MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Klasa - Mage
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=88&t=38271
Strona 1 z 11

Autor:  Mendol [ 20 sty 2011, 18:39 ]
Tytuł:  Klasa - Mage

Tutaj prosilbym dyskutowac na temat tej klasy. Wymiana informacji, linki do buildow, propozycje, pomysly.
Prosilbym o nie wklejanie obrazkow, majacych na celu pokazanie wszystkim jaki to nie jestem zajebisty.



Tekst przygotowany przez inside'a - jak beda pojawiac sie nowe informacje/doswiadczenia prosze dawac znac - bede updejtowal.


Pyromancer
1)Single-target burst damage, praktycznie nie ma dotow, klasa moim zdaniem lekko niezbalansowana, ma troche skili, ktore maja ogromny CD i ktore potrafia walna mocno.. raz na jakis czas
2) Pojedyncze mocne CC (od 21 lvl) 8s root, ktorego nie moze zdjac damage.

Stormcaller
1) Eletricity/Ice damage. Głównie AoE. Trudniejszy w graniu niz Pyro, bo trzeba sledzic jakie debuffy ma przeciwnik i pod nie uzywac skili. Ma Knockbacka, a wiekszosc skili zdajace obrazenia od Wody(czy tam zimna zwal jak zwal), spowalnia przeciwnikow.

Warlock
1). DoTy, Lifetapy, self-buffy i duzo debuffow. Na temat zastosowan sie nie wypowiem, ba na low level naprawde ciezko cos powiedziec o warlocku. Moge powiedziec ze do 27lvl swietnie sprawdza sie jako uzupelnienie kazdej innej duszy.

Necromancer
1) Damage opiera glownie ne pecie. Do tego stopnia ze jak go stracimy, to musmy wiac ;p. Ma tez pare heali (UWAGA! dzialaja tylko na innych!). Ogólnie ciężko się nim gra przez pierwsze levele. Poźniej w levelowaniu praktycznie kladzie kazda inna klase.

Elementalist
1) Kolejna pet klasa. Odwrotnosc nekrusa. Poczatki levelowania sa smiesznie latwie. Pozniej miedzy levele 15 a 22, jest gorzej bo pet potrafi szybko zginac i nie mozna go leczyc w czasie walki. Skili ktory to umozliwia ejst dosc gleboko zakopany. W przeciwienstwie do Nekro, Pet elementalista ma role supportujaca i jak go stracimy to mozemy probowac walczyc dalej.

Dominator
1) Controller, debuffer, bicz na inne klasy uzywajace many. Zarowno klechow jak i magow. Ma skile, ktore glownie maja za zadanie wkurzanie innych i zabijanie ich przez ich wlasna glupote i nieuwage.

Archon
1) Buffer. Buffuje swoich, poprzez debuffowanie samego siebie.

Chlromancer
1) Healer. Im wieksza grupa ludzi ktora musimy leczyc, tym bardziej wzrasta efektywnosc.

Levelowanie:
Ogólnie do levelowania na poczatku polecam kombo Pyro/Ele. Swietnie sie nazwajem uzupełniają. Niestety w pozniejszych etapach, mana konczy sie szybko a pet ele jest najdelikatniej mowiac gowno warty. I jest trudno.
Po 21lvl warto zmienic na Nerko + cokolwiek (osobiscie preferuje Warlocka). Ale tak naprawde od tego momentu wszystkie punkty bedzie sie ladowac w Nekursa. Nie ma sensu tutaj za bardzo kombinowac, bo nekro ma potezneg self-pet-heala, ktorego mozna spamowac praktycznie non-stop.

Inne wariaacje typu Stromcaller, Warlock itd. nadaja sie do levelowania ale jest to sporo trudniejsze i wolniejsze.

Soule ktore absolutnie nie nadaja sie do levelowania to Dominator i Archon.
Chloromancera tez bym w sumie podciągnął pod ta kategorie.

Podsumowujac moje optymalne kombinacje to Pyro/Ele do 21lvl i Necro/Warlock od 21. Trzeci soul nie ma znaczenia, mozna tam dac cokolwiek. Osobiscie wrzucil bym Dominatora ze wzgledu na darmowe 30s CC. Czasami ratuje dupe, jak sie cos zle spulluje.
_________________

Autor:  shp [ 22 sty 2011, 14:56 ]
Tytuł: 

Jak tam mage radzi se w open i group pvp? Obmyśliłem sobie dwa tory rozwoju i nie wiem który będzie bardziej uniwersalny,
czy lock/necro, lock/ele z miliardem dotów i heala, czy lepiej skupić się na jak najszybszym burst dmg, np. pyro/lock, z większą ilością cc ale praktycznie bez selfheala.

Autor:  Highlander [ 22 sty 2011, 14:58 ]
Tytuł: 

archmage/necro/lock :P nie wiem czy bedzie Ci ktos w stanie odpowiedziec, jak 30 lvl jest max ;] ja chyba startuje z lock/necro.

Autor:  shp [ 22 sty 2011, 15:30 ]
Tytuł: 

Niby 30, ale mniej więcej już coś się klaruje jak wygląda gra magiem, więc pytam, bo topic i tak pusty.
Z archmage jest taki problem, że potrzebne są pvp ranki do tych sensowniejszych skilli a i tak mi się tylko passive tam podobają ;F
Myślę nad necro/lock ale do expienia tylko, do pvp pyro/lock, lock/ele.

Autor:  iniside [ 22 sty 2011, 15:53 ]
Tytuł: 

shp napisał(a):
Jak tam mage radzi se w open i group pvp? Obmyśliłem sobie dwa tory rozwoju i nie wiem który będzie bardziej uniwersalny,
czy lock/necro, lock/ele z miliardem dotów i heala, czy lepiej skupić się na jak najszybszym burst dmg, np. pyro/lock, z większą ilością cc ale praktycznie bez selfheala.

Jesli chodzi o 1v1 to moge doradzic zebys zmienil gre odrazu ;p.
Jesli chodzi o reszte za wczesnie zeby wyciagac jakiekolwiek wnioski.
Moja odpowiedz jest taka. Na te chwile najlepiej grac tym co sie podoba. Wszystkie soule mozna miec na 13lvl, i zmieniac je mozna bezproblemowo.
Dla mnie swietnym polaczeniem jest necro/lock pyro/dom/warlock (zawsze biore locka dla lifetapow).
Cytuj:
Niby 30, ale mniej więcej już coś się klaruje jak wygląda gra magiem, więc pytam, bo topic i tak pusty.
Z archmage jest taki problem, że potrzebne są pvp ranki do tych sensowniejszych skilli a i tak mi się tylko passive tam podobają ;F
Myślę nad necro/lock ale do expienia tylko, do pvp pyro/lock, lock/ele.

Kompletnie sie nic nie klaruje. Bo przy maksymalnej ilosci punktow (66 chyba ze zwieksza jeszcze), mozna wyskoczyc z naprawde dziwacznymi buildami.
Archmage bedzie pewnie must have, ale prawdziwy power bedzie dopiero na max pvp rank, bo koncowe skile wygladaja na naprawde mocne.

Autor:  Highlander [ 22 sty 2011, 15:57 ]
Tytuł: 

co masz na mysli mowiac o 1vs1?

Autor:  iniside [ 22 sty 2011, 15:58 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
co masz na mysli mowiac o 1vs1?

1v1 to 1v1. Mam przeliterowac ? ;p Jedna Osoba vs Jedna Osoba.
W tym przypadku wszystko zalezy od tego jaki ty masz build, i jaki ma przeciwnik. Niektore buildy zjada inne bez pierdniecia.

Autor:  Highlander [ 22 sty 2011, 16:03 ]
Tytuł: 

dzizas, chodzi mi bys rozwinal kurwau. Sadzisz, ze mag sie nie nadaje do 1vs1 czy co. Jakos nie sadze by byla jakakolwiek klasa nie nadajaca sie ;]

Autor:  Kabraxis [ 22 sty 2011, 16:11 ]
Tytuł: 

Nadaje sie i nie nadaje sie. :)

iniside'owi chodzi o to ze jesli oczekujesz balansu 1vs1 albo jakis turbo 2 klawiszowych buidow zjadajacych wszytko bo Blizzard przesadzil z cyferkami po patchu - to nie ta gra.

Nie beda wogole balansowac gry pod 1vs1. Jak jakis build bedzie cie jechal to nie beda nerfowac 50% jak w WoW - bo zawsze mozesz wymyslic kontre, itp...

Autor:  iniside [ 22 sty 2011, 16:11 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
dzizas, chodzi mi bys rozwinal kurwau. Sadzisz, ze mag sie nie nadaje do 1vs1 czy co. Jakos nie sadze by byla jakakolwiek klasa nie nadajaca sie ;]


No wlasnie chodzi o to, ze zadna klasa sie nie nadaje do 1v1. Powtarzam tutaj slowa developerow. Wszystko zalezy od tego na kogo trafisz i jaki on ma build postaci. Na kazdy build jest kontrbuild, ktory go zgniecie.
Ta gra nigdy nie była tworzona pod tym kontem, i dlatego wszelkie płacze dotyczące tego typu spraw są i będą ignorowane.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 22 sty 2011, 16:12 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
archmage/necro/lock :P nie wiem czy bedzie Ci ktos w stanie odpowiedziec, jak 30 lvl jest max ;] ja chyba startuje z lock/necro.

Tez mialem zrobic ale chyba wszyscy tym beda grali jako mag. :> Ogolnie mialem chec zrobic jakiegos dps/debuffer/mezzer. Ewentualnie necro/dominator wyglada na fajna supportowa klase.

Autor:  iniside [ 22 sty 2011, 16:17 ]
Tytuł: 

Tor-Bled-Nam napisał(a):
Highlander napisał(a):
archmage/necro/lock :P nie wiem czy bedzie Ci ktos w stanie odpowiedziec, jak 30 lvl jest max ;] ja chyba startuje z lock/necro.

Tez mialem zrobic ale chyba wszyscy tym beda grali jako mag. :> Ogolnie mialem chec zrobic jakiegos dps/debuffer/mezzer. Ewentualnie necro/dominator wyglada na fajna supportowa klase.

Pyro/Dom/Lock

Albo Strom/Dom/Lock

Albo Dom/Necro/Lock

Za duzo kombinacji zebym ci mial mowic co ci podpasuje ;p.

Ogolno jako DPS dobrze sie uzupelnia Dom i Stormcaller Lock i Warlock Pyro i Ele, Pyro i Archon (do pewnego stopnia). Pyro i Necro tez wyglda ciekawie ale trzeba sporo punktow wladowac zeby to mialo sens.

Dominator, jest glownie do nekania innych magow ;e.

Jesli chodzi o supportowa klase do Dom/Archon/Chloro.

Autor:  Highlander [ 22 sty 2011, 16:18 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Highlander napisał(a):
dzizas, chodzi mi bys rozwinal kurwau. Sadzisz, ze mag sie nie nadaje do 1vs1 czy co. Jakos nie sadze by byla jakakolwiek klasa nie nadajaca sie ;]


No wlasnie chodzi o to, ze zadna klasa sie nie nadaje do 1v1. Powtarzam tutaj slowa developerow. Wszystko zalezy od tego na kogo trafisz i jaki on ma build postaci. Na kazdy build jest kontrbuild, ktory go zgniecie.
Ta gra nigdy nie była tworzona pod tym kontem, i dlatego wszelkie płacze dotyczące tego typu spraw są i będą ignorowane.


no to dla mnie idealnie, czesc ludzi bede zjadal a czesc nie. czyli idealnie do 1vs1 ;p ale jednak roldz by mozna troche pobiegac i back rapy robic ;]

Autor:  Mendol [ 22 sty 2011, 16:26 ]
Tytuł: 

btw. gdyby sie komus chcialo przygotowac ladny opis taki jak tomu zrobil dla kleryka to bardzo prosze :)

Autor:  Huragan [ 22 sty 2011, 16:35 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
no to dla mnie idealnie, czesc ludzi bede zjadal a czesc nie. czyli idealnie do 1vs1 ;p


nom, ja tez sie sklaniam do Maga, glownie ze wzgledu na pierdolniecie jakie ma w pyro :>

Autor:  Bloodleaf [ 22 sty 2011, 17:02 ]
Tytuł: 

Jak chcesz robić maga na support to imo chloro/archon to najlepsza kombinacja.

Autor:  iniside [ 30 sty 2011, 18:30 ]
Tytuł: 

PYROMANCER
* Burning Bright: Now increases Fire damage by 0.2-0.6% for each point spent in Pyromancer, and reduces max health by 3-9%.
* Mass Burn: Removed.
* New Ability - Fulminate: Unleashes FLAMING DEATH on the target. Instant cast, consumes 100 charge when cast. 45 second cooldown. 51 point root ability.
* Pyromancers now gain the ability to Track Fire Rift creatures after spending 10 points.
* Fixed an issue preventing Fiery Concentration from affecting the max ranks of Fireball and Cinder Burst.

Autor:  Isengrim [ 30 sty 2011, 18:43 ]
Tytuł: 

lol, chyba nie lubią Bright Wizardów :)

Cytuj:
STORMCALLER
* Cloudburst: Reduced the benefit from stacks of Electrified to 15% per stack. Reduced Cloudburst damage.
* Stretch of Cold: Now increases Water damage by 0.33-1% for each point spent in Stormcaller.
* Icicle, Ice Shear: Reduced damage.

Storma też :)

Autor:  Bloodleaf [ 30 sty 2011, 19:36 ]
Tytuł: 

Czyli zamiast magom zwiększyć pierdolnięcie albo chociaż przezywalnośc to zmniejszyli lol

Autor:  iniside [ 30 sty 2011, 19:39 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
Czyli zamiast magom zwiększyć pierdolnięcie albo chociaż przezywalnośc to zmniejszyli lol

Oj tam boost damage z tego talentu o 19.2% (liczac 32 wydane punkty) to wcale nie jest zle. AFAIR lepiej niz jest teraz ;p.

Stormcallera ma nawet lepiej bo dostaje 32% wiecej damage.

Strona 1 z 11 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team