mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 440 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 22  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 lis 2010, 10:33 
Cytuj  
Szczerze mowiac dziwi mnie ze SoE w swoim geniuszy i calej swiatlosci jeszcze nie przerobilo Vanguarda na F2P, tylko odswierzy EQ2. IMO Van jako F2P mialby spory potencjał rozowojowy ;/.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 15 lis 2010, 11:15 
Cytuj  
Denerwujacy double swing dalej nie wyeliminowany. Mimo ze gracz uderza raz, to animacja pokazuje machniecie dwa razy. Denerwujaca sprawa.

Lagow rzeczywiscie nie ma. W piatek byl kolejny server patch, ktory poprawil co nieco.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 lis 2010, 11:44 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Szczerze mowiac dziwi mnie ze SoE w swoim geniuszy i calej swiatlosci jeszcze nie przerobilo Vanguarda na F2P, tylko odswierzy EQ2. IMO Van jako F2P mialby spory potencjał rozowojowy ;/.

Co ciekawe w VG nawet pvp było sensownie pomyślane jak na ten typ gry, mnie raczej dziwi dlaczego nikt nie robi gier pvp przyjaznych dla gracza tylko albo niedorobione sandboxy albo sztywne themeparkowe klatki z arenami i bg.
Dziwne bo najciekawsze pomysły były w grach SOE, Vanguard z craftem, dyplomacją, klasami, ładnym światem, SW Galaxies z rozwijaniem postaci, craftem, housingiem itd, obie gry dawały sporo swobody i obie zniszczyli.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 15 lis 2010, 11:54 
Cytuj  
Dlaczego nie gracie w takim razie w VG i SWG? Nie grałem w żadną z nich ale z tego co opisujecie to są przecudowne.


_________________
LaMoon#2988

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 lis 2010, 11:57 
Cytuj  
lamoon napisał(a):
Dlaczego nie gracie w takim razie w VG i SWG? Nie grałem w żadną z nich ale z tego co opisujecie to są przecudowne.

Pewnie z powodów podobnych jak w MO, czyli genialnych devsów, którzy na każdym kroku udowadniają że partactwo to ich myśl przewodnia, a gracz to idiota co kupi wszystko jak leci.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 853
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 15 lis 2010, 13:20 
Cytuj  
lamoon napisał(a):
Dlaczego nie gracie w takim razie w VG i SWG? Nie grałem w żadną z nich ale z tego co opisujecie to są przecudowne.

na serwerze PvP (jesli jeszcze jest) w peaku jest okolo 20 osob
a granie na pve serwerze to troche lipa

no ale VG mial krafting niedoscigniony
pamietam jak bylem jednym z niewielu dostawcow takich gowienek do statkow :)
ale zaraz zaczeli dupowac golda i VG sie wyludnil momentalnie
oczywiscie chyba do tej pory nie bylo oficjalnego posta dotyczacego tego dupowania

****
Avatar użytkownika

Posty: 1157
Dołączył(a): 8.03.2005
Offline
PostNapisane: 15 lis 2010, 20:39 
Cytuj  
lamoon napisał(a):
Dlaczego nie gracie w takim razie w VG i SWG? Nie grałem w żadną z nich ale z tego co opisujecie to są przecudowne.



Bo karty w tych grach zostały już rozdane.

Servery PvP nie istnieją ( bynajmniej ja przestałem grac bo zlikwidowali server Team-pvp - czyli frakcja na frakcje. Granie na open - PVP serverze mijało sie z celem, skoro istniał taki dysbalans, że dana klasa - dajmy na to shaman średnio ogranięty - rozwalał grupę 6 osobową pozbawiona tejże klasy ). Fakt craft w Vanguardzie był przecudny, w eq2 też mi się podobał - tu bardziej pod względem klimatu niż możliwości, ale z tego co piszesz w MO też wygląda to ciekawie. Gry soe mają jedną wadę - devsów, którzy mają w dupie to że dochodziłeś do jakiejś rzeczy pół roku i po pewnym czasie rozdają cukierki wszystkim marudzącym. To nie zdaje egzaminu bo - grasz w gry mmo dla rywalizacji, nie po to by każdy miał wszystko i wszyscy razem wesoło sobie dyskutowali. Jak to zrozumieją to i wydadzą cos na skale paro-letnią. Zniszczyli przez to SWG, zniszczyli eq2 a Vanguarda zepsuć nie zdązyli bo poprostu go nie skończyli.


_________________
OrleOko czuwa...

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 15 lis 2010, 20:56 
Cytuj  
Zresztą who cares. To jest dział o MO i będziemy w nim gadać o MO. Dyskusje o VG czy SWG czy innym pozostawmy w innych działach forum.


_________________
LaMoon#2988


Posty: 23
Dołączył(a): 22.05.2008
Offline
PostNapisane: 15 lis 2010, 21:36 
Cytuj  
lamoon napisał(a):
Zresztą who cares. To jest dział o MO i będziemy w nim gadać o MO. Dyskusje o VG czy SWG czy innym pozostawmy w innych działach forum.


dobrze moderatorze lamoon (nie umiesz już pisać nicków poprawnie?)

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 16 lis 2010, 00:38 
Cytuj  
eagleeyes napisał(a):
To nie zdaje egzaminu bo - grasz w gry mmo dla rywalizacji, nie po to by każdy miał wszystko i wszyscy razem wesoło sobie dyskutowali.

cheater piszący o rywalizacji :roll:

*

Posty: 76
Dołączył(a): 11.08.2002
Offline
PostNapisane: 16 lis 2010, 10:03 
Cytuj  
Dwa swieze filmiki z jednej walki z perspektywy atakujacych i broniacych.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 16 lis 2010, 10:34 
Cytuj  
kurde no nie wyglada to jakos fajnie wedlug mnie.
i jakos brakuje odglosow broni uderzajacej o armor ;/
animacje tez z dupy.
to wejscie po schodach wyglada jakby walczyly tam 80 letnie dziadki ;/

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 16 lis 2010, 11:47 
Cytuj  
No niestety walka, animacja, dźwięki to wciąż "for_fanboiz_only". Właśnie wpada całkiem spory patch. Z wczorajszych patch notes wynika że są zmiany dla noobów jakieś, zmiany w animacjach i dźwiękach.

Kolesie ze SV zatrudnili nowego animatora czy coś. Podobno koleś jest niezły, dużo lepszy od poprzednika. Faktycznie małe zmiany które zrobił np. w animacji kopania rudy czy rąbania drewna są na plus ogólnie.


_________________
LaMoon#2988

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 16 lis 2010, 12:26 
Cytuj  
Kiepsko to wygląda dla obserwatora, a co do ekipy robiącej gre to myślę że zwyczajnie jest ich za mało na taką grę, oni powinni zaczynać od przeglądarkowej gry, a nie od razu porywać się z motyka na słońce.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***

Posty: 667
Dołączył(a): 23.11.2001
Offline
PostNapisane: 16 lis 2010, 12:49 
Cytuj  
Dace napisał(a):
Dwa swieze filmiki z jednej walki z perspektywy atakujacych i broniacych.


Obejrzalem perspektywe atakujacego i dynamika gry mi przypomina troche szachy... No ok, warcaby. ;p

Moze za rok...

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 16 lis 2010, 13:00 
Cytuj  
Całe szczęście gra oferuje "milion" innych rzeczy poza walką z których można czerpać dużo funu.


_________________
LaMoon#2988

***

Posty: 667
Dołączył(a): 23.11.2001
Offline
PostNapisane: 16 lis 2010, 14:07 
Cytuj  
Wiem, ale walka jest (dla mnie) najwazniejsza. Jak zrobia ja grywalna (dla mnie) to suba wykupie, na razie poczekam.

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 16 lis 2010, 14:14 
Cytuj  
Dla mnie walka jest jednym z kilku najwazniejszych elementow. Akceptuje tylko standardowe fantasy wiec aktualnie mam wybor pomiedzy DFO i MO.

W Mortalu walka ma wciaz duzo mankamentow. Nie jest moze dynamiczna jesli za punkt odniesienia wezmiemy inne gry oraz kino ale prawdziwa walka bronia biala (w nie-plastikowych zbrojach) mniej wiecej tak wyglada. Sklonny jestem nawet napisac, ze ta w MO jest za szybka jesli odnieslibysmy sie do swiata realnego.

W DFO walka wyglada raczej jak anime, ktorego nie trawie - dlatego odpuscilem.


Ostatnio edytowano 16 lis 2010, 16:42 przez visilis85, łącznie edytowano 2 razy
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 16 lis 2010, 14:48 
Cytuj  
MO z zapowiedzi ma być mocno odniesiony do rzeczywistości. Widać to już na przykładzie np. craftingu. Nie znam się na tworzeniu łuków ale zakładam że zostało dużo zaczerpnięte z rl jak robiłem ów. To samo tyczy się przetwarzania rudy czy craftu broni, zbrojek.

Z przyszłych zapowiedzi to:
- długoterminowe rany (w tym choroby psychiczne)
- żyjące miasta (pozamykane po zmroku bramy miast, sklepy itd.)
- Chodząca straż (a nie jak teraz pojawia się na słowo guards)
- Craftowane akcesoria dla mountów (zbrojki, szmatki itd.)
i tam jeszcze jakieś o których nie pamiętam teraz.

Devsi na początku głośno mówili że gra ma ogólnie opierać się na mitologii nordyckiej. Kto czytał np. Thoragala to wie co i jak (Odyn, Valhalla itd.) Ale gra z niszowej zrobiła by się super niszowa i dlatego zostało to połączone z ogólnie przyjętą kanwą fantastyki (szkielety, orki, smoki itd.)

Miało nie być w ogóle magii. Jestem za. Ale oczywiście na forum pojawił się mega lament że jak to. Że nie każdy chce biegać z mieczem itd i woli biegać w gejowskich kolorowych sztach i strzelać kolorowymi kuleczkami ;) Tak więc magia ogólnie jakaś tam będzie.

Prawda jest taka że nie robią gry dla garstki zapaleńców a niestety muszą wcelować się w gusta różnego rodzaju graczy (magów, wojów, crafterów). Jak gra osiągnie sukces na rynku europejskim i hamburgerowym i jakby niechcący trafiła na rynek azjatycki to zobaczycie co będzie za jazda. Samuraje, nindża, buszido i kung fu ciosy, a female magiczka będzie mogła transformować się jak czarodziejka z księżyca.

Oby nie.


_________________
LaMoon#2988

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 16 lis 2010, 18:22 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?v=vtc-xxLYwIQ chyba nawet dynamiczniej niz w grze:D


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 440 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 22  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.