MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

A Realm Reborn Official Benchmark - Exploration
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=86&t=42517
Strona 3 z 4

Autor:  Huckster [ 25 lut 2013, 21:00 ]
Tytuł:  Re: A Realm Reborn Official Benchmark - Exploration

Shinji-kun napisał(a):
Mój budżet oscylował w granicach ~800 PLN

Grafika ~420 PLN
RAM ~320 PLN

Karty, które podałeś to kwota 700+ PLN i nie ukrywam, łakomy kąsek, aczkolwiek i tak nadszarpnąłem portfel robiąc ww. zakupy. Z RAM'em wybór był prosty, jak miałem zapłacić 120 PLN mniej za dwie kości 4GB to wolałem dołożyć i mieć maksymalną ilość RAMu jaką obsłuży moja płyta główna ^^


Tadek - mogłem Ci moją 6870 sprzedać :)

Autor:  Shinji [ 25 lut 2013, 23:03 ]
Tytuł:  Re: A Realm Reborn Official Benchmark - Exploration

Huckster napisał(a):
Shinji-kun napisał(a):
Mój budżet oscylował w granicach ~800 PLN

Grafika ~420 PLN
RAM ~320 PLN

Karty, które podałeś to kwota 700+ PLN i nie ukrywam, łakomy kąsek, aczkolwiek i tak nadszarpnąłem portfel robiąc ww. zakupy. Z RAM'em wybór był prosty, jak miałem zapłacić 120 PLN mniej za dwie kości 4GB to wolałem dołożyć i mieć maksymalną ilość RAMu jaką obsłuży moja płyta główna ^^


Tadek - mogłem Ci moją 6870 sprzedać :)



Jak zadziała na CrossFireX to jedziesz xD

Autor:  Zangetsukun [ 26 lut 2013, 10:10 ]
Tytuł:  Re: A Realm Reborn Official Benchmark - Exploration

Huck ile chcesz za tą kartę?

Autor:  Gli2duS [ 26 lut 2013, 10:11 ]
Tytuł:  Re: A Realm Reborn Official Benchmark - Exploration

O, zanosi się na licytację ;]

Autor:  Huckster [ 26 lut 2013, 11:43 ]
Tytuł:  Re: A Realm Reborn Official Benchmark - Exploration

450 PLN - taka jak tu:
http://www.gigabyte.com/products/produc ... id=3615#ov

dajcie znać na priv msg kto zainteresowany - na allegro myślę, że za 500 by poszła.

Autor:  Huckster [ 27 lut 2013, 00:00 ]
Tytuł:  Re: A Realm Reborn Official Benchmark - Exploration

Robiłem update benchmarka na 6870:

1680x1050 (maximum) = 5129 (Very high)
1920x1200 (maximum) = 4369 (High)

(procek i7 950 @ 3.07GHz)

Autor:  kamilus [ 27 lut 2013, 00:58 ]
Tytuł:  Re: A Realm Reborn Official Benchmark - Exploration

Przy normalnym korzystaniu z komputera (kilka aplikacji i naście okienek z flashem).
Obrazek

Przy powyłączanym sofcie:
Obrazek

Także wielkie WTF - gra praktycznie ramu nie wykorzystuje. Bankowo mieści się w przestrzeni adresowania dla 32 bitów. Szkoda.

Autor:  Razoth [ 27 lut 2013, 17:11 ]
Tytuł:  Re: A Realm Reborn Official Benchmark - Exploration

Ty na serio dziwisz się, że 500~ megabajtowy test wykorzystuje mało ramu czy jaja sobie robisz?

Autor:  kamilus [ 27 lut 2013, 17:24 ]
Tytuł:  Re: A Realm Reborn Official Benchmark - Exploration

Razoth napisał(a):
Ty na serio dziwisz się, że 500~ megabajtowy test wykorzystuje mało ramu czy jaja sobie robisz?

Serio nie wiem jak Ci odpowiedzieć, bo podejrzewam, że trollujesz ;)

Autor:  Razoth [ 27 lut 2013, 17:54 ]
Tytuł:  Re: A Realm Reborn Official Benchmark - Exploration

No zdecydowanie ktoś tu musi trollować, skoro narzeka, że mały test (ładujący praktycznie instant kolejne sceny) sklecony do przetestowania grafy / procka wykorzystuje mu mało pamięci.

Autor:  iniside [ 27 lut 2013, 18:08 ]
Tytuł:  Re: A Realm Reborn Official Benchmark - Exploration

Razoth napisał(a):
No zdecydowanie ktoś tu musi trollować, skoro narzeka, że mały test (ładujący praktycznie instant kolejne sceny) sklecony do przetestowania grafy / procka wykorzystuje mu mało pamięci.


Niestety to co piszesz naprawde brzmi jak trolowanie ;p.

Znaczy uwazasz, ze jak gra na dysku zajmuje 4GB to bedzie zajmować więcej ramu niż ta która zajmuje 1GB ?

Wiesz. Assety z dysku sie streamuje zeby wczytywać tylko to co jest potrzebne.
Oczywiscie w przypadku PCetow które mają 16GB+ RAMu takie podejscie nie jest konieczne i agresywne ładowanie wszystkiego jak leci miałoby sens. Ale tak sie nie dzieje bo gra musi działać też na konsoli która ma 256MB ramu ;p.

Autor:  Razoth [ 27 lut 2013, 18:21 ]
Tytuł:  Re: A Realm Reborn Official Benchmark - Exploration

Może źle się wyraziłem, chodziło mi o to, czemu mało ważący test gry (no i w sumie sama gra) która powstaje jednocześnie na konsole miałby badać komputer pod kątem ilości zainstalowanego ramu.

Zwłaszcza, że mowa jest tutaj o Square Enix, które znane jest z maksymalnego minimalizmu jeżeli chodzi o wykorzystanie pamięci. Możliwe, że czegoś tu nie rozumiem.

Autor:  Huckster [ 8 mar 2013, 01:05 ]
Tytuł:  Re: A Realm Reborn Official Benchmark - Exploration

LOL - GTX Titan:
http://www.ceneo.pl/22586212

Cena: ~4200 PLN :)

Autor:  coldee1 [ 11 mar 2013, 21:31 ]
Tytuł:  Re: A Realm Reborn Official Benchmark - Exploration

FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn Official Benchmark (Exploration)
Tested on:11/03/2013 21:28:21
Score:3835
Average Framerate:31.261
Performance:High
-Easily capable of running the game. Should perform well, even at higher resolutions.

Screen Size: 1920x1080
Graphics Presets: Maximum


chyba mi starczy .

Autor:  Gokulo [ 14 mar 2013, 09:34 ]
Tytuł:  Re: A Realm Reborn Official Benchmark - Exploration

Benchmark dostal jakas aktualizacje, full screen support i jakies fixy. :p

Autor:  Gli2duS [ 14 mar 2013, 11:49 ]
Tytuł:  Re: A Realm Reborn Official Benchmark - Exploration

Ja mam wrażenie, że benchmark nie oddaje rzeczywistości.
Pod głównym kryształem w Gridanii miałem przycinki z powodu tłumów.
A niby na ustawieniach Medium powinno pięknie hulać.

Autor:  Gokulo [ 14 mar 2013, 11:55 ]
Tytuł:  Re: A Realm Reborn Official Benchmark - Exploration

Gli2duS napisał(a):
Ja mam wrażenie, że benchmark nie oddaje rzeczywistości.
Pod głównym kryształem w Gridanii miałem przycinki z powodu tłumów.
A niby na ustawieniach Medium powinno pięknie hulać.


Tbh, benchmarki nigdy nie oddaja rzeczywistosci :p A juz szczegolnie jezeli chodzi o MMO to trzeba je brac z duza doza poprawki.

Autor:  dariuszd1 [ 23 wrz 2013, 00:50 ]
Tytuł:  Re: A Realm Reborn Official Benchmark - Exploration

Jak będę przed swoim kompikiem, to również zrobię testa i zamieszczę tutaj wynik.

Co do wątku samego, to nowy engine w porównaniu z poprzednim to niebo, a ziemia. Jest nie dosyć że ładniejszy to jeszcze mniej obciąża kartę graficzną. I ma też spore możliwości customizacji również na słabsze sprzęty.
Faktycznie gra powstawała również z myślą o konsolach 3 generacji (przestarzałych technicznie) zatem nie będzie w pełni wykorzystywać mocy współczesnych PCtów. Ale i tak wygląda ładniej niż na konsoli i chodzi też płynniej.

Świat w grze bardziej żyje, to również mi się podoba i nie wiem jak u Was ale u mnie zero jakichkolwiek lagów i zwisów.

Co do samego benchmarka, to faktycznie jest tak, że on pokazuje coś, a nijak potem może ta z niego płynność mieć się do realnej gry, ponieważ jak jest np. dużo postaci na ekranie, to gra może zacząć klatkować na słabszych sprzętach. Może z czasem zaczną wprowadzać w niej jakieś poprawki dające np. teselację albo jakieś zaawansowane efekty z DX 11, kto to wie.. i wtedy gra będzie jeszcze ładniejsza, a i tak już teraz jest.

Autor:  dariuszd1 [ 23 wrz 2013, 10:02 ]
Tytuł:  Re: A Realm Reborn Official Benchmark - Exploration

No i mam już wynik, oto on:
Obrazek

Oraz dane konfiguracji benchmarka:
FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn Official Benchmark (Character Creation)
Tested on:23/09/2013 10:53:37
Score:17693
Average Framerate:178.056
Performance:Extremely High
-Easily capable of running the game on the highest settings.

Screen Size: 1920x1080
Screen Mode: Full Screen
Graphics Presets: Maximum
General
-Enable HDR rendering and improve overall graphic quality. : Enabled
-Disable rendering of objects when not visible. (Occlusion Culling) : Disabled
-Use low-detail models on distant objects. (LOD) : Disabled
-Cache LOD data only when necessary. (LOD Streaming) : Disabled
-Real-time Reflections : High
-Edge Smoothing (Anti-aliasing) : FXAA
-Transparent Lighting Quality : High
-Grass Quality : High
Shadows
-Self : Display
-Other NPCs : Display
Shadow Quality
-Use low-detail models on shadows. (LOD) : Disabled
-Shadow Resolution : High - 2048p
-Shadow Cascading : Best
-Shadow Softening : Strong
Texture Detail
-Texture Filtering : Anisotropic
-Anisotropic Filtering : x16
Movement Physics
-Self : Full
-Other NPCs : Full
Effects
-Naturally darken the edges of the screen. (Limb Darkening) : Enabled
-Blur the graphics around an object in motion. (Radial Blur) : Enabled
-Screen Space Ambient Occlusion : Strong
-Glare : Normal
Cinematic Cutscenes
-Enable depth of field. : Enabled

Autor:  Shinji [ 23 wrz 2013, 11:30 ]
Tytuł:  Re: A Realm Reborn Official Benchmark - Exploration

Z ciekawości zapytam jaki PC spec ?

Strona 3 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team