MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

FFXIV dyskusja ogólna
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=86&t=43024
Strona 57 z 63

Autor:  Bodziu [ 15 sty 2014, 08:57 ]
Tytuł:  Re: FFXIV dyskusja ogólna

Ty sie Goku smiej, ale raz mialem (az wstyd) wlasnie: DPS has tunnel vision and misses Ecliptic Meteor completely. Tak sie sie przejalem rola zabijania bombek i golema, ze calkowicie zapomnialem o meteorze, bylem zbyt daleko aby zdazyc do kamyka ;)
Teraz za to bede pamietal do konca zycia :D Focus Frame FTW
A co ciekawe im dalej w las tym ciemniej, juz tyle czasu po premierze a wipe'ow na CT co raz wiecej LOL

Autor:  Duszek [ 15 sty 2014, 17:01 ]
Tytuł:  Re: FFXIV dyskusja ogólna

ja juz widzialam
- ze 20 quee...
- zniszczona wieza przez behe bo tank zle go ustawil ;)
- tail wipe na smoczkach - 2 smoki odwrocone ogonami w alliance :D
- 6/8 i 3/8 wipow w pozostalych party na meteorze na jednym CT
- wipe od ancient flare bo jedno party w ogole nie weszlo na pada...
na razie jedyne co zapamietalam z 3 CT :P

Autor:  kamilus [ 19 sty 2014, 14:28 ]
Tytuł:  Re: FFXIV dyskusja ogólna

Jak się robi takie emotki:
Obrazek

Autor:  Gokulo [ 19 sty 2014, 15:10 ]
Tytuł:  Re: FFXIV dyskusja ogólna

Masz na mysli znaczek obok imienia? Bodaj w player search sie zmienia swoj online status, to jest chuba busy.

Autor:  coldee1 [ 19 sty 2014, 15:10 ]
Tytuł:  Re: FFXIV dyskusja ogólna

tczewiak napisał(a):
Jak się robi takie emotki:
Obrazek




to jest chyba away status albo busy - czy afk

Autor:  Targaryen [ 19 sty 2014, 15:40 ]
Tytuł:  Re: FFXIV dyskusja ogólna

u nas popularne jest CT drinking game:

kiedy tank chce tankowac zombie dragona na północy- shot
kiedy szkielet dobiegnie do smoka- shot za każdego szkieleta

itd :D

Autor:  Gokulo [ 21 sty 2014, 07:18 ]
Tytuł:  Re: FFXIV dyskusja ogólna

2.15 Patch Notes:

http://na.finalfantasyxiv.com/lodestone ... b67875a7af

Autor:  Gokulo [ 25 sty 2014, 14:59 ]
Tytuł:  Re: FFXIV dyskusja ogólna

Dzisiaj byl Live Letter. 2.2 w Marcu. 2.16 w Lutym. 4 nowe Turny w 2.2. Zniesienie weekly restriction na 1-5 w 2.2.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

WAMOURA

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Autor:  Targaryen [ 25 sty 2014, 17:01 ]
Tytuł:  Re: FFXIV dyskusja ogólna

fat chocobo najlepszy :)

Autor:  Gokulo [ 26 sty 2014, 09:19 ]
Tytuł:  Re: FFXIV dyskusja ogólna

Tutaj video jak ktos chce obaczyc:

Part 01: https://www.youtube.com/watch?v=RE-2l7HTToM

Part 02: https://www.youtube.com/watch?v=F1Z1izocL3I

Part 03: https://www.youtube.com/watch?v=pZLkiA-jAio

Autor:  Vejitta [ 27 sty 2014, 13:13 ]
Tytuł:  Re: FFXIV dyskusja ogólna

Wiem, ze to taki 'wspolczesny trend', ale nie rozumiem po co nerfowac cos co juz tyle czasu istnieje w grze. Coil byl trudny gdy zaczynalismy, glownie dlatego ze ludzie nie ogarniali taktyki i mieli za slaby sprzet. Po pol roku kazdy ma przynajmniej jeden job z ilvl 87-90 i kolejne z ilvl 80+ i sprzet nie jest juz problemem. Po pol roku kazdy turn jest juz znany od lewej do prawej, z gory na dol, od wewnatrz i na zewnatrz. Pokonanie kazdego z nich wymaga jedynie odrobiny praktyki. To wszystko samo w sobie jest juz nerfem instancji. Po co robic kolejne (tym bardziej ze jeszcze lock zostanie zdjety)? :)

Autor:  Targaryen [ 27 sty 2014, 14:56 ]
Tytuł:  Re: FFXIV dyskusja ogólna

Po to aby nowy patch wprowadził nowy content dla całości populacji a nie tylko 10%, które coil robi i połowy z tego, która twintanię zabiła?
Choć nie obraziłbym się jakby jeszcze z miesiąc zaczekali, nie możemy się jakoś zebrać aby ćwiczyć twintanię częściej niż raz na kilka tygodni, teraz jest niby presja aby zdążyć przed nerfem ale właśnie nam jeden dd quitnął więc nie wiadomo jak to będzie. :p

Autor:  lordyp [ 27 sty 2014, 14:59 ]
Tytuł:  Re: FFXIV dyskusja ogólna

Vejitta napisał(a):
Wiem, ze to taki 'wspolczesny trend', ale nie rozumiem po co nerfowac cos co juz tyle czasu istnieje w grze. Coil byl trudny gdy zaczynalismy, glownie dlatego ze ludzie nie ogarniali taktyki i mieli za slaby sprzet. Po pol roku kazdy ma przynajmniej jeden job z ilvl 87-90 i kolejne z ilvl 80+ i sprzet nie jest juz problemem. Po pol roku kazdy turn jest juz znany od lewej do prawej, z gory na dol, od wewnatrz i na zewnatrz. Pokonanie kazdego z nich wymaga jedynie odrobiny praktyki. To wszystko samo w sobie jest juz nerfem instancji. Po co robic kolejne (tym bardziej ze jeszcze lock zostanie zdjety)? :)


a z kolei Ty wpisujesz sie we współczesny trend starego , wypasionego gracza, , który zdobył w grze najlepsze itemki, zaliczył wszystko co można i który nie lubi , jak coś co zrobił ogromnym nakładem sił, środku i czasu przy grze teraz jest/ma być łatwiejsze

miałem kiedyś taką dyskusje na TS z kumplem z CP w Lineage2- tez był przeciwny wszelkim ułatwieniom, ale jak mu powiedziałem wprost , że tak mówi , bo on juz ma w tym momencie najlepszy dostępny sprzęt i to jest na zasadzie ja mam , niech inni tez się męczą , albo nawet mają jeszcze gorzej ( plus oczywiście fakt , że na pvp lepszy sprzęt to większa szansa na zwycięstwo )- to jest właśnie krótkowzroczność, to stwierdził , że szkoda czasu na dyskusje
jest jakaś taka mentalność- jak ja miałem źle to niech inni mają tak samo , albo jeszcze gorzej, co jednak ciekawe , jeśłi chodzi o dzieci to akurat jest odwrotnie- robimy wszystko , żeby miały lepiej od nas

to ja ci powiem o co chodzi- gra ma zarabiać jak najwięcej, czyli musi przyciągać nowych graczy, teraz jednak po gry mmo sięga coraz więcej casuali, dla nich zrobienie w kółko 20x tej samej instancji, bo coś się nie udało to koniec gry- dla jednych gra jest rozrywką i nie widza sensu sie męczyć , wqrwiąc i denerwować , inni lubią cos trudnego- niestety tych pierwszych jest coraz więcej a trzeba pogodzić wszystkich- często bez nowych graczy gra umiera, bo starzy się ciągle wykruszają
w przypadku gier z abonamentem ten trend jest jeszcze bardziej ważny
pytanie czy chcesz grę trudną, która ci zamkną po jakimś czasie , czy wolisz , żeby coś ułatwili, przyciągnęli nowych graczy i mieli kasę na nowe contenty?

coraz częściej widzę ,że gra mmo to dla sporej grupy ludzi zamiast przyjemności po prostu prawie praca- gdzie tu sens rozrywki jako takiej?

FFXIV przyciągnęło mnie właśnie swobodą i dowolnością - teraz mogę zapisac się na ruletke, dungeona i latac sobie po mapie robiąc quetsy, zbierajac matsy, przerzucić się na inną klasę/joba a w obrębie gildi umówić się na jakiś termin na hard, exteme
przyjemność , nie mordęga i obowiązkowość :)

Autor:  Scorpio [ 27 sty 2014, 15:14 ]
Tytuł:  Re: FFXIV dyskusja ogólna

Imho bardzo dobrze ze zdejmują locka, teraz starzy wyjadacze mogą jeśli będą mieli ochotę uczyć młody narybek

Autor:  lordyp [ 27 sty 2014, 15:20 ]
Tytuł:  Re: FFXIV dyskusja ogólna

Scorpio napisał(a):
Imho bardzo dobrze ze zdejmują locka, teraz starzy wyjadacze mogą jeśli będą mieli ochotę uczyć młody narybek


korzyść , satysfakcja i radośc dla obu stron - ogólnie przyjemność z rozgrywki

Autor:  coldee1 [ 27 sty 2014, 15:23 ]
Tytuł:  Re: FFXIV dyskusja ogólna

Scorpio napisał(a):
Imho bardzo dobrze ze zdejmują locka, teraz starzy wyjadacze mogą jeśli będą mieli ochotę uczyć młody narybek



Starzy wyjadacze beda mieli nowe etapy Colia do robienia .... nie sadze zeby nagle wszyscy ruszyli nowym z pomoca :)

Autor:  Vejitta [ 27 sty 2014, 15:27 ]
Tytuł:  Re: FFXIV dyskusja ogólna

Targaryen napisał(a):
Po to aby nowy patch wprowadził nowy content dla całości populacji a nie tylko 10%, które coil robi i połowy z tego, która twintanię zabiła?

Naprawde uwazasz ze ludzie nie robia coila, bo jest trudny? Ja uwazam ze nie robia go bo nie maja z kim. Nie maja z kim bo nie znaja odpowiednio duzo ludzi. Po to jest DF/PF - i ta zmiane uwazam za dobra, zdjety lock to tez dobry pomysl. Ale nie ma ona nic wspolnego z nerfem. To nie nerf sprawi ze ludzie zaczna robic czesciej coila tylko dodanie go do DF/PF

lordyp napisał(a):
a z kolei Ty wpisujesz sie we współczesny trend starego , wypasionego gracza, , który zdobył w grze najlepsze itemki, zaliczył wszystko co można i który nie lubi , jak coś co zrobił ogromnym nakładem sił, środku i czasu przy grze teraz jest/ma być łatwiejsze

Nie, ja wpisuje sie w trend gracza, ktory potrafi sobie poradzic z tym co gra przed nim stawia.
Ty za to wpisujesz sie w trend gracza ktory oczekuje ze wszystko zostanie zrobione za niego :roll:
Daruj sobie tlumaczenie modelu biznesowego, nie o tym byl moj post. Daruj sobie swoje doswiadczenia z kolega, bo nie o tym byl moj post. I w ogole daruj sobie analize czegos czego nie rozumiesz. :roll: Nie rozumiesz elementarnej roznicy pomiedzy swoboda rozgrywki a jej wyzwaniami.

Autor:  coldee1 [ 27 sty 2014, 15:34 ]
Tytuł:  Re: FFXIV dyskusja ogólna

Vejitta napisał(a):
Targaryen napisał(a):
Po to aby nowy patch wprowadził nowy content dla całości populacji a nie tylko 10%, które coil robi i połowy z tego, która twintanię zabiła?

Naprawde uwazasz ze ludzie nie robia coila, bo jest trudny? Ja uwazam ze nie robia go bo nie maja z kim. Nie maja z kim bo nie znaja odpowiednio duzo ludzi. Po to jest DF/PF - i ta zmiane uwazam za dobra, zdjety lock to tez dobry pomysl. Ale nie ma ona nic wspolnego z nerfem. To nie nerf sprawi ze ludzie zaczna robic czesciej coila tylko dodanie go do DF/PF

lordyp napisał(a):
a z kolei Ty wpisujesz sie we współczesny trend starego , wypasionego gracza, , który zdobył w grze najlepsze itemki, zaliczył wszystko co można i który nie lubi , jak coś co zrobił ogromnym nakładem sił, środku i czasu przy grze teraz jest/ma być łatwiejsze

Nie, ja wpisuje sie w trend gracza, ktory potrafi sobie poradzic z tym co gra przed nim stawia.
Ty za to wpisujesz sie w trend gracza ktory oczekuje ze wszystko zostanie zrobione za niego :roll:
Daruj sobie tlumaczenie modelu biznesowego, nie o tym byl moj post. Daruj sobie swoje doswiadczenia z kolega, bo nie o tym byl moj post. I w ogole daruj sobie analize czegos czego nie rozumiesz. :roll: Nie rozumiesz elementarnej roznicy pomiedzy swoboda rozgrywki a jej wyzwaniami.



wiesz Veji , wczoraj czy przedwczoraj rozmawialem o tym z kims z LSa wlasnie .

Uwazam , ze problem by powstal , gdyby TYLKO znerfili T1-5 - i nic wiecej , ale przeciez Wy dostaniecie nastepne stage ktore na poczatku dla nas - nowych beda nie do zaliczenia . I tak bedziecie do przodu z equipem ( i to raczej na dlugo )

Rzeczywiscie nie mielismy z kim robic Coila a grupa zebrala sie niedawno . Nerf czy nie - i tak bysmy robili . Lock sciagniety spowoduje tylko czestsze robienie Coila , znow dungi , CT , Ultima pojda w odstawke - bo za dlugo i za trudne z DFa czy PFa ....

zobaczymy jak to wyjdzie jak wprowadza.

Autor:  Vejitta [ 27 sty 2014, 15:41 ]
Tytuł:  Re: FFXIV dyskusja ogólna

Coldee, ale to nie jest zaden problem :) To jest moj punkt widzenia. No chyba ze moj punkt widzenia jest problemem, to sorry :/

Z reszta, sam widzisz jak Wam idzie Coil dobrze. Pomysl, czy tak samo dobrze szedlby Wam w pazdzierniku? Raczej nie, bo mieliscie nizszy ilvl i mniej wiedzy na ten temat - a przeciez nie bylo nerfa :)

Autor:  lordyp [ 27 sty 2014, 16:10 ]
Tytuł:  Re: FFXIV dyskusja ogólna

Vejitta napisał(a):
Nie, ja wpisuje sie w trend gracza, ktory potrafi sobie poradzic z tym co gra przed nim stawia.
Ty za to wpisujesz sie w trend gracza ktory oczekuje ze wszystko zostanie zrobione za niego :roll:
Daruj sobie tlumaczenie modelu biznesowego, nie o tym byl moj post. Daruj sobie swoje doswiadczenia z kolega, bo nie o tym byl moj post. I w ogole daruj sobie analize czegos czego nie rozumiesz. :roll: Nie rozumiesz elementarnej roznicy pomiedzy swoboda rozgrywki a jej wyzwaniami.


no niestety tym postem potwierdziłeś tylko to co napisałem- tak ja muszę siebie darować wszystko bo Pan Vejitta WIE WSZYSTKO NAJLEPIEJ, a reszta tego nie rozumie- może pora na jakaś wizytę ?

nigdzie nie napisałem ,że gra ma za mnie zrobić wszystko, że nie lubie wyzwań- nie wiem ile masz lat , ale ja jestem na tyle starym graczem , ze pewnie robiłem "wyzwania" w grze mmo zanim Ty zacząłeś , ale nie o to chodzi

Ty nawet nie przeczytałeś uważnie tego co napisałem w poście:

dla jednych gra jest rozrywką i nie widza sensu sie męczyć , wqrwiąc i denerwować , inni lubią cos trudnego- niestety tych pierwszych jest coraz więcej a trzeba pogodzić wszystkich

napisałem , że są tacy co wolą łatwo i trudniejszą rozgrywkę ( czyli wyzwania)- wiesz jakoś od dawna twórcy gier to wiedza i dają różne poziomy trudności- więc daruj sobie to swoje darowanie

Ty po prostu nie umiesz zaakceptować ,że inni mogą lubić coś innego niż Ty, nawet więcej - przypuszczam , ze uważasz się za lepszego bo nie idziesz na łatwiznę :)
tyle tylko , że dla producenta i wydawcy gry jesteś takim samym graczem jak ci casualowcy :)
nie jesteś lepszy , gorszy , jesteś taki sam
oczywiście możesz osobiście myśleć inaczej, każdy ma prawo do subiektywnej oceny, ale staraj się nie oceniać innych przez pryzmat siebie jako pr0gracza

tak w ogóle o co ten płacz- coś co zrobiłeś , gdzie maiłeś "wyzwanie", znerfili, ale dodali ci nowe wyzwania , wiec w czym problem?
może w tym , że jak napisąłem - eeee bo inni mają łatwiej to co ja miałem trudniej - jak w przedszkolu- wstyd

Strona 57 z 63 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team