mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 448 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 6793
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 21 lut 2011, 22:23 
Cytuj  
Ogólnie przyjęte jest w sferach sandboxów, że każdy nowy sandbox jest zajebisty. Ty Mendol zachowałeś się jak Hitler jakiś nazywając sandboxa - de facto - gównem za ciężkie pieniądze.
Tak się nie robi w sferach sandboxa profanie.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 23.12.2008
Offline
PostNapisane: 22 lut 2011, 09:51 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
biorac pod uwage 'czas' kiedy uo bylo wydane to jednak graficznie prezentowalo sie zdecydowanie lepiej niz w tej chwili mo.


Że jak przepraszam?


Obrazek

Chyba nie mówimy o tych samych grach. UO jak na tamte czasy akurat tak się składa że nie miało jakiejś super dojebanej grafiki. W 97 czy 98 jak powstawała Ultima gry prezentowały się graficznie o niebo lepiej. Sukcesem była miodność gry.


_________________
LaMoon#2988

***
Avatar użytkownika

Posty: 31365
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 22 lut 2011, 09:54 
Cytuj  
niebo lepiej? nie sadze. na pewno nie bylo ogolnie takich roznic pomiedzy uo a innymi grami, zeby to odrzucalo.
a mo w wiekszosci jest brzydkie, niedorobione z chujowymi animacjami.
i o ile UO moglo wygladac gorzej jak na swoje czasy, ale ile wtedy miales mmo do wyboru?
wez pomysl czasami lamoon.

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 22 lut 2011, 10:26 
Cytuj  
lamoon, co by nie mówić to mimo niezbyt rozbudowanej animacji combat w UO był mniej drewniany niż w MO ;). Ładne widoczki to nie wszystko.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 23.12.2008
Offline
PostNapisane: 22 lut 2011, 10:28 
Cytuj  
W UO grało mi się o niebo lepiej niż teraz w MO to fakt.

Dla mnie jakby MO zrobili na silniku DFO to byłby hicior.


_________________
LaMoon#2988

***

Posty: 664
Dołączył(a): 23.11.2001
Offline
PostNapisane: 22 lut 2011, 10:36 
Cytuj  
lamoon napisał(a):
Dla mnie jakby MO zrobili na silniku DFO to byłby hicior.


True.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4670
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 22 lut 2011, 10:58 
Cytuj  
lamoon napisał(a):
W 97 czy 98 jak powstawała Ultima gry prezentowały się graficznie o niebo lepiej. Sukcesem była miodność gry.

Akurat Mendol ma tu racje.
http://games.toptenreviews.com/list_ranking_pc_1998.htm

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 23.12.2008
Offline
PostNapisane: 22 lut 2011, 11:11 
Cytuj  
Chciałeś napisać że ja miałem rację chyba :P


_________________
LaMoon#2988

*

Posty: 143
Dołączył(a): 14.06.2010
Offline
PostNapisane: 22 lut 2011, 23:46 
Cytuj  
Eh! Dzieci, dzieci. Niechaj szczeźnie w ogniach piekielnych ta zła, zła, ZUA gra!
Tyle emocji...
Gra jest spoko. Silnik DF jest zrobiony pod DF. MO jest jakie jest, między innymi dzięki silnikowi (i tu chodzi mi tak o plusy, jak i minusy).
Ma swoje problemy (a nawet ma ich tony), ale przynajmniej trzyma się wyznaczonej trasy. Jak zwykle- czas pokaże co będzie dalej. UO było przy wydaniu w podobnym stanie. Czasy się nie zmieniły tak jak byśmy chcieli. Młode, rozwijające się firmy muszą stawić czoła olbrzymim problemom. Tylko zalewające rynek gównem korporacje jak Bliz., EA., Acti. sprawiają, że co poniektórym wydaje się, że "standardy" są wyższe.
Jest to jednak próżna dyskusja. Ja wiem swoje, wy swoje, a oni jeszcze co innego, więc:

Haterów zapraszam do swoich ulubionych gier.




A argument z pudełkiem itd nic nie wnosi do dyskusji (bo nic z samą grą nie ma wspólnego, a szczególnie z jej obecnym stanem)
Tak Ci żal kasy, to trza było nie wydawać jak Cię nie stać. (szczególnie, że sami devsi ostrzegali XD)
Chociaż z drugiej strony...chyba przestanę grać w MO ze względu na twoją traumę sprzed półtora roku.

Peace

***
Avatar użytkownika

Posty: 31365
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 22 lut 2011, 23:59 
Cytuj  
ty probujesz byc zabawny czy po prostu jestes glupi?
jakby mnie nie bylo stac to nie wyjebalbym 250zl na to zeby 'wspierac' devsow. a argument z pudelkiem wnosi wiecej niz twoje zachwyty.
bo swiadczy tylko o podejsciu firmy do klienta.
i o ile oplacanie malej firmy z grecji bylo bardzo dobrym pomyslem, bo w dfo gralo sie zajebiscie, to niestety panowie z sv sa wlasnie dziecmi.
pokazali pare fajnych screenow, zrobili fajny projekt 'co kiedys bedzie w naszej grze' a zapomnieli o podstawowych rzeczach. takich jak np. combat.
ktorego nie byli w stanie naprawic miesiacami.
i gdyby mo bylo w 1/3 tak grywalne jak dfo na starcie to zapewniam cie, ze nadal bym je wspieral.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17902
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 lut 2011, 00:35 
Cytuj  
Dla mnie MO to zaprzepaszczenie szansy na dobry sandbox zwyczajnym zlewaniem klienta i podejściem jak do idiotów, którzy za metalowe pudełko rok przed premierą mają zaufać devsom że zrypany silnik gry naprawia jak im zapłacę przez kolejny rok po 15 euro miesięcznie.
To już Xsyon zapowiada się sto razy lepiej ale to tez gra rozwojowa, jedynym prawie sandboxem ostatnio dobrze zrobionym było Perpetuum.

Ja bym chciał taki mix, grafa i walka z DFO, mechanika reszty z Xsyon, devsów z Perpetuum, pudełka metalowe z MO.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 23.12.2008
Offline
PostNapisane: 23 lut 2011, 07:54 
Cytuj  
Przyznajcie się że teraz śniadanie do roboty nosicie w tych pudełkach :]


_________________
LaMoon#2988

***
Avatar użytkownika

Posty: 31365
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 23 lut 2011, 07:57 
Cytuj  
chyba dla chomika :)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 23.12.2008
Offline
PostNapisane: 23 lut 2011, 08:01 
Cytuj  
Ale dobrze że realnaste napisał tutaj ładnie co i jak, bo po prostu widać że w MO nadal nie da się jeszcze grać ;)

Informacja druga to to że projekt nadal istnieje i chyba się rozwija.

Do zobaczenia za pół roku ;)


_________________
LaMoon#2988

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 23 lut 2011, 09:13 
Cytuj  
lamoon napisał(a):
Do zobaczenia za pół roku ;)

pół ? Optymista. Prędzej zobaczę skillcap w DFO (czego nota bene nie chcę) niż płynny combat w mortalu ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 lut 2011, 12:06 
Cytuj  
realnaste napisał(a):
Eh! Dzieci, dzieci. Niechaj szczeźnie w ogniach piekielnych ta zła, zła, ZUA gra!
Tyle emocji...
Gra jest spoko. Silnik DF jest zrobiony pod DF. MO jest jakie jest, między innymi dzięki silnikowi (i tu chodzi mi tak o plusy, jak i minusy).
Ma swoje problemy (a nawet ma ich tony), ale przynajmniej trzyma się wyznaczonej trasy. Jak zwykle- czas pokaże co będzie dalej. UO było przy wydaniu w podobnym stanie. Czasy się nie zmieniły tak jak byśmy chcieli. Młode, rozwijające się firmy muszą stawić czoła olbrzymim problemom. Tylko zalewające rynek gównem korporacje jak Bliz., EA., Acti. sprawiają, że co poniektórym wydaje się, że "standardy" są wyższe.
Jest to jednak próżna dyskusja. Ja wiem swoje, wy swoje, a oni jeszcze co innego, więc:

Haterów zapraszam do swoich ulubionych gier.




A argument z pudełkiem itd nic nie wnosi do dyskusji (bo nic z samą grą nie ma wspólnego, a szczególnie z jej obecnym stanem)
Tak Ci żal kasy, to trza było nie wydawać jak Cię nie stać. (szczególnie, że sami devsi ostrzegali XD)
Chociaż z drugiej strony...chyba przestanę grać w MO ze względu na twoją traumę sprzed półtora roku.

Peace

Młoda rozwiająca sie firma. Trion Worlds.

Czy musze dodawać więcej, kim są devsi MO a kim Trionu ?


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 143
Dołączył(a): 14.06.2010
Offline
PostNapisane: 23 lut 2011, 19:36 
Cytuj  
Rift jest kolejnym klonem. Nie dzięki. Co do bycia zabawnym/ głupim- lubię myśleć, że raczej to pierwsze.
Dalej "dyskutować" nie mam zamiaru, bo do pewnego poziomu schodzić nie warto ; )
Tylko małe info dla postronnych- MO miało być jedynie sprzedawane jako download. To społeczność graczy wyprosiła (notabene nieopłacalne) "cosie" do postawienia na biurku. SV zrobiło ukłon w stronę graczy i wydało boxed i lootbag edycje. Następnym krokiem był płacz setek, że chcą "teraz i już" swoje zamówione produkty, mimo, że była beta i oczywiście zawartość płyt po chwili musiała by ulec przedawnieniu. No cóż. Taka jest cena za próby współpracy z graczami: jakkolwiek SV by się nie starał, zawsze jest ktoś kto będzie płakał ^ ^

***
Avatar użytkownika

Posty: 31365
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 23 lut 2011, 20:22 
Cytuj  
no widzisz. ja zaplacilem i mialem wyjebane czy dostane pudelko.
ale jak dostalem to cos do domu to nie widzialem czy sie smiac czy plakac.
oczywiscie, ze zawsze bedzie ktos plakal. tak samo jak ktos bedzie crap zawsze zachwalal pod niebiosa.

*

Posty: 143
Dołączył(a): 14.06.2010
Offline
PostNapisane: 23 lut 2011, 21:10 
Cytuj  
Cytuj:
tak samo jak ktos bedzie crap zawsze zachwalal pod niebiosa.

jeśli to o mnie, to cytaty proszę ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 911
Dołączył(a): 26.11.2001
Offline
PostNapisane: 23 lut 2011, 23:21 
Cytuj  
embe napisał(a):
grafa i walka z DFO

Walka moze tak ale grafa postaci przyznasz to chujnia (animacje poruszania też). Interfejs i manewrowanie widokiem postaci też odbiega od obecnych standardów..
Nie mniej Aventurine robi postępy, tylko pytanie - czy starczy im czasu/kasy by projekt przetrwał .


_________________
Peace is a lie. There is only passion.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 448 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.