MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Kelari nerfed ! https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=88&t=38299 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | tomugeen [ 22 sty 2011, 17:47 ] |
Tytuł: | |
Anyway, skoro mam grac guardianem to niech nerfuja ;F W kazdym razie porownujac ten sam build ktorym biegalem u kelari i u humana, wychodzilo ze shield humana wiecej mi dawal w ogolnym rozrachunku. |
Autor: | Bloodleaf [ 23 sty 2011, 08:16 ] |
Tytuł: | |
tomugeen napisał(a): Anyway, skoro mam grac guardianem to niech nerfuja ;F.
Tomu lepiej nie bo wsie dzieciaczki poleza do guardians potem |
Autor: | lathspell [ 31 sty 2011, 20:20 ] |
Tytuł: | |
takie małe ciekawostki z ostatniego patcha Cytuj: RACIAL ABILITY REVAMP
* Updated all Racial Abilities. MATHOSIANS * Removed Heroic Resolve, * Thedeor's Will now increases Dexterity by 10. * Added: Hibernate: The Mathosian collapses and enters a deep sleep for up to 1 minute, causing enemies to ignore them and despawning any pets the Mathosian may have. After 1 minute the Mathosian will die unless they wake themselves up. This ability cannot be used in combat. HIGH ELVES * Removed Wisdom of the Ages. * Tavril's Grace now increases Wisdom by 10. * Added: Angelic Flight: Flies toward the selected area. Cannot be used in combat. DWARVES * Removed Second Wind. * Bahralt's Mettle now increases Strength by 10. * Added: Density: Dwarves can fall twice the distance of other races safely. ETHIAN * Removed Eth-Made Shield Generator. * Sun's Fortune now increases Intelligence by 10. * Added: Agility: Increases movement speed by 70% for 15 seconds. This ability cannot be used in combat. KELARI * Removed Kelari Frenzy. * Flame's Ferocity now increases Dexterity by 10. * Added Camouflage: The Kelari transforms into a fox for up to 30 seconds, causing enemies to ignore them and despawning any pets the Kelari may have. This ability cannot be used in combat. BAHMI * Removed Sefir of Power. * Removed Sefir of Constitution. * Added: Sefir of Strength: Increases Strength by 10. * Added: Mighty Leap: Leaps at the selected area. Cannot be used in combat. |
Autor: | Isengrim [ 31 sty 2011, 22:10 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: The Mathosian collapses and enters a deep sleep for up to 1 minute, causing enemies to ignore them and despawning any pets the Mathosian may have. After 1 minute the Mathosian will die unless they wake themselves up. This ability cannot be used in combat.
Po co to jest? |
Autor: | iniside [ 31 sty 2011, 22:14 ] |
Tytuł: | |
Nie wiem. Wazne, ze nie jest to takie jak stare. Ale te % bonusy do statow to mogli zostawic. |
Autor: | Razoth [ 31 sty 2011, 22:19 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Added: Hibernate: The Mathosian collapses and enters a deep sleep for up to 1 minute, causing enemies to ignore them and despawning any pets the Mathosian may have. After 1 minute the Mathosian will die unless they wake themselves up. This ability cannot be used in combat.
Wprost nie mogę sobie wyobrazić setek sytuacji w których tenże skill będzie użyteczny. To całkowicie zmienia obraz ludzi po stronie Guardianów i nakłania do projektowania buildów całkowicie od zera! Kurwa. |
Autor: | iniside [ 31 sty 2011, 22:22 ] |
Tytuł: | |
Razoth napisał(a): Cytuj: Added: Hibernate: The Mathosian collapses and enters a deep sleep for up to 1 minute, causing enemies to ignore them and despawning any pets the Mathosian may have. After 1 minute the Mathosian will die unless they wake themselves up. This ability cannot be used in combat. Wprost nie mogę sobie wyobrazić setek sytuacji w których tenże skill będzie użyteczny. To całkowicie zmienia obraz ludzi po stronie Guardianów i nakłania do projektowania buildów całkowicie od zera! Kurwa. Srsly. Lepsze to niz poprzednie raciale, ktore kompletnie rozjebywały balans. I nawet nie mowie o balansie miedzy hmm klasami/racialami, tylko zwyklym populacji, gdzie wszyscy grali Kelari.. |
Autor: | Isengrim [ 31 sty 2011, 22:27 ] |
Tytuł: | |
Inne rasy mają ok raciale , a ten jest z dupy. Chyba tylko jako /AFK skill. Z tym że chyba na elity nie będzie działał (Feign Death nie działa przynajmniej) więc byle inwazja i tak sprawę zakończy. |
Autor: | Razoth [ 31 sty 2011, 22:33 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): I nawet nie mowie o balansie miedzy hmm klasami/racialami, tylko zwyklym populacji, gdzie wszyscy grali Kelari..
No faktycznie, niezbalansowany racial Kelari to jak najbardziej dobry powód do zmiany wszystkich pozostałych. Ciężko im będzie balansować grę w tym stylu. Nie daj Boże jakiś item będzie imba to trzeba będzie wypierdolić wszystkie i zaprojektować od nowa. Ciężka robota ich czeka. |
Autor: | Niah [ 31 sty 2011, 22:35 ] |
Tytuł: | |
za bardzo się starasz |
Autor: | Bloodleaf [ 1 lut 2011, 08:05 ] |
Tytuł: | |
Isengrim napisał(a): Inne rasy mają ok raciale , a ten jest z dupy. Chyba tylko jako /AFK skill. Z tym że chyba na elity nie będzie działał (Feign Death nie działa przynajmniej) więc byle inwazja i tak sprawę zakończy.
Biorąc pod uwagę że po 1min umierasz to kiepski afk skill. |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |