MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Klasa - Warrior https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=88&t=38266 |
Strona 12 z 16 |
Autor: | Sparth2 [ 24 mar 2011, 22:10 ] |
Tytuł: | |
Tak jak przewidywalem, kolejny nerf Flamespeara. |
Autor: | Kole0 [ 24 mar 2011, 22:17 ] |
Tytuł: | |
tomugeen napisał(a): Ze co? Przeczytaj jeszcz raz... az zrozumiesz.
koreanskie klikacze ala guildwars, lineage(tu nie jestem pewien) czy aion oraz masa darmowek posiadaja cos takiego jak automatycznie facowanie sie w strone targetu podczas casta, przez co jakikolwiek movement podczas kombatu jest zbedny. |
Autor: | Piszpan [ 25 mar 2011, 00:16 ] |
Tytuł: | |
Kole0 napisał(a): tomugeen napisał(a): Ze co? Przeczytaj jeszcz raz... az zrozumiesz. koreanskie klikacze ala guildwars, lineage(tu nie jestem pewien) czy aion oraz masa darmowek posiadaja cos takiego jak automatycznie facowanie sie w strone targetu podczas casta, przez co jakikolwiek movement podczas kombatu jest zbedny. stales i czekales az cel padnie lub ty ? lol. a gdzie spierdalanie gonienie chowanie sie za skalkami etc? |
Autor: | ubeck [ 25 mar 2011, 10:36 ] |
Tytuł: | |
Kole0 napisał(a): koreanskie klikacze ala guildwars, lineage(tu nie jestem pewien) czy aion oraz masa darmowek posiadaja cos takiego jak automatycznie facowanie sie w strone targetu podczas casta, przez co jakikolwiek movement podczas kombatu jest zbedny.
Tylko, ze te zmiany "* PvP combat: Abilities now only check for caster facing their target at the start of a cast - they will still land if a target moves behind you while the casting is in progress." maja sie nijak do auto face'ingu, podbiegania i atakowania. |
Autor: | Bloodleaf [ 25 mar 2011, 10:41 ] |
Tytuł: | |
Bo teraz jak zaczynam castowac np magiem a target mi ucieknie do tylu podczas castowania to mam LoS teraz tego nie będzie i czar będzie trafiać nawet jak ucieknie za mnie. |
Autor: | Neonin [ 25 mar 2011, 10:44 ] |
Tytuł: | |
A jak uciekne za skałe? kurwa bez sensu castujesz cinder cośtam ja się chowam 20 metrow dalej za skała, a mag radośnie pizga mając w dupie LOS i 4 domy pomiędzy nami. |
Autor: | Bloodleaf [ 25 mar 2011, 11:12 ] |
Tytuł: | |
Za skałę przecież możesz. |
Autor: | Neonin [ 25 mar 2011, 11:22 ] |
Tytuł: | |
Tak? - przeciez nie sprawdza juz LOS wiec moge byc za skalka a i tak jebnie. |
Autor: | tomugeen [ 25 mar 2011, 11:36 ] |
Tytuł: | |
Nah, to jest tak ze sprawdza na cascie i na jego koncu. jak przebiegniesz przez maga w trakcie to mu nie interruptnie. |
Autor: | Mendol [ 25 mar 2011, 12:00 ] |
Tytuł: | |
no to jest ulatwienie dla nieogarow ;/ |
Autor: | iniside [ 25 mar 2011, 12:02 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): no to jest ulatwienie dla nieogarow ;/
Nie to jest cos posredniego miedzy detakcja kolizji a jej brakiem. Srsly. Przebieganie przez model gracza jest imo glupie. |
Autor: | ubeck [ 25 mar 2011, 12:14 ] |
Tytuł: | |
Raczej brak detekcji kolizji jest glupi. |
Autor: | Neonin [ 25 mar 2011, 14:22 ] |
Tytuł: | |
Lame pytanie - co to jest FotM build?:) |
Autor: | iniside [ 25 mar 2011, 14:26 ] |
Tytuł: | |
Neonin napisał(a): Lame pytanie - co to jest FotM build?:)
Taki ktory robi pew pew, a ludzie sraja po gaciach jak widza. |
Autor: | tomugeen [ 25 mar 2011, 14:27 ] |
Tytuł: | |
Flavor of the month. |
Autor: | Neonin [ 25 mar 2011, 14:30 ] |
Tytuł: | |
A kurwa konkretnie? ) Bo chce na szybko przetestować |
Autor: | tomugeen [ 25 mar 2011, 14:36 ] |
Tytuł: | |
Ale to nie najlepszy build, tylko build za taki uznawany przez gawiedz. Champ/Para obecnie chyba. |
Autor: | Piszpan [ 25 mar 2011, 14:47 ] |
Tytuł: | |
jeblem dzis za 1800 bez cryta z infestation przy 4 dotach hmm. szkoda ze 1 min coldowna i zeby na chara zarzucic 4 doty to tez troche trzeba. |
Autor: | Kole0 [ 25 mar 2011, 16:28 ] |
Tytuł: | |
tomugeen napisał(a): Nah, to jest tak ze sprawdza na cascie i na jego koncu. jak przebiegniesz przez maga w trakcie to mu nie interruptnie.
nigdy tak nie interuptowalo, koles calego casta mogl ci stac na dupie a wystarczylo ze sie obrocisz w jego strone kiedy cast ma wyjsc. teraz natomiast wystarczy ze patrzysz na kolesia, zaczynasz castowac, potem on moze latac za toba, czy tez stac ci na plecach a ty jebniesz casta z dupy w jego strone. w grze gdzie cast interupty nie daja locka na dana szkole spelli jest to totalna glupota, bo taki keyboard turner bedzie tylko sobie stal i turretowal dmg. atm zeby pyro pokonac melasem to trzeba sie niezle natrudzic latajac jak debil dookola niego liczac ze koles obraca sie na strzalkach, bo przeciez wyjdzie jeden cast i jak masz pecha to do konca twego zywota nie wyjdziesz ze stuna, a interrupt tyle daje ze delay'ujesz dmg w ciebie o 1 sekunde(chodz zdarzaja sie takie umlauty co jak im dasz interrupta to przez 5sec nie ogarna co sie stalo i czekaja az cast wyjdzie). |
Autor: | Mendol [ 25 mar 2011, 16:31 ] |
Tytuł: | |
naprawde ciezko zrozumiec co piszesz. |
Strona 12 z 16 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |