MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Klasa - Warrior
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=88&t=38266
Strona 9 z 16

Autor:  iniside [ 23 lut 2011, 09:25 ]
Tytuł: 

yabaddi napisał(a):
tomugeen napisał(a):

Planuje ktos 51lvl rifta (ja!), 51lvl reavera? (ja!)

Albo fajne kombo Beastaragona? (zgadnijcie jakie to klasy).


Beastmaster+Paragon :) Też o tym myślałem, jednak rogue z petem bardziej mi przypasował.

51 punktowego Riftblade'a mam zamiar zrobić jako drugą postać. Mam tylko dylemat czy robić go pod dualwielda i parry (korci mnie) czy też 1h i tarcza/block? Decisions, decisions...

Sprobowac oba ? ;p

Autor:  yabaddi [ 23 lut 2011, 09:26 ]
Tytuł: 

lol, prawidłowa odpowiedź :P

Autor:  lamoon [ 23 lut 2011, 09:31 ]
Tytuł: 

Coś mało buildów do Championa widzę. Znaczy się nie warto? Same RB, Para, RV itd.

Autor:  tomugeen [ 23 lut 2011, 09:32 ]
Tytuł: 

Co wy macie z tymi DW i 1h+shield na rifcie? Z DW niestety trzeba paragonowego dual strike czesto uzywac, a to sie nie laczy z riftem. Do 1h + tarcza hmmm... utrata dmg a sama tarcza niepodskillowana jakos wiele nie daje.

Przypominam, wiekszosc skilli riftblade zadaje (Weapon + XXX) elemental damage.
Nie Weapon physical + (xxx elemental).
Czyli wszystkie bonusy dodaja sie do calosci hita.


@lamoon warto, wiekszosc gra czyms + champion, albo champion + cos.

Autor:  iniside [ 23 lut 2011, 09:35 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
Co wy macie z tymi DW i 1h+shield na rifcie?

Bo Kozacko wygląda z dwoma mieczami ;/.

Autor:  Neonin [ 23 lut 2011, 09:37 ]
Tytuł: 

Piszpan pamiętaj w swoim buildzie o ogromnej ilości cc w tej grze - grałem full voidem w becie i były 2 opcje - albo rozpierdalałem castera za casterem bo nagle się orientowali ze sa oom albo było stun, disorient, poly, grave. imo MUSISZ sobie zostawić przynajmniej 2 drogi ucieczki ze stuna, roota czy poly. Inaczej będzie chujnia

Autor:  yabaddi [ 23 lut 2011, 09:52 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
Co wy macie z tymi DW i 1h+shield na rifcie? Z DW niestety trzeba paragonowego dual strike czesto uzywac, a to sie nie laczy z riftem. Do 1h + tarcza hmmm... utrata dmg a sama tarcza niepodskillowana jakos wiele nie daje.


Dw/1h+shield dlatego, że za Chiny nie pasuje mi bieganie z 2h (ciężkie, wolne, ble). DW faktycznie wymagałby skrzyżowania z Paragonem, a to rzeczywiście jakoś nie styka. Dlatego osobiście myślałem o Riftbladinie:)

Autor:  Piszpan [ 23 lut 2011, 11:13 ]
Tytuł: 

Neonin napisał(a):
Piszpan pamiętaj w swoim buildzie o ogromnej ilości cc w tej grze - grałem full voidem w becie i były 2 opcje - albo rozpierdalałem castera za casterem bo nagle się orientowali ze sa oom albo było stun, disorient, poly, grave. imo MUSISZ sobie zostawić przynajmniej 2 drogi ucieczki ze stuna, roota czy poly. Inaczej będzie chujnia


opcja bedzie 0 z vindicatora plus posiwecenie wlasnie 1 punktu na zdejmowanie cc.

Autor:  Piszpan [ 24 lut 2011, 15:59 ]
Tytuł: 

no mam kurde problem bo sie wacham nad 3 soulem 0 pkt. i tak:

1. Void knight -5% obrazen magicznych buff
2. Paragon +30 % dmg buff na 12 sec zuzywa 3 ap
3. Champion charge 20m out of combat
4. Beastmaster pecik

sam kurde nie wiem wydaje sie ze paragon ale i tak jest masa skilli ktore zuzywaja ap i tak np przed walka majac 3 ap wole zarzucic bursta, -5 od voida to takie buff and forget easy, jednego charga bede mial i czy w sumie mi trza 2 od championa.. tu jeszcze pytanie wie ktos czy ten pet beastmastera ma jakies buffy moze czy tylko skille atakujace? ten 1.

/doublepost bo edycji nikt by nie zauwazyl

Autor:  Bloodleaf [ 24 lut 2011, 16:05 ]
Tytuł: 

Tego podstawowego pecika od Bm sobie odpuść i już masz tylko 3 opcje :)

Autor:  Lokken [ 24 lut 2011, 16:09 ]
Tytuł: 

Rozpiska skilli RB na poszczególne ranki, dane aktualne.

http://rift.zam.com/wiki/Riftblade_(Rift_Class) - trzeba wkleić cały link

Ciekawostka - flamespear ostatni rank 143-147 dmg, fireball ostatni rank 134-139. Oczywiście to jedynie bazowy dmg. Do tego dochodzą różne bonusy.

Autor:  jinnai [ 24 lut 2011, 16:32 ]
Tytuł: 

No flamespeara rift ekwipem nijak nie zboostuje, a mag bez problemu x3 dmg wykręci na 50.

Autor:  Piszpan [ 24 lut 2011, 16:45 ]
Tytuł: 

no pojechali ladnie po flamespear:) do lurowania mobow na 50 bedzie dobry ale i tak liczy sie bonus do nonphys z rifta dla reavera bedzie w uj op jak doty reavery beda tikac po 800. Albo luknijcie na pragona ma skilla na 20m bez cooldowna 306dmg + 140% weapon dmg. Jest jeszcze dziwna sprawa ze niektore skille sa rank 10 (te wczesniejsze) te pozniejsze juz nie czyzby przewidywali wiekszy lvl niz 50? Shield u paladina 1,5k absorpcji dmg... na cale party... ogolnie dzieki wielkie za linka daje duzo do myslenia.

Autor:  Lokken [ 24 lut 2011, 17:00 ]
Tytuł: 

Piszpan napisał(a):
Jest jeszcze dziwna sprawa ze niektore skille sa rank 10 (te wczesniejsze) te pozniejsze juz nie czyzby przewidywali wiekszy lvl niz 50?


Co ileś tam lvli dają nowy rank. Jeśli 1 rank skilla dostaje się na późniejszym lvlu to wychodzi mniej ranków do 50 lvl.

Autor:  Piszpan [ 24 lut 2011, 17:04 ]
Tytuł: 

tak ale skoro skill ktorego dostajesz na dziendobry i maly cooldown na 50 lvl na rank 10 robi wiekszy dmg niz skill ktory dostajesz na 31 pkt i ktory ma 2 min cooldowna bo ma rank 4. Nie ma bata bedzie wiekszy lvl cap:)

Autor:  Lokken [ 24 lut 2011, 17:21 ]
Tytuł: 

Nie wiem o jakie konkretne skille ci chodzi, ale w tych klasach co patrzyłem to dmg poszczególnych skilli i ich ranków jest spójny.

Autor:  Piszpan [ 24 lut 2011, 18:43 ]
Tytuł: 

no proste polukaj sobie na dmg skilla rank 4 ktory masz na 31 pkt i dmg skilla ktory masz z 0 pkt ale za to na rank 10. Oba sa zmaksowane w rankach ale ten rank 10 ma wiekszy dmg troche chore.

Autor:  Neonin [ 14 mar 2011, 10:32 ]
Tytuł: 

Testował ktoś połączenie paragona z champem? teoretycznie nie do pogodzenia a jednak podobno świetnie się uzupełniają. Ma ktoś jakieś doświadczenia?

Autor:  Kole0 [ 14 mar 2011, 16:12 ]
Tytuł: 

Ja tam nic nie bawie sie, lece full champ i wydaje mi sie ze nie ma lepszego bilda na rozpierduche w PvP i szybkie bicie lvlig.
Mobki skladam taka sekwencja - szarza, skill, buff do crita + finisher, atak z proca od crita i mob lezy - srednio 3-4s na mobie. packi 3-4mobow skladaja sie w 5s ale hp troche spada.
Mam tez kilka punktow w paragonie ktore daja mi armor penetration + ten skill co odbija 3 kolejne ataki i 8 punktow u paladyna co by miec 30% redukcje roznego rodzaju cc i instant 100% hp heal co 10min - wkurwia strasznie przeciwnikow bo czasem w 3ch chca sie na mnie wbic i i tak nie daja rady bo przy 3k hp a moimi krytami po 1k skladaja sie na 3-4 strzaly + ja mam 2 zycia.
Lvling zapewne bylby jeszcze szybszy gdybym mial w champie skille jak Blood thirst itp, ale skipuje je jako ze to build typowo gdyby trzeba bylo komus walnac.

Osobiscie jestem troche zawiedzony warriorem i inne 'callings' wydaja mi sie bardzije ciekawe. Warr to albo dps albo tank, gdzie dpsowanie w roznych specach jest prawie identyczne oprocz innych nazw skilli.
Rogal chyba najciekawszy jest bo ma sie i prawdziwego stunlockujacego rogala, albo rangera czy tez zajebistego barda :<

Autor:  Bloodleaf [ 15 mar 2011, 08:14 ]
Tytuł: 

Kole0 napisał(a):
Warr to albo dps albo tank


A czym jeszcze by miał być ? Healerem ?

Pograj rogue na wyższych levelach to nie wiem czy nadal będziesz twierdził że jest taki zajebisty jak cię warki będą składać 1 strzałem.

Strona 9 z 16 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team