od razu było tak zajebiste jak wszyscy pamiętają.
W końcu historia mmo ma tendencję do pamiętania tylko zmian na gorsze.

Strona 129 z 149 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team