MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Klasa - Mage
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=88&t=38271
Strona 6 z 11

Autor:  Piszpan [ 8 lut 2011, 19:30 ]
Tytuł: 

silence rangera traktuje jako aoe a nie jako silence. Z ciekawszych aoe ranged to ranger 900 dmg cos aoe MM 400-500 to z takich z 1min cool. Z takich instant spam to trickshot i fan out jedno i drugie crituje za 150+ plus mastery od MM +60 dmg plus poisony od sina +100dmg w sumie ladny dmg per target. Co do cc to mowilem o sinie stuny snary rooty etc.

Autor:  lathspell [ 8 lut 2011, 19:32 ]
Tytuł: 

Muszę się zgodzić z Lokkenem, większość ostatniego beta eventu testowałem różne kombinacje callingów na 35 i coś jest nie tak. Tak naprawdę z każdym levelem powiększa sie przepaść w stosunku do rogali i warków.

Co do różnych setupów (w subiektywnej ocenie pvp/pve):

Imo obecnie najlepszym setupem pozostaje wciąż stormcaller, w pve (na pdst. instancji z 35 lvla) bardzo duze aoe i spora mobilność po zestackowaniu debuffow, w pvp 2 rooty + knock ze slowem (mozliwy drugi z domi) no i aoe. Jednak ostatnie nerfy cloudbursta (ktory mimo zestackowanych 4 debuffow zadaje mniejszy dmg niz fire lance rifta - swoją drogą dlaczego kurwa) prawie calkowicie skasowaly stormowi bursta

Chloro/lock + archon dla 2 buffów jest świetny w pve, praktycznie nie odstaje od cleryka, jednak cały jego heal opiera się na powolnym aoe (musi bić żeby leczyć - w pvp bardzo latwo shut downa zrobic) i zwiększonym procentowym healu na jednym celu (po załozeniu trwającego 30 min synthesis) przez co jak ktos zacznie bic inny cel albo bedą schodziły 2 równoczesnie przestaje być różowo - pozostale heale maja albo 10 albo 30 s cd. Plusem jest duza duma hp - dorównywałem warkom specnietym pod dps

Czysty warlock (mieszałem z pvp soulem i domi, nie gralem pve) - z pocket healerem spora przezywalność, chyba największa ze wszystkich drzewek maga, 2 cc ( o których coś więcej napisze przy dominatorze), stun, silence, 2 silne defensywne cooldowny (redukcja dmg o 80% na 7s i zwiekszenie hp o 50% na ilestam), pbaoe channelowane leczące za 100% dmg done. Co 30s przeciętny burst , słabiutki sustained dmg, wręcz żalosny dmg z dotów. Jedyne co się może zmienić na lepsze to 75% dmg na jakies 10-15s po wydaniu 51 punktów w drzewko + aoe fear bez cast time'a. Obecnie dmg jest bardzo słaby w porównaniu do innych archetypów dps.

Necromancer/lock/xx - fajny dmg na solo target w pve, przyjemny na rifty i levelowanie, daje rade w world pvp (tak do 3 przeciwników); jednak w jakimkolwiek mass pvp jest bezużyteczny - jak padnie pet traci się nawet więcej niż 50% dmg, peta pada w pare sekund ;]. Ale jakby nie liczyć mass pvp wrażenia bardzo pozytywne, zwłaszcza jak dojdzie lich form. A, no i dmg z dot posysa jeszcze bardziej niz u locka.

Dominator - klasa czysto pvp, słaby pod solo pve i pvp, na papierze wygląda zajebiście jednak problemem robi się diminishing return który działa strasznie restrykcyjnie - już po jednym cascie transmogrify cel robi sie immune na inne disable, a trzeba pamiętać, że oprócz pvp drzewka inne klasy maja możliwość wychodzenia z rootow. Mana drain na który się strasznie napaliłem drainował 30 (!) many na sekundę. Jest pare fajnych skili -Stormshackle niestety castowany, root + debuff na 9s powodujący dmg aoe (calkiem spory) przy poruszaniu się; void shroud - debuff 50% heala taken, jest stun ze snare'm (oczywiście castowany, wszystkie inne klasy mają instant), debuff silencujący healerów podczas healowania i sztandarowa zdolność - stackujący się do 10 razy debuff 10% healing done / damage done po wykonaniu jakiejkolwiek akcji. Minusem jest łatwość dispela, bo mimo wszystko domi nie ma innych dot żeby zapchać nimi cel oraz praktycznie zerowy dmg.


Elementalist jest drzewkiem pod pve i levelowanie, nie grałem nim w pvp. Archona nie testowalem, używałem go jedynie jako kombinację z resztą callingów - obecnie bard zapewnia znacznie więcej niz archon nie debuffując siebie samego.

Pyromancerem grałem tylko do 28 więc nie mogę się o nim za dużo wypowiedzieć, grało mi się nim strasznie statycznie a cały burst opierał się na szczęśliwym procu cinderbursta :<


Szczerze mówiąc trochę do maga zraziłem, zamierzałem grać nim w retailu jednak dopóki nie zostaną wprowadzone zmiany wezmę coś innego. Największe zdziwienie miałem podczas gry warkiem na lvl ok 22~, który zadawał flame spearem wiekszy sustained niz wrogi mag na 29 ( a porównywalny do instantów maga na 35). Mając praktycznie najlepszy możliwy dostępny gear nie widziałem crita za 1k+, za to wielokrotnie takie od warków i rogali dostawałem. Największym problemem jest teraz to, że mag został magiem z innych gier (+ dobrym healerem na pve) i do tego nie jest glass cannonem tylko szklanym pistoletem na wodę, podczas gdy inne klasy dostały masę nowych zabawek - warrior zadający elemental damage w zwarciu lub na dystans; rogal lecząco supportujące drzewo, drzewo cc z najmocniejszym burstem w grze, drzewo z sustained przewyższającym każdy inny build(mm). A gwoździem do trumny jest praktycznie brak skalowania się z gearem casterów (mając ubrany staff z 220 spell dmg a nie mając róznica dmg byla ok 30? 40 dmg?)

w beta 6 grałem magiem na 35, warkiem na 20-26 i sabem na 28

edit: zapomniałem o VK, który z discharge i empower sklada maga na 2-3 strzały trzymając go cały czas w silence

Autor:  iniside [ 8 lut 2011, 19:37 ]
Tytuł: 

Elementalist jest must have for instancji, ze wzgledu na +% do crita i +50% crit dmg.
Elemntalist sie swietnie uzupelnia z Pyro (fire dmg), wiec logicznym jest dobranie Pyro.
Niestety w tym momencie mamy przesrane ze wzgledu na mane. Wiec pozostaje dobrac Archona albo Doma.
Ja wole Archona. Ma buffy i imba spell Rock Slide.

Autor:  Bloodleaf [ 8 lut 2011, 19:38 ]
Tytuł: 

Na 30+ levelu critnąłem maga jak grałem sabo za 1,7k, nic dodac nic ująć, mag też mi się podobał tak do 20+ potem im dalej tym gorzej :(

@up posądzam że większość mówi o pvp nie pve, a instancje bez maga za to z dwoma sinami np da sie zrobic spokojnie.

Autor:  iniside [ 8 lut 2011, 19:40 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
Na 30+ levelu critnąłem maga jak grałem sabo za 1,7k, nic dodac nic ująć, mag też mi się podobał tak do 20+ potem im dalej tym gorzej :(

@up posądzam że większość mówi o pvp nie pve, a instancje bez maga za to z dwoma sinami np da sie zrobic spokojnie.

Da. Ale z drugiej strony z dobra ekipa, np. Foul Cascade to praktycznie pojechałem na samym AoE.

Autor:  Bloodleaf [ 8 lut 2011, 19:42 ]
Tytuł: 

My lecieliśmy FC z chloro,bardem 2x warr i sinem z jednym wipem na last bossie, gdyby byl cler zamiast maga pewnie by bylo lepiej.

Autor:  lathspell [ 8 lut 2011, 19:42 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Bloodleaf napisał(a):
Na 30+ levelu critnąłem maga jak grałem sabo za 1,7k, nic dodac nic ująć, mag też mi się podobał tak do 20+ potem im dalej tym gorzej :(

@up posądzam że większość mówi o pvp nie pve, a instancje bez maga za to z dwoma sinami np da sie zrobic spokojnie.

Da. Ale z drugiej strony z dobra ekipa, np. Foul Cascade to praktycznie pojechałem na samym AoE.


Mam te same odczucia, pve (na podstawie FC i KB) daje radę, ale bycie klasą upośledzoną w pvp jest strzałem w kolano

Autor:  Sparth2 [ 8 lut 2011, 20:50 ]
Tytuł: 

Jest w tej grze jakis soul, ktory spelnia role podobna do LM w LOTRO (uzupelnianie many)?

Autor:  iniside [ 8 lut 2011, 20:51 ]
Tytuł: 

Sparth2 napisał(a):
Jest w tej grze jakis soul, ktory spelnia role podobna do LM w LOTRO (uzupelnianie many)?

Archon

Autor:  Sparth2 [ 8 lut 2011, 20:57 ]
Tytuł: 

Moge sie mylic, ale wydaje mi sie, ze w oknie rajdowym nie widac kto ile ma many. Troche upierdliwa robote mialby ten Archon w takim wypadku.

Autor:  iniside [ 8 lut 2011, 21:00 ]
Tytuł: 

Sparth2 napisał(a):
Moge sie mylic, ale wydaje mi sie, ze w oknie rajdowym nie widac kto ile ma many. Troche upierdliwa robote mialby ten Archon w takim wypadku.

Ano nie widać. Założenie jest takie, że kazdy radzi sobie sam. Jeszcze Stormcaller ma raid-wide mana regen buffa, ktory nie ma cd i jest odpalany za charge.

Autor:  Lokken [ 9 lut 2011, 01:54 ]
Tytuł: 

Komuś się bardzo nudziło.

https://spreadsheets.google.com/ccc?key ... j8wE#gid=0


Pełna rozpiska heala Chloromancera w zalezności od użytych nuków oraz wybranych skilli z soula.
Najprawdopodobniej Call of Spring jest zbugowane bo nie działa na healing effects wbrew temu co jest napisane w opisie skilla.

Autor:  Lokken [ 17 lut 2011, 02:00 ]
Tytuł: 

Kurde, ale lipa. Zrobiłem sobie build Pyro/Dom. Wymyśliłem sobie taktykę "squirell lockdown". Na papierze miało działać pod 1v1. Idea jest prosta, ładujemy min. 16 w dom by miec insta wiewiórkę, a reszta w pyro.

Taktyka to futrzak -> cinder burst -> futrzak -> fireball - > futrzak -> itd.... W teorii miałem trzymać wroga w cc 100% -> 0%

Niestety okazało się, że mój cały misterny plan w poszedł w pizdu... Na początku wydawało się, że wsio jest ok. Biorę duel, na dzień dobry futrzak i koleś sobie kica, potem cinder i od razu znowu wiewióra potem fireball i znowu...... i w tym momencie przywitał mnie radosny napis immune. Gdzie do jasnej cholery jest napisane, że target jest immune na dane cc jeśli ileś tam razy je dostanie ? Na mobach tego nie ma.

A miało być tak pięknie...

Autor:  tomugeen [ 17 lut 2011, 09:20 ]
Tytuł: 

W PvP czas CC jest o polowe krotszy niz na mobach, dodatoko na ten sam CC masz diminishing returns.

Serio myslales ze taka broken taktyka bez mozliwosci kontry bedzie dozwolona?

Autor:  Soulless [ 17 lut 2011, 20:23 ]
Tytuł: 

Nie jestem hardkorem i wolno leveluje, ale w koncu mojego nekrusa dociagnalem do lich form :D

tu jeszcze normalna z normalnym petem czarujacym
http://www.soulless.bezduszni.net/rift/ ... ro_pet.jpg

a tu juz wieksza lepsza szybsza i nie musi oddychac pod woda ;P
http://www.soulless.bezduszni.net/rift/ ... ch_pet.jpg

Autor:  Sparth2 [ 17 lut 2011, 21:11 ]
Tytuł: 

gz! wyglada spoko :)

Autor:  Lokken [ 17 lut 2011, 23:26 ]
Tytuł: 

Chloromancer staje się znacznie silniejszy na 26 lvlu. Dochodzi mu świteny nuke Nature`s Fury. Skill typu chain, bijemy jeden taget a potem jeszcze leci do trzech innych wrogów. Tylko trzeba uważać bo zasięg tego jest naprawdę spory i w PvE można niezłego pulla zrobić. 3 moby dam rade zabić, ale z 5 to dętka. Dzięki temu skillowi na Black Garden na 26 lvl byłem pierwszy w dmg done (36k) i healing done (45k). Chloro powah :)

Być może przeoczyłem to gdzieś w patch notes, ale wydaje mi się, że po cichu zmienili Soul Tether. Nie jest to już buff który pozwalał na auto rez dla pierwszego członka party który zginie (w tym my). Teraz jest to tylko zwykły combat rez 5 min cd.

Autor:  Piszpan [ 18 lut 2011, 10:12 ]
Tytuł: 

heh tylko dla takiego wygladu postaci mozna zrobic nekrusa.

Autor:  druzil [ 18 lut 2011, 10:23 ]
Tytuł: 

Piszpan napisał(a):
heh tylko dla takiego wygladu postaci mozna zrobic nekrusa.


bez podniety, to trwa tylko 30 sekund :)

Autor:  Bloodleaf [ 18 lut 2011, 10:26 ]
Tytuł: 

Imo to ten lich form nie jest jakiś super, chyba że w tej becie coś zmienili ale w patch notes nie widzialem.

Strona 6 z 11 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team