mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1248 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 63  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2013, 12:28 
Cytuj  
tczewiak napisał(a):
Przydatne linki...


Fuckciszon, pod latarnią zwykle najciemniej ;)


_________________
Obrazek


Posty: 40
Dołączył(a): 13.12.2005
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2013, 12:42 
Cytuj  
Zajebiście. Środek dnia...ludzie w pracy...w szkole, powinny być puchy na serwerach a to "Unable to obtain the World list."

*****

Posty: 2668
Dołączył(a): 19.12.2004
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2013, 12:44 
Cytuj  
zrestartuj klienta i po problemie bo samo odswiezanie nie pomaga


_________________
Jast v2.0


Posty: 40
Dołączył(a): 13.12.2005
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2013, 12:47 
Cytuj  
Tiiiaaaaa...
masz rację... :D
teraz jest "This World is curently full" :D

....oj za wcześnie chłopaki puścili system produkcyjny.... coś mi się wydaje, że znowu pogramy trochę za darmochę....

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2013, 12:54 
Cytuj  
A nie mówili, ze jest 7 dni for free już?


_________________
Obrazek

*****

Posty: 2668
Dołączył(a): 19.12.2004
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2013, 12:55 
Cytuj  
przynajmniej ten error juz mozna odswierzac:) w srode maja zwiekszac poemnosc serverow we will see


_________________
Jast v2.0

*****

Posty: 2668
Dołączył(a): 19.12.2004
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2013, 12:59 
Cytuj  
szkoda ze takie czysto techniczne rzeczy rzutuja na odbior imo zajebistej gry. powinni tam pozwalniac ludzi przez taka akcje bo nie wiem jak mozna po 10 latach doswadczenia z mmo i 1 fail starcie juz nie dopiac wszystkiego na ostatni guzik. mnie to akurat nie wkurza jakos bardzo ale tacy casual gracze beda uciekac szybko. i kto bedzie krysztaly po zawyzonej cenie odemnie kupowal:(


_________________
Jast v2.0

**

Posty: 458
Dołączył(a): 1.08.2005
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2013, 14:17 
Cytuj  
deleted

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2013, 15:07 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
slabe to jest zarzadzanie inventory :)


Byle do 2.1 :)

Cytuj:
Hello! UI lead, Hiroshi Minagawa here.
I’d like to follow-up on the post made by the community team the other day about the sort feature.

This is going to be quite the long post, but I’d like to take the time to talk in detail about the sort feature.
Two item sort commands that will be implemented

There are two types of item sort features that we are working on implementing during patch 2.1.
The very simple and easy to use “Sort” feature.
A sort that can be used with a text command to organize your inventory more freely and specifically.

We are in the process of readying the above two sort features to be implemented in patch 2.1. These features can be used to the below three windows:
Inventory
Armoury Chest
Retainer Inventory

Progress status

Below is an image of the sort feature. (Apologies it is in Japanese.)

Obrazek

This image was taken in the dev. environment this past Tuesday, and as you can see the sort feature is working nicely for the inventory.

As I am sure you all can see, this is not only a sort by item level feature.

With this feature, it’s possible to arrange all 100 spaces of your inventory at the same time, and it will arrange your gear in the below order. The portion in brackets is what you can indicate.
Stacks numbers (Possible to select high to low, low to high)
HQ/NQ
Gear with and without materia (only equipment)
Spiritbond (equipment only, high to low in order of percentage)
Standard list order: organizes items with the same name
Item level (equipment only, possible to select high to low or low to high)
Equipment level (equipment only, possible to select high to low or low to high)
Item category (possible to select high to low or low to high)
Fill in empty spaces or divide major categories by tab

With the above processes, I think this should give a sufficient sort result for 70-80% of players. (It’s possible to change the order setting for each of the above items.)
*Please note that this is still in-development, there is a chance that parameters and ordering process change!

Also, by looking at the above image, you can see that multiple stacks of similar items will not be combined. (This can be seen with the yellow potions in tab 2.)

I apologize, but currently this will be difficult to address in patch 2.1, but this is something we plan to address. The reason why this will take longer is a somewhat complex story, so I’ve written it out at the end of this post separately. If you’re interested, by all means have a read.

Text command sort feature

*From here on out the explanation might get a bit difficult to understand if FFXIV: ARR is your first MMO, so feel free to skip over this if you like. This is mainly for people who know about the item sort add-ons for other MMOs.


The text command feature was built to fulfill the needs of high-level players that the above sort feature cannot satisfy.

The sort feature is something that is extremely easy to understand and simple, but the text command feature allows a very degree of ordering freedom with sort keys for various parameters.
*We plan on making a GUI for this in the future.

If you’re familiar with the auto-filter and sort feature of Microsoft Excel, I think this should sound familiar, but we’ve prepared text commands to order individual parameters, and by sorting multiple times for different parameters you can achieve your desired objective.

Combining this with macros, it’s possible to arrange multiple parameters at the same time, and you can build extremely specialized sort requirements.

We are planning to take the internal processes for the sort feature that will be implemented in patch 2.1 and turn them into text commands for parameter arrangement. Following this, we will be expanding this feature by increasing the amount of text commands so it can have a variety of applications.

We are also planning for these features to be used with user created add-ons and have built out the specs accordingly, and they will be implemented as a client-side process to avoid placing stress on the game servers.

Combining stack items

At the current point in time, the sort feature will not address combining stacks of similar items. As I mentioned briefly in the text command portion above, the arrangement process will be something that takes place on the client-side, which is displayed for the player.

If we were to implement a stack combining process only on the client-side, and you had the maximum amount of slots filled (server-side limitation), disparities would arise between what you see as remaining for space and what is actually there server-side. Due to this, we need to have this process take place on the server-side. As such, this cannot be accomplished with UI implementation only.

Once the servers have become stable we will be addressing this, but we appreciate your patience in the meantime.


***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2013, 15:14 
Cytuj  
ufff :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2013, 13:50 
Cytuj  
Siema pikoki.

Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2013, 13:54 
Cytuj  
cz3


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2004
Dołączył(a): 28.05.2008
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2013, 15:10 
Cytuj  
Tej fajne to jest? Z perspektywy casuala da się pograć czy to czysty grindfest? Nigdy nie miałem styczności z ffmmo, więc proszę odpowiedzieć jak dla totalnego retarda, a jeszcze lepiej żeby jakiś znajomy nick dał potestować ;F


_________________
Duh, winning

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2013, 15:51 
Cytuj  
Potestować Ci nie dam bo kradniesz.
Ale gra jest zadziwiająco fajna nawet dla casuala bo jest mnóstwo contentu i nie trzeba grindować.
No chyba, że chcesz dodatkowe class i job robić ale to już nie kwalifikujesz się do casuala chociaż Ty bardziej kwalifikujesz się do newba.

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2013, 15:51 
Cytuj  
shp napisał(a):
Tej fajne to jest? Z perspektywy casuala da się pograć czy to czysty grindfest? Nigdy nie miałem styczności z ffmmo, więc proszę odpowiedzieć jak dla totalnego retarda, a jeszcze lepiej żeby jakiś znajomy nick dał potestować ;F


Idealna gra dla casuala. Prosta, intuicyjna, do tego porzadnie wykonana.
Nie ma sie tez co nastawiac na jakas gre rewolucyjna, bo poza detalami nie rozni sie ona od innych themeparkow z ostatnich lat. No i jest specyficzny klimat FF, jednych to zachwyca, innych wkurwia (ale tez nie ma tego na tyle duzo zeby odrzucalo).

***

Posty: 654
Dołączył(a): 8.12.2006
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2013, 16:20 
Cytuj  
Powiedział bym że i dla casuala i hardcorowca coś się tutaj znajdzie :D imo osiągnęli balans w tym względzie.


_________________
Elysium Project pvp: Vsqe

*

Posty: 97
Dołączył(a): 3.10.2010
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2013, 18:44 
Cytuj  
Mam nadzieję że jutro coś poprawią bo już trzeci dzień nie gram. :(


Posty: 27
Dołączył(a): 13.08.2013
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2013, 19:43 
Cytuj  
mrynar napisał(a):
shp napisał(a):
Tej fajne to jest? Z perspektywy casuala da się pograć czy to czysty grindfest? Nigdy nie miałem styczności z ffmmo, więc proszę odpowiedzieć jak dla totalnego retarda, a jeszcze lepiej żeby jakiś znajomy nick dał potestować ;F


Idealna gra dla casuala. Prosta, intuicyjna, do tego porzadnie wykonana.
Nie ma sie tez co nastawiac na jakas gre rewolucyjna, bo poza detalami nie rozni sie ona od innych themeparkow z ostatnich lat. No i jest specyficzny klimat FF, jednych to zachwyca, innych wkurwia (ale tez nie ma tego na tyle duzo zeby odrzucalo).


Z tym porządnie wykonana to bym się kłócił.
Dane mi było jak do tej pory pograć jakieś 40h i gra kilka razy mi się wysypała do windowsa.
Takiemu świeżemu GW2 po premierze to się nie zdarzało.
Do tego trafiają się bugi grafiki, miganie textur np.


_________________
Obrazek

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2013, 19:54 
Cytuj  
jak wygląda crafting w porównaniu do FFXI (w sumie najfajniejsza rzecz).
Czy większość random lootu to componenty do craftingu tak jak było wcześniej?

******

Posty: 4799
Dołączył(a): 8.12.2004
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2013, 20:28 
Cytuj  
caly loot to komponenty do craftu, w grze nie ma szarych itemkow sprzedawalnych za kase do vendorkow

wszystko mozna sprzedac do vendorkow ale ceny w granicach 1-3 gil wiec kasy tym sposobem sie nie da zarabiac


_________________
Final Fantasy XI : Zjawcia [Ramuh] RETIRED
Final Fantasy XIV: Chrysalis Skyserpent [Moogle]

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1248 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 63  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.