MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Klasa - Mage https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=88&t=38271 |
Strona 3 z 11 |
Autor: | Bloodleaf [ 31 sty 2011, 11:03 ] |
Tytuł: | |
Ja czekam na patch notes na event ale pewnie bardziej wara + rogala potestuję najwyżej będę jednym z 1000000000 rogali biegał jak maga spierdzielą do końca |
Autor: | Isengrim [ 31 sty 2011, 11:23 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): Moze i prawda, na razie jeszcze zbyt mocno nie testowalem - mam zamiar to zrobic w nastepnym evencie, bo faktycznie malo magow biega.
a zakladam, ze jednak jakis cel trion mial, umieszczajac ich w grze No w pve są bardzo ok, chlor się szykuje na imba raid healera, a na inst cast time nie jest jakimś problemem. Ja bym potestował storma czy jest taki fajny jak twierdzi iniside i necrolocka bo ma potencjał. Tylko ten charge... |
Autor: | Bloodleaf [ 31 sty 2011, 11:26 ] |
Tytuł: | |
Isengrim napisał(a): Ja bym potestował storma czy jest taki fajny jak twierdzi iniside i necrolocka bo ma potencjał. Tylko ten charge...
Sc jest zajebisty a do necro/lock po to masz 5p w zwiększone ładowanie charge i w miare szybko leci. |
Autor: | Mendol [ 1 lut 2011, 09:49 ] |
Tytuł: | |
ma ktos jakies fajne buildy dla maga? chodzi mi o role do pve i pvp. w tej pierwszej (pve) pewnie jakis pet, ktory moze tankowac. w drugiej (pvp) moze byc pyro z fireballekiem do przetestowania, w trzeciej cos bardziej rozsadnego - doskoczyc wrzucic insta spelle, wycofac sie. |
Autor: | Bloodleaf [ 1 lut 2011, 10:05 ] |
Tytuł: | |
PvE solo http://rift.zam.com/en/stc.html?t=0zwvs.xtczVto0c.xco ja mam coś takiego PvP pyro. http://rift.zam.com/en/stc.html?t=0zIz0.xfzcuuszz.V0xo PvP stormcaller http://rift.zam.com/en/stc.html?t=0zyq0.V0txbtszz.Vz Takie mniej więcej ja uzywałem. |
Autor: | iniside [ 1 lut 2011, 10:08 ] |
Tytuł: | |
Z tym, ze jak levelujesz od 1 to lepiej wzisc Ele na pierwszego soula, potem pyro i potem dom. Necro dopiero od 21 levelu. |
Autor: | Mendol [ 1 lut 2011, 10:08 ] |
Tytuł: | |
ok nice, dzieki a jakis build z necro? |
Autor: | iniside [ 1 lut 2011, 10:12 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): ok nice, dzieki
a jakis build z necro? No blood dal w piuerwszym linku. Ale tak naprawde w necro mozesz punkty na pale ladowac. Wazne zebys wziął Soul Purge, reszta to tylko dodatek :E. Tak czy inaczej nie polecam grania necro od level 1, bo jego poczatkowe pety wogole nietrzymaja aggro, a DPS to on ma raczej smieszny na poczatku. |
Autor: | Bloodleaf [ 1 lut 2011, 10:14 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): ok nice, dzieki
a jakis build z necro? Ten pierwszy ? możesz nim nawet spokojnie smigac na pvp, jak zobaczysz soul purge to będziesz wiedział dlaczego Ja levelowałem od pierwszego levelu wrzucając 3/3 w imp life leech a reszte w necro i było super, żadnych problemów, domi mam tylko dla trans. Na 6 levelu już jak wyszedłem z noobzony to brałem po 2-3 mobki spokojnie na klatę ze szkieletem, rzucając na każdego life leech |
Autor: | iniside [ 1 lut 2011, 10:17 ] |
Tytuł: | |
Bloodleaf napisał(a): Mendol napisał(a): ok nice, dzieki a jakis build z necro? Ten pierwszy ? możesz nim nawet spokojnie smigac na pvp, jak zobaczysz soul purge to będziesz wiedział dlaczego Ja levelowałem od pierwszego levelu wrzucając 3/3 w imp life leech a reszte w necro i było super, żadnych problemów, domi mam tylko dla trans. Na 6 levelu już jak wyszedłem z noobzony to brałem po 2-3 mobki spokojnie na klatę ze szkieletem, rzucając na każdego life leech No ja levelowalem 5 magow, wiec moge spokojnie zaswiadczyc ze na poczatkowych levelach Ele > Necro ;p. |
Autor: | Isengrim [ 1 lut 2011, 10:33 ] |
Tytuł: | |
Do trzymania agro służy Plague Bolt, jak da się w niego parę punktów to pet trzyma agro lepiej od tanka. |
Autor: | Mendol [ 1 lut 2011, 10:33 ] |
Tytuł: | |
a tego pierwszego nie kliknalem hm ale widze, ze w wiekszosci soule sie powtarzaja, poza podstawowymi. chloro nie jest dobry? |
Autor: | iniside [ 1 lut 2011, 10:35 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): a tego pierwszego nie kliknalem
hm ale widze, ze w wiekszosci soule sie powtarzaja, poza podstawowymi. chloro nie jest dobry? No jest. Do leczenia raidu. Jak lubisz leczyc to wez chloro, wpakuj tam wszystkie punkty i Necro do Life Tapa. Chloro na 30lvl. http://rift.zam.com/en/stc.html?t=0zRvs.VdIuoVc0R.xco |
Autor: | Bloodleaf [ 1 lut 2011, 10:47 ] |
Tytuł: | |
Chloro jest bardzo dobry do grania w grupie, jak jeszcze masz dużo rogue/warków to jest sam miód bo nie dość że ty ich leczysz poprzez damage to jeszcze oni sie lecza sami uderzając target. |
Autor: | Isengrim [ 1 lut 2011, 10:47 ] |
Tytuł: | |
Ja czasem daję 0chlora dla tego dota leczącego. Wiele nie daje, ale do open party na rift (no i spele necro) wystarczy. |
Autor: | Bloodleaf [ 1 lut 2011, 12:17 ] |
Tytuł: | |
To jest ciekawe wzięte z wishlist dla magów: Cytuj: * More utility spells, please. Where's the Invisibility? The Levitation? The Teleports? The See-Invisibility? The Water Breathing? The water-walking / swift swimming / walls / player-summons? Right now, Mages are nothing more than squishier Rogues hampered by long cast times. Not mages at all.
No faktycznie ma rację, dlatego jeżeli Trion nie zmieni nic u magów na lepsze to wróżę że to będzie last played klasa. |
Autor: | iniside [ 1 lut 2011, 12:25 ] |
Tytuł: | |
Mogliby dać soula typu np. Arcanist, ktory by sie koncentorwał właśnie na takich magicznych sztuczkcah które nigdzie indziej nie pasują. |
Autor: | Twigg [ 1 lut 2011, 12:26 ] |
Tytuł: | |
Bloodleaf napisał(a): Chloro jest bardzo dobry do grania w grupie, jak jeszcze masz dużo rogue/warków to jest sam miód bo nie dość że ty ich leczysz poprzez damage to jeszcze oni sie lecza sami uderzając target.
Radiant spores nie działa na ranged dps? |
Autor: | Lokken [ 1 lut 2011, 12:27 ] |
Tytuł: | |
Wg mnie Chlor najlepiej uzupełnia się z Warlockiem. Mimo, iż Chlor jest jedynym magiem używającym Life Magic a WL bije z Death Magic to można tak wydać punkty na Warlocka, że praktycznie żaden się nie zmarnuje. Z Soula WL mamy np. wiecej charge, Crit Spell, + 20 % Spell Dmg, HP, szanse na insta cast. Do tego genialny skill na odzyskiwanie many plus CC (fear, silence, stun) i skille zwiększające przeżywalność. Do nukowania zamierzam używać prawie wyłącznie burst skilli Chlora bo one dają najlepszy heal w połączeniu z Lifegiving Veil i Synthesis. Warlock będzie jedynie zapleczem dla main soula zwiększając znacznie jego dmg, czyli jednocześnie jego heal. Obecnie celuję w coś takiego: http://rift.zam.com/en/stc.html?t=0zRvz ... .xx0Voqqxo Dla tych którzy, nie grali Chlorem wyjaśnię na czym polega jego healowanie: - Radiant Spores; nieagrujący skill rzucany na wroga powodujący, że kto zaatakuje zainfekowaną postać ma 15 % na uleczenie się o 100 % zadanego dmg. Skill trwa 15 sec, cd 8 sec, instant cast czyli można trzymać cały czas. Po wydaniu 3 pkt skill obejmuje 8 wrogów w zasięgu 10m oraz szansa na heal rośnie o 15 %. Nie wiadomo jednak czy jest to bonus addytywny czy multiplikatywny, nie robiłem testów a na oficjalnym forum znalazłem sprzeczne informacje. - Lifegiving Veil; selfbuff powodujący, że każdy rzucony przez nas skill zadający dmg leczy do 10 allies. Zasięg heala po wydaniu 3 pkt wynosi aż 35 m !! Po upgarde heal wynosi 80 % dmg skilli Life Magic, 5 % dmg dla pozostałych żywiołów. Heal z AoE i Dotów jest znacznie obniżony. - Synthesis; single target buff (nie można rzucić na siebie) powodujący, że heal z LV wzrasta o 150 % (kolejny upgrade daje dodatkowe 75%). Idealne do rzucenia na MT lub jakąś wybitnie ważna postać w PvP. Z Synthesis współgra Nature`s Touch, nuke zadający przyzwoity dmg i dodatkowo leczący gracza mającego Synthesis o 100 % zadanego dmg. Czyli mamy 100 % z NT plus standardowy heal z LV. - Withering Vine, single target dotka lecząca allies w zasięgu 7 m od celu. Można spamować na wszystkie cele w poblizu dla zwielokrotnienia efektu. - 2 zwyczajne heale; single target oraz 10 allies w zasięgu 20m, po wydaniu 2 pkt instant cast, cd 10s i 20 s Jak widac ma tego sporo i najlepsze efekty uzyskuje używając spelli Life Magic dlatego uważam, że drugi soul powinien jedynie go wspierać w ich castowaniu. Mając skilla na odzyskiwanie many od WL można spamować cały czas czary zadając dmg i lecząc jednocześnie. Twigg napisał(a): Radiant spores nie działa na ranged dps? Działa |
Autor: | Bloodleaf [ 1 lut 2011, 12:39 ] |
Tytuł: | |
Twigg napisał(a): Bloodleaf napisał(a): Chloro jest bardzo dobry do grania w grupie, jak jeszcze masz dużo rogue/warków to jest sam miód bo nie dość że ty ich leczysz poprzez damage to jeszcze oni sie lecza sami uderzając target. Radiant spores nie działa na ranged dps? Rogue i warr to nie tylko close combat przecież. @up Pamietaj tylko że lifegiving veil łatwo zdispellować. @Inside widzę że już napisałeś w temacie |
Strona 3 z 11 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |