mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2631
Dołączył(a): 14.08.2007
Offline
PostNapisane: 10 lut 2011, 23:39 
Cytuj  
rozwijając craft i gathering równo z lvl ma się itemki znacznie lepsze od tych z questów
dlatego też sądzę , że mimo , że craft jest słaby będzie trzeba go rozwijać już od początku
szkoda , że nie ma opcji jakiegoś crita w crafcie i wytworzenia lepszego itemka- straszne nudy jak się crafci np 15 itemków pod rząd i stale to samo

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 11 lut 2011, 07:58 
Cytuj  
lordyp napisał(a):
szkoda , że nie ma opcji jakiegoś crita w crafcie i wytworzenia lepszego itemka- straszne nudy jak się crafci np 15 itemków pod rząd i stale to samo


Zgadzam się, taki "exceptiona quality" rodem z UO by się przydał - i dla balansu również low quality coby za dobrze nie było ;)

No ale na szczęście jest miejsce na dodawanie esencji więc sprzęt można wyprodukować lepszy niż pozwala na to sama recepta.


_________________
For the pony!


Posty: 16
Dołączył(a): 10.02.2011
Offline
PostNapisane: 11 lut 2011, 12:14 
Cytuj  
yabaddi napisał(a):
lordyp napisał(a):
szkoda , że nie ma opcji jakiegoś crita w crafcie i wytworzenia lepszego itemka- straszne nudy jak się crafci np 15 itemków pod rząd i stale to samo


Zgadzam się, taki "exceptiona quality" rodem z UO by się przydał - i dla balansu również low quality coby za dobrze nie było ;)

No ale na szczęście jest miejsce na dodawanie esencji więc sprzęt można wyprodukować lepszy niż pozwala na to sama recepta.


No właśnie masz esencje do tego jest guildiowy buff który daje Ci szanse na podniesienie skilla profesji o 2

Ogólnie widziałem sporo recept u vendorów za coiny które się dostaje za robienie dayli z craftingu a także za repa

Mnie najbardziej ciekawi czy aby robić te najlepsze itemki bedą potrzebne składniki z instancjii bosów itd bo prawdę mówiąc dopiero na końcu okazuje się co tak naprawdę dana profesja jest warta

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 11 lut 2011, 12:31 
Cytuj  
Ja mam nadzieje że nie będa potrzebne dropy z instancji.bossów, mogą być składniki extremalnie trudne do zdobycia ale bez tego.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 11 lut 2011, 12:34 
Cytuj  
pqs napisał(a):
Mnie najbardziej ciekawi czy aby robić te najlepsze itemki bedą potrzebne składniki z instancjii bosów itd bo prawdę mówiąc dopiero na końcu okazuje się co tak naprawdę dana profesja jest warta


Mam szczerą nadzieję, że czegoś takiego nie będzie. Nie każdy grający w MMO ma czas (i ochotę) męczyć się rajdowaniem (ja nie zamierzam). Wolałbym nie być na dzień dobry ograniczany w dostępie do przedmiotów, które mogę zrobić ale nie zrobię bo nie mam szansy zdobyć surowców. To taka segregacja na graczy równych i równiejszych. Oby Rift nie powielał tych błędów z innych produkcji.


_________________
For the pony!

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 11 lut 2011, 12:53 
Cytuj  
pozwole sobie nie zgodzic sie z toba yabaddi.
jesli wszyscy beda mieli dostep do materialow to jak ma dzialac jakikolwiek rynek w mmo?
jesli lepsze itemy bedzie mozna robic z dropow z instancji to bardzo dobrze.
'ja' pojde do instancji zdobede surowce i wystawie je na AH.
ty sobie kupisz to co ci potrzebne na AH, zrobisz fajny item i sprzedasz go z zyskiem.

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 11 lut 2011, 13:24 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
pozwole sobie nie zgodzic sie z toba yabaddi.
jesli wszyscy beda mieli dostep do materialow to jak ma dzialac jakikolwiek rynek w mmo?
jesli lepsze itemy bedzie mozna robic z dropow z instancji to bardzo dobrze.
'ja' pojde do instancji zdobede surowce i wystawie je na AH.
ty sobie kupisz to co ci potrzebne na AH, zrobisz fajny item i sprzedasz go z zyskiem.


No dokladnie.

Wazne tylko zeby te itemy z instancji nie byly zbindowane na graczu.


Posty: 16
Dołączył(a): 10.02.2011
Offline
PostNapisane: 11 lut 2011, 13:55 
Cytuj  
Myślę, że powinny być różne metody zdobywania składników między innymi też poprzez pvp (np outdor bosy) czego raczej brakuje w większości mmo. Oczywiście nie wszystkie, część również powinna być zdobywana w conencie pve. Ale chyba istotna sprawa aby to nie było bop, wtedy rynek sobie poradzi.

Ponadto nie chciałbym sytuacji, że jakiś ważny surowiec może wypaść każdemu z zwykłego mobka tylko ze ma dropa jak 1:1000, bo dziękuję za taką farmę.

Ponadto na dobre itemy aby je wycraftować, a przynajmniej na ich recpty powinny też być jakieś fajne lore, qesty zadania tak aby to wymagało trochę wysiłku, polatać po świecie :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 lut 2011, 14:21 
Cytuj  
Dla mnie idealnym rozwiązaniem dla gier tego typu jest coś co nigdy się nie pojawiło do tej pory w grach czyli przerabianie przedmiotów.
Przykładowo robię sobie zbroje ze zwykłych surowców, otrzymuje jakiś zielony crap, idę na bossa zabijam go, zdzieram z niego jakieś przykładowo łuski i daje kowalowi by przekuł mi ponownie zbroje, dzięki temu mam jakąś zbroje pierdzącego smoka, banalne, proste i nigdy nie zastosowane.
Czyli można zastosować prosty craft wow style i rare drop z bossów, raidów itp gdzie można się nawet na to napinać jak ktoś lubi, a efekt ciekawszy od tego co mamy najczęściej.

Podobał mi się craft w vanguard ale bądźmy realistami, tego nigdy w żadnym masowym mmo nie zobaczymy, a szkoda bo nikt nie twierdzi przecież że każdy musi być crafterem, tu specjalizacja w stylu lineage 2 była trafiona.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 11 lut 2011, 14:34 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
pozwole sobie nie zgodzic sie z toba yabaddi.
jesli wszyscy beda mieli dostep do materialow to jak ma dzialac jakikolwiek rynek w mmo?
jesli lepsze itemy bedzie mozna robic z dropow z instancji to bardzo dobrze.
'ja' pojde do instancji zdobede surowce i wystawie je na AH.
ty sobie kupisz to co ci potrzebne na AH, zrobisz fajny item i sprzedasz go z zyskiem.


Nie sprzedam go z zyskiem. W cenę musiałbym wliczyć koszt nabycia surowca (tego instancyjnego). Osoba, która zdobędzie go sama nie zapłaci więc jej koszt produkcji będzie dużo niższy - a więc to on sprzeda z zyskiem. Ja owszem, będę mógł zrobić coś takiego ale na własny użytek. Jest to jakieś rozwiązanie choć obawiam się, że taki system nakręciłby koniunkturę farmerom windującym chore ceny na surowce i nakręcającym interes kolegom handlującym wirtualnym goldem. Chyba gdzieś już to widziałem..


_________________
For the pony!

*

Posty: 59
Dołączył(a): 30.01.2011
Offline
PostNapisane: 11 lut 2011, 14:51 
Cytuj  
Jak wszyscy będą zasuwać w ultraświecącychepicitemkach, do których wytworzenia zebrali matsy z mostu obok miasta to chyba będzie bez sensu, nie? Przykro mi, ale z bossów z instancji dropią rzeczy, które są potrzebne na zrobienie "kolorowych" itemków.
Żeby nie było, sprawdziłem to w becie. Dla przykładu, w King's Breach leci coś takiego jak Vampire Blood, który jest potrzebny na jakąś tam rare reckę.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 11 lut 2011, 15:11 
Cytuj  
nie sprzedasz z zyskiem? to moze nie bierz sie za craft :)
ja nie lubie craftowac ale jeszcze nie bylo mmo, w ktorym nie daloby sie na tym zarobic.
w dfo nie bylo problemu zeby zdobyc okreslona rzecz potrzebna do zrobienia itemku a potem zaplacenie crafterowi za zrobienie go. czy to goldem czy w innych surowcach.
narzekasz chyba troche za bardzo - na poczatku ceny zawsze sa wysokie potem sie normuja.
koledzy tak czy siak beda farmowac i sprzedawac golda.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 lut 2011, 15:30 
Cytuj  
Nie można porównywać co jest na becie bo każdy wie że będzie wipe, wartość surowców i reszty będzie można ocenić po premierze.
W każdym mmo craft nawet najbardziej beznadziejny daje zarobić.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 11 lut 2011, 15:41 
Cytuj  
Najpierw ludzie narzekali że za dużo kasy jest i nie mają co z nią robić a teraz że nie będą mogli zarobić na crafcie....ehhh

To że itemki potrzebne dropią z bossów w instach to fail, to już mogli zrobić z rift bossów.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

**
Avatar użytkownika

Posty: 285
Dołączył(a): 5.01.2011
Offline
PostNapisane: 11 lut 2011, 15:44 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):
Najpierw ludzie narzekali że za dużo kasy jest i nie mają co z nią robić a teraz że nie będą mogli zarobić na crafcie....ehhh

To że itemki potrzebne dropią z bossów w instach to fail, to już mogli zrobić z rift bossów.


WG mnie ludzka natura - a szczegolnie polska metalnosc to narzekanie na wszystko, wszystko ssie itd.

Mnie zastanawia jaki craft wziasc... runecrafting bedzie chyba jednym z najbardziej oplacalnych craftow. Do tego jako ze bede gral rogue leatherworking jakis... myslalem nad alchemia ale same potki do hp to moge sobie kupowac.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 11 lut 2011, 19:49 
Cytuj  
Nie zrozumieliście mnie. Ja nie narzekam, Rift mi się podoba i i tak w niego zagram. Pisałem co chętnie bym w grze (jeszcze) zobaczył ale nie potnę się jak tego nie będzie. Ja do tego podchodzę ze sporym dystansem.

Co więcej, nie zależy mi na handlowaniu i wyciąganiu z crafta zysków - zazwyczaj craftuję wyłącznie na potrzeby swoje i znajomych, którzy razem grają. Miałem nadzieję mieć możliwość zrobienia paru rzeczy o lepszych parametrach niż podstawowe (nie żadnych tam epixów) nie będąc zmuszanym płacić haracz za składniki na aukcjach. Nie oczekuję po twórcach, że dadzą wszystkim łatwy dostęp do najlepszego sprzętu ale myślę, że można by to jakoś rozwiązać w miarę logicznie nie zmuszając ludzi ani do grindu składników ani tłuczenia w kółko instancji (bo gdzieś coś spada). Tyle z mojej strony :P


_________________
For the pony!


Posty: 10
Dołączył(a): 16.12.2004
Offline
PostNapisane: 11 lut 2011, 20:11 
Cytuj  
yabaddi napisał(a):
Nie zrozumieliście mnie. Ja nie narzekam, Rift mi się podoba i i tak w niego zagram. Pisałem co chętnie bym w grze (jeszcze) zobaczył ale nie potnę się jak tego nie będzie. Ja do tego podchodzę ze sporym dystansem.

Co więcej, nie zależy mi na handlowaniu i wyciąganiu z crafta zysków - zazwyczaj craftuję wyłącznie na potrzeby swoje i znajomych, którzy razem grają. Miałem nadzieję mieć możliwość zrobienia paru rzeczy o lepszych parametrach niż podstawowe (nie żadnych tam epixów) nie będąc zmuszanym płacić haracz za składniki na aukcjach. Nie oczekuję po twórcach, że dadzą wszystkim łatwy dostęp do najlepszego sprzętu ale myślę, że można by to jakoś rozwiązać w miarę logicznie nie zmuszając ludzi ani do grindu składników ani tłuczenia w kółko instancji (bo gdzieś coś spada). Tyle z mojej strony :P


Signed ^


_________________
Lękliwy stokroć umiera przed śmiercią;
Mężny kosztuje jej tylko raz jeden.
- William Szekspir


Posty: 16
Dołączył(a): 10.02.2011
Offline
PostNapisane: 11 lut 2011, 21:43 
Cytuj  
Hm.. no cóż takie rzeczy to chyba tylko w erze... Jak z craftów ludzie by mieli sprzęt porównywalny np. z bossów czy też z bg, raidowych riftów bez większego wysiłku to po co tam drop ?

Mechanika gry musi opierać się na jakichś wyzwaniach.. również i crafting czym lepszy item tym poziom zrobienia go powinien być trudniejszy aczkolwiek każdy powinien mieć szansę na zrobienie go czy gra pve czy pvp przy wkładzie podobnego wyspiłku.

Natomiast obecnie crafting bynajmniej clotchów/letherów jest dość prosty i podstawowe rzeczy nie wymagają niczego poza zbieraniem tego co wypada, skiningu. Itemki przy równomiernym podnoszeniu poziomu crafta i postaci są lepsze niż bp z takich qestów, zwłaszcza gdy się doda dodatkowy składnik - esencje rune (nie pamiętam)? Dodam, że ten sposób właśnie daje dotakowe możliwości bo np. craftowanie zwykłego itemu nawet blue może być stosunkowo łatwe ale zrobienie go z dodatkiem już nie koniecznie bo takowy może być trudny do zdobycia.

*

Posty: 95
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 12 lut 2011, 00:58 
Cytuj  
pqs napisał(a):
Hm.. no cóż takie rzeczy to chyba tylko w erze... Jak z craftów ludzie by mieli sprzęt porównywalny np. z bossów czy też z bg, raidowych riftów bez większego wysiłku to po co tam drop ?


Oj.
Wystarczylo by zeby bossy dropily sprzet - lepszy od craftowanego, ale - i matsy - do wycraftowania sprzetu jeszcze lepszego... i juz jest zatrudnienie dla crafterow


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2631
Dołączył(a): 14.08.2007
Offline
PostNapisane: 20 lut 2011, 13:12 
Cytuj  
bawił się ktoś artificingiem?

od którego lvl tej profesji pojawia się bizuteria i jak ona wygląda- dla jakich lvl i jakie staty?

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.