MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Klasa - Warrior
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=88&t=38266
Strona 12 z 16

Autor:  Sparth2 [ 24 mar 2011, 22:10 ]
Tytuł: 

Tak jak przewidywalem, kolejny nerf Flamespeara.

Autor:  Kole0 [ 24 mar 2011, 22:17 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
Ze co? Przeczytaj jeszcz raz... az zrozumiesz.

koreanskie klikacze ala guildwars, lineage(tu nie jestem pewien) czy aion oraz masa darmowek posiadaja cos takiego jak automatycznie facowanie sie w strone targetu podczas casta, przez co jakikolwiek movement podczas kombatu jest zbedny.

Autor:  Piszpan [ 25 mar 2011, 00:16 ]
Tytuł: 

Kole0 napisał(a):
tomugeen napisał(a):
Ze co? Przeczytaj jeszcz raz... az zrozumiesz.

koreanskie klikacze ala guildwars, lineage(tu nie jestem pewien) czy aion oraz masa darmowek posiadaja cos takiego jak automatycznie facowanie sie w strone targetu podczas casta, przez co jakikolwiek movement podczas kombatu jest zbedny.


stales i czekales az cel padnie lub ty ? lol. a gdzie spierdalanie gonienie chowanie sie za skalkami etc?

Autor:  ubeck [ 25 mar 2011, 10:36 ]
Tytuł: 

Kole0 napisał(a):
koreanskie klikacze ala guildwars, lineage(tu nie jestem pewien) czy aion oraz masa darmowek posiadaja cos takiego jak automatycznie facowanie sie w strone targetu podczas casta, przez co jakikolwiek movement podczas kombatu jest zbedny.


Tylko, ze te zmiany
"* PvP combat: Abilities now only check for caster facing their target at the start of a cast - they will still land if a target moves behind you while the casting is in progress."

maja sie nijak do auto face'ingu, podbiegania i atakowania.

Autor:  Bloodleaf [ 25 mar 2011, 10:41 ]
Tytuł: 

Bo teraz jak zaczynam castowac np magiem a target mi ucieknie do tylu podczas castowania to mam LoS teraz tego nie będzie i czar będzie trafiać nawet jak ucieknie za mnie.

Autor:  Neonin [ 25 mar 2011, 10:44 ]
Tytuł: 

A jak uciekne za skałe?
kurwa bez sensu castujesz cinder cośtam ja się chowam 20 metrow dalej za skała, a mag radośnie pizga mając w dupie LOS i 4 domy pomiędzy nami.

Autor:  Bloodleaf [ 25 mar 2011, 11:12 ]
Tytuł: 

Za skałę przecież możesz.

Autor:  Neonin [ 25 mar 2011, 11:22 ]
Tytuł: 

Tak? - przeciez nie sprawdza juz LOS wiec moge byc za skalka a i tak jebnie.

Autor:  tomugeen [ 25 mar 2011, 11:36 ]
Tytuł: 

Nah, to jest tak ze sprawdza na cascie i na jego koncu. jak przebiegniesz przez maga w trakcie to mu nie interruptnie.

Autor:  Mendol [ 25 mar 2011, 12:00 ]
Tytuł: 

no to jest ulatwienie dla nieogarow ;/

Autor:  iniside [ 25 mar 2011, 12:02 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
no to jest ulatwienie dla nieogarow ;/

Nie to jest cos posredniego miedzy detakcja kolizji a jej brakiem. Srsly. Przebieganie przez model gracza jest imo glupie.

Autor:  ubeck [ 25 mar 2011, 12:14 ]
Tytuł: 

Raczej brak detekcji kolizji jest glupi.

Autor:  Neonin [ 25 mar 2011, 14:22 ]
Tytuł: 

Lame pytanie - co to jest FotM build?:)

Autor:  iniside [ 25 mar 2011, 14:26 ]
Tytuł: 

Neonin napisał(a):
Lame pytanie - co to jest FotM build?:)

Taki ktory robi pew pew, a ludzie sraja po gaciach jak widza.

Autor:  tomugeen [ 25 mar 2011, 14:27 ]
Tytuł: 

Flavor of the month.

Autor:  Neonin [ 25 mar 2011, 14:30 ]
Tytuł: 

A kurwa konkretnie? :P)

Bo chce na szybko przetestować ;)

Autor:  tomugeen [ 25 mar 2011, 14:36 ]
Tytuł: 

Ale to nie najlepszy build, tylko build za taki uznawany przez gawiedz. Champ/Para obecnie chyba.

Autor:  Piszpan [ 25 mar 2011, 14:47 ]
Tytuł: 

jeblem dzis za 1800 bez cryta z infestation przy 4 dotach hmm. szkoda ze 1 min coldowna i zeby na chara zarzucic 4 doty to tez troche trzeba.

Autor:  Kole0 [ 25 mar 2011, 16:28 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
Nah, to jest tak ze sprawdza na cascie i na jego koncu. jak przebiegniesz przez maga w trakcie to mu nie interruptnie.


nigdy tak nie interuptowalo, koles calego casta mogl ci stac na dupie a wystarczylo ze sie obrocisz w jego strone kiedy cast ma wyjsc.
teraz natomiast wystarczy ze patrzysz na kolesia, zaczynasz castowac, potem on moze latac za toba, czy tez stac ci na plecach a ty jebniesz casta z dupy w jego strone.
w grze gdzie cast interupty nie daja locka na dana szkole spelli jest to totalna glupota, bo taki keyboard turner bedzie tylko sobie stal i turretowal dmg. atm zeby pyro pokonac melasem to trzeba sie niezle natrudzic latajac jak debil dookola niego liczac ze koles obraca sie na strzalkach, bo przeciez wyjdzie jeden cast i jak masz pecha to do konca twego zywota nie wyjdziesz ze stuna, a interrupt tyle daje ze delay'ujesz dmg w ciebie o 1 sekunde(chodz zdarzaja sie takie umlauty co jak im dasz interrupta to przez 5sec nie ogarna co sie stalo i czekaja az cast wyjdzie).

Autor:  Mendol [ 25 mar 2011, 16:31 ]
Tytuł: 

naprawde ciezko zrozumiec co piszesz.

Strona 12 z 16 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team