MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Pytania noob'ków
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=84&t=36701
Strona 2 z 2

Autor:  realnaste [ 26 cze 2010, 04:41 ]
Tytuł: 

Cytuj:
i taka jest prawda.

Napisała osoba nie mająca pojęcia o czym pisze ^-^

Autor:  Quel [ 16 lip 2010, 21:59 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):

Gralem w XX gier od Epica i w XXX gier opartych na technologiach kupionych od Epica i w zadnej nie bylo problemow z desync, lagiem i rogrywka sieciowa. Tworcy MO nie potrafia poprostu tego ogarnac i taka jest prawda.

To tak na marginesie.


A ile z tych gier było MMO?

Desynchra nie ma dawno,
Autogahtering jest też dawno.

Co do Suicide w paperdollu.
Jeżeli żyjesz pojawia się opcja Suicide (odlicza 60 sek i giniesz).
Gdy już jesteś duchem Możesz kliknąć "go to Nearest Village" i po odczekaniu minuty przeniesie cię do najbliższego kapłana (który wybierany jest zależnie od terenu na którym znajdujesz się).
Co ważniejsze TO NIE POBIERA ŻADNYCH SKILLPOINTÓW.

Punkty statystyk tracisz po śmierci tylko kiedy jesteś redem.

Autor:  Aszkroft [ 18 lip 2010, 07:50 ]
Tytuł: 

Kabraxis żeś się teraz zbłaźnił.MMO to jednak co innego niż trybiki multi w jakiś gierkach . Obecnie MMO na silniku UE3 dzielimy na takie pseudo mmo jak APB gdzie mamy instancje do maks 100 graczy I to silnik epica jest w stanie sam uciągnąć , i na takie jak MO gdzie ograniczeń nie ma co do ilości graczy , ale sam UE3 tego nie pociągnie . Dlatego Epic stworzył technologie Atlas , która miała to rozwiązać . I tu proszę o werble : EPIC CHINA ODPOWIEDZIALNY ZA TEN PROJEKT DAŁ CIAŁA . To gówno przez długi czas nie działało jak należy . Dopiero od niedawna na niecały miesiąc przed premierą MO za Atlasa wziął się główny oddział Epica i kilka osób ze SV. Udało im się poprawić Atlasa i dostosować go do MO w dosyć podstawowej wersji . Prace nad Atlasem toczą się nadal . A i uprzedzę potencjalnych ignorantów . Tak .Platforma Epica jest świetnym narzędziem , ale ma ograniczenia , które wykluczały ją z rynku mmo . Atlas miał być rozwiązaniem , ale jego pierwsza wersja mocno kwiczała .

Autor:  Azdul [ 18 lip 2010, 12:26 ]
Tytuł: 

Aszkroft napisał(a):
Dlatego Epic stworzył technologie Atlas , która miała to rozwiązać . I tu proszę o werble : EPIC CHINA ODPOWIEDZIALNY ZA TEN PROJEKT DAŁ CIAŁA . To gówno przez długi czas nie działało jak należy . Dopiero od niedawna na niecały miesiąc przed premierą MO za Atlasa wziął się główny oddział Epica i kilka osób ze SV. Udało im się poprawić Atlasa i dostosować go do MO w dosyć podstawowej wersji . Prace nad Atlasem toczą się nadal .


TERA http://tera-online.com/ używa dokładnie takiej samej technologii co Mortal, i działa płynnie bez zacięć i lagów. Podłączono nawet SpeedTree, z czym SV do tej pory sobie nie poradziło.

Różnica polega na tym, że Bluehole Studios to goście (ex-NC Soft), którzy mają po 10 lat doświadczenia w pracy nad różnymi MMO.

Jedyny prawdziwy zarzut do Atlasa to desync, który podobno zdarzał sie w close beta TERY.

Autor:  Kabraxis [ 18 lip 2010, 12:47 ]
Tytuł: 

Aszkroft napisał(a):
Kabraxis żeś się teraz zbłaźnił.

Taa ja sie zblaznilem. Blazni to sie SV wydajac i robiac ta gre. Oni nie portafiliby ogarnac silnika do Pacmana a co dopiero jednego w najlepszych kawalkow softu na swiecie.

Tyle i koniec.

Autor:  Aszkroft [ 18 lip 2010, 12:55 ]
Tytuł: 

Jeśli się mylę to proszę mnie popraw ale z tego co kojarzę to Tera działa na wersji UE 3.0 . I pod tą wersję Atlas powstawał . Mortal to wersja Enginu 3.5 . Nie wszystko jest kompatybilne niestety. Jeśli jednak Tera też hula na wersji 3.5 to przepraszam . Moja niewiedza i błąd.

Autor:  Azdul [ 18 lip 2010, 15:43 ]
Tytuł: 

Aszkroft napisał(a):
Jeśli się mylę to proszę mnie popraw ale z tego co kojarzę to Tera działa na wersji UE 3.0 . I pod tą wersję Atlas powstawał . Mortal to wersja Enginu 3.5 . Nie wszystko jest kompatybilne niestety. Jeśli jednak Tera też hula na wersji 3.5 to przepraszam . Moja niewiedza i błąd.


Próbowałem znaleźć jakieś informacje, i zarówno TERA, jak i Mortal chwalą się wersją 3.0.

Miesiąc, który spędzili w związku z przejściem na "nowy" engine, może oznaczać zarówno przejście na "nowszą" wersję 3.0, albo już na 3.5.

Licencja Unreal engine jest tak skonstruowana, że nie trzeba płacić Epic za upgrade, więc równie dobrze mogą mieć 3.0 z kawałkami 3.5.

Autor:  iniside [ 18 lip 2010, 16:03 ]
Tytuł: 

O czym wy wogole gadacie ? Co miesiac sa buildy Q&A UE3, które są dostępne dla wszystkich. Zarówno za darm, same binarki (UDK), jak i dla normalnych licencjobiirców z kodem źródlowym.

Za teoretyczną wersje 3.5 mozna wziasc pierwszy build gdzie był Lightmass wprowadzony. Co było jakoś na początku zeszłego roku.

Autor:  Quel [ 19 lip 2010, 09:31 ]
Tytuł: 

Fajnie to teraz idźcie założyć sobie temat "Sprzeczki noob'ków" bo ten temat dotyczy PYTAŃ NOWYCH GRACZY NA TEMAT GRY.

Autor:  kubas246 [ 10 mar 2011, 20:33 ]
Tytuł: 

witam, gram w MO od kilku dni i nie bardzo wiec co robić. Jako miasto startowe wybrałem Vadda. Obecnie zbieram i sprzedaje drewno (firmwood). Nie bardzo wiem jak regenerować hp (czy jest inny sposób niż potionki i bandaże?) oraz jak tworzyć broń i zbroje. Mógłby mi ktoś powiedzieć co teraz powinienem robić?

Autor:  realnaste [ 13 mar 2011, 22:03 ]
Tytuł: 

daj numer GG na PM to pomogę w grze ;)
(może trochę za późno, ale co tam... :P )

Dla innych grających i nie wiedzących:
Drewno to kiepskawy zarobek. Polecam sprzedawanie truchła rzeźnikom, bądź skał gildiom które potrzebują metalu (WSX skupuje ode mnie 10k Granum, za 1g. Dla nubków całkiem spory pieniądz osiągalny bez ryzyka).
Oczywiście zawsze można zrobić własnego butchera, co przyniesie odpowiednie zyski przy stosunkowo niskim wkładzie.
Do tego w najbliższym patchu wchodzi system głodu, więc może i mięso...?

Co do regeneracji- Combat tutor może Cię nauczyć skilla "resting", którego przeciągasz do hotbar-a i używasz do woli (a wręcz do znudzenia)

Crafting to sporawy temat w MO, więc nie będę poruszał w tej chwili.

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team