mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1403 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 71  Następna strona
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1996
Dołączył(a): 26.04.2003
Offline
PostNapisane: 19 cze 2013, 11:00 
Cytuj  
No ja będę mógł w niedzielę się ewentualnie pojawić dopiero. Ale postaram się :)


_________________
With a solar knife I split the sky
And walk right in between
To search the answers to every "why?"
Where I have seen the unseen.

FFXI Retired

******

Posty: 4799
Dołączył(a): 8.12.2004
Offline
PostNapisane: 19 cze 2013, 11:45 
Cytuj  
Gal - zyjesz :D juz sie zastanawialm co sie z Toba stalo ;)

w piatek praca do 23 >.< wiec bede dopiero w sobote ale troche pogram :)

Lodestone rewelacyjne, widac ze SE wreszcie uczy sie od innych ;)


_________________
Final Fantasy XI : Zjawcia [Ramuh] RETIRED
Final Fantasy XIV: Chrysalis Skyserpent [Moogle]


Ostatnio edytowano 19 cze 2013, 11:47 przez Duszek, łącznie edytowano 2 razy
****

Posty: 1818
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 19 cze 2013, 11:47 
Cytuj  
O Gal żyje :D


_________________
Warframe,
Planetside 2: Vanu
Final Fantasy XIV: Bogusz Skyserpent [Moogle]

******
Avatar użytkownika

Posty: 4439
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 19 cze 2013, 16:23 
Cytuj  
Jak się naucze whisperowac to dołączę ;]
http://na.beta.finalfantasyxiv.com/lode ... r/1732896/


_________________
FFXIV [Moogle]: Saitou Soulscream

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 19 cze 2013, 16:27 
Cytuj  
Tak jak w XI /tell Name Name

:P


Posty: 38
Dołączył(a): 18.04.2013
Offline
PostNapisane: 19 cze 2013, 16:41 
Cytuj  
http://na.beta.finalfantasyxiv.com/lodestone/character/1560808/

Ja tam z rozpędu założyłem postać na Shivie... ale przy release/ w następnej fazie już chętnie pogram tam gdzie reszta.

Whisper działa też między serwerami mam rozumiec?

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 19 cze 2013, 16:44 
Cytuj  
Nope

****

Posty: 1842
Dołączył(a): 26.11.2003
Offline
PostNapisane: 19 cze 2013, 17:48 
Cytuj  
Bodziu napisał(a):


OMG, ale natrzaskaliście leweli w jeden weekend... A ja niestety w ten weekend raczej również nie zagram, bo jak jest fajna pogoda to uciekam z miasta ;)

BTW, wiadomo już, czy będzie import postaci z 1.0? Bo jak będzie to i tak nie będę miał nic do roboty, chyba ze arcanista odblokują ;)


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 19 cze 2013, 18:00 
Cytuj  
Yep, w ten weekend juz beda. Ale Arcanist dopiero na release :P

****

Posty: 1842
Dołączył(a): 26.11.2003
Offline
PostNapisane: 19 cze 2013, 20:48 
Cytuj  
Fajna video recka zrobiona przez "świerzaka" nie skażonego naleciałościami. Koleś tworzył fajne tutoriale do TERA online.
http://www.youtube.com/watch?v=_OZ5YS3k ... ubs_digest


_________________
Obrazek

**

Posty: 295
Dołączył(a): 25.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 cze 2013, 06:55 
Cytuj  
Jak oceniacie walke w ff14 w porownaniu do ff11? Czy nie jest zbyt wolna i zbyt nudna skoro nie ma juz chain combos w party? I drugie pytanko odnosnie craftingu - czy jest on oplacalny? Duzo osob twierdzi ze na chwile obecna craftowanie jest kompletnie zbedne, poniewaz podczas questowania wypada mnostwo gearu i tak naprawde nikt nie potrzebuje kupowac niczego z AH.

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 cze 2013, 09:46 
Cytuj  
Walka sama w sobie jest dość dynamiczna, różne ataki mobków wymuszają zmianę pozycji co moim zdaniem jest zmianą na lepsze w stosunki do FFXI. Boli natomiast brak jakiegoś systemu skillchainów, nawet jeżeli byłby on podobny do tego z 1.0 bo jednak limit break raz na te kilkadziesiąt walk to zdecydowanie za mało a spamowanie self-combosów nie daje poczucia walki zespołowej.

Crafting wydaje się nie mieć aż takiego impaktu na ekonomię jak to miało miejsce w FFXI ze względu właśnie na masę nagród z questów w postaci użytecznego ekwipunku, ale to tylko pozory bo nie wszyscy chcą czekać jak wbija odpowiedni level z ubraniem się z questów. Część poleci do merketu i tu już crafterzy mają pole do popisu. Podobnie będzie w sytuacji gdy ktoś będzie chciał wylevelować inną klasę do której nie brał sprzętu z questów. Są jeszcze ludzie, którzy lubią nosić HQ a tego z questów nie dostaniesz.


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

**

Posty: 295
Dołączył(a): 25.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 cze 2013, 13:24 
Cytuj  
Cytuj:
Walka sama w sobie jest dość dynamiczna, różne ataki mobków wymuszają zmianę pozycji co moim zdaniem jest zmianą na lepsze w stosunki do FFXI.

Moglbys podac jakis przyklad roznych atakow mobkow ktore wymuszaja zmiane pozycji? Podczas walki faktycznie jest co robic ze zastosowany 2.5 sekundowy GCD nie powoduje ziewania?

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 cze 2013, 13:48 
Cytuj  
Niektóre zwykłe mobki mają ataki ładowane. Z części wystarczy strafe na 45 stopni aby nie dostać obrażeń, od niektórych trzeba uciekać daleko od moba bo wybuchnie (bombki). Przy walkach ze zwykłymi mobkami nie jest to specjalnie niebezpieczne jeśli takiego ataku nie unikniemy ale ten system błyszczy przy walkach z różnymi bossami w instancjach.
Przykładowo Ifrit ma zionięcie ogniem, które obejmuje wszystko przed nim, atak gdzie na ziemi pojawiają się szczeliny a za kilka sekund wybuchnie gorącą lawą (doskonała motywacja aby się stamtąd ruszyć ASAP), pierścienie ognia, pojawiające się raz blisko ifrita a raz na obrzeżach areny i pewnie jeszcze coś o czym zapomniałem ale jest w każdym razie co robić i w grę absolutnie nie wchodzi afk czy bezmyślne nawalanie 1,2,3 aby wygrać :)

Są też skille nie kwalifikujące się pod GCD, przeważnie różne stuny do zatrzymywania co groźniejszych ataków. Tyle przynajmniej widziałem u maraudera i archera.


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

**

Posty: 295
Dołączył(a): 25.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 cze 2013, 14:15 
Cytuj  
dzieki za info.... Swoja droga zastanawiam sie co sklonilo SOE aby zrezygnowac ze skill chainow w party combat. Wg mnie to byl najwiekszy atut FFXI.

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 20 cze 2013, 14:45 
Cytuj  
Lowen napisał(a):
dzieki za info.... Swoja droga zastanawiam sie co sklonilo SOE aby zrezygnowac ze skill chainow w party combat. Wg mnie to byl najwiekszy atut FFXI.


SE a nie SOE :)

skillchainy byly za trudne dla niektorych, a trudne gry nie sa w modzie

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 cze 2013, 15:00 
Cytuj  
Czy w ten weekend bedzie mozna zagrac? Tak samo bedzie do niedzieli w poludnie?

Prosilbym o jakiegos linka czy cos ze schedule (jak ktos ma) - ja nie siedze w swiecie FF wiec sie nie orientuje. :)


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 20 cze 2013, 15:29 
Cytuj  
mrynar napisał(a):
Lowen napisał(a):
dzieki za info.... Swoja droga zastanawiam sie co sklonilo SOE aby zrezygnowac ze skill chainow w party combat. Wg mnie to byl najwiekszy atut FFXI.


SE a nie SOE :)

skillchainy byly za trudne dla niektorych, a trudne gry nie sa w modzie


Nie chodzi tylko o trudnosc. Z czasem ludzie znalezli efektywniejsze sposoby grania i sami odstawili SC+MB, bo za duzo klopotu z tym bylo w porownaniu do TP burn itp.
A sama idea Skillchainow jest tez przeciwienstwem dynamicznej i swobodnej rozgrywki, wiec dlatego odpadla (w 1.0 mielismy podobne Battle Regimens, ktore tez od razu ludzie zignorowali, chociaz glownie ze wzgledu na chory sposob odpalania).

Generalnie pomysl, ze walka w XIV moze byc mniej dynamiczna niz w XI brzmi troche komicznie ;)

@Kabra

Na glownej stronie forum jest zawsze podane, a jak nie ma to znaczy, ze nie wiadomo :D Anyway, tak w tych samych godzinach jest test w ten weekend.

http://forum.square-enix.com/ARR-Test/forum.php

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 20 cze 2013, 15:37 
Cytuj  
Gokulo napisał(a):
mrynar napisał(a):
A sama idea Skillchainow jest tez przeciwienstwem dynamicznej i swobodnej rozgrywki, wiec dlatego odpadla (w 1.0 mielismy podobne Battle Regimens, ktore tez od razu ludzie zignorowali, chociaz glownie ze wzgledu na chory sposob odpalania).



Mysle ze dynamika by na SC+MB nie ucierpiala (swoboda raczej tak), a tak rozumiem ze w XIV bedzie radosne spamowanie skilli jak w kazdym mmo. Moby sa chociaz podobnie wymagajace jak w XI (pod wzgledem roznorodnosci skilli)?

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 20 cze 2013, 15:45 
Cytuj  
W XIV masz przynajmniej solo comobsy z positioning, ale inne bajery. No i Limit Break, ktory ma szybciej rosnac jak sie 'dobrze gra w pt' (tzw. fine play, ale szczegolow nie znamy jeszcze).

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1403 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 71  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.