mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1403 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 71  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 446
Dołączył(a): 20.05.2005
Offline
PostNapisane: 20 sie 2013, 17:25 
Cytuj  
tczewiak napisał(a):
Samadam napisał(a):
Mam ten sam problem co Amateru parę stron wcześniej: dwa service accounty mi zrobiło... o co chodzi? Najgorzej, że jak się logowałem do bety to pokazało mi co na którym mam, a teraz nie mam jak tego sprawdzić i nie wiem czy mogę spokojnie te drugie konto skasować. :har:

Masz EA dla wersji PC czy PS3?


PS3.

Amateru napisał(a):
Samadam napisał(a):
Mam ten sam problem co Amateru parę stron wcześniej: dwa service accounty mi zrobiło... o co chodzi? Najgorzej, że jak się logowałem do bety to pokazało mi co na którym mam, a teraz nie mam jak tego sprawdzić i nie wiem czy mogę spokojnie te drugie konto skasować. :har:


Mi SE w końcu odpisało na maila. Powiedzieli mi na którym Service Account mam Early Access (samemu tego sprawdzić nie idzie). Miałam na koncie 1 i całe szczęście, że na nim właśnie grałam w czasie Bety. Jednak możliwe, że właśnie dlatego, że grałam na nim w trakcie bety na to nr 1 mi wrzuciło. Nie wiem po co mi do drugie SE... Zobaczy się 24... SE napisało mi dość skomplikowaną (pokręconą) instrukcję, że jak uruchomię grę po raz pierwszy mam najpierw wybrać Betę a później EA i wtedy będę mogła grać postacią z bety, ale jak zrobię na odwrót to nie... Niezbyt mnie uspokoili ^^;.


Ja nic z tego nie rozumiem.. Przecież beta już się skończyła to po kiego masz wybierać najpierw betę a potem EA...? Masz taki plus, że już kod EA zarejestrowałaś, a ja jeszcze nie.

**
Avatar użytkownika

Posty: 207
Dołączył(a): 6.01.2006
Offline
PostNapisane: 20 sie 2013, 19:29 
Cytuj  
Samadam napisał(a):
Ja nic z tego nie rozumiem.. Przecież beta już się skończyła to po kiego masz wybierać najpierw betę a potem EA...? Masz taki plus, że już kod EA zarejestrowałaś, a ja jeszcze nie.


Na PS3 jak dodajesz kod to dostajesz taki "bilecik" na swoim koncie Play Station Network. Możesz swoje bileciki zobaczyć w opcjach konta w dziale lista usług. W tym miejscu, tak jak gdzieś wklejałam już SS, mam dwa bileciki.
Przy uruchamianiu OB nie miałam wyboru, którego bilecika chce użyć, a jedynie które Service Account chce użyć... a mimo to samo z siebie przydzieliło mi EA do Service Account 1 (odpaliłam je jako pierwsze). Więc hm... nie do końca sama to rozumiem, ale może jak nie wybiorę przy EA bilecika bety, a później bilecika EA, to mi zignoruje postać którą grałam w becie? To jest JEŚLI mi wyskoczy opcja wybrania bilecika... który już niby sam się wybrał, bo SE mi powiedziało że mam go w Service Account 1? Tak to jest słuchać wyjaśnień SE... :-? Totalnie nie trzyma się kupy.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 20 sie 2013, 20:07 
Cytuj  
Szczerze to nie widzę żadnej poprawy w sprawie dodawania kodów. Wszystko chodzi jak chodziło tzn. wcale nie chodzi :/ Ale to jest nic. W końcu udało mi się podejrzeć profil i niby mam zarejestrowaną grę. Tylko dlaczego na tym koncie jest napisane, że jestem członkiem od dziś? SE ma jakiś podział na regiony czy jak tzn. można mieć dwa konta o tych samych loginach?


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 20 sie 2013, 20:15 
Cytuj  
Maja napisac jak rozwiaza problem, a narazie ostatnio tylko pisali, ze pracuja nad tym.

**
Avatar użytkownika

Posty: 207
Dołączył(a): 6.01.2006
Offline
PostNapisane: 20 sie 2013, 20:33 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
Szczerze to nie widzę żadnej poprawy w sprawie dodawania kodów. Wszystko chodzi jak chodziło tzn. wcale nie chodzi :/ Ale to jest nic. W końcu udało mi się podejrzeć profil i niby mam zarejestrowaną grę. Tylko dlaczego na tym koncie jest napisane, że jestem członkiem od dziś? SE ma jakiś podział na regiony czy jak tzn. można mieć dwa konta o tych samych loginach?


Też miałam na koncie, że "jestem członkiem od dziś", w innej dacie niż dodawałam kody. Kody dodałam 9.08 i 12.08, a na obu SA mam datę 16.08.


Prawdopodobnie mylisz z Service Account'ami. Po zalogowaniu się do gry hasłem Square Service Account ma się opcję wyboru Service Account bez podawania innych haseł czy loginów.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1383
Dołączył(a): 14.11.2006
Offline
PostNapisane: 21 sie 2013, 09:00 
Cytuj  
Bardziej rozwinięte info co do Endgame'u.

Order Of Blue Garter napisał(a):
Though the Letter from the Producer LIVE VIII was full of revelations, we can't help but be disappointed by the tone Yoshida took (according to the official Q&A summary) when talking about the nascent endgame of ARR and the difficulty of content. We try not to rush to judgment when we haven't had a chance to actually play level 50 content yet, but looking at answers like this:

Q19: Please tell us what kind of bosses and mechanics are waiting for us in the Great Labyrinth of Bahamut and the Crystal Tower. Will primal equipment be necessary?

A19: As there are most likely newcomers watching, let me explain simply to start off. The Great Labyrinth of Bahamut will be the hardest content at the start of ARR for a while. It will contain a lot of things such as what happened after the Seventh Umbral event. While I can’t really say too much about the mechanics, there will bosses that can only be defeated by performing certain actions and that have different phases. Without having a party that can deal the proper amount of damage, you won’t be able to move past certain phases. Additionally, there will be shared damage type of attacks that you will need to have 4 people get hit by, as well as have a certain character act as a channeler for the damage. There will be a lot of different elements present.

The Crystal Tower is content that can be undertaken by a 24 person party. I don’t think that difficulty is really that hard, and we’ve adjusted it so it’s something that can be enjoyed by everyone.


…it's worrying that the focus on 24-man content is that it should be "enjoyed by everyone". We're here to be at the cutting edge, and while we admire what Yoshida's battle team accomplished in 1.0, we expect steps forward from Legatus Hard, not backward.

One of Sirius's friends reports, however, that the official translation was way off-base, and provides his alternate take on the Labyrinth of Bahamut/Crystal Tower question sequence:

Yoshida: "So basically we've got players all over the company who are exceptionally skilled (Sirius's friend's note: I know some of these guys, they’re hardcore) and we're testing DPS outputs and so on, crazy math. We can't actually talk about what bosses are going to be in but as for gimmicks, I can give an example.. hmm, stuff like if you don't move in a proper pattern, or if you don't group up properly on time. Bosses have a lot of different phases, and as you might expect, each have requirements on the player in terms of skill, damage output and survivability. Something like, "okay we got this phase down but the next one is too hard! What do we do!"

It's pretty hard, pretty hard indeed. There are parts where you’ll have to divide your party in half and do separate things mid-boss-fight. Lots of DPS checks, basically if you can't keep up the DPS (for which the requirement will be elevated in successive phases) you'll be unable to progress. Things like "gear checks" will be a common phrase here. Bahamut's Labyrinth will naturally get more and more difficult as you progress and we intend to keep updating it as it's got a lot of planned content. One of the things I forgot to mention was something we're calling shared damage so, for example you have 1 player standing doing something and if he gets hit by attack x, he'll be one-shot. So we'll require 2 or 3 players to group up to mitigate damage. There are concepts like channelling too, where a boss might attach a tether to someone and "something bad" will happen so you have to sever it quickly, and so on."

"Crystal Tower is a 24-player - "alliance" as we’re calling it - type raid. Actually it's basically 100% finished and we intended to put it in with Bahamut's Labyrinth but we thought it was far too difficult. So we've started to retune it and hopefully it'll become something you can enjoy rather than fail repeatedly. We're going to put it in patch 2.1 and we hope you'll try it out."


_________________
FFXIV ARR: Moogle | Shin Ji | 50BLM/WHM/SMN/SCH/PLD/WVR/GSM/CUL/LTW/ALC

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2223
Dołączył(a): 8.07.2005
Offline
PostNapisane: 21 sie 2013, 09:22 
Cytuj  
Też macie "Error 3" przy próbie rejestracji key'a preorderowego ? :roll: Jakaś lekka porażka , skoro wczoraj zrobili maina serwisu w celu naprawy jego spierdolenia ;)


_________________
Obrazek
RETIRED [UO,SWG,L2,FFXI,FFXIV,WoW,RFO,GW,CoH,DDO,SB,TR,PS,EQ2,MxO,VG,AOC,WAR,DFO,AION,RIFT,LOTRO,SWTOR,EVE]
ATM [PONY CARS GARAGE HOBBY]

***

Posty: 654
Dołączył(a): 8.12.2006
Offline
PostNapisane: 21 sie 2013, 09:36 
Cytuj  
Tja też mam ten error, nic trzeba poczekać do ec jeszcze trochę czasu mają więc z panikowaniem poczekam do piątku.


_________________
Elysium Project pvp: Vsqe

****
Avatar użytkownika

Posty: 1383
Dołączył(a): 14.11.2006
Offline
PostNapisane: 21 sie 2013, 09:39 
Cytuj  
Biorąc pod uwagę doświadczenia z OB śmiem stwierdzić, że pomimo otrzymania kodów/zainstalowanego klienta coś i tak się spierdoli na tyle, że dla większości EA opóźni się do właściwej premiery.


_________________
FFXIV ARR: Moogle | Shin Ji | 50BLM/WHM/SMN/SCH/PLD/WVR/GSM/CUL/LTW/ALC

******

Posty: 4799
Dołączył(a): 8.12.2004
Offline
PostNapisane: 21 sie 2013, 13:03 
Cytuj  
mam jeszcze jedno pytanko dla osob ktore graly w 1.0 - oplaca sie robic wszystkie crafty czy skupic sie na jednym (np weaver, goldsmithing, armorsmith etc)? (nie liczac cookingu, alchemii i gatheringu)


_________________
Final Fantasy XI : Zjawcia [Ramuh] RETIRED
Final Fantasy XIV: Chrysalis Skyserpent [Moogle]

***

Posty: 654
Dołączył(a): 8.12.2006
Offline
PostNapisane: 21 sie 2013, 13:05 
Cytuj  
Nie grałem w 1.0 ale opłaca się zrobić parę bo skille do craftingu też można crossować. Np weaver ma skill na 100% synthese succes, alchemy dostaje skill zwracający jakąś ilość CP etc .


_________________
Elysium Project pvp: Vsqe

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 21 sie 2013, 13:20 
Cytuj  
Tym bardziej, że w porównaniu do 1.0 banalnie łatwo się je expi

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 21 sie 2013, 13:21 
Cytuj  
szczegolnie botanika :)

*

Posty: 115
Dołączył(a): 4.07.2013
Offline
PostNapisane: 21 sie 2013, 13:24 
Cytuj  
wszystko latwo sie expi, a gathering joby sa przyjemne teraz, w zasadzie jak sie zacznie ciezko oderwac sie ;p

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 21 sie 2013, 13:31 
Cytuj  
no tego jakos nie doswiadczylem. bieganie od drzewka do drzewka jest mimo wszystko nudne po dluzszej chwili, tym bardziej, ze jakos ten exp szybko nie leci.
ale milo, ze ogolnie craft skopiowali z vanguarda.

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 21 sie 2013, 13:51 
Cytuj  
MI akurat sie podobal gathering w 1.0, craft juz troche mniej, ale tez zly nie byl.

W 2.0 nie sprawdzalem, ale podejrzewam ze jest latwy i przyjemny jak reszta gry i pewnie na dluzsza mete nudny. :) W FFXI to byl fajny craft :)

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 21 sie 2013, 15:21 
Cytuj  
O errorach z bety:

Cytuj:
Regarding the Error 90000 Issue
We apologize for the delay in getting all of you an update on the Error 90000 issue.

We have made adjustments to the database server on the backend and the issue has been addressed.

For those who were unable to participate in the Beta Test due to this issue, we deeply apologize for the inconvenience. We ask for your continued support in Early Access and the official launch of the service.

Regarding the Error 3102 Issue
Again, we would like to apologize for our delay with the update on Error 3201 issue.

The issue has been resolved after the maintenance that was performed during the Beta Test and we have confirmed that the issue has been fully addressed.

We have corrected the character data for all the characters that were affected by this error, and you'll be able to participate in both Early Access and the official service without any problem.

Once again, for those who were affected by this issue, we deeply apologize for the inconvenience and ask for your support in both Early Access and the official launch of the service.

**
Avatar użytkownika

Posty: 207
Dołączył(a): 6.01.2006
Offline
PostNapisane: 21 sie 2013, 17:13 
Cytuj  
Lastygalle napisał(a):
ジャーナルのクエストリストのチェックボックスについて

Cleyra napisał(a):
ジャーナルから目的リストの個別ONOFFが消えた
β3では、ジャーナルから目的リストの表示ONOFFが個別に行えたと思うんですが(確か□ボタンで出来た)、
β4でなくなってませんか?


ジャーナルのチェックボックスについては、開発チームで協議の上βテストフェーズ4では削除しましたが、
多くのフィードバックを受け、現在あらためて対応の検討を行っています。

正式な実装が決まり次第、改めておしらせします。


Z forum Bety FFXIV, odpowiedź jednego z devsów.
Tłumaczenie:

Lastygalle napisał(a):
Odnośnie opcji zaznaczania i odznaczania listy questów w dzienniku
Cleyra napisał(a):

Z dziennika zniknęła opcja włączania i wyłączania pojedynczych questów w quest trackerze.
Wydaje mi się, że w czasie Fazy 3 beta testu można było samemu pojedynczo włączać i wyłączać questy
wyświetlane w quest trackerze (poprzez □), jednak w Fazie 4 tego nie ma?


W sprawie opcji zaznaczania i odznaczania questów w dzienniku, to po dyskusji z zespołem wydawniczym postanowiliśmy ją wyłączyć w Fazie 4 beta testu.
Jednak po otrzymaniu wielu komentarzy na forum w tej sprawie aktualnie ponownie ją rozważamy.

Po podjęciu oficjalnej decyzji ponownie Państwa poinformujemy.


Nie wiem czy się śmiać czy płakać. Co za geniusz uznał wyłączenie opcji dowolnego wkładania/usuwania questów z quest trackera za dobre. W chwili obecnej jest on kompletnie bezużyteczny. Mam nadzieję, że sobie wezmą do serca co piszą gracze na japońskim (i angielskim też) forum i to przywrócą.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 21 sie 2013, 17:15 
Cytuj  
Pewnie jakies polglowki sie gubily po tym jak wylaczyli sobie jakis quest czy cos.
Anyway, tez mam nadzieje, ze jednak opcja powroci bo inaczej niezly /facepalm.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 21 sie 2013, 17:50 
Cytuj  
LOL
Niezle skopali O_O Wlasnie ostatnio zastanawialem sie gdzie to jest :D TO juz wiadamo !


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1403 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 71  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.