mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 16 cze 2010, 18:54 
Cytuj  
Zakładam temat, bo spamujecie ten o recenzjach.

No więc, jakie najlepsze miasto na start?
Fabernum?


_________________
.

*

Posty: 143
Dołączył(a): 14.06.2010
Offline
PostNapisane: 16 cze 2010, 19:03 
Cytuj  
Fab i Meduli moim zdaniem.

Co do reszty:
Toxai oraz Morin Khur są miasteczkami teoretycznie dobrymi na początek.
Jeśli chcesz grać wśród czerwonych wybierz się do Kranesh (wiocha, ale blisko do Fab). Gaul Kor odradzam na początek zdecydowanie, chyba, że nie jesteś już nubkiem, ale w takim razie po co to czytasz? ;) ). Vadda, ostatnio jak tam byłem, nie miała biblioteki, więc także odradzam. Bakti i Moh-Ki to wiochy zabite dechami, z czego Bakti może stanowić dobra bazę do wypadów do dżungli po pewne surowce pochodzenia zwierzęcego.

Mówiłem nie tylko o tych mieścinach gdzie można zacząć, wiec zamieszczam linka do mapki, która też przydatna może być dla początkujących:

http://www.navemap.com/pages.php?pageid=4

****

Posty: 1376
Dołączył(a): 6.03.2009
Offline
PostNapisane: 16 cze 2010, 20:41 
Cytuj  
czy greywood da sie pchac do vendora czy to crap za 0 coins?


_________________
"Gdy jesteś zły, licz do czterech, gdy jesteś bardzo zły, klnij."

*

Posty: 143
Dołączył(a): 14.06.2010
Offline
PostNapisane: 16 cze 2010, 21:41 
Cytuj  
W prawdzie ja uważam sprzedaż drewna za kiepski sposób na zarobek i raczej go nie uskuteczniam, to ,o ile nic się nie zmieniło, najłatwiejszym do znalezienia drewnem mającym wartość u vendorów jest brown wood. Tych częściej spotykanych drzew NPC nie uznają jako wartościowych.

Polecam raczej polowanie na "krowy" (występujące na stepach bizonowate stwory, nazywające się bodajże Wisent, czy jakoś tak). Dają naprawdę spory loot, a dość łatwo je zabić (np przy pomocy innej, oswojonej krowy, bo łatwo je się oswaja :D). Bogactwa można się też dorobić przy pomocy slag haulera. Po zdobyciu odrobiny catalystów sprawa się rozkręca, chodź już nie jest tak różowo jak kiedyś...

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 16 cze 2010, 23:08 
Cytuj  
W tej grze jest jeden serwer? Ile kosztuje 1 miesiac gry?:] Jakis trial ma byc/jest?


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 16 cze 2010, 23:20 
Cytuj  
post troche na bezczela...

Q: How much will it cost?
A: Mortal Online will require a monthly fee similar to other MMOGs on the market. 14.25€ (including VAT) for customers from the EU and 14.25$ (no VAT) for everybody else, plus the initial cost for the client (includes 1 free month).
http://www.mortalonline.com/faq#q9

Giera digital download: EUR 49.94

Jest chyba trial przez zaproszenie od kogos z gry.
Ja czekam az po 1 miesiacu beda ragequity, wtedy pewnie kupie konto. No chyba, ze ktos mi wczesniej pozyczy to wtedy bede myslal nad kupnem.


_________________
.

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 16 cze 2010, 23:27 
Cytuj  
Wkurza mnie to E=$ w niektorych grach :/ Tez mysle ze chyba najlepiej zaczekac i zobaczyc czy gra bedzie zdobywala nowych graczy czy moze zaczna odchodzic z powodu nie usowania bugow itd itp. Tylko ze miesiac to moze byc troche za krotko :/


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 16 cze 2010, 23:58 przez Sou, łącznie edytowano 1 raz
****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 16 cze 2010, 23:52 
Cytuj  
Sou napisał(a):
czy moze zaczna odchodzic z powodu na nie usowanie bugow

O to się akurat nie martw. Ledwo wczoraj wyszła cała paka fixów.
Pisałem zresztą o tym.


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 17 cze 2010, 00:00 
Cytuj  
joshe napisał(a):
Sou napisał(a):
czy moze zaczna odchodzic z powodu na nie usowanie bugow

O to się akurat nie martw. Ledwo wczoraj wyszła cała paka fixów.
Pisałem zresztą o tym.


Ale ja to gramatycznie napisalem :D

No to dobrze. Naprawa bugow to podstawowa sprawa. Tylko bug bugowi nie rowny i zeby nie pomijali jakis powaznych itd... Roznie to bywa;) Zobaczymy jak bedzie przez najblizsze tygodnie:)


_________________
Obrazek

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 cze 2010, 00:27 
Cytuj  
Sou napisał(a):
No to dobrze. Naprawa bugow to podstawowa sprawa. Tylko bug bugowi nie rowny i zeby nie pomijali jakis powaznych itd... Roznie to bywa;) Zobaczymy jak bedzie przez najblizsze tygodnie:)


ten miech to w zasadzie tylko fixowanie bugów i poprawa stabilności serwera. Na zmniejszeniu crachowania klienta kończąc.
Lipnie wyszło, bo w becie klient się rzadko wywalał, a serwery stały bez zwieszki okrągły tydzień.

Zdziwię się jeśli dodatkowy content zacznie wjeżdżać jeszcze w lipcu. I nie mówię o tweakach takich jak autogathering (który powinien być na starcie), tylko kontrola terenu, większe możliwości gatheringu, maszyny oblężnicze (skill konstruowania był już w becie) itd.

Żeby nie jazda z desynchro przez 3 miechy (gj epic!) byłoby dużo więcej stuffu i mniej w kółko powracających bugów.


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 17 cze 2010, 09:40 
Cytuj  
Tylko ze desync to powazna sprawa. Spojrz na EVE gdzie po ilus misiacach ( latach? ) znalezli jego przyczyne. A jak naprawili to sie okazalo ze to jeszcze nie do konca to i kolejny czas minal na naprawach. Jak sie chlopaki nie skupia na programowaniu to problem z desynchronizacja moze sie co jakis czas pojawiac...


_________________
Obrazek

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 cze 2010, 11:23 
Cytuj  
Sou: tylko że winę ponosi dostawca technologii (epic), który sprzedał gotowe rozwiązanie, a okazało się nie być działające, co wyszło w najgorszym momencie z możliwych.

Jest jednak pozytywna strona tej kaszany, bo SV całkiem dobrze zoptymalizowało klienta :)
A że po releasie h# to strzelił przez wciąż te same bugi ...


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 17 cze 2010, 12:06 
Cytuj  
Co tam bugi. Juz mi sie przypomnialo co mnie tak denerwowalo w tej grze;D Chodzenie! Od namiotu do namiotu minute. Kiedys nie bylo autobusow i metra to wioski sie budowalo male. Tutaj chodzilo sie z predkoscia zolwia a wioska rozdmuchana na cala okolice.

Dalej tak jest?

No i jak wpadlem do wody to chyba 15 minut probowalem wyplynac bo wyjscie bylo okolo 20m dalej...


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 17 cze 2010, 14:03 
Cytuj  
slyszalem, ze w paperdollu jest cos takiego jak ""go to nearest priest"", jak to niby dziala?


_________________
.

*

Posty: 143
Dołączył(a): 14.06.2010
Offline
PostNapisane: 17 cze 2010, 14:27 
Cytuj  
Dość losowo XD

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 17 cze 2010, 14:28 
Cytuj  
ale co? wskazuje droge do priesta? czy moze automatycznie przenosi?


_________________
.

*

Posty: 143
Dołączył(a): 14.06.2010
Offline
PostNapisane: 17 cze 2010, 14:31 
Cytuj  
Drogę wskazuje białe światło, a przycisk przenosi, tyle, że (teoretycznie) płacisz za to skilami.

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 17 cze 2010, 14:38 
Cytuj  
Z priestow bija biale slupy swiatla w niebo. Widac to jak jestes duchem.


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 155
Dołączył(a): 3.06.2009
Offline
PostNapisane: 25 cze 2010, 17:15 
Cytuj  
Czy "ghost" potrafi już normalnie się poruszać czy nadal można utknąć na dnie rzeki?

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 26 cze 2010, 00:30 
Cytuj  
joshe napisał(a):
Sou: tylko że winę ponosi dostawca technologii (epic), który sprzedał gotowe rozwiązanie, a okazało się nie być działające, co wyszło w najgorszym momencie z możliwych.


Ta.... napewno wine ponosi Epic, firma bedaca wlasciwie legenda multiplayera (UT) i producentem jednego z najlepszych engine'ow obecnej generacji (UE3).
A nie nikomu nie znana firma z Wypizdowa Gornego, zatrudniajaca 10 ludzi na krzyz i produkujaca niszowe MMO, bedace wlasciwie rzecz biorac scamem.

Taaaa...... :)

Gralem w XX gier od Epica i w XXX gier opartych na technologiach kupionych od Epica i w zadnej nie bylo problemow z desync, lagiem i rogrywka sieciowa. Tworcy MO nie potrafia poprostu tego ogarnac i taka jest prawda.

To tak na marginesie.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.