MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Klasa - Mage
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=88&t=38271
Strona 3 z 11

Autor:  Bloodleaf [ 31 sty 2011, 11:03 ]
Tytuł: 

Ja czekam na patch notes na event :P ale pewnie bardziej wara + rogala potestuję najwyżej będę jednym z 1000000000 rogali biegał jak maga spierdzielą do końca :]

Autor:  Isengrim [ 31 sty 2011, 11:23 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
Moze i prawda, na razie jeszcze zbyt mocno nie testowalem - mam zamiar to zrobic w nastepnym evencie, bo faktycznie malo magow biega.
a zakladam, ze jednak jakis cel trion mial, umieszczajac ich w grze :)

No w pve są bardzo ok, chlor się szykuje na imba raid healera, a na inst cast time nie jest jakimś problemem.
Ja bym potestował storma czy jest taki fajny jak twierdzi iniside i necrolocka bo ma potencjał. Tylko ten charge...

Autor:  Bloodleaf [ 31 sty 2011, 11:26 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
Ja bym potestował storma czy jest taki fajny jak twierdzi iniside i necrolocka bo ma potencjał. Tylko ten charge...


Sc jest zajebisty a do necro/lock po to masz 5p w zwiększone ładowanie charge i w miare szybko leci.

Autor:  Mendol [ 1 lut 2011, 09:49 ]
Tytuł: 

ma ktos jakies fajne buildy dla maga?
chodzi mi o role do pve i pvp.
w tej pierwszej (pve) pewnie jakis pet, ktory moze tankowac.
w drugiej (pvp) moze byc pyro z fireballekiem do przetestowania,
w trzeciej cos bardziej rozsadnego - doskoczyc wrzucic insta spelle, wycofac sie.

Autor:  Bloodleaf [ 1 lut 2011, 10:05 ]
Tytuł: 

PvE solo

http://rift.zam.com/en/stc.html?t=0zwvs.xtczVto0c.xco
ja mam coś takiego

PvP pyro.

http://rift.zam.com/en/stc.html?t=0zIz0.xfzcuuszz.V0xo


PvP stormcaller

http://rift.zam.com/en/stc.html?t=0zyq0.V0txbtszz.Vz


Takie mniej więcej ja uzywałem.

Autor:  iniside [ 1 lut 2011, 10:08 ]
Tytuł: 

Z tym, ze jak levelujesz od 1 to lepiej wzisc Ele na pierwszego soula, potem pyro i potem dom. Necro dopiero od 21 levelu.

Autor:  Mendol [ 1 lut 2011, 10:08 ]
Tytuł: 

ok nice, dzieki :)

a jakis build z necro?

Autor:  iniside [ 1 lut 2011, 10:12 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
ok nice, dzieki :)

a jakis build z necro?

No blood dal w piuerwszym linku.
Ale tak naprawde w necro mozesz punkty na pale ladowac. Wazne zebys wziął Soul Purge, reszta to tylko dodatek :E.

Tak czy inaczej nie polecam grania necro od level 1, bo jego poczatkowe pety wogole nietrzymaja aggro, a DPS to on ma raczej smieszny na poczatku.

Autor:  Bloodleaf [ 1 lut 2011, 10:14 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
ok nice, dzieki :)

a jakis build z necro?


Ten pierwszy ? :P

możesz nim nawet spokojnie smigac na pvp, jak zobaczysz soul purge to będziesz wiedział dlaczego :P

Ja levelowałem od pierwszego levelu wrzucając 3/3 w imp life leech a reszte w necro i było super, żadnych problemów, domi mam tylko dla trans.

Na 6 levelu już jak wyszedłem z noobzony to brałem po 2-3 mobki spokojnie na klatę ze szkieletem, rzucając na każdego life leech :P

Autor:  iniside [ 1 lut 2011, 10:17 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
Mendol napisał(a):
ok nice, dzieki :)

a jakis build z necro?


Ten pierwszy ? :P

możesz nim nawet spokojnie smigac na pvp, jak zobaczysz soul purge to będziesz wiedział dlaczego :P

Ja levelowałem od pierwszego levelu wrzucając 3/3 w imp life leech a reszte w necro i było super, żadnych problemów, domi mam tylko dla trans.

Na 6 levelu już jak wyszedłem z noobzony to brałem po 2-3 mobki spokojnie na klatę ze szkieletem, rzucając na każdego life leech :P

No ja levelowalem 5 magow, wiec moge spokojnie zaswiadczyc ze na poczatkowych levelach Ele > Necro ;p.

Autor:  Isengrim [ 1 lut 2011, 10:33 ]
Tytuł: 

Do trzymania agro służy Plague Bolt, jak da się w niego parę punktów to pet trzyma agro lepiej od tanka.

Autor:  Mendol [ 1 lut 2011, 10:33 ]
Tytuł: 

a tego pierwszego nie kliknalem :)

hm ale widze, ze w wiekszosci soule sie powtarzaja, poza podstawowymi.
chloro nie jest dobry?

Autor:  iniside [ 1 lut 2011, 10:35 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
a tego pierwszego nie kliknalem :)

hm ale widze, ze w wiekszosci soule sie powtarzaja, poza podstawowymi.
chloro nie jest dobry?

No jest. Do leczenia raidu. Jak lubisz leczyc to wez chloro, wpakuj tam wszystkie punkty i Necro do Life Tapa.

Chloro na 30lvl.
http://rift.zam.com/en/stc.html?t=0zRvs.VdIuoVc0R.xco

Autor:  Bloodleaf [ 1 lut 2011, 10:47 ]
Tytuł: 

Chloro jest bardzo dobry do grania w grupie, jak jeszcze masz dużo rogue/warków to jest sam miód bo nie dość że ty ich leczysz poprzez damage to jeszcze oni sie lecza sami uderzając target.

Autor:  Isengrim [ 1 lut 2011, 10:47 ]
Tytuł: 

Ja czasem daję 0chlora dla tego dota leczącego. Wiele nie daje, ale do open party na rift (no i spele necro) wystarczy.

Autor:  Bloodleaf [ 1 lut 2011, 12:17 ]
Tytuł: 

To jest ciekawe wzięte z wishlist dla magów:

Cytuj:
* More utility spells, please. Where's the Invisibility? The Levitation? The Teleports? The See-Invisibility? The Water Breathing? The water-walking / swift swimming / walls / player-summons? Right now, Mages are nothing more than squishier Rogues hampered by long cast times. Not mages at all.


No faktycznie ma rację, dlatego jeżeli Trion nie zmieni nic u magów na lepsze to wróżę że to będzie last played klasa.

Autor:  iniside [ 1 lut 2011, 12:25 ]
Tytuł: 

Mogliby dać soula typu np. Arcanist, ktory by sie koncentorwał właśnie na takich magicznych sztuczkcah które nigdzie indziej nie pasują.

Autor:  Twigg [ 1 lut 2011, 12:26 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
Chloro jest bardzo dobry do grania w grupie, jak jeszcze masz dużo rogue/warków to jest sam miód bo nie dość że ty ich leczysz poprzez damage to jeszcze oni sie lecza sami uderzając target.


Radiant spores nie działa na ranged dps?

Autor:  Lokken [ 1 lut 2011, 12:27 ]
Tytuł: 

Wg mnie Chlor najlepiej uzupełnia się z Warlockiem. Mimo, iż Chlor jest jedynym magiem używającym Life Magic a WL bije z Death Magic to można tak wydać punkty na Warlocka, że praktycznie żaden się nie zmarnuje. Z Soula WL mamy np. wiecej charge, Crit Spell, + 20 % Spell Dmg, HP, szanse na insta cast. Do tego genialny skill na odzyskiwanie many plus CC (fear, silence, stun) i skille zwiększające przeżywalność.

Do nukowania zamierzam używać prawie wyłącznie burst skilli Chlora bo one dają najlepszy heal w połączeniu z Lifegiving Veil i Synthesis. Warlock będzie jedynie zapleczem dla main soula zwiększając znacznie jego dmg, czyli jednocześnie jego heal.

Obecnie celuję w coś takiego: http://rift.zam.com/en/stc.html?t=0zRvz ... .xx0Voqqxo

Dla tych którzy, nie grali Chlorem wyjaśnię na czym polega jego healowanie:

- Radiant Spores; nieagrujący skill rzucany na wroga powodujący, że kto zaatakuje zainfekowaną postać ma 15 % na uleczenie się o 100 % zadanego dmg. Skill trwa 15 sec, cd 8 sec, instant cast czyli można trzymać cały czas. Po wydaniu 3 pkt skill obejmuje 8 wrogów w zasięgu 10m oraz szansa na heal rośnie o 15 %. Nie wiadomo jednak czy jest to bonus addytywny czy multiplikatywny, nie robiłem testów a na oficjalnym forum znalazłem sprzeczne informacje.

- Lifegiving Veil; selfbuff powodujący, że każdy rzucony przez nas skill zadający dmg leczy do 10 allies. Zasięg heala po wydaniu 3 pkt wynosi aż 35 m !! Po upgarde heal wynosi 80 % dmg skilli Life Magic, 5 % dmg dla pozostałych żywiołów. Heal z AoE i Dotów jest znacznie obniżony.

- Synthesis; single target buff (nie można rzucić na siebie) powodujący, że heal z LV wzrasta o 150 % (kolejny upgrade daje dodatkowe 75%). Idealne do rzucenia na MT lub jakąś wybitnie ważna postać w PvP. Z Synthesis współgra Nature`s Touch, nuke zadający przyzwoity dmg i dodatkowo leczący gracza mającego Synthesis o 100 % zadanego dmg. Czyli mamy 100 % z NT plus standardowy heal z LV.

- Withering Vine, single target dotka lecząca allies w zasięgu 7 m od celu. Można spamować na wszystkie cele w poblizu dla zwielokrotnienia efektu.

- 2 zwyczajne heale; single target oraz 10 allies w zasięgu 20m, po wydaniu 2 pkt instant cast, cd 10s i 20 s

Jak widac ma tego sporo i najlepsze efekty uzyskuje używając spelli Life Magic dlatego uważam, że drugi soul powinien jedynie go wspierać w ich castowaniu. Mając skilla na odzyskiwanie many od WL można spamować cały czas czary zadając dmg i lecząc jednocześnie.

Twigg napisał(a):

Radiant spores nie działa na ranged dps?


Działa

Autor:  Bloodleaf [ 1 lut 2011, 12:39 ]
Tytuł: 

Twigg napisał(a):
Bloodleaf napisał(a):
Chloro jest bardzo dobry do grania w grupie, jak jeszcze masz dużo rogue/warków to jest sam miód bo nie dość że ty ich leczysz poprzez damage to jeszcze oni sie lecza sami uderzając target.


Radiant spores nie działa na ranged dps?


Rogue i warr to nie tylko close combat przecież.


@up
Pamietaj tylko że lifegiving veil łatwo zdispellować.


@Inside widzę że już napisałeś w temacie :P

Strona 3 z 11 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team