mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 203 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2458
Dołączył(a): 14.08.2007
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2011, 14:11 
Cytuj  
tak sobie chcę trochę odpocząć od mojego ranger/barda ,więc postanowiłem zrobić mage i tu mała prośba o rade

jakie soule pozwolą mi jak najszybciej lvlować pve na poszczególnych przedziałach lvl np 0-20, 20-30 itp , ewentualnie czy jest jakiś jeden soul , którym lvluje się się szybko niezależnie od lvl?

***

Posty: 627
Dołączył(a): 28.12.2001
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2011, 15:55 
Cytuj  
O ile nic sie nie zmienilo, to necrolock > all do levelingu dla maga.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2458
Dołączył(a): 14.08.2007
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2011, 18:48 
Cytuj  
a Mendol pisze , że necro na początku to tragedia :D
wiec jak?
chodzi mi o szybkie bezstresowe lvlowanie , wiec od mniej więcej którego lvl necro staje się łatwy i przyjemny?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2011, 18:51 
Cytuj  
lordyp napisał(a):
a Mendol pisze , że necro na początku to tragedia :D
wiec jak?
chodzi mi o szybkie bezstresowe lvlowanie , wiec od mniej więcej którego lvl necro staje się łatwy i przyjemny?

Ele do 21 levelu
Necro/Lock od 21-50 - z Soul Purge przechodzisz przez moby jakby nieistniały.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2458
Dołączył(a): 14.08.2007
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2011, 19:02 
Cytuj  
a co z rozsławionym ostatnio pyro?

jako dodatek brać chloro do leczenia?

**
Avatar użytkownika

Posty: 308
Dołączył(a): 17.05.2005
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2011, 19:17 
Cytuj  
Ja polecam od poczatku Necro 22/ Warlock reszta /Archon 0 -dla buffa.

Potem na 30lv http://rift.zam.com/en/stc.html?t=0zRvz.xdhh.fcMGoma0z

Wazne, zeby potem miec 18 w chloro i Raised in Nature 3/3, reszta w Warlocka.

Zalety? duzo hp, mozna duze grupy mobow na aoe, nawet po nerfie radiant spores daja rade, cos w ten desen http://www.youtube.com/watch?v=49nOGxzjuY8 Tylko koles ma zdeczka inny build, zasada ta sama.

Build daje rade w PvP http://www.youtube.com/user/cheesec4t#p/u/7/IFbrFpuGdcE

Tutaj koles ma cos takiego http://rift.zam.com/en/stc.html?t=0zRv0 ... eoAkqqek.L

Btw. co tragicznego jest w levelingu u necrolocka, w porownaniu do elemental?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2011, 19:32 
Cytuj  
Na poczatku pety Necro bardzo slabo trzymaja aggro, sa bardzo miekkie, i sam Necro robi zalosny DPS.
Po 20 levelu z Soul Purge i ulepszonymi petami, Necro/Lock ma praktycznie zerowy CD i moze solowac wszystko co nie zabiera jednym strzalem polowy hp.

Do Necrolocka wez co kolwiek. 0 Punktowe soule mozna wymieniac nawet w comabcie wiec jeden chuj co tam bedzie ;p.

Według mnie ten AoE grind jest bezuzyteczny. Chyba ze ktos ma zaciecie chinczyka. Questy + farma LH + potem AP/CC i mozna od 40-50 w jeden dzien dojechac.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 308
Dołączył(a): 17.05.2005
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2011, 20:05 
Cytuj  
Tu nie chodzi o aoe grind, to ma byc dodatek, rownie dobrze mozna kosic moby pojedynczo. Nie lubie biegac z petem, a jak sie da to mozna pullnac po 3, 4 moby w czasie questowania. Dodatkowo z takim buildem robisz solo kazdy minor rift i inwazje.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13254
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2011, 20:10 
Cytuj  
O to czegos takiego szukalem. Nie lubie z petem biegac tez, od ktorego lvl chlorolock daje rade?

W 10-49 pvp tez chcialem chlorocoś probowac.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

****

Posty: 1527
Dołączył(a): 27.10.2006
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2011, 21:53 
Cytuj  
Ja grałem chlorolockiem 10-50. Może i bije wolniej niż necro, ale ma od niego o wiele większą przeżywalność. Można brać 4 moby na klatę i przeżyć. Próbowałem necrolocka, ale grało mi się o wiele gorzej. Używałem głównie skilli chlora, z warlocka dark touch, d. shadows, mortality, draining bolt.

****

Posty: 1527
Dołączył(a): 27.10.2006
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2011, 23:03 
Cytuj  
Obrazek


Ciekawostka - 11178 HP na magu na full buffie bez scrolla, potów (jeśli są takie).

****

Posty: 1527
Dołączył(a): 27.10.2006
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2011, 13:53 
Cytuj  
Obrazek

Pomyślałem, że się pochwalę :)

Oczywiście liczba killi jest bardzo słaba w porównaniu do zadanego dmg, ale to dlatego, że przeciwna strona miała bardzo mocny heal (i pewnie dlatego mogłem wyciągnąc taki dmg).

Wiadomo, że taki dmg jest możliwy tylko dzięki AOE ale i tak byłem bardzo zdziwiony, że aż tyle tego nabiłem. Mój poprzedni rekord to ok 330k jako SC/Dom.

51 Warlock / 15 AM jest zdecydowanie OP i powienien być nerfnięty, chociażby eliminując możliwość spamowania DS (czyli albo dodanie krókiego CD albo pierwszy tick dopiero po 1,5 sec tak jak w przypadku Lightning Storma u SC).

Dotychczas na PvP grałem prawie cały czas jako SC/Dom. Jest to dosyć trudny spec ale z dużym potencjałem. Ale przesiadłem się na full locka bo zadaje większy dmg, ma większą przeżywalność i o wiele łatwiej się nim gra, więc po co miałem się świadomie osłabiać ?
I to jest własnie wada rifta, że często buildy, które są banalne do gry są najefektywniejsze.

***

Posty: 517
Dołączył(a): 26.12.2005
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2011, 14:37 
Cytuj  
nie odkryles ameryki. 51 locki robia taki dmg jak aoe cabalisci. dlatego smiac mi sie chce z magow z dmgem pod warkami i krzyczacymi jak dobrze graja


_________________
Obrazek

***

Posty: 574
Dołączył(a): 25.05.2008
Offline
PostNapisane: 29 paź 2011, 11:00 
Cytuj  
Szukam w miare optymalnego buildu dla maga na 25 lvlu pod pvp ;) ma ktos jakies ciekawe propozycje


_________________
Vanilla WOW: Notforgotten: Tauren Shaman

*

Posty: 179
Dołączył(a): 5.12.2004
Offline
PostNapisane: 5 cze 2013, 12:25 
Cytuj  
czy mag healer daje rade w pve ?
pozdro

****

Posty: 1527
Dołączył(a): 27.10.2006
Offline
PostNapisane: 5 cze 2013, 14:47 
Cytuj  
Od 50 lvl to właściwie podstawowy healer zarówno do tank jak i raid heala.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 5 cze 2013, 14:50 
Cytuj  
wiem ze na 60 a nawet juz po 50 pyro to masakra w uj op. podwojne fireballe i raz z fulminate oberwalem cos za 8k.


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 17 cze 2013, 13:21 
Cytuj  
co myślicie o harbingerze? znacie jakąś stronkę z poradnikiem/planerem/?

wróciłem obadać, nie wiem w co władować punkciki i co klikać w walce jak mam 30 różnych skilli


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 17 cze 2013, 13:56 
Cytuj  
Niah napisał(a):
co myślicie o harbingerze? znacie jakąś stronkę z poradnikiem/planerem/?

wróciłem obadać, nie wiem w co władować punkciki i co klikać w walce jak mam 30 różnych skilli


nie poradze ci co w co pakowac ale ogolnie harbringer jest si w sensie widze jak sie wladowuje w grupke ludzi i robi dmg plus ma przezywalnosc, moze nie taka jak rogal ale ma. a nie chcesz isc na latwizne i zrobic 61 pyro?


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

****

Posty: 1527
Dołączył(a): 27.10.2006
Offline
PostNapisane: 17 cze 2013, 15:50 
Cytuj  
A do czego ten build ? PvP, Solo PvE ? Moge cos zaproponować, ale muszę wiedziec do czego bo się trochę różnią te buildy.

Ale ogólnie to 61 Pyro lepszy do wszystkiego.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 203 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.