mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
******

Posty: 4799
Dołączył(a): 8.12.2004
Offline
PostNapisane: 3 paź 2013, 12:58 
Cytuj  
to ja zaczne temat scholara :D

dzisiaj pierwszy raz zrobilam AK scholarem majac na sobie tylko AFy i kraftowalna bizuterie, nie zauwazylam zadnych problemow (w sensie nie padl mi zaden dps ani tank) + healing Faerie (pomaga ;))

mam pytanie jak wyglada sprawa leczenia np na HM primalach - jakies porady odnosnie rotacji, uzywania skilli, cross skilli, odzyskiwania many etc


_________________
Final Fantasy XI : Zjawcia [Ramuh] RETIRED
Final Fantasy XIV: Chrysalis Skyserpent [Moogle]

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 5 paź 2013, 08:40 
Cytuj  
Napisze cos jak tylko sie zbiore ;D

****

Posty: 1815
Dołączył(a): 7.01.2005
Offline
PostNapisane: 5 paź 2013, 22:25 
Cytuj  
Nienawidzę rotacji, to kurwa kompletnie odbiera myślenie!!!


_________________
Obrazek

******

Posty: 4799
Dołączył(a): 8.12.2004
Offline
PostNapisane: 5 paź 2013, 23:19 
Cytuj  
rotacja umozliwia najbardziej efektywne wykorzystanie skilli biorac pod uwage ich cast time / recast time + wykorzystanie skilli faerie

dla niektorych "rotacja" to bezmyslne nawalanie kilku klawiszy i jak widac z twojego posta to znasz tylko takie "rotacje"


_________________
Final Fantasy XI : Zjawcia [Ramuh] RETIRED
Final Fantasy XIV: Chrysalis Skyserpent [Moogle]

****

Posty: 1815
Dołączył(a): 7.01.2005
Offline
PostNapisane: 6 paź 2013, 00:16 
Cytuj  
Duszek napisał(a):
rotacja umozliwia najbardziej efektywne wykorzystanie skilli biorac pod uwage ich cast time / recast time + wykorzystanie skilli faerie

dla niektorych "rotacja" to bezmyslne nawalanie kilku klawiszy i jak widac z twojego posta to znasz tylko takie "rotacje"


Bo rotacja z definicji jest bezmyślnym nawalaniem kilku klawiszy, jest z góry zaplanowana, geeeeeeeeeeeeez.


_________________
Obrazek

*****

Posty: 2904
Dołączył(a): 19.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 paź 2013, 00:49 
Cytuj  
No jak dla mnie pilnowanie wszystkich DoTów, HoTów strasznie wnerwia.
Nie ma to jak tank xD Wszystko ma w D ;)


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 6 paź 2013, 09:02 
Cytuj  
Seph napisał(a):

Bo rotacja z definicji jest bezmyślnym nawalaniem kilku klawiszy, jest z góry zaplanowana, geeeeeeeeeeeeez.


W sytuacji gdy mozesz sobie na to pozwolic. A w prawdziwych walkach tak to nie wyglada. Rotacje masz po to zeby wiedziec, ktora kombinacja jest najlepsza do wrzucenia kiedy jest to mozliwe, ale jednoczesnie musisz ciagle ja modyfikowac w zaleznosci od tego co sie dzieje dookola.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 9 paź 2013, 07:48 
Cytuj  
A FFXIV jest akurat tak skonstruowane, ze zadna rotacja nie zastapi myslenia i dostosowywania sie do sytuacji.
Scholar ma TYYYYYYYYYLE skili (szczegolnie leczacych) ze jesli potrzebujesz rotacji, żeby wiedziec kiedy uzyc bąbla, kiedy st heala a kiedy aoe heala, to ja gratuluje ilosci komórek nerwowych w mózgu :P

już.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1383
Dołączył(a): 14.11.2006
Offline
PostNapisane: 9 paź 2013, 08:43 
Cytuj  
Odpowiednia rotacja służy bardziej DPSowi do wyciśnięcia max dmg. Jeśli chodzi o healing i tanking to prowadzenie postaci i używanie skilli jest bardzo uzależnione od sytuacji. Ale to każdy chyba wie.


_________________
FFXIV ARR: Moogle | Shin Ji | 50BLM/WHM/SMN/SCH/PLD/WVR/GSM/CUL/LTW/ALC

*****

Posty: 2904
Dołączył(a): 19.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 paź 2013, 08:52 
Cytuj  
Ja nie o SCH, ale o HoT, chyba muszę doczytać, bo czasem mam tak, że Regen nie można odświeżyć na graczu przed upłynięciem jego czasu, nie wiem ile razy bym castował, to i tak timer się nie odświeża.
Muszę czekać aż zejdzie i castować nowy....


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1383
Dołączył(a): 14.11.2006
Offline
PostNapisane: 9 paź 2013, 08:55 
Cytuj  
Z WHM regenem natomiast jest problemu natury takiej, gdzie każdy tick regen liczony jest jako osobny heal i hate świruje...


_________________
FFXIV ARR: Moogle | Shin Ji | 50BLM/WHM/SMN/SCH/PLD/WVR/GSM/CUL/LTW/ALC

*****

Posty: 2904
Dołączył(a): 19.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 paź 2013, 09:00 
Cytuj  
Dokładnie, już parę razy boleśnie się przekonałem, że nie warto przed pullem w dungeonie wrzucać Regen na tanka :|


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 lip 2014, 13:58 
Cytuj  
Mam takie pytanko, czy ktoś się orientuje jaki jest przelicznik efektywny MND i INT u sch i smn na wielkość heal/dps ?
Macie jakiś taki wykres.
Np gdzie jest graniczny punkt -
400 int
410 int

itd

i na co to się przelicza w sumie.


_________________
Ruttar Stonegrip @ IX Kohorta @ Moogle

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 lip 2014, 15:24 
Cytuj  
Znalazłem jakieś dywagacje dotyczące przelicznika 30 MND na ilość HP z psychick, i wychodzi ok 30-50 pkt.
Przy DPS różnica ok 5,2% przy 30 INT.

Ktoś może to potwierdzić, zaprzeczyć?
Tendencja jest taka, że przy graniu obiema klasami brać int nie mnd/int lub sam mnd.


_________________
Ruttar Stonegrip @ IX Kohorta @ Moogle

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.