mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1564 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 79  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 24 sty 2011, 21:39 
Cytuj  
co tu duzo mowic, bedziemy NAPIERDALAC.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 sty 2011, 21:41 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
Lenie.... :)

Pierwsze 15 minut:

- od 30lvl Capture The Flag Warfront
- od 50lvl Battle Of Port Scion Warfront (PvPvE) - z questami, zbieraniem surowcow, inwazjami, bossami PvE i innymi rzeczami. No i ofc z PvP (20vs20 players). Podano przyklad ze bedziesz mogl wygrac bo nie tylko przez czysta walke PvP ale przez np doprowadzenie do zalania przeciewnika inwazjami i "generalami" spawnowanymi po wykonaniu okreslonych czynnosci (zabicie bossa, itp...) - wyglada to na odswiezony Alterac Valley z Vanilla WoW za co ogromny +
- Otwarta zona Port Scion - po premierze jako free content patch.
- PvP Souls do kupienia dopiero na 50lvl, progress w gore drzewka uzalezniony od ranku PvP (Prestige)
- PvP Souls hard capped na 21 pointsach, czyli bedzie mozna miec tylko jedna z tych max tierowych zdolnosci.
- Prestige i PvP Soule nazwane "endgame PvP" - w sensie ze soul PvP bedzie nagroda za PvP (oprocz gearu ofc). Im wiecej PvPujesz tym wyzej mozesz wjechac w drzewko, tym mocniejsza robi sie twoja postac w PvP

To be continued to dopiero 15 min. :)


eee fail.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 24 sty 2011, 21:41 
Cytuj  
To git, w WaR tez miesiac przed premiera poprawili targetowanie ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 24 sty 2011, 22:09 
Cytuj  
Jedziemy dalej:

- "Prestige" to tak jakby kolejne 6 leveli odblokowywane po dingnieciu 50tki. Zdobywane identycznie jak Favor: zabijanie ludkow, Warfonty, questy PvP. Kazdy lvl odblokowywuje kolejny tier PvP Soula. Mozliwe ze beda takze inne nagrody. Porownac to mozna do ja wiem...? Renown z WAR? Tylko ze jest 6 rankow i nagrody troche inne?

- Ciekawostka: sa dwa serwery zamknietych testow - Alpha i Omega. Omega jest w 100% poswiecona testom PvP. :)

- Koles zapewnia ze bedzie sie dalo zrobic "competitive" PvP buildy zupelnie pomijajac PvP Soule. Podobno na tej Omedze testuja takie buildy i dzialaja.

- Od Beta5 wprowadzaja "Ancient Wardstones" - jakies kamienie spawnujace sie na mapie, ktorych niszczenie bedzie dawalo bonusy "for your team". Nazwano to "potential PvP hotspots". Oprocz tego mozna niszczyc zwykle Wardstones, te w outpostach przeciwnej frakcji no ale to juz jest od poczatku. :)

- atm nie ma zadnego systemu zabraniajacego lub przeszkadzajacego zabijac niskolevelowe (oflagowane) postacie (np. lvl 50 vs lvl 25) oprocz tego ze nie dostaniesz Favor/Prestige.

- Playerzy maja swoje Loot Tables. Loot Tablesy zalezne sa od zony/Warfrontu w ktorej/ym zabijasz playera (inne dropy z The Codex inne z np. Stonefield). Wszytko ofc losowe ale z zakresie tych wlasnie Loot Tables.


To tyle... :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 24 sty 2011, 22:20 
Cytuj  
a bedzie mozna pograc na tym omega?


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 24 sty 2011, 22:20 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
tak szczerze to nadal nie wierze, ze oni faktycznie czytaja/sluchaja graczy i maja zamiar wprowadzac proponowane zmiany o ile beda mialy sens.
no i jak widac sa jakies podstawy pod rozwiniecie pvp calkiem fajnie.


Jako JEDYNY zalozylem topic o tym ze najwidoczniej najbardziej wplywajaca na performance rzeczy ingame sa cienie wiec przydaloby sie wiecej customizacji cieni niz tylko "ON/OFF". min. pisalem o osobnej opcji do character shadows.
W tej becie juz to mam.

To a propos tego ze "nie sluchaja".

Siedze w tej becie od poczatku i 90% rzeczy, ktore ludzie chcieli sa juz ingame albo sa zapowiedziane ze beda. Oczywiscie pomijam takie topici jak zadanie full lootu z graczy i tym podobnych rzeczy czy zmieniania calych ras "bo sa nudne".

Ludzie chciali FSAA - maja, chcieli zmiany targetowania - maja, chcieli public grupy - maja, chcieli zmiany zasad regenu energii u rogue - maja. Nie mowie juz o takich pierdolach jak Currency nie zajmujace miejsca w backpacku czy teleporty w instancjach obnizaajace czas corpse runow. Albo lepszych i bardziej unikalnych nagrodach za zbieractwo artefaktow - to juz jest w Alphie. To wszytko jest wynikiem feedbacku.

Z drugiej strony - ludzie nie chca Flying Mountow - nie bedzie ich, nie chca addonow ala WoW (grajacych za ciebie) - nie bedzie ich, nie chca aren - nie bedzie ich, nie chca cross serwer LFD Tool'a - nie bedzie go, itd...

Kufa ...w ankiecie, ktora dostalem po beta4 napisali ze widza dosc sredni odbior intra na forum i byly pytania czy mi sie podobalo i czy powinni je dac do retaila... odpowiedzialem ze nie i pewnie wiekszosc ludzi tez... No i bedzie podobno ladne CGI na launch (czesc mozna zobaczyc w tej reklami "We are not in Azeroth anymore".

Jak to "nie sluchaja" jak sluchaja? To sa fakty. :) Nie widzialem jeszcze gry w ktorej patch notes zgadzalyby sie w 90% z najpopularniejszymi topicami na forum - tymczasem dokladnie tak jest w RIFT (poki co).

"a bedzie mozna pograc na tym omega?"

Nie mam pojecia. To sa zamkniete beta testy, ktore trwaja juz AFAIK od ponad roku. Jutro bedziesz testowal to co oni juz przetestowali do bolu.

****

Posty: 1459
Dołączył(a): 20.01.2011
Offline
PostNapisane: 24 sty 2011, 22:38 
Cytuj  
Nie powiedziałbym, że jest to takie dobre, bo ludzie zaczną whinować nt. jakieś postaci, tylko dlatego, że nie potrafią grać, a twórcy to zmienią, "bo słuchają graczy" to nie będzie fajnie. Ale nie popadajmy w skrajności, uważam, że świetnie, że słuchają graczy i ulepszają grę, by nam się bardziej podobała i oby tak dalej, tylko by z tym nie przesadzali i zachowali zdrowy rozsądek.

Pozdrawiam


_________________
steam: Deathel

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 sty 2011, 22:45 
Cytuj  
EloNis napisał(a):
Nie powiedziałbym, że jest to takie dobre, bo ludzie zaczną whinować nt. jakieś postaci, tylko dlatego, że nie potrafią grać, a twórcy to zmienią, "bo słuchają graczy" to nie będzie fajnie. Ale nie popadajmy w skrajności, uważam, że świetnie, że słuchają graczy i ulepszają grę, by nam się bardziej podobała i oby tak dalej, tylko by z tym nie przesadzali i zachowali zdrowy rozsądek.

Pozdrawiam

Sensowny feeback. Hartsman w poscie na forum, wyraznie dal do zrozumienia, ze maja swoja wlasna wizje gry i sie będą jej trzymać.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 sty 2011, 22:46 
Cytuj  
@Elonis
ale balansu souli nie będą robić bo na co ?
wadliwie działające skille lub robiące chore efekty pewnie tak ale nie po to by balansować 1v1


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 24 sty 2011, 22:49 
Cytuj  
iniside napisał(a):
EloNis napisał(a):
Nie powiedziałbym, że jest to takie dobre, bo ludzie zaczną whinować nt. jakieś postaci, tylko dlatego, że nie potrafią grać, a twórcy to zmienią, "bo słuchają graczy" to nie będzie fajnie. Ale nie popadajmy w skrajności, uważam, że świetnie, że słuchają graczy i ulepszają grę, by nam się bardziej podobała i oby tak dalej, tylko by z tym nie przesadzali i zachowali zdrowy rozsądek.

Pozdrawiam

Sensowny feeback. Hartsman w poscie na forum, wyraznie dal do zrozumienia, ze maja swoja wlasna wizje gry i sie będą jej trzymać.


THIS.

Nie powiem zeby nie podobaly mi sie te jego "subtelne" porownania do pewnej gry ( :) ) i tego jak jego wizja w niektorych aspektach (i o dziwo dobrych aspektach - bo mam takie samo zdanie) rozni sie od tejze gry. Hehe....


"@Elonis
ale balansu souli nie będą robić bo na co ?
wadliwie działające skille lub robiące chore efekty pewnie tak ale nie po to by balansować 1v1"


Dokladnie.

Nerf Raciala Kelari, ktory two-shotowal praktycznie wszytko - TAK
Nerf Frostbolta bo jakis kolezka zrobil sobie builda pod PvE bez skilla do wychodzenia ze snare, teleporta, dispela czy stuna zeby dobiec i wyplakuje sie na forum ze go mag ownuje - NIE. (a tak wlasnie z patcha na patch wyglada balans WoW'a - od pieciu lat w kolko to samo).

Tak to powinno wygladac i daja do zrozumienia (w wywiadach) ze tak beda chcieli postepowac.

****

Posty: 1459
Dołączył(a): 20.01.2011
Offline
PostNapisane: 24 sty 2011, 23:36 
Cytuj  
@embe
ta gra nie jest stworzona dla dueli. i nie uważam, by był w tej grze jakiś straszny debalans, szczególnie gdy patrzę na skille na wyższy lvl.


_________________
steam: Deathel

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 sty 2011, 01:54 
Cytuj  
Dlatego większość im przypomina by się trzymali tego co wymyślili, a nie szli drogą, która może to wszystko zniszczyć.
Zapewne wyjdzie kilka dziwnych op kombinacji bo przy takiej ilości skili i drzewek może być gdzieś błąd lub niezamierzony efekt.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 25 sty 2011, 09:32 
Cytuj  
Nie wiem czy taki byl zamysl tworcow, ale dobrze by bylo gdyby pozowolili sie klasom specjalizowac, dajac tym samym unikalnosc, cecha imo najwazniejsza w mmorpg. Jako kontrprzyklad podam moje niedawne doswiadczenie z dodatkiem wow. Okazalo sie ze blizzard poszedl w strone jednorodnosci. Sporo klas ma te same bufy pod inna nazwa. Rozumiem cel jaki temu przyswieca, ale ulatawianie gry i tworzenia party ksoztem roznorodnosci w grze to dla mnie zupelne nieporozumienie. Walczac w druzynie nie czuje potrzeby posiadania mnostwa dispeli i wychodzenia z rootow, wazne zeby inna klasa go miala. Inaczej to sprowadzi sie do podzialu ci lecza, a ci napierdalaja a tak to wyglada w ulubionej przez wszystkich grze.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 sty 2011, 09:36 
Cytuj  
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Nie wiem czy taki byl zamysl tworcow, ale dobrze by bylo gdyby pozowolili sie klasom specjalizowac, dajac tym samym unikalnosc, cecha imo najwazniejsza w mmorpg. Jako kontrprzyklad podam moje niedawne doswiadczenie z dodatkiem wow. Okazalo sie ze blizzard poszedl w strone jednorodnosci. Sporo klas ma te same bufy pod inna nazwa. Rozumiem cel jaki temu przyswieca, ale ulatawianie gry i tworzenia party ksoztem roznorodnosci w grze to dla mnie zupelne nieporozumienie. Walczac w druzynie nie czuje potrzeby posiadania mnostwa dispeli i wychodzenia z rootow, wazne zeby inna klasa go miala. Inaczej to sprowadzi sie do podzialu ci lecza, a ci napierdalaja a tak to wyglada w ulubionej przez wszystkich grze.
Ponad 366 mozliwych kombinacji na archetyp. Na brak unikalnosci chyba nie mozesz narzekać ? ;p (ta ilosc kombinacji o oczywiscie mieszanie samych souli bez wydawania zadnych punktow).

Z punktami te ilosci ida w tysiace.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 25 sty 2011, 09:39 
Cytuj  
Nnie mowie, ze teraz nie ma, nie znam dobrze drzewek, suche liczby niewiele mowia. Mam na mysli to, ze nagle stwierdza ze taki dominator ma za malo bufow, robi za maly dps etc. bo kazdy mag powinien umiec to samo zeby party nie musialo sie dluzej zbierac.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 sty 2011, 09:42 
Cytuj  
patrzac na to jak podchodza do gry (devsi) to nie sadze, zeby chcieli tak postepowac.
oczywiscie nie mozna wykluczyc, ze za pol roku stado narzekajacych bedzie na tyle duze, ze aby ciagnac projekt dalej beda musieli sie ugiac pod presja.
niestety tak jak w przypadku dfo czy warhammera - nie wystarcza, iz dostajemy 'narzedzia' do zabawy - potrzeba jeszcze ludzi, ktory potrafia je wykorzystac i miec fun.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 sty 2011, 10:09 
Cytuj  
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Nnie mowie, ze teraz nie ma, nie znam dobrze drzewek, suche liczby niewiele mowia. Mam na mysli to, ze nagle stwierdza ze taki dominator ma za malo bufow, robi za maly dps etc. bo kazdy mag powinien umiec to samo zeby party nie musialo sie dluzej zbierac.

Nie ma to duzego znaczenia bo:
1) w kazdej chwili mozesz zmienic swoja role.
2) juz low-level dugeony sa zaprojektowane tak, ze uwzgledniaja, mozliwosc tego ze gracze moga zmienic to co robia w ciagu 2s.
3) Nie ma dps meterow, nie mozna sprawdzic jaki ktos ma build, itd. Wiec mowienie ze bys mial to i to, jest jak walenie w glowa o sciane bo nikt nie jest w stanie sprawdzic czy mam czy nie ;p.
4). Ciezko zdefiniowac co ma miec kazdy mag, bo na rozne rzeczy sa potrzebne rozne rzeczy. Nie ma tu czegos takiego jak ultimate buildi watpie zeby kiedykolwiek byl.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 285
Dołączył(a): 5.01.2011
Offline
PostNapisane: 25 sty 2011, 10:11 
Cytuj  
Ja mam tylko nadzieje same rifty odciagna jak najdalej dzieci... w koncu w tej grze nie da sie praktycznie grac solo :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 sty 2011, 10:21 
Cytuj  
Thou napisał(a):
Ja mam tylko nadzieje same rifty odciagna jak najdalej dzieci... w koncu w tej grze nie da sie praktycznie grac solo :)

Wiekszosc odpada jak widzie rozwoj klasy. Za skomplikowane dla nich zeby ogarnac. (eehhhh).


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).


Posty: 41
Dołączył(a): 8.01.2011
Offline
PostNapisane: 25 sty 2011, 11:05 
Cytuj  
iniside napisał(a):
3) Nie ma dps meterow, nie mozna sprawdzic jaki ktos ma build, itd. Wiec mowienie ze bys mial to i to, jest jak walenie w glowa o sciane bo nikt nie jest w stanie sprawdzic czy mam czy nie ;p.

jest za to Combat Parser i ludzie juz licza cyferki

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1564 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 79  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.