MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Post launch - opinie i komentarze.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=84&t=36646
Strona 22 z 22

Autor:  realnaste [ 22 lut 2011, 23:46 ]
Tytuł: 

Eh! Dzieci, dzieci. Niechaj szczeźnie w ogniach piekielnych ta zła, zła, ZUA gra!
Tyle emocji...
Gra jest spoko. Silnik DF jest zrobiony pod DF. MO jest jakie jest, między innymi dzięki silnikowi (i tu chodzi mi tak o plusy, jak i minusy).
Ma swoje problemy (a nawet ma ich tony), ale przynajmniej trzyma się wyznaczonej trasy. Jak zwykle- czas pokaże co będzie dalej. UO było przy wydaniu w podobnym stanie. Czasy się nie zmieniły tak jak byśmy chcieli. Młode, rozwijające się firmy muszą stawić czoła olbrzymim problemom. Tylko zalewające rynek gównem korporacje jak Bliz., EA., Acti. sprawiają, że co poniektórym wydaje się, że "standardy" są wyższe.
Jest to jednak próżna dyskusja. Ja wiem swoje, wy swoje, a oni jeszcze co innego, więc:

Haterów zapraszam do swoich ulubionych gier.




A argument z pudełkiem itd nic nie wnosi do dyskusji (bo nic z samą grą nie ma wspólnego, a szczególnie z jej obecnym stanem)
Tak Ci żal kasy, to trza było nie wydawać jak Cię nie stać. (szczególnie, że sami devsi ostrzegali XD)
Chociaż z drugiej strony...chyba przestanę grać w MO ze względu na twoją traumę sprzed półtora roku.

Peace

Autor:  Mendol [ 22 lut 2011, 23:59 ]
Tytuł: 

ty probujesz byc zabawny czy po prostu jestes glupi?
jakby mnie nie bylo stac to nie wyjebalbym 250zl na to zeby 'wspierac' devsow. a argument z pudelkiem wnosi wiecej niz twoje zachwyty.
bo swiadczy tylko o podejsciu firmy do klienta.
i o ile oplacanie malej firmy z grecji bylo bardzo dobrym pomyslem, bo w dfo gralo sie zajebiscie, to niestety panowie z sv sa wlasnie dziecmi.
pokazali pare fajnych screenow, zrobili fajny projekt 'co kiedys bedzie w naszej grze' a zapomnieli o podstawowych rzeczach. takich jak np. combat.
ktorego nie byli w stanie naprawic miesiacami.
i gdyby mo bylo w 1/3 tak grywalne jak dfo na starcie to zapewniam cie, ze nadal bym je wspieral.

Autor:  Teo [ 23 lut 2011, 00:35 ]
Tytuł: 

Dla mnie MO to zaprzepaszczenie szansy na dobry sandbox zwyczajnym zlewaniem klienta i podejściem jak do idiotów, którzy za metalowe pudełko rok przed premierą mają zaufać devsom że zrypany silnik gry naprawia jak im zapłacę przez kolejny rok po 15 euro miesięcznie.
To już Xsyon zapowiada się sto razy lepiej ale to tez gra rozwojowa, jedynym prawie sandboxem ostatnio dobrze zrobionym było Perpetuum.

Ja bym chciał taki mix, grafa i walka z DFO, mechanika reszty z Xsyon, devsów z Perpetuum, pudełka metalowe z MO.

Autor:  lamoon [ 23 lut 2011, 07:54 ]
Tytuł: 

Przyznajcie się że teraz śniadanie do roboty nosicie w tych pudełkach :]

Autor:  Mendol [ 23 lut 2011, 07:57 ]
Tytuł: 

chyba dla chomika :)

Autor:  lamoon [ 23 lut 2011, 08:01 ]
Tytuł: 

Ale dobrze że realnaste napisał tutaj ładnie co i jak, bo po prostu widać że w MO nadal nie da się jeszcze grać ;)

Informacja druga to to że projekt nadal istnieje i chyba się rozwija.

Do zobaczenia za pół roku ;)

Autor:  Havok [ 23 lut 2011, 09:13 ]
Tytuł: 

lamoon napisał(a):
Do zobaczenia za pół roku ;)

pół ? Optymista. Prędzej zobaczę skillcap w DFO (czego nota bene nie chcę) niż płynny combat w mortalu ;)

Autor:  iniside [ 23 lut 2011, 12:06 ]
Tytuł: 

realnaste napisał(a):
Eh! Dzieci, dzieci. Niechaj szczeźnie w ogniach piekielnych ta zła, zła, ZUA gra!
Tyle emocji...
Gra jest spoko. Silnik DF jest zrobiony pod DF. MO jest jakie jest, między innymi dzięki silnikowi (i tu chodzi mi tak o plusy, jak i minusy).
Ma swoje problemy (a nawet ma ich tony), ale przynajmniej trzyma się wyznaczonej trasy. Jak zwykle- czas pokaże co będzie dalej. UO było przy wydaniu w podobnym stanie. Czasy się nie zmieniły tak jak byśmy chcieli. Młode, rozwijające się firmy muszą stawić czoła olbrzymim problemom. Tylko zalewające rynek gównem korporacje jak Bliz., EA., Acti. sprawiają, że co poniektórym wydaje się, że "standardy" są wyższe.
Jest to jednak próżna dyskusja. Ja wiem swoje, wy swoje, a oni jeszcze co innego, więc:

Haterów zapraszam do swoich ulubionych gier.




A argument z pudełkiem itd nic nie wnosi do dyskusji (bo nic z samą grą nie ma wspólnego, a szczególnie z jej obecnym stanem)
Tak Ci żal kasy, to trza było nie wydawać jak Cię nie stać. (szczególnie, że sami devsi ostrzegali XD)
Chociaż z drugiej strony...chyba przestanę grać w MO ze względu na twoją traumę sprzed półtora roku.

Peace

Młoda rozwiająca sie firma. Trion Worlds.

Czy musze dodawać więcej, kim są devsi MO a kim Trionu ?

Autor:  realnaste [ 23 lut 2011, 19:36 ]
Tytuł: 

Rift jest kolejnym klonem. Nie dzięki. Co do bycia zabawnym/ głupim- lubię myśleć, że raczej to pierwsze.
Dalej "dyskutować" nie mam zamiaru, bo do pewnego poziomu schodzić nie warto ; )
Tylko małe info dla postronnych- MO miało być jedynie sprzedawane jako download. To społeczność graczy wyprosiła (notabene nieopłacalne) "cosie" do postawienia na biurku. SV zrobiło ukłon w stronę graczy i wydało boxed i lootbag edycje. Następnym krokiem był płacz setek, że chcą "teraz i już" swoje zamówione produkty, mimo, że była beta i oczywiście zawartość płyt po chwili musiała by ulec przedawnieniu. No cóż. Taka jest cena za próby współpracy z graczami: jakkolwiek SV by się nie starał, zawsze jest ktoś kto będzie płakał ^ ^

Autor:  Mendol [ 23 lut 2011, 20:22 ]
Tytuł: 

no widzisz. ja zaplacilem i mialem wyjebane czy dostane pudelko.
ale jak dostalem to cos do domu to nie widzialem czy sie smiac czy plakac.
oczywiscie, ze zawsze bedzie ktos plakal. tak samo jak ktos bedzie crap zawsze zachwalal pod niebiosa.

Autor:  realnaste [ 23 lut 2011, 21:10 ]
Tytuł: 

Cytuj:
tak samo jak ktos bedzie crap zawsze zachwalal pod niebiosa.

jeśli to o mnie, to cytaty proszę ;)

Autor:  Fenris [ 23 lut 2011, 23:21 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
grafa i walka z DFO

Walka moze tak ale grafa postaci przyznasz to chujnia (animacje poruszania też). Interfejs i manewrowanie widokiem postaci też odbiega od obecnych standardów..
Nie mniej Aventurine robi postępy, tylko pytanie - czy starczy im czasu/kasy by projekt przetrwał .

Autor:  realnaste [ 27 lut 2011, 22:22 ]
Tytuł: 

Heh. Wiedziałem. Tylko dali darmowego triala i serwer zaczął padać co 5 minut XD

W tej chwili nie da się grać praktycznie. Postacie poruszają się stumetrowymi skokami, problemy z serwerem... : /

Autor:  Mendol [ 27 lut 2011, 23:05 ]
Tytuł: 

mysle ze jakby podniesli abonament do 100 dolarow na pare miesiecy to mogliby kupic lepsze serwery i nikt nie czulby sie oszukany :)

Autor:  Havok [ 28 lut 2011, 00:13 ]
Tytuł: 

realnaste napisał(a):
Heh. Wiedziałem. Tylko dali darmowego triala i serwer zaczął padać co 5 minut XD

W tej chwili nie da się grać praktycznie. Postacie poruszają się stumetrowymi skokami, problemy z serwerem... : /

przecież była open beta co oni testowali? Bosh przecież to jakaś kompletna porażka... a i jeszcze dev team ma wolne w weekend. Z drugiej strony to jestem pełen podziwu, ze ten projekt jeszcze się trzyma.

Autor:  realnaste [ 28 lut 2011, 07:58 ]
Tytuł: 

Nie mieli kasy. Musieli wydać co mieli i mieć nadzieję, że się uda. Do tego Epic dał ciała, na co nie mieli wpływu.
Co do sprzętu- podobno mają całkiem niezły, i problem leży w kodzie.

Autor:  Mendol [ 28 lut 2011, 09:46 ]
Tytuł: 

ano, tylko 'kod' nie jest ich i jak sie okazuje po raz kolejny (pisze to bez zlosliwosci), nie dziala tak jak mial dzialac. a co wiecej sa zdani na kogos innego przy rozwiazywaniu takich problemow.

Autor:  realnaste [ 28 lut 2011, 20:19 ]
Tytuł: 

Ano nie jest różowo : / Niestety ja innych opcji nie mam.
Jak to mówią: na bezrybiu i tam gdzie drwa rybią tam raki zimują

Autor:  Havok [ 28 lut 2011, 21:14 ]
Tytuł: 

Gdzie drwa rąbią tam drewniany combat ;).

Autor:  realnaste [ 28 lut 2011, 21:34 ]
Tytuł: 

Wbrew temu co Ci się wydaje MO ma fajny combat. Tylko problemy z synchronizacją są uciążliwe (uciążliwe to w tym wypadku niedopowiedzenie :P ).
Sam grałem sporo w quakea, więc do rocket jumpów nic nie mam....ale nie w tego typu grach.

Wole to
http://www.youtube.com/watch?v=fSX4pAriGME

od tego
http://www.youtube.com/watch?v=MvVRMuQrW8Y

To naprawdę tylko kwestia gustu.

Strona 22 z 22 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team