MMORPG.pl
http://mmorpg.pl/

Szybkie pytanie - szybka odpowiedz
http://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=88&t=38263
Strona 1 z 67

Autor:  Mendol [ 20 sty 2011, 17:53 ]
Tytuł:  Szybkie pytanie - szybka odpowiedz

Tutaj proponowalbym umieszczac krotkie pytania, na ktore mozna udzielic odpowiedzi w jednym poscie. Cos jak w dziale Tech Board.
Czyli np. 'gdzie moge znalezc trainera' 'gdzie znajde npc, u ktorego mam oddac questa'.

Autor:  tomugeen [ 20 sty 2011, 19:00 ]
Tytuł: 

Pierwsze pytanie. Gdzie zapisuja sie screenshoty? albo pod jaka nazwa?
Nie chcialo mi sie szukac, a nowoczesne gry maja rozne smieszne pomysle na to. No chyba ze mi print screen nie dzialal.

EDIT: łojezu to bede musial odpalac. A mialem przyflexowac 50k heala na 17lvl ;/

Autor:  iniside [ 20 sty 2011, 19:00 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
Pierwsze pytanie. Gdzie zapisuja sie screenshoty? albo pod jaka nazwa?
Nie chcialo mi sie szukac, a nowoczesne gry maja rozne smieszne pomysle na to. No chyba ze mi print screen nie dzialal.

Nie mozna zrobic screen ingame. Tylko fraps.

Autor:  Thou [ 20 sty 2011, 19:01 ]
Tytuł: 

Z tego co wiem to sie nie zapisuja, musisz odpalic Rifta w okienku badz zrobic to jakims programem.

@Up

Jedna sekunda -.-

Autor:  kamilus [ 20 sty 2011, 20:31 ]
Tytuł: 

Zainteresowała mnie ta gra, ze względu na pospolite ruszenie całego forum. Doczytałem, że będzie pvp więc...
W skrócie - co wyróżnia tą produkcję na tle korean crapiku? Nie jest to żadna prowokacja z mojej strony - po prostu jestem ciekawy i to zawazy na tym czy zakupię preorder.

Autor:  iniside [ 20 sty 2011, 20:39 ]
Tytuł: 

tczewiak napisał(a):
Zainteresowała mnie ta gra, ze względu na pospolite ruszenie całego forum. Doczytałem, że będzie pvp więc...
W skrócie - co wyróżnia tą produkcję na tle korean crapiku? Nie jest to żadna prowokacja z mojej strony - po prostu jestem ciekawy i to zawazy na tym czy zakupię preorder.

Dynamic Content na wielka skale.
1) Inwazje
2) Publi Questy
3) Zone Wide Events (taka inwazje do szescianu)

http://www.youtube.com/watch?v=ldI3ypm1gHg
Ten film ci powie wszystko co musisz wiedziec.

Autor:  Kabraxis [ 20 sty 2011, 20:52 ]
Tytuł: 

Zalety gry dla mnie (po 27 lvlach):

- Grafika i "Art Style"
- Muzyka Iona Zura
- Rozbudowane Lore i zaplecze fabularne
- bardzo mocne wykorzystanie Dynamic Contentu
- W uj questow - ZERO grindu
- jak nie lubisz questow to mozliwosc levelowania poprzez rifty, inwazje, zone eventy, PvP. W kazdym przypadku jest to cos wiecej niz grind na mobkach
- super zrobione zone eventy dla nawet kilkuset graczy naraz
- "zyjacy" swiat - o wiele bardziej niz w takim WoW czy AoC czy WAR. Tutaj "zycie swiata" to nie tylko pierdyliard placeholderowych NPCow w stolicy. Ogromna w tym zasluga Dynamic Contentu.
- zajebisty, rozbudowany dajacy ogromne pole do popisu i kombinowania system rozwoju postaci
- Duzo "pierdolek" w stylu kolekcje artefaktow, ksiazek czy achievementow
- gra nie bierze wszytkiego z WoW i na sile nie stara sie do niego upodobnic (choc tez jest ThemeParkiem). Nie bedzie zjebanych flying mountow, phasingu czy cross server dungeon findera.
- fajne jak narazie community na oficjalnym forum
- sluchajacy graczy developer (nie spotkalem sie w swojej historii z MMO z bardziej responsywnym i otwartym na sugestie i feedback teamem developerskim)
- bardzo stabilny klient i nie lagujace servery nawet przy kilkuset graczach w zonie i setce w najblizszym otoczeniu - gra jest grywalna.

Wady gry dla mnie jak narazie (po27 lvlach):

- tylko 2 zony startowe przy 6 rasach
- dosc linearne questy (Quest Hub 1 --> quest Hub 2 -> Quest Hub --> ....)
- dosc prosty i malo rozbudowany crafting (zbierz i kliknij)
- malo zon w zwiazku z czym leveling bedzie dosc linearny (na launch zapowiedziano 11). Z drugiej strony zony sa duuuuzeeee i swietnie wykonane i klimatyczne. :)
- performance klienta (FPS) choc tu z eventu na event jest coraz lepiej.
- brak FSAA
- slaba customizacja wygladu postaci podczas jej tworzenia plus brak jakiegos systemu kosmetycznych armorow jak w LOTRO itp...

To tak na szybko z tego co pamietam

Autor:  Highlander [ 20 sty 2011, 20:58 ]
Tytuł: 

jak w ogole jest z wydajnoscia w tej grze? jak aoc smigal na full to to tez ladnie bedzie dzialac czy co? Umiecie to do czegos porownac odnosnie wydajnosci?

Autor:  iniside [ 20 sty 2011, 21:01 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
jak w ogole jest z wydajnoscia w tej grze? jak aoc smigal na full to to tez ladnie bedzie dzialac czy co? Umiecie to do czegos porownac odnosnie wydajnosci?

Z wydajnoscia jest w kartke. Jak masz fart to ci bedzie dzialac ok. Jak masz pecha to nie. Ogolnie gra sobie kiepsko radzi z najnowszym sprzetem..
Na plus jest to, ze ciagle to poprawiaja. I naprawde poprawiaja, a nie tylko twierdza ze to robia.

Autor:  Thou [ 20 sty 2011, 21:15 ]
Tytuł: 

Ja moge ci powiedziec co mam - 4gb ramu ddr3, grafe gf 330m, procka i5 540 chyba i mi chodzi w miare dobrze - gdyby nie to ze to lapek - a jak do gier... chodzi dla mnie lepiej od silnika z Crysisa, na medium czy hard bez problemu gram w zaleznosci - jak jest ponad 100 osob albo jestem w miescie to musze jednak zmienic na medium. Ale ktos pisal ze wystarczy wylaczyc cienie, bede musial sprawdzic.

Autor:  Perrin [ 20 sty 2011, 21:32 ]
Tytuł: 

Z cala ta wydajnoscia jest dziwnie, gram, gram i mam 60 fps, robie logout, loguje sie ponownie po jakims czasie i mam 6 fps i ogolnie jest masakra. Wylaczam i wlaczam ponownie i znowu gra chodzi fajnie... Wszystko na tym samym niewielkim obszarze, trzeba miec poprostu szczescie zeby dobrze chodzilo, bo sprzet najwyrazniej nie ma tu zadnego znaczenia ;).

Autor:  Highlander [ 20 sty 2011, 21:35 ]
Tytuł: 

dam rade pograc na Phenom X2 3300mgz, 5770, 4gb? i chujowy mały monitor :p

Autor:  Kabraxis [ 20 sty 2011, 21:49 ]
Tytuł: 

Da rade, az tak zle nie jest. Ja gram na slabszym sprzecie i do solo/mala grupa gram na ultra. Potem w zaleznosci jak duzo ludzi musze jechac w dol z settingsami.
Wylaczenie cieni daje mi +20-30 FPS. :)

Autor:  Bloodleaf [ 20 sty 2011, 22:04 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
dam rade pograc na Phenom X2 3300mgz, 5770, 4gb? i chujowy mały monitor :p


Spokojnie dasz radę, jak napisali gra o dziwo śmiga lepiej na starszych sprzetach niż na nowych.

Autor:  shp [ 20 sty 2011, 22:08 ]
Tytuł: 

Jak się sprawują pety? Jest sens brać dronera (głównie mage mnie interesuje) jeśli docelowo chcemy siedzieć głównie w pvp?

Autor:  mkmiko [ 20 sty 2011, 22:08 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
dam rade pograc na Phenom X2 3300mgz, 5770, 4gb? i chujowy mały monitor :p



spokojnie ja mam 5650 ddr3 wersja mobilna i na medium idzie, ale nie ukrywam ze na ta chwile optymalizacja silnika jest zdupiona jak kiedys w Warku. Engine graficzny nie powala daleko mu np. do AoC a zdecydowanie gorzej chodzi zwlaszcza te nagle spadki FPS

Autor:  Highlander [ 20 sty 2011, 22:12 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
Highlander napisał(a):
dam rade pograc na Phenom X2 3300mgz, 5770, 4gb? i chujowy mały monitor :p


Spokojnie dasz radę, jak napisali gra o dziwo śmiga lepiej na starszych sprzetach niż na nowych.


no i dlatego sie boje, ze 5770 to za nowa, patrzac jak mi mapki w Black ops sie wczytuja to... -.-

Autor:  iniside [ 20 sty 2011, 22:14 ]
Tytuł: 

shp napisał(a):
Jak się sprawują pety? Jest sens brać dronera (głównie mage mnie interesuje) jeśli docelowo chcemy siedzieć głównie w pvp?

NIE WIEMY. O takich rzeczach bedzie mozna dyskutowac na 50lvl.

Pet soule sa praktycznie must have do solo levelwania.

Autor:  Kabraxis [ 20 sty 2011, 22:26 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Pet soule sa praktycznie must have do solo levelwania.


eee tam 1-25 zrobilem bez problemu full Nightblade. W niektorych miejscach bylo ciezko (2-3 moby i sie konczylo walke na 10% HP z wykorzystanymi all colldownami) ale za to trudniej i ciekawiej. Ofc to samo tylko Pyromancer/Elementalist z petem bylo duzo latwiejsze ale na pewno pety nie sa must have.
Dogralem tez combo Shaman/Druid (z druida tylko pet) i to juz total easy mode byl.

Elitki grupowej i tak nie zsolujesz. Mi pet na tym drzewcu 25lvl w Gloamwood shodzil na 2 hity, jakis boss z ostatniej, bonusowej fazy rifta (Elite 20lvl) i tez na 3-4 hity ma peta (ale on przywolywal sobie adda).

Rare Elite 13lvl Ent w Silverwood wzial mojego rogue na 3 hity wiec nie widze roznicy. :) Pet nie daje ci wiekszych mozliwosci w PvE. To co jest ustawione na niesolowalne i tak jest niesolowalne.

No tyle ze w przypadku randomowego aggro pet walnie taunta a ty zdazysz uciec.

Autor:  iniside [ 20 sty 2011, 22:30 ]
Tytuł: 

Ja tam sie pewnie nie znam. Ale necrusem questy grupowe solowałem ;/.

Strona 1 z 67 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team