MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

FFXIV Lore
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=86&t=37247
Strona 2 z 4

Autor:  iniside [ 5 wrz 2010, 11:51 ]
Tytuł: 

Caspian napisał(a):
Co to jest PIETY?? Do czego sluza te dni slonca i ksiezyca przy wyborze postaci i co naprawde daje wybor deity??

Piety - /=Magi Acuracy

Reszta nic nie daje.

Autor:  Caspian [ 5 wrz 2010, 12:10 ]
Tytuł: 

Czy zna ktos jakas strone gdzie sa dobrze wyjasnione joby poki co i jakie staty trzeba w nie walic?? Czym sie rozni Conjurer od Thaumaturge??
DLa mnie nieczym ale za krotko gram - ma ktos jakies doswiadczenie??

Autor:  kamilus [ 5 wrz 2010, 12:50 ]
Tytuł: 

Conjurer to takie coś na pograniczu RDM i WHM, Traumaturge to mieszanka RDM i BLM.
T to będzie DD, a C to support.

Autor:  sola [ 5 wrz 2010, 12:50 ]
Tytuł: 

http://www.ffxivcore.com/forum - ja z tad kozystalem

Autor:  Oyci3C [ 5 wrz 2010, 12:51 ]
Tytuł: 

sola napisał(a):
a z tad kozystalem


win.

Autor:  Gokulo [ 5 wrz 2010, 12:55 ]
Tytuł: 

tczewiak napisał(a):
Conjurer to takie coś na pograniczu RDM i WHM, Traumaturge to mieszanka RDM i BLM.
T to będzie DD, a C to support.


Tak, tylko, ze to conjurer dostaje elemental nuki zwykle i Tornado/Flood itd.
Kategorie nie sa takie proste.
Ale prawda jest, ze Conjurer dostaje wiecej buffow.

Autor:  kamilus [ 5 wrz 2010, 13:02 ]
Tytuł: 

Pewnie i tak pojawią się adv joby i jakiś sposób na mieszanie jobów... Póki co magowie są strasznie znerfowani w porównaniu do melee :/

Autor:  iniside [ 5 wrz 2010, 13:11 ]
Tytuł: 

tczewiak napisał(a):
Pewnie i tak pojawią się adv joby i jakiś sposób na mieszanie jobów... Póki co magowie są strasznie znerfowani w porównaniu do melee :/

Przeciez klasy mozna be problemu mieszac. Po prostu wkladasz skile innej klasy na pasek ;p.

Autor:  Caspian [ 5 wrz 2010, 14:40 ]
Tytuł: 

Bo wlasnie testuje Conjurera i tak sie zastanawialem - gdyz na poczatku wielu roznic nie ma bo jako ten niby healer mam nuki na poczatku - ale to dobrze ze bede mial heale. Tymczasem skille same wskakuja?? Juz nie kupuje sie spelli?? Ta gra jest taka dziwna... Ciezko sie przestawic na ten nowy system :P

Autor:  elitper [ 5 wrz 2010, 20:57 ]
Tytuł: 

jak się padnie w walce używa się returna za kazdym razem ?

Autor:  kamilus [ 5 wrz 2010, 20:58 ]
Tytuł: 

Pewnie dopóki nie będzie raise to tak.

Autor:  Marass [ 6 wrz 2010, 20:21 ]
Tytuł: 

no właśnie jak to jest lub będzie... gram sobie gladiatorem, więc punkty z levelu pchisical wrzucam głównie w vit str i agi (najwięcej w vit) ale gdybym w przyszłości chciał grac mele dpsem lub magiem to mam z dupy rozdzielone punkty do innych jobow czyli co? automatycznie jestem uwiązany do tanka? czy trzeba robić płatne alty? czy może da się jakoś w zależności od joba zmienić układ punktów? ktoś wie?

Autor:  Gokulo [ 6 wrz 2010, 20:26 ]
Tytuł: 

Jest opcja reset ale... udziwniona oczywiscie. Nie resetuje Ci wszystkich punktow, odejmuje tylko pewna ilosc ze statsow (chyba jest to stala liczba, ale nie pamietam), ktore byly zwiekszane "najdawniej" - czyt. jezeli np. masz lv up i wsadzisz wszystkie punkty w vit, to jezeli zrobisz od razu reset, zakladajac, ze wczesniej w vit nic nie dawales, odejmie od innych statsow, ale nie od vit. Potem dostajesz lock na reset na jakis czas, ale nie jestem pewien ile, 30 min moze wiecej, moze mniej.

System ogolnie utrudnia multiklasowosc, a na ktorej ma sie bazowac cala gra, wiec... trzeba miec nadzieje, ze S-E to zmieni -.-

Autor:  Marass [ 6 wrz 2010, 20:31 ]
Tytuł: 

czyli do czasu zmiany tego systemu zapowiada się prawie że WoW... w FFXI było to dobrze rozwiązane... każdy job miał własne pkt, statsy i nie było problemu... mam nadzieje że to szybko zmienią, bo robienie kolejnych postaci, nie będących bankami jest trochę nudne...

Autor:  elitper [ 6 wrz 2010, 21:36 ]
Tytuł: 

nie zrobisz kolejnych postaci gdyz bedzie tylko jeden slot w relase :D a tylko retairnerow bedziesz mogl dokupic czy tam wynajac

Autor:  Gokulo [ 6 wrz 2010, 21:45 ]
Tytuł: 

Jedna postac i jeden retainer na start. Dodatkowy slot na postac 3 euro, dodatkowy retainer 1 euro prosze pana.

Autor:  iniside [ 6 wrz 2010, 22:20 ]
Tytuł: 

Gokulo napisał(a):
Jedna postac i jeden retainer na start. Dodatkowy slot na postac 3 euro, dodatkowy retainer 1 euro prosze pana.

Eheheheheh. Rownie dobrze moga abo + item shop wprowadzic. Jak szalec to szalec.

Autor:  Gokulo [ 6 wrz 2010, 22:40 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Gokulo napisał(a):
Jedna postac i jeden retainer na start. Dodatkowy slot na postac 3 euro, dodatkowy retainer 1 euro prosze pana.

Eheheheheh. Rownie dobrze moga abo + item shop wprowadzic. Jak szalec to szalec.


Ceny chore, ale sam system juz od czasow XI funkcjonuje (tam tez byla tylko jedna postac, kazda nastepna 1dolar/euro).

Autor:  iniside [ 6 wrz 2010, 23:03 ]
Tytuł: 

Gokulo napisał(a):
iniside napisał(a):
Gokulo napisał(a):
Jedna postac i jeden retainer na start. Dodatkowy slot na postac 3 euro, dodatkowy retainer 1 euro prosze pana.

Eheheheheh. Rownie dobrze moga abo + item shop wprowadzic. Jak szalec to szalec.


Ceny chore, ale sam system juz od czasow XI funkcjonuje (tam tez byla tylko jedna postac, kazda nastepna 1dolar/euro).

Nie gralem w XI ;p. Dla mnie sa to zeczy niepojete ;p. Jeszcze kupowanie slotow na postac ok. (ale na poczatku musi byc wiecej niz jeden slot). Ale kupowanie slotow na retainerow, smierdzi koreanskim item shopem na kilometr. Wiadomo ze osoba z duza ilosc reatainerow bedzie sobie radzic duzo lepiej niz ktos kto ma tylko jednego.

Autor:  Marass [ 7 wrz 2010, 06:54 ]
Tytuł: 

Co do statsow to w gildiach można kupować na chwile obecna za 5k gili umiejętności pozwalające w pewnym stopniu na zamianę statsów jak na przykład Asceticism - zamienia 5 pkt vit na 5 pkt piety etc.

Strona 2 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team