MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Dyskusja ogolna czyli o wszystkim i o niczym
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=88&t=38281
Strona 4 z 79

Autor:  iniside [ 23 sty 2011, 13:51 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
Sugerujesz, ze wiekszosc wybiera rase z powodu jakiegos tam raciala? imo z powodu wygladu czy lore, wiec imo nie powinno sie nic zmienic i wiekszosc powinna polezc do defiantow.

ETH u defiantow wyglada calkiem normalnie.

Nie sugeruje. Byl o tym temat na oficjlanym forum ;p. Wiekszosc nawet nie wiem o co chodzi w te grze od strony fabularnej.

Autor:  Highlander [ 23 sty 2011, 14:04 ]
Tytuł: 

ja cos czuje mimo wszystko, ze guardianow bedzie wiecej, bo jednak chyba mniejszy odsetek graczy siedzi na foorum i glosuje. A wiekszosc co 1 raz zasiadzie do gry to wezmie guardiansow ;p

Autor:  Huragan [ 23 sty 2011, 14:06 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
ja cos czuje mimo wszystko, ze guardianow bedzie wiecej, bo jednak chyba mniejszy odsetek graczy siedzi na foorum i glosuje. A wiekszosc co 1 raz zasiadzie do gry to wezmie guardiansow ;p


slyszalem plotki, ze wiekszosc dzieci w wieku 10-12 lat wybiera defiantyow, a "pro" gracze Guardianow :)
Ogolnie naprawde smieszne sa takie wnioski i teorie. Strone wybiera sie w wiekszosci przypadkow losowo przeciez :>

Autor:  Quel [ 23 sty 2011, 14:10 ]
Tytuł: 

Kiedyś było napisane, że jedna z ras została dopracowana jako pierwsza i ma ogólnie bogatszy content (a przynajmniej miała wcześniej). Można wiedzieć która to? :)

Autor:  iniside [ 23 sty 2011, 14:13 ]
Tytuł: 

Quel napisał(a):
Kiedyś było napisane, że jedna z ras została dopracowana jako pierwsza i ma ogólnie bogatszy content (a przynajmniej miała wcześniej). Można wiedzieć która to? :)

Guardiani zdaje sie. Tzn. nie wiem napewno, ale jak gralem to wyglada na to ze maja wiecej contentu i bardziej sie on trzyma kupy

Autor:  Bloodleaf [ 23 sty 2011, 18:51 ]
Tytuł: 

Tak Guardians mają/mieli bardziej dopracowany, więcej questów i lepsze rewardy.

Autor:  Aenima [ 23 sty 2011, 19:26 ]
Tytuł: 

jest open pvp? i jakis loot?

Autor:  iniside [ 23 sty 2011, 19:29 ]
Tytuł: 

Aenima napisał(a):
jest open pvp? i jakis loot?

Loot jest z graczy. Random itemki (ofc, nie te ktore maja ubrane ;p).
Open PvP tez jest. Takie jak w Vanillia WoW chyba najprosciej powiedziec.

Autor:  Huragan [ 23 sty 2011, 19:31 ]
Tytuł: 

iniside ty bedziesz gral defiantami ?

Autor:  Razoth [ 23 sty 2011, 19:38 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Open PvP tez jest. Takie jak w Vanillia WoW chyba najprosciej powiedziec.


W Rifcie nie ma Open PvP. Jest World & instanced faction PvP. No i duelowanie.

Autor:  iniside [ 23 sty 2011, 19:51 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
iniside ty bedziesz gral defiantami ?

Pewnie będe ;p.

Cytuj:
W Rifcie nie ma Open PvP. Jest World & instanced faction PvP. No i duelowanie.

A ja myślałem, że nie ma FFA -;-.

Autor:  Razoth [ 23 sty 2011, 19:56 ]
Tytuł: 

No dla mnie Open = FFA. Może coś źle kminie.

Autor:  Highlander [ 23 sty 2011, 19:57 ]
Tytuł: 

Jakby nie bylo podzialu na frakcje to byloby cool...

Autor:  Kabraxis [ 24 sty 2011, 21:14 ]
Tytuł: 

40minutowy Podcast z jakims devsem o....... PVP! :)

Chris Junior, Senior Systems Designer for RIFT, joins us today to talk about PVP, PVP and did we mention PVP?

- Raid Queues
- Post 50 PVP
- PVP: Valor, Prestige and how it works
- PVP Souls, Crowd Control and Gear
- OpenWorld PVP
- Warfronts incl. Port Scion

http://www.riftpodcast.com/podcast/2011 ... -rift.html

Napisalbym jakis komentarz ale dopiero zaczynam sluchac. :)

Autor:  Mendol [ 24 sty 2011, 21:23 ]
Tytuł: 

napisz streszczenie :)

Autor:  Razoth [ 24 sty 2011, 21:23 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
napisz streszczenie :)


+1

Autor:  Keii [ 24 sty 2011, 21:24 ]
Tytuł: 

+2, strasznie mnie te podcasty irytują i wytrzymałem 10 minut tylko :<

Autor:  Mendol [ 24 sty 2011, 21:26 ]
Tytuł: 

tak szczerze to nadal nie wierze, ze oni faktycznie czytaja/sluchaja graczy i maja zamiar wprowadzac proponowane zmiany o ile beda mialy sens.
no i jak widac sa jakies podstawy pod rozwiniecie pvp calkiem fajnie.

Autor:  iniside [ 24 sty 2011, 21:34 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
tak szczerze to nadal nie wierze, ze oni faktycznie czytaja/sluchaja graczy i maja zamiar wprowadzac proponowane zmiany o ile beda mialy sens.
no i jak widac sa jakies podstawy pod rozwiniecie pvp calkiem fajnie.

No ok.
Public Groups - są.
Zmienione Targetowanie - jest.
Zwiększony zasięg spelli - jest (sic!)

Już nie pamiętam wszystkiego co chcieli gracze od początku bety ale większość tego znalazła się w grze.

Autor:  Kabraxis [ 24 sty 2011, 21:37 ]
Tytuł: 

Lenie.... :)

Pierwsze 15 minut:

- od 30lvl Capture The Flag Warfront
- od 50lvl Battle Of Port Scion Warfront (PvPvE) - z questami, zbieraniem surowcow, inwazjami, bossami PvE i innymi rzeczami. No i ofc z PvP (20vs20 players). Podano przyklad ze bedziesz mogl wygrac bo nie tylko przez czysta walke PvP ale przez np doprowadzenie do zalania przeciewnika inwazjami i "generalami" spawnowanymi po wykonaniu okreslonych czynnosci (zabicie bossa, itp...) - wyglada to na odswiezony Alterac Valley z Vanilla WoW za co ogromny +
- Otwarta zona Port Scion - po premierze jako free content patch.
- PvP Souls do kupienia dopiero na 50lvl, progress w gore drzewka uzalezniony od ranku PvP (Prestige)
- PvP Souls hard capped na 21 pointsach, czyli bedzie mozna miec tylko jedna z tych max tierowych zdolnosci.
- Prestige i PvP Soule nazwane "endgame PvP" - w sensie ze soul PvP bedzie nagroda za PvP (oprocz gearu ofc). Im wiecej PvPujesz tym wyzej mozesz wjechac w drzewko, tym mocniejsza robi sie twoja postac w PvP, koles porownuje to z kolejnymi tierami raidow w PvE.

To be continued to dopiero 15 min. :)

Strona 4 z 79 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team