mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1403 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71  Następna strona
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Posty: 47
Dołączył(a): 9.06.2005
Offline
PostNapisane: 22 sie 2013, 14:00 
Cytuj  
A ja takie szybkie pytanko:

Czy early access jest dostępny również dla posiadaczy wersji 1.0 ? Czy to tylko dla tych, którzy kupili kolekcjonerkę?

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 22 sie 2013, 14:01 
Cytuj  
Arrus napisał(a):
A ja takie szybkie pytanko:

Czy early access jest dostępny również dla posiadaczy wersji 1.0 ? Czy to tylko dla tych, którzy kupili kolekcjonerkę?

Było wałkowane kilka razy. Tylko dla tych, którzy opłacili co najmniej 3 miesiące abonamentu w 1.0.


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

*****

Posty: 2904
Dołączył(a): 19.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 sie 2013, 15:02 
Cytuj  
Mnie tam ten early access nie rusza.
Mobów w te pare dni chyba wszystkich nie wybiją ;)
A i tak dzięki DFowi każdy będzie mógł podciągnąć się ze sprzętem/dostępem do trudniejszych gehest/sungeonów.

Poza tym w FF11 też jest jeszcze sporo do zrobienia, a nie sądzę że będę miał czas na obie gry.


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 22 sie 2013, 15:15 
Cytuj  
Kassei napisał(a):
Jedna rzecz mi chodzi już dłuższy czas po głowie, ale ciągle zapominałem to przetestować. Hipotetyczna sytuacja:

GLA używa FAST BLADE
MRD używa SAVAGE BLADE

domyka się combo ?

MRD używa HEAVY SWING
GLA używa SKULL SENDER

domyka się combo ?

Będzie tak to działać czy tylko można robić self combo, ewentualnie z identyczną klasą?


Combo sa tylko self.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2223
Dołączył(a): 8.07.2005
Offline
PostNapisane: 22 sie 2013, 15:39 
Cytuj  
Gokulo napisał(a):
Kassei napisał(a):
Jedna rzecz mi chodzi już dłuższy czas po głowie, ale ciągle zapominałem to przetestować. Hipotetyczna sytuacja:

GLA używa FAST BLADE
MRD używa SAVAGE BLADE

domyka się combo ?

MRD używa HEAVY SWING
GLA używa SKULL SENDER

domyka się combo ?

Będzie tak to działać czy tylko można robić self combo, ewentualnie z identyczną klasą?


Combo sa tylko self.
Szkoda :( Taka namiastka skillchainów by to była.


_________________
Obrazek
RETIRED [UO,SWG,L2,FFXI,FFXIV,WoW,RFO,GW,CoH,DDO,SB,TR,PS,EQ2,MxO,VG,AOC,WAR,DFO,AION,RIFT,LOTRO,SWTOR,EVE]
ATM [PONY CARS GARAGE HOBBY]

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 22 sie 2013, 16:41 
Cytuj  
A mnie najbardziej boli ze w mojej favourite class LNC nerfneli na maxa CHaos Strike, toc to kompletne gowno teraz :( W ver.1.o to bylo cos w koncu dostaje sie go na 50lvl :/


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.

****

Posty: 1815
Dołączył(a): 7.01.2005
Offline
PostNapisane: 22 sie 2013, 18:07 
Cytuj  
GCD ssie, ale ja jestem przyzwyczajony do tego (całe życie z atb).
Co do walki to nie jest ona porywająca jak w Diablo i tak - jest jej dużo.
Za to nie wydaje mi się jakaś specjalnie nudna, jak wcześniej ludzie pisali GCD "niby" wymusza użycie odpowiedniego skilla.
Nie jest to do końca prawda, THMem można spokojnie do 20lvlu nawalać tylko blizzard i się zabije wszystko.

W FF11 w grze w party był skillchainy (skill, po skillu w odpowiednim czasie), magicburst (magia w odpowiednim czasie po skillchain), stuny, sleepy, liczenie cieni ninją, itp, itd.
Nie wiem jak w 14 bo w party prawie nie grałem, ale jest Limit Break i na pewno jeszcze jakieś mechanizmy o których nie wiem.
Czarodziejem to się zazwyczaj stoi w miejscu i wciska guziki po kolei a w razie W coś innego.
Jak chce się skupiać na walce i coś z niej wynosić to nie należy brać klasy DD, która zazwyczaj tylko stoi i wali.
Najlepiej magic support/healer albo tank. Wtedy się dużo dzieje oczywiście wraz ze wzrostem lvl'a bo na początkowych to można walić obojętnie co (do 20 moim zdaniem).
W GW2 nie grałem chociaż chciałem ale jak ktoś jest zwolennikiem szybkiej walki to FF rozczaruje, tu zazwyczaj cooldowny są długie.
Nie powiedziałbym też, że walka w FF jest jakoś specjalnie taktyczna. W grze w party zazwyczaj masz jedną rolę, którą wykonujesz (w FF11 zazwyczaj ograniczało się to do refresha, stuna, bombardowania magią albo BP co 2 minuty), solo trzeba się już bardziej namęczyć, można pokombinować. Można grać jednym skillem, ale zazwyczaj jakaś dobra kombinacja spowolnienia, binda, sleepa czy innych pozwala na zabicie mocniejszych przeciwników co z kolei wpływa na fun z gry (nie mylić funa z farmieniem expa).

Moim zdaniem gra jest naprawdę dobra ale co kto lubi. Dodam tylko, że jestem naprawdę wybredny ;p


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 22 sie 2013, 18:16 
Cytuj  
Nigdy nie rozumiałem tego "stylu" FF. Z jednej strony Primale, rycerze w zajebistych zbrojach, tytani(giganci?) a z drugiej strony bijesz się też z usmiechniętymi kaktusami i latają za tobą pikaczu :F.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

****

Posty: 1815
Dołączył(a): 7.01.2005
Offline
PostNapisane: 22 sie 2013, 18:20 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
Nigdy nie rozumiałem tego "stylu" FF. Z jednej strony Primale, rycerze w zajebistych zbrojach, tytani(giganci?) a z drugiej strony bijesz się też z usmiechniętymi kaktusami i latają za tobą pikaczu :F.


Japończycy ;-)


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 207
Dołączył(a): 6.01.2006
Offline
PostNapisane: 22 sie 2013, 18:27 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
Nigdy nie rozumiałem tego "stylu" FF. Z jednej strony Primale, rycerze w zajebistych zbrojach, tytani(giganci?) a z drugiej strony bijesz się też z usmiechniętymi kaktusami i latają za tobą pikaczu :F.


No i o to chodzi :D . Nie mogłam ze śmiechu jak ktoś na forum napisał o Moogle'ach z FF14 jako o chomikach mówiących do gracza, że tylko on je widzi! Od razu się zachciewa grać w taki odjazd :lol: . Lubię to pomieszanie słodkości z odrobiną powagi, zarówno jeśli chodzi o potworki jak i fabułę. Chocobo, Moogle, Behemoty, Bahamuty, wiewiórki czy tam pikachu (Carbuncle). Jest zabawnie ^^. Lubię też brak zasad fizyki w grach FF. :) No i wiele wiele więcej ^-^.

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 22 sie 2013, 18:54 
Cytuj  
Nie ma jak epicka walka z automatem do napojów, ile można bić zwykłe orki czy dark elfy ;)


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 22 sie 2013, 19:33 
Cytuj  
Targaryen napisał(a):
Nie ma jak epicka walka z automatem do napojów, ile można bić zwykłe orki czy dark elfy ;)


LOL !
Od razu mi sie przypomniala walka z domkiem :)


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 22 sie 2013, 21:31 
Cytuj  
Wlasnie zaktualizowal sie luncher ver. 2013.08.22.0000.0001 :)


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 22 sie 2013, 21:48 
Cytuj  
Mniam, nie ma to jak zaktualizowany luncher. :P


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

****

Posty: 1034
Dołączył(a): 20.09.2004
Offline
PostNapisane: 22 sie 2013, 22:20 
Cytuj  
To co - zostalo z jakies dwa dni do startu co?


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 22 sie 2013, 22:27 
Cytuj  
Amateru napisał(a):
No i o to chodzi :D . Nie mogłam ze śmiechu jak ktoś na forum napisał o Moogle'ach z FF14 jako o chomikach mówiących do gracza, że tylko on je widzi! Od razu się zachciewa grać w taki odjazd :lol: . Lubię to pomieszanie słodkości z odrobiną powagi, zarówno jeśli chodzi o potworki jak i fabułę.


Wszystko jest super do czasu kiedy kaza twojemu lucznikowi ubrac sie jak klaun tranzwestyta -_-

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 22 sie 2013, 22:59 
Cytuj  
Ohh, biedni wy jak wroci Hildibrand lub cos lepszego wymysla. Wasza czystosc!!

:P

*

Posty: 125
Dołączył(a): 9.11.2005
Offline
PostNapisane: 23 sie 2013, 05:39 
Cytuj  
jestem ciekaw jak to bedzie wygladac w pvp. yoshi p mowil o jakichs arenach, landach do tego przystosowanych.. tylko jest jeden problem. jak patrze na skille jobow to tych skilli nie jest za wiele do gry pvp, chodzi o to, ze za malo jest crowd control i innych pierdol, ktore sie przydaja w pvp. Ci, co grali w rozbudowane pvp, a nie namiastke pvp w FFXI, wiedza o co mi chodzi. z tym GCD to pewnie bedzie wygladac jak w poprzednim finalu. stoja dwie postacie naprzeciwko siebie i odpalaja skille po kolei ; )

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 23 sie 2013, 05:43 
Cytuj  
w PVP bedzie osoby skillset.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 23 sie 2013, 14:22 
Cytuj  
Nie wiem czy nie czas założyć nowy wątek, w końcu beta się już skończyła. W każdym bądź razie do pobrania jest 1GB patch. Właśnie pobieram :)


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1403 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.