MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Kelari nerfed !
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=88&t=38299
Strona 2 z 2

Autor:  tomugeen [ 22 sty 2011, 17:47 ]
Tytuł: 

Anyway, skoro mam grac guardianem to niech nerfuja ;F

W kazdym razie porownujac ten sam build ktorym biegalem u kelari i u humana, wychodzilo ze shield humana wiecej mi dawal w ogolnym rozrachunku.

Autor:  Bloodleaf [ 23 sty 2011, 08:16 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
Anyway, skoro mam grac guardianem to niech nerfuja ;F.


Tomu lepiej nie bo wsie dzieciaczki poleza do guardians potem :p

Autor:  lathspell [ 31 sty 2011, 20:20 ]
Tytuł: 

takie małe ciekawostki z ostatniego patcha




Cytuj:
RACIAL ABILITY REVAMP
* Updated all Racial Abilities.

MATHOSIANS
* Removed Heroic Resolve,
* Thedeor's Will now increases Dexterity by 10.
* Added: Hibernate: The Mathosian collapses and enters a deep sleep for up to 1 minute, causing enemies to ignore them and despawning any pets the Mathosian may have. After 1 minute the Mathosian will die unless they wake themselves up. This ability cannot be used in combat.

HIGH ELVES
* Removed Wisdom of the Ages.
* Tavril's Grace now increases Wisdom by 10.
* Added: Angelic Flight: Flies toward the selected area. Cannot be used in combat.

DWARVES
* Removed Second Wind.
* Bahralt's Mettle now increases Strength by 10.
* Added: Density: Dwarves can fall twice the distance of other races safely.

ETHIAN
* Removed Eth-Made Shield Generator.
* Sun's Fortune now increases Intelligence by 10.
* Added: Agility: Increases movement speed by 70% for 15 seconds. This ability cannot be used in combat.

KELARI
* Removed Kelari Frenzy.
* Flame's Ferocity now increases Dexterity by 10.
* Added Camouflage: The Kelari transforms into a fox for up to 30 seconds, causing enemies to ignore them and despawning any pets the Kelari may have. This ability cannot be used in combat.

BAHMI
* Removed Sefir of Power.
* Removed Sefir of Constitution.
* Added: Sefir of Strength: Increases Strength by 10.
* Added: Mighty Leap: Leaps at the selected area. Cannot be used in combat.

Autor:  Isengrim [ 31 sty 2011, 22:10 ]
Tytuł: 

Cytuj:
The Mathosian collapses and enters a deep sleep for up to 1 minute, causing enemies to ignore them and despawning any pets the Mathosian may have. After 1 minute the Mathosian will die unless they wake themselves up. This ability cannot be used in combat.

Po co to jest?

Autor:  iniside [ 31 sty 2011, 22:14 ]
Tytuł: 

Nie wiem. Wazne, ze nie jest to takie jak stare.
Ale te % bonusy do statow to mogli zostawic.

Autor:  Razoth [ 31 sty 2011, 22:19 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Added: Hibernate: The Mathosian collapses and enters a deep sleep for up to 1 minute, causing enemies to ignore them and despawning any pets the Mathosian may have. After 1 minute the Mathosian will die unless they wake themselves up. This ability cannot be used in combat.


Wprost nie mogę sobie wyobrazić setek sytuacji w których tenże skill będzie użyteczny. To całkowicie zmienia obraz ludzi po stronie Guardianów i nakłania do projektowania buildów całkowicie od zera!

Kurwa.

Autor:  iniside [ 31 sty 2011, 22:22 ]
Tytuł: 

Razoth napisał(a):
Cytuj:
Added: Hibernate: The Mathosian collapses and enters a deep sleep for up to 1 minute, causing enemies to ignore them and despawning any pets the Mathosian may have. After 1 minute the Mathosian will die unless they wake themselves up. This ability cannot be used in combat.


Wprost nie mogę sobie wyobrazić setek sytuacji w których tenże skill będzie użyteczny. To całkowicie zmienia obraz ludzi po stronie Guardianów i nakłania do projektowania buildów całkowicie od zera!

Kurwa.

Srsly. Lepsze to niz poprzednie raciale, ktore kompletnie rozjebywały balans. I nawet nie mowie o balansie miedzy hmm klasami/racialami, tylko zwyklym populacji, gdzie wszyscy grali Kelari..

Autor:  Isengrim [ 31 sty 2011, 22:27 ]
Tytuł: 

Inne rasy mają ok raciale , a ten jest z dupy. Chyba tylko jako /AFK skill. Z tym że chyba na elity nie będzie działał (Feign Death nie działa przynajmniej) więc byle inwazja i tak sprawę zakończy.

Autor:  Razoth [ 31 sty 2011, 22:33 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
I nawet nie mowie o balansie miedzy hmm klasami/racialami, tylko zwyklym populacji, gdzie wszyscy grali Kelari..


No faktycznie, niezbalansowany racial Kelari to jak najbardziej dobry powód do zmiany wszystkich pozostałych.

Ciężko im będzie balansować grę w tym stylu. Nie daj Boże jakiś item będzie imba to trzeba będzie wypierdolić wszystkie i zaprojektować od nowa.

Ciężka robota ich czeka.

Autor:  Niah [ 31 sty 2011, 22:35 ]
Tytuł: 

za bardzo się starasz

Autor:  Bloodleaf [ 1 lut 2011, 08:05 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
Inne rasy mają ok raciale , a ten jest z dupy. Chyba tylko jako /AFK skill. Z tym że chyba na elity nie będzie działał (Feign Death nie działa przynajmniej) więc byle inwazja i tak sprawę zakończy.


Biorąc pod uwagę że po 1min umierasz to kiepski afk skill.

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team