MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

FFXIV Lore
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=86&t=37247
Strona 3 z 4

Autor:  Gokulo [ 7 wrz 2010, 07:13 ]
Tytuł: 

Nie 5k gil, a 5k class marks.

Class marks pojawiaja sie czasami jako nagroda w GL. Moga sie trafic w tych na lv10, ale baardzo zadko, w tych na lv20 juz czesciej, ale zebranie 5k moze troche zajac poniewaz, np. z GL lv20 srednio dostaje sie 500-1,5k mark'ow tylko, wiec jak sie ma pecha to zbieranie troche trwa :P Na dodatek, jezeli mamy wiecej niz jedna profesje rozwinieta to jeszcze nie wiemy, dla ktorego joba nam te marki sie pojawia jako nagroda :P

Pamietac tez trzeba, ze zeby marki dostac to danego GLa trzeba robic klasa, dla ktorej one sa, inaczej nagroda przepada.

W retail dojda jeszcze class questy, ktore maja dawac marki, wiec zbieranie moze bedzie ulatwione.

Autor:  sola [ 7 wrz 2010, 09:48 ]
Tytuł: 

Czy mozna bedac Gladiatorem nauczic sie miningu bs/gs itp - ale na bedzie nei interesuje mnie co bedzie "pozniej" ?

Autor:  Bodziu [ 7 wrz 2010, 10:12 ]
Tytuł: 

sola - kupujesz tools i jak zalozysz to jestes minerem. W FF14 zalozenie broni/toolsow = klasa/profesja :)

Autor:  Reinav [ 8 wrz 2010, 01:48 ]
Tytuł: 

Bodziu napisał(a):
sola - kupujesz tools i jak zalozysz to jestes minerem. W FF14 zalozenie broni/toolsow = klasa/profesja :)


to jaki jest wiec sens wybierac na poczatku minera skoro grajac tankiem zakladam equpi odpowiedni danej profesji i jade z koksem jako mainer?
Niech ktos mi wytlumaczy prosze:)

Autor:  Gokulo [ 8 wrz 2010, 07:15 ]
Tytuł: 

Um, wybor profesji na poczatku to praktycznie, ze kwestia kosmetyczna. O, tyle, ze dostajesz gear dopasowany dla danej profesji. Taki sam sens to ma jak wybieranie gladiatora, zeby potem zamienic sie w maga :P Nie jest to na prawde istotne.

Autor:  Bodziu [ 8 wrz 2010, 07:29 ]
Tytuł: 

Dodam tylko do wypowiedzi Goku tyle, iz fakt na poczatku nie ma to zadnego znaczenia, ale potem juz ma, otoz sprzet (poza bronia) jest juz inny dla kazdej klasy. Ostanio np bylem u vendora i ogladalem portki, niby takie same, ale maja staty inne, owe statystyki sugeruja dana klase (np +vit albo +HP co sugeruje gladiatora), nie mowiac o tym, ze jest rowniez ograniczenie co do klas. Tak tez w przyszlosci nalezy sie spodziewac wiekszej roznorodnosci w sprzecie anizeli na samym poczatku :)

BTW Jaki lvl cap jest ?

Autor:  Gokulo [ 8 wrz 2010, 07:31 ]
Tytuł: 

Albo taki jak w CB czyli 30, albo zwiekszyli do 40.

Gra w retail na starcie powinna miec lv50 cap.

Autor:  Bodziu [ 8 wrz 2010, 07:35 ]
Tytuł: 

Hmm... wlasnie szukam po necie i nie moge znalezc, jest jakies oficjalne info na ten temat ? Troche niski, aczkolwiek jak zobaczylem przy 10lvl ilosc expa potrzebna na next lvl z 7k wzroslo do 20k O_O :D Nie bedzie to latwe :)
A czy tu bedzie podobnie jak w FF11, ze np do tego 10lvl bije sie samemu bo szybciej a potem jakis content grupowy poza leve, no i czy ten cooldown leve bedzie w retailu zmniejszony ?

BTW. wczoraj widzialem jak kolo mnie latal lalafel o nicku Jingo Targaryen LOL, myslalem ze to nasz Rha. Chwila rozsadku mnie przekonala, ze to nie moze byc on, grac rasa, ktorej niecierpi hahaha ;D Szkoda ze fotki nie zrobilem, a potem juz go nie moglem znalezc :/

Autor:  Gokulo [ 8 wrz 2010, 07:40 ]
Tytuł: 

Oficjalnego info nie ma, ale to sugeruje grzebanie w plikach gry.

Z tym expieniem to nie do konca wiadomo jak bedzie - takie rzeczy sa raczej przez dopiero odkrywane, co i jak sie predzej oplaca robic. W chwili obecnej w party oplaca sie chyba grac raczej tylko robiac leve, bo normalnie to exp jest podzielony, a chainow juz nie ma :p

Na starcie nie bedzie, S-E juz mowilo, ze taki byl ich zamiar i tak zostanie, moooze po jakims czasie i wielu lzach przelanych to zmienia :p

Autor:  Bodziu [ 8 wrz 2010, 10:34 ]
Tytuł: 

Tak po przegladaniu roznych stron nasunely mi sie pewne pytania:
1. jesli nie ma maila to jak niby mozna przekazywac pomiedzy charami itemy?
2. w bagu mamy niby 80 slotow ale craftujac, harvestujac i bijac moby szybko sie to nam zapelni, tak tez czy poza naszym bagiem jest jeszcze jakies miejsce na przechowywanie roznych itemow?
3. czy ktos gral w party, jesli tak to jak to wyglada w porownaniu z FF11?
4. czy guildleve maja rozne CD w roznych miastach czy po prostu sa sharowane (blizej to czy jak zrobie leve w ulda crafterski to w innym miescie tez dostane)?
5. jak wyglada sprawa napraw, czy uzywajac NPCeta duzo zmniejsza nam durability, a jak wyglada naprawianie przez nas samych lub innych?

dzieki z gory za odpowiedzi :)

Autor:  Targaryen [ 8 wrz 2010, 10:40 ]
Tytuł: 

Nie ma opcji "trade"?
Śmieci/craft matsy chyba można przechowywać u retainera?

Autor:  Gokulo [ 8 wrz 2010, 10:41 ]
Tytuł: 

1. W chwili obecnej to tylko trade... ale nie sadze, zeby w retail nie dodali tej opcji. Poprostu nie wdzieli sensu zeby w becie byla pewnie.
2. Mozesz tez przechowywac u swojego Retainera no i w bazaarze :D (bo z tego co pamietam tym razem jak sie cos wklada w bazaar to znika z inventory CHYBA)
3. brak doswiadczen glebszych :p
4. CD sa share'owane, ale listy sa osobne (czyt. jak zrobisz te 3 ktore Ci daja w Ul'dah, to mozesz isc do Gridanii i tam dostaniesz nastepne, nie mozesz poprostu nadal wziasc wiecej jak 8)
5. NPC naprawia itemy do 75% durability w tej chwili w tej chwili (przed wczorajszym patchem do 50%). Naprawianie samemu: patrzysz jaki item jest potrzebny, kupujesz, zakladasz tool do odpowiedniego craftu, wybierasz item, ktory chcesz naprawic w inventory (nie moze byc zalozony!) i klikasz ikonke repair. Jak nie failniesz to naprawisz item do 100% :p

Autor:  Bodziu [ 8 wrz 2010, 10:55 ]
Tytuł: 

Dzieki :)

Rha - chodzilo mi o przekazywanie pomiedzy altami, moj blad ze nie sprecyzowalem :)

To last question:
Ilu mozna miec retainerow i jak duza maja pojemnosc ? :)

Autor:  Gokulo [ 8 wrz 2010, 11:01 ]
Tytuł: 

Jeden retainer za darmo. W retailu kazdy nastepny to 1euro.
Retainer tez ma 80 slotow afair.

Autor:  Marass [ 16 wrz 2010, 17:55 ]
Tytuł: 

Mam pytanie odnośnie tarczy, a mianowicie dostaje skilla w tarczy i czy ma ona levele jak w przypadku broni i jakieś dodatkowe skille z tego tytułu wpadają?

Autor:  Gokulo [ 16 wrz 2010, 18:07 ]
Tytuł: 

Yup and yup. Tyle, ze tarcza ma tych skilli o wiele mniej niz normalne bronie, a pierwszy chyba na rank 10 sie dostaje?

Autor:  Marass [ 16 wrz 2010, 18:20 ]
Tytuł: 

A to super wielkie dzięki Gok

Autor:  Caspian [ 26 wrz 2010, 08:03 ]
Tytuł: 

Wczoraj szukajac moba z Ul'dah dolazlem do Gridannia :P no i jakos tak dziwnie nie moglem zaczac tamtego storyline :( Myslalem ze w retailu mozna zaczac wszystkie storyline. Czy ktos wie jak zaczac ten w Gridanni??

Autor:  Gokulo [ 22 sie 2013, 06:09 ]
Tytuł:  Re: FFXIV Lore

Jak kogos kreci lore, to tutaj do poczytania dosc dlugi tekst o White Ravenie (Nael von Darnus), glownym przeciwniku z 1.0

http://gamerescape.com/2013/08/21/the-r ... ite-raven/

Autor:  Shinji [ 22 sie 2013, 06:12 ]
Tytuł:  Re: FFXIV Lore

Gokulo napisał(a):
Jak kogos kreci lore, to tutaj do poczytania dosc dlugi tekst o White Ravenie (Nael von Darnus), glownym przeciwniku z 1.0

http://gamerescape.com/2013/08/21/the-r ... ite-raven/


To on jest main bossem w instancji Castrum coś tam, czy jakiś inny kiep z Garlandu ?

Strona 3 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team