mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 2 cze 2015, 23:12 
Cytuj  
A ty się przenosiłeś na Moogla czy na Sargu zostałeś? Bo kurde ni pamiętam :(

Wiesiek świetnie, ale szczerze mówiąc bardzo mało jak do tej pory grałem. Chroniczny brak czasu yay :D

Mam jeden goal przed HW żeby Zetę skończyć, już na ostatniej książce jestem, ale czasami zaloguję się raz w tygodniu więc szło to jak krew z nosa :D
Za to dla jobów z 1.0 mam Hunting Log gotowy do zakończenia więc dobry exp bump będzie. O crafcie też myślałem, ale brakuje mi chyba motywacji na przygotowanie :p

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 3 cze 2015, 17:02 
Cytuj  
https://www.youtube.com/watch?v=VRZPM9x24Ko

Kurde, uwielbiam ten theme :D Bardzo podoba mi się kierunek w jakim idzie muzyka Sokena w dodatku.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 3 cze 2015, 17:19 
Cytuj  
Goku nie chce Cie zalamywac, ale jak popatrzalem na zmiany (nawet tam gdzie podales linka) to grind bedzie na MAXa. Zastaniawiam ile mi na to czasu starczy LOL W samych craftach/harvest czyli DoH&DoL bedzie system rodem z DoM/W czyli allagan tomes (scrips red/blue) :) O Specjalizacjach na 55lvl nie wspomne - dobrze ze bedzie mozna je do woli zmieniac poprzez wlasnie od powiednia ilosc scripsow :) No ale zobaczymy jak bedzie obym sie mylil :D


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 3 cze 2015, 17:45 
Cytuj  
Bodziu napisał(a):
Goku nie chce Cie zalamywac


Ależ ja w pełni świadomy tego :D Ale już od jakiegoś czasu parcia nie mam na robienie wszystkiego i to jak najszybciej, jedyne co na pewno bedę ruszował to story na początku bo to mnie interesuje najbardziej :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 3 cze 2015, 18:13 
Cytuj  
Przecież te specjalizacje to najlepsze co mogło się przytrafić. Skończą się omnibusy robiące wszystko za bezcen. W końcu ekonomia ruszy.


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 3 cze 2015, 18:22 
Cytuj  
Będzie dokładnie to samo co było jak wyszło 2.0 czyli levelowanie klas do maksymalnego poziomu. Nic się w tej kwestii nie zmieni, grind był od zawsze. Być może legacy tego aż tak nie odczuli bo już wcześniej wbili max levele na wielu klasach ale no cóż, jeśli ktoś się łudził, że mmo będzie bez grindu to powinien zmienić gatunek. :p

tczewiak napisał(a):
Przecież te specjalizacje to najlepsze co mogło się przytrafić. Skończą się omnibusy robiące wszystko za bezcen. W końcu ekonomia ruszy.


Niewiele się zmieni, najwyżej crafterzy znajdą sobie drugiego do pary i dalej będą trzepać kasę na frajerkach :D
Zresztą te specjalizacje wyglądają mi raczej na pomoc dla tych crafterów, którzy właśnie nie chcieli levelować wszystkich craftów dla skilli a też by chcieli robić syntezy dla "dorosłych".


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 5 cze 2015, 07:28 
Cytuj  
Targaryen - widze ze juz do konca zycia zostanie Ci jakas trauma do mnie skoro przy kazdej nadarzajacej okazji wbijasz mi szpile LOL - nvm.
A jesli chodzi o grind to mozna go podzielic na dwa rozne medele: koreanski i europejski a to juz wielka roznica. FF14 mial byc produktem wlasnie w tym aspekcie na podobienstwo europejskiego, w wielu letterach Yoshi o tym wspominal odcinajac sie od typowego grindu jakie mialo miejsce w FF11, stad moje zdziwienie i tyle.


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 5 cze 2015, 12:46 
Cytuj  
Bodziu jeżeli uważasz luźny komentarz za wbijanie szpili to chyba jednak nie ja jestem przewrażliwiony. Odniosłem się jedynie do Twojego komentarza odnośnie grindu bo nie zgadzam się z Twoją opinią (bardziej szczegółowo poniżej). Kiedyś próbowałem na PM wyjaśnić sprawę co Cię tak dalej boli po latach, że na każdy komentarz reagujesz alergicznie nawet jeśli nie jest kierowany do Ciebie ale nie raczyłeś odpisać więc najwyraźniej Ci nie zależało. W takim razie polecam się jedynie zdystansować, będziesz zdrowszy. Albo jak Huck zwykł mawiać: "melisa". Nie to nie jest sarkazm, nie to nie jest post mający na celu w jakiś pokrętny sposób zapewnić mi "ostatnie słowo" (kiedyś użyłeś takiego argumentu więc tylko wyjaśniam, że tak nie jest bo Ty tak wszystko bierzesz na serio).

Grind będzie zawsze w mmo, niezależnie od modelu czy tego chcemy czy nie. Nie zgodzę się natomiast z tym, że grind w XIV ma dużo wspólnego z tym z XI:
-scenariusz fabularny pozwoli dobić pierwszą klasę do 60 przy minimalnym wysiłku w postaci zrobienia kilkunastu questów pobocznych
-leves dające duże ilości doświadczenia za relatywnie niski nakład czasowy
-instancje, zapowiedziane na nową co 2 levele więc można spokojnie założyć, że zrobi się każdą kilka razy i przejdzie do następnej (naturalnie tylko DoW)
-FATE

Powyższe pokazuje, że jest kilka różnych sposobów, przynajmniej dla DoW, aby komfortowo dobić do max levelu. Do tego dochodzi bonus w postaci 150% exp dla każdej kolejnej klasy, rested bonus, scrolle z grand company dla DoH i DoL, leves dla nich, GC supply i provisioning missions, Ixali questy.
Naprawdę niewiele zostaje z gołego grindu jaki był w XI gdzie jedyną opcją było exp party albo craftowanie w kółko tego samego dla kilku skillupów.


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 5 cze 2015, 14:35 
Cytuj  
Bodziu napisał(a):

A jesli chodzi o grind to mozna go podzielic na dwa rozne medele: koreanski i europejski a to juz wielka roznica.


Nie te czasy. Już nie ma podzialu na Azje i Europe.

Grales w ArcheAge? (btw dla mnie gra bliska idealu) Tam totalnie nie czujesz, ze cos grindujesz. Lvle leca tak szybko, ze wogole się nie patrzy na pasek expa. Zrobienie wysokiego lvla w crafcie to wprawdzie kupa czasu, ale już od samego początku możesz zrobić prawie kazda synteze, wyższe tiery tylko zmniejszają koszt produkcji i daja (chyba) trochę wieksza szanse na HQ.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 5 cze 2015, 15:55 
Cytuj  
mrynar - oczywiscie ze gralem :) W archeage robienie craftu pozwala wbic nawet level :) Podzialu juz moze nie ma, ale modele pozostaly :P

Targaryen - na PM nie odpisalem, bo zgadzalem sie z tym co napisales, wiec po co drazyc temat ? A co do grindu, samo levelowanie nie jest takie mozolne jak w FF11 i zgadzam sie ze w tej chwili mamy kilka sposobow na to. Sam po powrocie zrobilem Ninja 1-50 w niecale 2 tygodnie czysto casualowo laczac daily rulette+FATE+guildleves+hunting/challenge logi. Chodzi bardziej o endgame'owe grindowanie 3 inst na krzyz, a w dodatku bedzie grind kolejnych scripsow w DOL/H, jak w przypadku jednego craftu ok, tak w przypadku wszystkich pozostalych juz niekoniecznie, z reszta same daily questy sa do zrzygania nudne. Oczywiscie jednym sie to ppodoba innym nie, ale to juz jest kwestia indywidualna :)
Natomiast w desynthesis masz tylko grind i ten co ma kupe kasy jest krolem :)
Sorki za prowokacje, ale zdales egzamin ;)

ps. A co by nie przegrac z Twoja sygnaturka, wcale nie narzekam czy tez marudze, po prostu wymagam od devsow wiekszego zaangazowania oraz nie ulegania tendencjom/komercji, bo przez to mamy co raz to gorsze/slabsze gry :/


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.

****

Posty: 1815
Dołączył(a): 7.01.2005
Offline
PostNapisane: 5 cze 2015, 20:21 
Cytuj  
mrynar napisał(a):
Grales w ArcheAge? (btw dla mnie gra bliska idealu) Tam totalnie nie czujesz, ze cos grindujesz. Lvle leca tak szybko, ze wogole się nie patrzy na pasek expa. Zrobienie wysokiego lvla w crafcie to wprawdzie kupa czasu, ale już od samego początku możesz zrobić prawie kazda synteze, wyższe tiery tylko zmniejszają koszt produkcji i daja (chyba) trochę wieksza szanse na HQ.


Ale to jest przecież za darmo.
Nie ma jakichś imba itemków za kasę czy cuś?


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 6 cze 2015, 00:06 
Cytuj  
Bodziu napisał(a):
wymagam od devsow wiekszego zaangazowania oraz nie ulegania tendencjom/komercji, bo przez to mamy co raz to gorsze/slabsze gry :/

No o by nie ulegali w kierunku jebanych casuali. Endgame to coil/alexander, a nie jakiś pitu pitu dla casualowych noobków. Ukłony należy robić w kierunku harcorów, a nie pierdołowatych graczy ;)


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 6 cze 2015, 06:42 
Cytuj  
Seph napisał(a):
mrynar napisał(a):
Grales w ArcheAge? (btw dla mnie gra bliska idealu) Tam totalnie nie czujesz, ze cos grindujesz. Lvle leca tak szybko, ze wogole się nie patrzy na pasek expa. Zrobienie wysokiego lvla w crafcie to wprawdzie kupa czasu, ale już od samego początku możesz zrobić prawie kazda synteze, wyższe tiery tylko zmniejszają koszt produkcji i daja (chyba) trochę wieksza szanse na HQ.


Ale to jest przecież za darmo.
Nie ma jakichś imba itemków za kasę czy cuś?


Sa, ale możesz na nie zarobić w grze. Abonament tez można oplacic goldem z grania.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 6 cze 2015, 08:24 
Cytuj  
tczewiak napisał(a):
Bodziu napisał(a):
wymagam od devsow wiekszego zaangazowania oraz nie ulegania tendencjom/komercji, bo przez to mamy co raz to gorsze/slabsze gry :/

No o by nie ulegali w kierunku jebanych casuali. Endgame to coil/alexander, a nie jakiś pitu pitu dla casualowych noobków. Ukłony należy robić w kierunku harcorów, a nie pierdołowatych graczy ;)


Casuali jest jednak o wiele wiecej niz hardcore'ow wiec sam sobie odpowiedz :P


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 6 cze 2015, 08:30 
Cytuj  
Bodziu napisał(a):
tczewiak napisał(a):
Bodziu napisał(a):
wymagam od devsow wiekszego zaangazowania oraz nie ulegania tendencjom/komercji, bo przez to mamy co raz to gorsze/slabsze gry :/

No o by nie ulegali w kierunku jebanych casuali. Endgame to coil/alexander, a nie jakiś pitu pitu dla casualowych noobków. Ukłony należy robić w kierunku harcorów, a nie pierdołowatych graczy ;)


Casuali jest jednak o wiele wiecej niz hardcore'ow wiec sam sobie odpowiedz :P


Dokladnie.
Gier dla hardcorow się już nie robi, bo się nie oplaca. Czasem się im da jakies ciężkie instacje (jak w XIV), ale reszta contentu jest tak casual, ze az się chce rzygac.

**

Posty: 446
Dołączył(a): 20.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 cze 2015, 12:41 
Cytuj  
Poradzi ktoś gdzie znajdę najtańsze klucze do HW na PC? :)

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 6 cze 2015, 13:01 
Cytuj  
Mi Katsu podrzucił ten link:

http://www.gamecodes.pl/category/15609/ ... nload-key/

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 16 cze 2015, 20:21 
Cytuj  
Launch trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=TGFZ6RJqTWY

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 17 cze 2015, 20:08 
Cytuj  
Z reddita

Ninja

* Aeolian Edge: Now only applies full potency from rear. (320 rear, 280 back)
* Smoke Screen: Reduces target's current enmity. Didn't actually use it, but seems straightforward.
* Armor Crush: Combos after Gust Slash. Deals full potency from flank, less from rear. Extends Huton duration by 30 sec (max 70).
* Shadewalker: Reduces target's enmity gain by 80% for about ten seconds. Does not work on tanks (I tried).
* Duality: Your next attack hits twice. Couldn't really tell if it was working or not.
* Dream Within a Dream: OGCD attack with a 90s CD. Super meh.



Scholar

* Indomitability: 400 Potency AoE heal, consumes 1 Aetherflow, long cooldown.
* Broil: 170 Potency single-target attack, no cooldown, cast time is same as Ruin, mana cost is 5x higher than Ruin.
* Deployment Tactics: Spreads the Galvanize and Eye for an Eye on the target to nearby allies. Long cooldown, doesn't consume Aetherflow.
* Emergency Tactics: Your next Adlo (and maybe Succor?) ignores the shield component and heals for that instead. Long cooldown, doesn't consume Aetherflow.
* Dissipation: Kills your fairy, but boosts your healing by 50% for a while and gives you full Aetherflow. Can't resummon Fairy while Dissipation is active.



SUMMONER

* Enkindle: CD is now only 180 seconds.
* Painflare: 200 potency AoE centered on the target, consumes 1 Aetherflow.
* Ruin III: 170 (?) potency casted ability like Ruin. Costs 10x as much MP as Ruin.
* Tri-disaster: Instant cast, 90 sec CD. Applies Bio II, Miasma, and Bio to target.
* Dreadwyrm Trans: Every time you use Aetherflow, you gain a stack of Alteration (lasts 30 seconds). When you have 3 Alteration stacks, you can become TRANS BAHAMUT. While in this state, damage is increased by 10% and MP cost of Ruin III becomes half the MP cost of Ruin. (Ex. Ruin normally costs 100 MP and Ruin III costs 1000. While Trans Bahamut, Ruin III would cost 50.)
* Deathflare: 400 potency instant-cast AoE on the target. Ends Dreadwyrm Trans and can only be used while it's active.

**

Posty: 446
Dołączył(a): 20.05.2005
Offline
PostNapisane: 18 cze 2015, 00:09 
Cytuj  
Mam pytanie do tych, którzy zarejestrowali HW CE na Mogstation - czy macie tam wyróżnione, że to właśnie CE? Ja nie mam i tak się zastanawiam czy dobry kod dostałem. :) Itemki też ze zwykłego preordera tylko pokazało. :P

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.