mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 297 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 15  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2010, 18:16 
Cytuj  
@Caspian:
utorrent


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2631
Dołączył(a): 14.08.2007
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2010, 18:41 
Cytuj  
nie panowie, dość tego
ja sobie nie wyobrażam , że po każdym maint mam szukać nie wiadomo gdzie plików- to już nie jest porażka , ja już nawet nie wiem jak to nazwać, autentycznie brak słów- nawet nie interesuje mnie , że te patche są na jednej tej samej stronie, ja mam odpalić lunchera i ma mi się ściągnąć
może niech w ogóle dadzą gdzieś kod gry czy co tam i gracze niech sami poprawiają wszystko
to musiałaby być wybitna gra , żeby się z nią tak męczyć, żeby przymykać stale oko na ten czy tamten bug, a tak niestety nie jest - wyśmienita grafika postaci i jej animacja to niestety nie cała gra
za 2 tygodnie rusza retail i jakoś nie chce mi się wierzyć , że olali OB i nawet lunchera porządnego nie chciało im się zrobić- rozumiem 1 wpadkę ( zdarza się ) , ale któryś dzień z rzędu jest nie do wybaczenia, to przelało moją czarę goryczy- miałem kupić grę, bo pomimo tych bugów ma w sobie to coś ( sam nawet nie wiem co :) ), ale zakup to byłoby sponsorowanie nierobów i nieudaczników

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2010, 19:52 
Cytuj  
Osobiscie jestem jeszcze zdolny do przymkniecia oczu na te niedosciagniecia z patchami w koncu to naprawia :) ale wywalanie clienta srednio 3-5 razy na godzine mnie zalamuje :/ W sobote mniej mnie crashowalo ale po ostanich patche coraz gorzej :(


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.

****

Posty: 1034
Dołączył(a): 20.09.2004
Offline
PostNapisane: 7 wrz 2010, 12:48 
Cytuj  
Nie uzywam torrentow - sciagam gotowe pliki i umieszczam gdzie trzeba.
Najgorsze jest to ze przy crashu wali sie guildleve i przepada. Srednio raz na dzien zaliczam crasha :( Ta gra graficznie wymiata ale czeka ja dluuuuga droga - te lagi sa okropne.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 7 wrz 2010, 13:49 
Cytuj  
Graficznie są fajne tylko postacie - nie wiem gdzie więcej może wymiatać :/

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 wrz 2010, 16:04 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Graficznie są fajne tylko postacie - nie wiem gdzie więcej może wymiatać :/

/signed. Crysisowi (3 letnia gre hai), to moze co najwyzej palce u stop lizac.
Zreszta sporej czesci gier na Unrealu tez.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 7 wrz 2010, 16:10 
Cytuj  
To jest MMO, a nie single... Nie porównuj do Crysisa.


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 wrz 2010, 16:36 
Cytuj  
tczewiak napisał(a):
To jest MMO, a nie single... Nie porównuj do Crysisa.

Tak sie sklada ze gatunek gry nie ma nic do rzeczy w tym przypadku.

No chyba ze ty tez nie mozesz grac w 1650x1080 dlatego ze masz internet na modemie 56k.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 7 wrz 2010, 16:41 
Cytuj  
Lol?

Ciekawe za ile lat zobaczymy MMO z grafika Crysis'a :P

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 7 wrz 2010, 16:54 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Tak sie sklada ze gatunek gry nie ma nic do rzeczy w tym przypadku.

No chyba ze ty tez nie mozesz grac w 1650x1080 dlatego ze masz internet na modemie 56k.

Ma i to bardzo dużo. W zwykłym multi na 8-16 osób wykorzystuje się proste algorytmy predykcji, które nie pożerają tak mocno czasu procesora. To jest jednak pikuś. To co zabija komputery w MMO to ilość osób na ekranie i różnorodność tychże avatarów. Nie ładuje się bowiem kopii tych samych obiektów graficznych tylko każdy avatar jest samodzielnym tworem (w multi takim jak Crysis jest to znacznie prostsze rozwiązanie).
56k rzeczywiście nie udźwignęłoby już w dzisiejszych czasach gry pokroju FF14, ale spokojnie zmieści się tutaj ciągły transfer na poziomie 256/32. To dzięki buforowaniu danych, jakie wykorzystuje się w silnikach sieciowych. I tu właśnie pies pogrzebany - Twój komputer nie przetwarza informacji na żywo według tego co widzisz na ekranie. On gromadzi dane o obiektach i ich wizualizacji w pamięci, na zasadzie predykcji kto może wejść w interakcję z Twoim avatarem. Nie ma tu znaczenia rozdzielczość - tylko kwestia ilości przesyłanych danych i szczegółów avatarów.
Nie ma tu również prostego scenariusza gdzie znajdują się wszyscy NPC, bowiem jedna osoba może dajmy na to ciągnąć za sobą traina słabych mobków z różnych części mapy i nagle pojawić się to musi na Twoim ekranie.
Także porównywanie MMO do prostych multi czy wręcz single jest wręcz nie na miejscu. To całkowicie odmienne realia i silniki graficzne. Co nie zmienia faktu, że taka trawa w FF14 mogłaby być jednak lepsza. Znacznie.


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania


Ostatnio edytowano 7 wrz 2010, 16:55 przez kamilus, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 wrz 2010, 16:54 
Cytuj  
Juz było pisane kilka razy na temat jakości grafiki, samo wykonanie świata jest bardzo słabe.
Czytając wymagania jakie ma gra można sadzić ze zobaczę coś podobnego przynajmniej do poziomu jakości jak w bad company 2.
Nie piszcie tez ze to mmo bo to nic nie zmienia w temacie patrząc na wymagania gry i mechanikę dotycząca mmo w tej grze.
Gry mmo robione 6-8 lat temu miały grafikę świata nie wiele gorsza, a chodziły na maszynach słabszych od dzisiejszych komorek.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 wrz 2010, 17:26 
Cytuj  
tczewiak napisał(a):
iniside napisał(a):
Tak sie sklada ze gatunek gry nie ma nic do rzeczy w tym przypadku.

No chyba ze ty tez nie mozesz grac w 1650x1080 dlatego ze masz internet na modemie 56k.

Ma i to bardzo dużo. W zwykłym multi na 8-16 osób wykorzystuje się proste algorytmy predykcji, które nie pożerają tak mocno czasu procesora. To jest jednak pikuś. To co zabija komputery w MMO to ilość osób na ekranie i różnorodność tychże avatarów. Nie ładuje się bowiem kopii tych samych obiektów graficznych tylko każdy avatar jest samodzielnym tworem (w multi takim jak Crysis jest to znacznie prostsze rozwiązanie).
56k rzeczywiście nie udźwignęłoby już w dzisiejszych czasach gry pokroju FF14, ale spokojnie zmieści się tutaj ciągły transfer na poziomie 256/32. To dzięki buforowaniu danych, jakie wykorzystuje się w silnikach sieciowych. I tu właśnie pies pogrzebany - Twój komputer nie przetwarza informacji na żywo według tego co widzisz na ekranie. On gromadzi dane o obiektach i ich wizualizacji w pamięci, na zasadzie predykcji kto może wejść w interakcję z Twoim avatarem. Nie ma tu znaczenia rozdzielczość - tylko kwestia ilości przesyłanych danych i szczegółów avatarów.
Nie ma tu również prostego scenariusza gdzie znajdują się wszyscy NPC, bowiem jedna osoba może dajmy na to ciągnąć za sobą traina słabych mobków z różnych części mapy i nagle pojawić się to musi na Twoim ekranie.
Także porównywanie MMO do prostych multi czy wręcz single jest wręcz nie na miejscu. To całkowicie odmienne realia i silniki graficzne. Co nie zmienia faktu, że taka trawa w FF14 mogłaby być jednak lepsza. Znacznie.

Ale co to ma do jakosci grafiki ?
Jesli by sie uprzecz to zasadniczo kazdy gracz rozni sie od innego gracza tylko tekstura. Do tego w calej grze jest kilka(dziesiat) unikatowych modeli tego jak moze wygladac postac.

Naprawde nie rozumiem co ma jakosc grafiki ? Wytlumacz mi to dokladnie bo ja tego nie wiem ?
To o czym piszesz to odnosi sie tylko do warstwy sieciowej a nie do tego jak ona jest zaprezentowana. Jedno nie wplywa na wydajnosc drugiego. No moze pozatym ze to pierwsze (siec), moze zdecydowanie spowolnic to drugie..
Cytuj:
Nie ma tu również prostego scenariusza gdzie znajdują się wszyscy NPC, bowiem jedna osoba może dajmy na to ciągnąć za sobą traina słabych mobków z różnych części mapy i nagle pojawić się to musi na Twoim ekranie.

No pojawi sie. Od strony widzenia klienta, jedyne co to powoduje to wzrost ilosci polygnow jakie trzeba przemielic, tekstur, materialow etc. Biorac pod uwage mala ilosc unikalnych meshy, to sama geometria nie zarzlaby za wiele drawcalls. Tekstury mozna pogrupowac w Atlasy, co ograniczy ilosc uzytych materialow do jednego/dwoch na caly set roznych kreatur.

Nie wmowisz mi ze nie mozna zrobic MMO z grafikz Crysis, bo np. Calypso jest na CE2. (pomijam fakt ze tez wyglada chujowo w znacznej czesci).
TERA wyglada o lata swietlne lepiej niz FFXIV. (pomijam juz czy komus sie podoba styl).

Cytuj:
Co nie zmienia faktu, że taka trawa w FF14 mogłaby być jednak lepsza.

Musimy zaczac od tego ze tu nie ma zadnej trawy. Jest tylko POM. W sumie wyglada to ciekawie, ale cos mi sie wydaje ze zwykla trawa bylby szybsza ;o.


Jak dla mnie panowie z SE po prostu juz zwyczajnie zjebali sprawe. Ta gra nie wyglada super, wyglada paskudnie. Jedyne co tu jest godne uwagi to design postaci graczy. Bo puste mapy to na mnie wrazenia nie robia niestety..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 7 wrz 2010, 17:41 
Cytuj  
Dynamiczne elementy mają ogromny wpływ na wyświetlanie grafiki. Nie można tej grafiki bowiem z góry zdefiniować. Nie można zakładać, że w wysokiej jakości będzie działało dobrze, bo nie będzie gdy tylko pojawi się kilka postaci na ekranie. Takie zaś jest założenie MMO.
MMO zawsze będą w tyle o kilka lat za zwykłymi grami jeśli chodzi o grafikę. Dopóki nie będzie to instancjonowany świat a'la GW to nie ma możliwości, aby obecne komputery pociągnęły taki produkt z grafiką Crysisa.
Sam silnik sieciowy też potrafi zajechać CPU, a samo wyświetlanie grafiki na GPU się nie kończy - zasoby CPU nadal są niezbędne.
TERA wygląda lepiej? OK. Tylko teraz kwestia założeń. Na ile osób projektowana jest ta gra? Jak podzielony jest świat, ile osób pojawia się zwykle na ekranie?

W finalu poprzednim biegały setki postaci na campach i w miastach. Z grafiką Crysisa nawet najbardziej wypasiony, dzisiejszy sprzęt by się udusił.


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

*

Posty: 119
Dołączył(a): 8.08.2008
Offline
PostNapisane: 7 wrz 2010, 18:45 
Cytuj  
tczewiak napisał(a):
Dynamiczne elementy mają ogromny wpływ na wyświetlanie grafiki. Nie można tej grafiki bowiem z góry zdefiniować. Nie można zakładać, że w wysokiej jakości będzie działało dobrze, bo nie będzie gdy tylko pojawi się kilka postaci na ekranie. Takie zaś jest założenie MMO.
MMO zawsze będą w tyle o kilka lat za zwykłymi grami jeśli chodzi o grafikę. Dopóki nie będzie to instancjonowany świat a'la GW to nie ma możliwości, aby obecne komputery pociągnęły taki produkt z grafiką Crysisa.
Sam silnik sieciowy też potrafi zajechać CPU, a samo wyświetlanie grafiki na GPU się nie kończy - zasoby CPU nadal są niezbędne.
TERA wygląda lepiej? OK. Tylko teraz kwestia założeń. Na ile osób projektowana jest ta gra? Jak podzielony jest świat, ile osób pojawia się zwykle na ekranie?

W finalu poprzednim biegały setki postaci na campach i w miastach. Z grafiką Crysisa nawet najbardziej wypasiony, dzisiejszy sprzęt by się udusił.


TERA projektowana na tyle samo osób co FFXIV / świat otwarty / ile się pojawia - wszystkie tyle samo co w ffxiv. Tyle z zamkniętych testów tery SE spiepszyło :D i nei ma czemu się dziwić

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 7 wrz 2010, 18:56 
Cytuj  
Nowy Patch
blue: D2010.09.07.2001.patch

http://ffxiv.withfrosted.com/d96437e6.rar

have a nice play !


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2631
Dołączył(a): 14.08.2007
Offline
PostNapisane: 7 wrz 2010, 19:37 
Cytuj  
tak z ciekawości kliknąłem na FF i o dziwo
laucher i gra się same spatchowały- dało się :D

****

Posty: 1034
Dołączył(a): 20.09.2004
Offline
PostNapisane: 7 wrz 2010, 19:39 
Cytuj  
po najnowszym update - gra mi sie crashuje - ma ktos podobny problem??


_________________
Obrazek

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 7 wrz 2010, 19:41 
Cytuj  
Caspian napisał(a):
po najnowszym update - gra mi sie crashuje - ma ktos podobny problem??


LOL, serwery jeszcze nie sa UP :P
A stronka ze statusem to UNOFFICIAL :)


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.

****

Posty: 1034
Dołączył(a): 20.09.2004
Offline
PostNapisane: 7 wrz 2010, 19:44 
Cytuj  
Ale normalnie sie loguje do gry mam ekran startowy - wybieram start i crash...


_________________
Obrazek

****

Posty: 1007
Dołączył(a): 22.01.2005
Offline
PostNapisane: 7 wrz 2010, 19:46 
Cytuj  
/facepalm

Czy przy każdym updacie będziemy to przerabiać? :lol:


_________________
FFXI - Ramuh -Deshter Whm75/Smn75 Retired
FFXIV - Sargatanas Deshter Verniferi

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 297 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 15  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.