MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Klasa - Mage https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=88&t=38271 |
Strona 4 z 11 |
Autor: | iniside [ 1 lut 2011, 12:45 ] |
Tytuł: | |
Mialem atak weny tworczej, trzeba bylo zapisac |
Autor: | tomugeen [ 1 lut 2011, 12:56 ] |
Tytuł: | |
@lokken, ladna rozpiska. Kombinowalem wczoraj z mendolem z podobnym buildem. Wlasnie chlorolock (choleryk^^). Tyle ze pare pkt wiecej w chloro, kilka mniej w locka (chociaz 32 pkt silence jest fajne). A nawet bardziej pvp, bo z Neddra's Graps + AOE (dmg po kazdym skillu) i tym 2.5sec stunem. Ogolnie przezywalnosc powinna byc na dobrym poziomie, ale tak jak z bardem - zajebisty jak mu sie pozwolic dzialac. Bez tego przydaje sie zwykly single target healer. |
Autor: | lathspell [ 1 lut 2011, 17:28 ] |
Tytuł: | |
Lokken napisał(a): Obecnie celuję w coś takiego: http://rift.zam.com/en/stc.html?t=0zRvz ... .xx0Voqqxo
Z tego co się bawiłem chloro na 30 podczas ostatniej bety wprowadziłbym parę zmian, głównie po to żeby zwiększyć przeżywalność w pvp. Na poczatek archon vs dominator jako trzeci soul (w którego nie zamierzam pakować punktów) - osobiście w opvp gankując robiących rifty lepiej się sprawdzał dodatkowy cc od domi; jednak juz na wf jego znaczenie zmalało poprzez szybkiego dispella i jego długi cast. Wtedy błyszczał searing vitality archona - 5x7 endurance na 5 min, warto dodać vitality od warlocka dające kolejne 10%, buff się stackuje z tymi od innych klas typy neddra's strenght - ok. 10 endurance na 30. Pod koniec bety mój hp pool to ok ~3k. Co do talentów wymieniłbym accelerated glow na natural awarness (testowalem oba, oprócz tego że ten drugi zwiększa dmg o jakies 10% to jeszcze daje crita i pośrednio podnosi hp. Brakuje punktów w raised in nature i living shell (w becie boostnięte, regeneruje 2% max many co 3s); imo oba obowiązkowe pod jakiekolwiek pvp. Punkty w destructive growth to strata. Osobiście wolałem pozbyć się call of spring (na 30 lvl, 15% heala) i wrzucic to w accelerated growth (3pkt). W warlocku wg mnie bez sensu jest pakowanie punktów w life leech'a, wiekszy heal wyrobisz castując podstawowego nuke'a chloro, szczególnie że zostawia dota zadającego 100% dodatkowego dmg. Neddra's torture tez imo zbedny. Po testach wiekszości buildów chloro wyszło mi coś takiego: chloro na 30 wstępna wersja na 50 |
Autor: | Lokken [ 1 lut 2011, 18:00 ] |
Tytuł: | |
lathspell napisał(a): Lokken napisał(a): Obecnie celuję w coś takiego: http://rift.zam.com/en/stc.html?t=0zRvz ... .xx0Voqqxo Z tego co się bawiłem chloro na 30 podczas ostatniej bety wprowadziłbym parę zmian, głównie po to żeby zwiększyć przeżywalność w pvp. Na poczatek archon vs dominator jako trzeci soul (w którego nie zamierzam pakować punktów) - osobiście w opvp gankując robiących rifty lepiej się sprawdzał dodatkowy cc od domi; jednak juz na wf jego znaczenie zmalało poprzez szybkiego dispella i jego długi cast. Wtedy błyszczał searing vitality archona - 5x7 endurance na 5 min, warto dodać vitality od warlocka dające kolejne 10%, buff się stackuje z tymi od innych klas typy neddra's strenght - ok. 10 endurance na 30. Pod koniec bety mój hp pool to ok ~3k. Co do talentów wymieniłbym accelerated glow na natural awarness (testowalem oba, oprócz tego że ten drugi zwiększa dmg o jakies 10% to jeszcze daje crita i pośrednio podnosi hp. Brakuje punktów w raised in nature i living shell (w becie boostnięte, regeneruje 2% max many co 3s); imo oba obowiązkowe pod jakiekolwiek pvp. Punkty w destructive growth to strata. Osobiście wolałem pozbyć się call of spring (na 30 lvl, 15% heala) i wrzucic to w accelerated growth (3pkt). W warlocku wg mnie bez sensu jest pakowanie punktów w life leech'a, wiekszy heal wyrobisz castując podstawowego nuke'a chloro, szczególnie że zostawia dota zadającego 100% dodatkowego dmg. Neddra's torture tez imo zbedny. Po testach wiekszości buildów chloro wyszło mi coś takiego: chloro na 30 wstępna wersja na 50 Dzięki za rady, ale nie do końca je rozumiem. Być może coś jest zjebanego z linkiem do mojego builda bo praktycznie wszystkie twoje sugestie są już w nim zawarte: "wymieniłbym accelerated glow na natural awarness" - tak właśnie wybrałem "Brakuje punktów w raised in nature i living shell" - mam oba, w raised in nature 2/3 "Punkty w destructive growth to strata" - nie mam "W warlocku wg mnie bez sensu jest pakowanie punktów w life leech'a" - nie mam. Również nie planuje rzucać czarów WLa, no może oprócz Mortality, gdy będzie dostępne. "Neddra's torture tez imo zbedny" - nie mam Co do 3 soula to pomyślałem, że lepszy będzie archon z jego dwoma buffami niż wiewiórka Domi. Mam feara od Warlocka. |
Autor: | Isengrim [ 1 lut 2011, 18:23 ] |
Tytuł: | |
Tak sobie składam build na PvP do nowej bety - http://rift.zam.com/en/stc.html?t=0zwv0.xtftVzo.x.x I mam takie pytanie - jak często hituje pet? wszystkie tak samo, czy zealot częściej? Bo niby Essence Link procuje z tego(wiem że to żaden heal, ale lepiej mieć niż nie mieć). |
Autor: | lathspell [ 1 lut 2011, 18:31 ] |
Tytuł: | |
Lokken napisał(a): lathspell napisał(a): Lokken napisał(a): Obecnie celuję w coś takiego: http://rift.zam.com/en/stc.html?t=0zRvz ... .xx0Voqqxo Z tego co się bawiłem chloro na 30 podczas ostatniej bety wprowadziłbym parę zmian, głównie po to żeby zwiększyć przeżywalność w pvp. Na poczatek archon vs dominator jako trzeci soul (w którego nie zamierzam pakować punktów) - osobiście w opvp gankując robiących rifty lepiej się sprawdzał dodatkowy cc od domi; jednak juz na wf jego znaczenie zmalało poprzez szybkiego dispella i jego długi cast. Wtedy błyszczał searing vitality archona - 5x7 endurance na 5 min, warto dodać vitality od warlocka dające kolejne 10%, buff się stackuje z tymi od innych klas typy neddra's strenght - ok. 10 endurance na 30. Pod koniec bety mój hp pool to ok ~3k. Co do talentów wymieniłbym accelerated glow na natural awarness (testowalem oba, oprócz tego że ten drugi zwiększa dmg o jakies 10% to jeszcze daje crita i pośrednio podnosi hp. Brakuje punktów w raised in nature i living shell (w becie boostnięte, regeneruje 2% max many co 3s); imo oba obowiązkowe pod jakiekolwiek pvp. Punkty w destructive growth to strata. Osobiście wolałem pozbyć się call of spring (na 30 lvl, 15% heala) i wrzucic to w accelerated growth (3pkt). W warlocku wg mnie bez sensu jest pakowanie punktów w life leech'a, wiekszy heal wyrobisz castując podstawowego nuke'a chloro, szczególnie że zostawia dota zadającego 100% dodatkowego dmg. Neddra's torture tez imo zbedny. Po testach wiekszości buildów chloro wyszło mi coś takiego: chloro na 30 wstępna wersja na 50 Dzięki za rady, ale nie do końca je rozumiem. Być może coś jest zjebanego z linkiem do mojego builda bo praktycznie wszystkie twoje sugestie są już w nim zawarte: "wymieniłbym accelerated glow na natural awarness" - tak właśnie wybrałem "Brakuje punktów w raised in nature i living shell" - mam oba, w raised in nature 2/3 "Punkty w destructive growth to strata" - nie mam "W warlocku wg mnie bez sensu jest pakowanie punktów w life leech'a" - nie mam. Również nie planuje rzucać czarów WLa, no może oprócz Mortality, gdy będzie dostępne. "Neddra's torture tez imo zbedny" - nie mam Co do 3 soula to pomyślałem, że lepszy będzie archon z jego dwoma buffami niż wiewiórka Domi. Mam feara od Warlocka. hehe no to skomentowałem nie Twój build tylko inside'a, sorka musiały mi się podmienić linki ;] Isengrim napisał(a): Tak sobie składam build na PvP do nowej bety - http://rift.zam.com/en/stc.html?t=0zwv0.xtftVzo.x.x
I mam takie pytanie - jak często hituje pet? wszystkie tak samo, czy zealot częściej? Bo niby Essence Link procuje z tego(wiem że to żaden heal, ale lepiej mieć niż nie mieć). pet zealot atakuje dosc szybko, coś na zasadzie dual wielda + 3 skille z cd ok. 6-8 s kazdy; heal chyba wychodzil cos 40-60 za kazdy hit, nie pamietam dokladnie |
Autor: | Lokken [ 2 lut 2011, 00:18 ] |
Tytuł: | |
Czy spell power wpływa na moc heala ? Jesli nie to czy jakies inne statystyki na to wpływają ? Oczywiście oprócz skilli, talentów. Pytam o to w kontekście Chlora jako healera. Jeżeli heal jest niezależny od SP to jest to ewidentny plus dla Chlora bo jego heal bazuje na zadanym dmg, który oczywiście zależy od SP. EDIT: OK, nvm. Wyczytałem na oficjalnym forum, że jednak wpływa. Nie miałem czasu by to potestowac na ostatniej becie. |
Autor: | Lokken [ 3 lut 2011, 14:56 ] |
Tytuł: | |
Bardzo ciekawe dane dotyczące leczenia Chloromancera. Osoba przeprowadzająca te kalkulacje liczyła je na podstawie logów jednego z Chlorów udzielających się na forum. ------------------------------------------------ Note: Damage and Heal values are heal values from Arieste's logs (unless it's stated as the base value of the spell) and may include passive bonusses from his soul trees - e.g. Call of Spring 15% heal increase, and/or increases from buffs etc. Note: Arieste had not engaged active damage increasers such as the channeled Entropic Veil for a 19% damage increase. Other souls can bring further active damage increases of 10%. Tank Healing for Chloro Lifegiving Veil: heals Tank via Synthesis Buff. * Lifegiving Veil (specced): Heal is 80% of all Chloro Life Damage * Synthesis: Lifegiving Veil Heal for the tank gains 150% healing passive increase. * Natural Fusion: Lifegiving Veil Heal for the tank gains a further 75% healing passive increase Nature's Touch: heals Tank via Synthesis Buff and via Lifegiving Veil. 6 second cool-down. * 100% of Nature's Touch damage goes through Synthesis/Natural fusion resulting in a heal up to 350% of damage (Ref: 836 heal vs Countess Surin from non-crit damage of 236 in Arieste's log) * 80% of Nature's Touch damage goes to Lifegiving Veil to heal the tank through Synthesis/Natural fusion resulting in a heal of up to 280% of the damage. (Ref: 666 heal vs Countess Surin from non-crit damage of 236 in Arieste's log) * So you get two hits of healing for the tank per cast of Nature's Touch resulting in a Total Heal of up to ~630% of the damage done. (Ref: 1502 total heal vs Countess Surin from non-crit damage of 236 in Arieste's log) Radiant Spores: Heals group/raid members as proc when they hit a mob with Radiant Spores on it. * Heals for 100% of the group/raid members procced damage hit. * Specced heals for 30% of hits. * With Stream of Reclamation channeling can rise to healing for 55% of hits. Single-Target Healing for Chloro Bloom: Instant Single-Target direct heal on 15 second cool-down. Used mostly as single heal for non-tank. Essence Surge: 100% Heal - cool-down 2 minutes. (usually used for tank or somebody In-Combat Rezzed as it reduces Chloro healing for 12s) Group Healing for Chloro Lifegiving Veil: heals everybody in raid/group for 80% of all Chloro's Life Damage (specced) Note: Each hit of an AoE spell will heal separately through Lifegiving Veil. Radiant Spores: heals any group member for 100% of their damage on 30% of their hits. (can rise up to 55% of their hits if the Chloro is channelling Stream of Reclamation). Flourish: Big Instant AoE direct heal on 20s cool-down (Arieste's log shows heal of 690 per player) Wild-Growth: Big Instant AoE Heal over Time on 2 minute cool-down. (Arieste's log shows Heal of 110 per tick for 6 ticks) Withering Vines: AoE Heal over Time (with DoT attached) - can be used when balancing more toward DPS (underused though) Natural Splendor: 44 Pt AoE Heal over Time for (base) 2108 per player over 8s. Cool-Down 2 mins. Źródło |
Autor: | Isengrim [ 5 lut 2011, 01:36 ] |
Tytuł: | |
Test= Necro + Lock + Arch Efekt= pozytywnie Uwagi= Warek+kler na klate Braki= nuke Uwagi: prowadzący pijany. Wysokie prawdopodobieństwo zajebistości w momencie wytrzeźwienia. |
Autor: | szwejos [ 5 lut 2011, 02:58 ] |
Tytuł: | |
necro ujebali tak ze żal na maxa, soul purge wychanelować teraz to trzeba mieć farta ze hej, chyba wszystko co cie muśnie nawet to od razu przerywa :/ ech kurwa aż się magiem grac odechciewa |
Autor: | Isengrim [ 5 lut 2011, 03:02 ] |
Tytuł: | |
Bez przesady. |
Autor: | Bloodleaf [ 5 lut 2011, 05:57 ] |
Tytuł: | |
Ogólnie widać nerf na wszystkich drzewkach maga, brak jakiegokolwiek "jebniecia", jedynie chloro mi się bardziej podoba. EDIT: necro jak był tak jest przegięty. |
Autor: | szwejos [ 5 lut 2011, 09:38 ] |
Tytuł: | |
necro jako solo pvp jest całkiem ciągle mocny, ale za to na warfrontach jest kompletną porażka |
Autor: | elitper [ 5 lut 2011, 14:41 ] |
Tytuł: | |
eh każdy mag ssie na warfrontach teraz nie mogę znaleść odpowiedniego buildu ;p |
Autor: | Bloodleaf [ 5 lut 2011, 16:07 ] |
Tytuł: | |
elitper napisał(a): eh każdy mag ssie na warfrontach teraz nie mogę znaleść odpowiedniego buildu ;p
Nie tylko na warfrontach |
Autor: | Lokken [ 5 lut 2011, 18:19 ] |
Tytuł: | |
Mi tam całkiem przyjemnie gra się Chloro/Warlock/Archon (0 pkt). Solo PvE to banał, na warfrontach jestem w czołówce pod względem heala i na wysokim miejscu pod względem dmg. Jedynie na dungeonach dupa. Nie daję rady być jedynym healerem jak na razie. Ale i tak było wesoło. Kleryk tankował, mag leczył, rogue buffował Wg mnie brakuje przeżywalności, jakieś insta cc, tarcze by się przydały. |
Autor: | iniside [ 6 lut 2011, 22:39 ] |
Tytuł: | |
http://rift.zam.com/en/stc.html?t=0zqzI ... xfzIhushzo Uber build dps maga. Zostaly dwa punkty, mozna je wrzucic w cokolwiek. Mozna by tez moze zabrac ze dwa punkty z pyro. |
Autor: | Keii [ 6 lut 2011, 22:43 ] |
Tytuł: | |
Ice Shielda bym do tego dorzucił, jest priceless na warfrontach ;) |
Autor: | iniside [ 6 lut 2011, 22:49 ] |
Tytuł: | |
Keii napisał(a): Ice Shielda bym do tego dorzucił, jest priceless na warfrontach
to jest dps/support, surviability nie jest opcja, ale ze zostaly dwa punkty to moze byc ;d. |
Autor: | Keii [ 6 lut 2011, 23:03 ] |
Tytuł: | |
To weź jeszcze flowing sand z archona, kto wie kiedy się przyda. |
Strona 4 z 11 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |