mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 129 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

So..
Ankieta wygasła 5 kwi 2010, 10:40
Ay! :-) 31%  31%  [ 36 ]
Nay! :-( 69%  69%  [ 81 ]
Liczba głosów : 117
Autor Wiadomość
****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 1 kwi 2010, 17:29 
 
Kassei: ale jak można dopuszczać w ogóle myśl o tym, by na pierwszym forum mmorpg w kraju nadwiślańskim - których elyta/śmietana/sól wyrosła na pvp - prym wiodły gierki fairy tale gierki (a.k.a themeparki) a działy dla tych prawdziwych nigdy nie miały powstawać ?

Skoro już mowa o pvp, to akurat o MO dużo się nawija (w większości niepochlebnie) ale o Xsyonie cicho jak jabułko w ryj zasadził. Dziwne to z deczka, bo się pół internetu jara że w X drogi można budować i ścinane drzewa padają na ryj i w ogóle same ochy i achy <_<
Tylko to dalej jest TPV i rwie dupę z połową klimatu.
I na dodatek żadnej otwartej betki, żadnego testingu, ani systemu 2 zaproszeń od tych co kupili.
To jest dopiero kupowanie kota w worku.

Nie jestem ostatnio na czasie, ale może w końcu powstaje mmog z mechaniką i klimatem gothic 1-2 lub dark messiah ?
Bo jak na razie yno MO na horyzoncie.


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 1 kwi 2010, 18:20 
 
joshe napisał(a):
Kassei: ale jak można dopuszczać w ogóle myśl o tym, by na pierwszym forum mmorpg w kraju nadwiślańskim - których elyta/śmietana/sól wyrosła na pvp - prym wiodły gierki fairy tale gierki (a.k.a themeparki) a działy dla tych prawdziwych nigdy nie miały powstawać ?

Skoro już mowa o pvp, to akurat o MO dużo się nawija (w większości niepochlebnie) ale o Xsyonie cicho jak jabułko w ryj zasadził. Dziwne to z deczka, bo się pół internetu jara że w X drogi można budować i ścinane drzewa padają na ryj i w ogóle same ochy i achy <_<
Tylko to dalej jest TPV i rwie dupę z połową klimatu.
I na dodatek żadnej otwartej betki, żadnego testingu, ani systemu 2 zaproszeń od tych co kupili.
To jest dopiero kupowanie kota w worku.

Nie jestem ostatnio na czasie, ale może w końcu powstaje mmog z mechaniką i klimatem gothic 1-2 lub dark messiah ?
Bo jak na razie yno MO na horyzoncie.
\
Ja sie tam zadowole zwyklym multi na 128-256 osob w klimatach gothic-fantasy-sci z widokiem TPP. Byleby tylko wkoncu nie bylo autotargetu i porzadna grafika -;-.

A jesli chodzi osandbox mmo to imo ultimate solution jest wziecie grafiki z Diablo 3 i zrobienie remake UO.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 1 kwi 2010, 18:26 
 
iniside napisał(a):
Ja sie tam zadowole zwyklym multi na 128-256 osob w klimatach gothic-fantasy-sci z widokiem TPP. Byleby tylko wkoncu nie bylo autotargetu i porzadna grafika -;-.

A jesli chodzi osandbox mmo to imo ultimate solution jest wziecie grafiki z Diablo 3 i zrobienie remake UO.


hmm.... project offset ale to bodaj do 64 graczy online.
I była już gadka że 256 luda w stałym realmie (edit: na danej instancji) to jest więcej niż obecne mmorpg :)

Jeśli przyjąć fpv jako warunek podstawowy, to huja jest na rynku mmo poza kilkoma strzelankami.


_________________
MO - the last hope of mmoRPG


Ostatnio edytowano 1 kwi 2010, 18:39 przez joshe, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 1 kwi 2010, 18:28 
 
ta grafika, craft, mounty, domki.
po czym po miesiacu okaze sie, ze te 256 osob jest rozrzuconych po duzej instancji i generalnie ciagle spotykasz sie z 10.
nie bardzo to rozumiem. przeciez swiat 'idzie' do przodu. czemu mamy sie cofac?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 1 kwi 2010, 19:04 
 
Mendol napisał(a):
ta grafika, craft, mounty, domki.
po czym po miesiacu okaze sie, ze te 256 osob jest rozrzuconych po duzej instancji i generalnie ciagle spotykasz sie z 10.
nie bardzo to rozumiem. przeciez swiat 'idzie' do przodu. czemu mamy sie cofac?

Ale ja nie mowie o MMO na 256 osob tylko o zwyklym multi ala MAG. Tak naprawde to jakos szczegolnie na MMO mi nie zalezy. I tak loguje sie wylacznie po to zeby pofragowac, miec ucieche z lejacej sie juchy, porzowijac chara zdobyc acziy etc.

Duzo nie oczekuje. Imo gra ktora bylby skrzyzowaniem BF (master server na ktorym sa dane graczy), z MAG (ogromne mapy) i klimatem gotyckiego sci z magia by mnie całkowicie zadowolił.


Osobiscie jakos nie widze MMO fantasy FPS-sandbox w pelnym 3D. Tzn. da sie zrobić ale, małe sutdia nie mają dość ludzi zeby takie coś na bierżąco ulepszać i ładować w to content. IMO najlepsze rozwiazanie to wlasnie rzut izometryczny, jakies tam pseudo 3d, celowanie myszką i wsio. (bez autotargetu).


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2609
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 1 kwi 2010, 19:15 
 
Na koniec radze policzyc glosy na 'tak', a glosy na 'nie' zignorowac. Jak ktos nie chce jakiegos dzialu, to przeciez nikt nie zmusza do czytania.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 1 kwi 2010, 19:30 
 
A ja powiem coś takiego.

MO jaki by nie był w obecnej postaci najbardziej ze wszystkich mmorpg na tym nędznym padole przypomina...Utlime Online! Tak dokładnie!
I chociażby z tego względu należałoby założyć dział o tej gierce.

Nie chce nic mówić ale nie bez powodu Ferdek, Oyci3C, Bali, Ae i inni wielcy tego forum właśnie na Ultimie się wychowali. Nie bez powodu demon z UO ma być w banerze tego forum! Ja liczę na to że wrócą stare dobre czasy Ultimy, a inne mmo niż MO nie zapowiada bardziej jej powrotu!

Poprawcie mnie jeżeli się mylę.
Od razu uprzedzę pierdzenie że DFO to takie współczesne UO. Gówno prawda! Koło UO to nawet nie stało.

Dziękuję, dobranoc :]


_________________
LaMoon#2988

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 1 kwi 2010, 19:37 
 
lamoon napisał(a):
[...]
Poprawcie mnie jeżeli się mylę.
Od razu uprzedzę pierdzenie że DFO to takie współczesne UO. Gówno prawda! Koło UO to nawet nie stało.

Dziękuję, dobranoc :]


No nie przesadzaj... ze wszystkich mmo to wlasnie DFO ma najblizej do UO.

Nie licząc raczkującego MO.


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 1 kwi 2010, 19:46 
 
Mylisz się Shador. Poza full lootem, skill based, sandboxem DFO nie ma nic wspólnego z UO.
Mortal Online:
- sandbox
- full loot
- ghost mode po śmierci
- guardsy w mieście
- free housing
- skill based
- taming
- snooping and thievery
pewnie jeszcze coś tam pominąłem

Gołym okiem widać że kolesie z SV pojechali po bandzie i zerżnęli cały kontent i featursy z UO i oprawili to w nowe szaty.

Nie rozmawiamy jak to tam wszystko działa czy nie działa. Mówię ogólnie w porównaniu z UO bez patrzenia na jakość wykonania.

Ogólnie dam sobie rękę obciąć że jak MO będzie funkcjonował tak jak powinien to cała śmietanka ultimomaniaków rzuci się na ten produkt.


_________________
LaMoon#2988

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 1 kwi 2010, 19:50 
 
lamoon zapomniales dodac, ze jak na razie to w MO to wszystko dziala powiazane na sznurki. nie wspominajac o tym 'kiedy' wyjdzie, jak i rowniez o tym, ze nie wiadomo czy MO mozna w tej chwili nazwac mmo pelna geba.
bo jak na razie to nie bylo widac tlumow w miastach.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 1 kwi 2010, 20:00 
 
Proponuję zrobić sobie postać i zacząć w Meduli. Pójść pod bank i zobaczyć ile motłochu się tam przewala.

Zgadza się. Jak narazie wszystko jest powiązane jakby na sznurkach ale nie można mówić że gra tupta w miejscu. Widać że się rozwija i że coś się dzieje.

Myślę że połączenie sił z Epic Games jest bardzo dobrym posunięciem.


_________________
LaMoon#2988

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 1 kwi 2010, 20:00 
 
lamoon napisał(a):
Mylisz się Shador. Poza full lootem, skill based, sandboxem DFO nie ma nic wspólnego z UO.
Mortal Online:
- sandbox
- full loot
- ghost mode po śmierci
- guardsy w mieście
- free housing
- skill based
- taming
- snooping and thievery
pewnie jeszcze coś tam pominąłem

Gołym okiem widać że kolesie z SV pojechali po bandzie i zerżnęli cały kontent i featursy z UO i oprawili to w nowe szaty.

Nie rozmawiamy jak to tam wszystko działa czy nie działa. Mówię ogólnie w porównaniu z UO bez patrzenia na jakość wykonania.

Ogólnie dam sobie rękę obciąć że jak MO będzie funkcjonował tak jak powinien to cała śmietanka ultimomaniaków rzuci się na ten produkt.


Eh... tak jak napisałem, po za MO, MO jest na dany moment niestety niegrywalne :( Jak tylko coś się w tym fakcie zmieni to uwierz mi, będę pierwszym który przejdzie do MO.

Dużo, jednak, z tego co wymieniłeś to też DFO (uwierz mi kolejny raz, nie jestem fanboyem DFO, gram w to bo po prostu jest to na dany moment jedyne co można wybrać z tego typu rozgrywki).


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 1 kwi 2010, 20:05 
 
Zgadzam się z Tobą w 100%

Na dzień dzisiejszy najbardziej GRYWALNĄ grą mmo i najbardziej zbliżoną do UO jest jakby nie było Darkfall.

Ale mam nadzieję że to się szybko zmieni. Jak już pisałem wcześniej, myślę że posunięcie z połączeniem sił z dużą hamburgerową firmą może dobrze zrobić tej grze.

Nowe siły programistów, nowy serwer, nowa sieć, nowy build silnika. No zobaczymy co z tego wyjdzie.


_________________
LaMoon#2988

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 1 kwi 2010, 20:08 
 
pytanie kiedy ;)

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 1 kwi 2010, 20:14 
 
jaki nowy serwer ? jaka nowa sieć ?
gdzie wspomniano o zmianie infrastruktury sprzętowej ?

2 programistów SV poleci do epica pokazać patałachom jak się programuje i tyle ;)

Jeszcze kilka dni i pojawią się niusy że SV znalazł wydawcę i w ogóle sprzedaje prawa do MO :D


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 1 kwi 2010, 20:17 
 
imo lepiej by zrobili jakby polecieli do grecji.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 1 kwi 2010, 20:19 
 
2010-03-29

Dear community,

As you know we have been working hard to solve our desync issue within the game to have a proper release of Mortal Online. We have made some progress but we think we have hit the limits on the current version of the network solution we are using. We believed we had the solution before end of March but we now see that this is not possible at the moment therefore we have to postpone the release for another month. We have been working very hard day and night now for some years and finally started to see the goal and release, we just have to put another gear in before we are going to release Mortal Online. Thank you for your feedback and support that helped us to take this important decision.

Both the community and we here at Star Vault agree that we need to have the desync issue solved before we can release Mortal Online. We have decided to upgrade our network solution with Epic Games to improve the overall network structure.
We have already started the merge a week ago which means we are converting all our current features and content into the new structure, this will take some time for us to finish before we can test the result of this with your help in the open beta. We will also fly some of our programmers to the US where Epic Games are located to work within their team to get their fully support on our game and update of the network structure in an efficient way other than distance cooperation. This will improve the speed and quality of us going into the latest build of Unreal Engine and the network solution which should eliminate most of our current issues, both in performance and network wise. While our programmers work directly on the merge and some bug fixing our artists will continue to work on the world, and bring us a few new interest points to Nave. This also means we get the latest build of Unreal Engine which gives us the opportunity to evaluate SpeedTree 5.1 and some other interesting tools.

We will announce a final release date at a later time.


_________________
LaMoon#2988

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 1 kwi 2010, 21:52 
 
Cytuj:
ktora jeszce nie wyszla, nie wiadomo czy wogole wyjdzie


Ale przecież już rozsyłali pudełka ?

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 2 kwi 2010, 00:05 
 
lamoon: ja rozumiem doskonale czego dotyczy oświadczenie SV dotyczące kolejnego kopnięcia releasu.

Gdzie tam jest informacja o nowych serwerach, nowych sieciach, programistach ?
Bo pogrubiony tekst gubi sens całego zdania.


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 2 kwi 2010, 00:33 
 
temat o bc2 zdobyl wiecej postow w krotszym czasie niz mmo ;p
nowy dzial nie jest potrzebny .


_________________
.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 129 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.