MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

O co w tym chodzi
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=88&t=38285
Strona 1 z 2

Autor:  Nyx [ 21 sty 2011, 14:02 ]
Tytuł: 

Ale ty jestes leń:<

Autor:  Neonin [ 21 sty 2011, 14:04 ]
Tytuł: 

To samo chciałem napisać tylko dosadniej. Roball ogarnij się i poczytaj - albo daj dyplom do przetłumaczenia ;p

Autor:  Huragan [ 21 sty 2011, 14:06 ]
Tytuł: 

Neonin napisał(a):
Roball ogarnij się


nie wymagajcie za duzo od swieczki :)

Autor:  iniside [ 21 sty 2011, 14:26 ]
Tytuł: 

viewtopic.php?t=38262
Pare pięter wyżej ;/

Kabraxis napisał(a):
Zalety gry dla mnie (po 27 lvlach):

- Grafika i "Art Style"
- Muzyka Iona Zura
- Rozbudowane Lore i zaplecze fabularne
- bardzo mocne wykorzystanie Dynamic Contentu
- W uj questow - ZERO grindu
- jak nie lubisz questow to mozliwosc levelowania poprzez rifty, inwazje, zone eventy, PvP. W kazdym przypadku jest to cos wiecej niz grind na mobkach
- super zrobione zone eventy dla nawet kilkuset graczy naraz
- "zyjacy" swiat - o wiele bardziej niz w takim WoW czy AoC czy WAR. Tutaj "zycie swiata" to nie tylko pierdyliard placeholderowych NPCow w stolicy. Ogromna w tym zasluga Dynamic Contentu.
- zajebisty, rozbudowany dajacy ogromne pole do popisu i kombinowania system rozwoju postaci
- Duzo "pierdolek" w stylu kolekcje artefaktow, ksiazek czy achievementow
- gra nie bierze wszytkiego z WoW i na sile nie stara sie do niego upodobnic (choc tez jest ThemeParkiem). Nie bedzie zjebanych flying mountow, phasingu czy cross server dungeon findera.
- fajne jak narazie community na oficjalnym forum
- sluchajacy graczy developer (nie spotkalem sie w swojej historii z MMO z bardziej responsywnym i otwartym na sugestie i feedback teamem developerskim)
- bardzo stabilny klient i nie lagujace servery nawet przy kilkuset graczach w zonie i setce w najblizszym otoczeniu - gra jest grywalna.

Wady gry dla mnie jak narazie (po27 lvlach):

- tylko 2 zony startowe przy 6 rasach
- dosc linearne questy (Quest Hub 1 --> quest Hub 2 -> Quest Hub --> ....)
- dosc prosty i malo rozbudowany crafting (zbierz i kliknij)
- malo zon w zwiazku z czym leveling bedzie dosc linearny (na launch zapowiedziano 11). Z drugiej strony zony sa duuuuzeeee i swietnie wykonane i klimatyczne.
- performance klienta (FPS) choc tu z eventu na event jest coraz lepiej.
- brak FSAA
- slaba customizacja wygladu postaci podczas jej tworzenia plus brak jakiegos systemu kosmetycznych armorow jak w LOTRO itp...

To tak na szybko z tego co pamietam

Autor:  Neonin [ 21 sty 2011, 14:35 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):
Wszystkie info o Rift na tym forum to jeden wielki clusterfuck. Nie chce mi sie przechodzic przez 70 stron threadu zeby dowiedziec sie tych kilku malych faktow, jak to was przerasta to faktycznie olejmy sprawe.


Jeżeli przerasta cie znalezienie informacji to Twoj problem nie nasz. CU

Autor:  Teo [ 21 sty 2011, 14:41 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):
Wszystkie info o Rift na tym forum to jeden wielki clusterfuck. Nie chce mi sie przechodzic przez 70 stron threadu zeby dowiedziec sie tych kilku malych faktow, jak to was przerasta to faktycznie olejmy sprawe.


Nie będę pisał za innych ale mnie to mało interesuje że tobie nie chce się czytać na temat gry jeśli jednocześnie pomyślałeś że może w nią zagrasz.
Po drugie jeśli nie chce ci się już teraz to tym bardziej nie będzie ci się chciało w samej grze.
Mimo że w większości elementów gry jest intuicyjna i zapewne widziałeś większość rozwiązań w innych grach to jednak nie jednego przerasta sam fakt poznawania gry od zera, a tym bardziej ciebie jeśli masz takie podejście.

Poczytaj sam na temat gry i zadaj pytania to chętnie ci każdy odpowie.

Autor:  eagleeyes [ 21 sty 2011, 15:01 ]
Tytuł: 

Wow + warhammer

Autor:  iniside [ 21 sty 2011, 15:18 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):
Zadalem pytania, zamiast jojdac jak pierdolone mohery wystarczylo napisac dwa zdania odpowiedzi, a tak thread urosl do pierdyliarda niepotrzebnych postow gdzie kazdy mi wrzuca jaki to leniwy jestem.

Ogarnijcie sie rofl.

JEst jeden powod.Wszystko co chciales wiedziec, jest napisane na oficjalnej stronie. Jakbys zadal pytanie a ile z tego jest w grze i jak to faktycznie wyglada, to by to zupelnie inaczej wygldalo.

RIFT nie jest moze zbyt skomplikowany. Ale z takim podejsciem to nie ma sie co zabierac ;/.

Autor:  Nyx [ 21 sty 2011, 16:06 ]
Tytuł: 

Robal, ale to ze powstają takie topici molochy jest wina zerowej działalnosci admina, kory by tworzył nowe działy. W niusach rift było chyba bashowane przez 20 stron o dział.

Autor:  raggnarok [ 21 sty 2011, 16:32 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):
To jest wlasnie to, co mnie na tym forum wkurwia. Forum dyskusyjne jest po to, zeby dyskutowac. Od jakiegos czasu widac na forum w wiekszosci dzialow 2-3 aktywne thready po W CHUJ stron gdzie nic nie da sie znalezc, rownie dobrze mozna przeniesc sie na IRC albo przekierowac mmorpg.pl na google.com

Nie chce ci sie odpowiadac na pytania ktore zadalem? Nie pisz nic. Simple as that.


Mozna dyskutowac, ale pisanie ci o rzeczach, ktore masz POD NOSEM jest troche bez sensu. Jak masz problem z ogarnieciem tytulow 10 topicow to juz nie nasz problem...

Autor:  ubeck [ 21 sty 2011, 17:03 ]
Tytuł: 

typowe mmo ze sticky targetem. Wyroznia sie 3 rzeczami:
- system klas, ktory dopuszcza duza dowolnosc (wybierasz sobie 3 drzewka talentow (tzw. souls) z bodajze 8 dostepnych)
- tytulowe rifty, ktore sa podobne do public questow z WAR, tyle, ze pojawiaja sie w losowym miejscu, a do tego moby nie stoja w miejscu, tylko rozlaza sie po calej mapie - w ten sposob moga np. zownowac pobliska osade
- poziom dopracowania technicznego - w zasadzie wszystko dziala, jedyne do czego mozna sie ATM doczepic to wydajnosc silnika graficznego.

Ogolnie cos na ksztalt WoW 2, tyle, ze bez cartoonowej grafiki i z zaludnionym swiatem. Solidna rzemieslnicza robota, ktora pewnie w normalnych warunkach nie zrobila by zbyt wielkiego zamieszania. Ale, ze sytuacja na rynku MMO jest jaka jest, to sie ludzie napalili.

Autor:  szwejos [ 21 sty 2011, 17:06 ]
Tytuł: 

+ ciekawy piękny i dynamiczny świat, tu naprawdę trwa wojna a nie odbywa sie "single player phasing mode"
+ trudne lvlowanie, nie jest to WoW gdzie pull 4 mobów zbywasz wzruszeniem ramion, może nie jest aż tak ciężko jak w Allods online ale czuje się ze nie można bezkarnie sobie hasać bez konsekwencji
+ wyważony system nagród, z instancji , za repe pvp i za raidowanie riftów są nagrody na tym samym poziomie
+ trudne dungeony nawet na niskim lvl-u, coś ala heroiki z WoW-a, tego się nie przebiega , tu trzeba się wykazać skillem
+ bardzo dobre i w pełni konfigurowalne UI bez addonów, dopracowany pomysł z Warhammer online , raz ustawione UI przy pomocy kilku kliknięć da się też zaimportować na każdą nową postać
+ rifty i patrole, natarcia z każdego kierunku: trzeba mieć oczy dookoła głowy
+ system souli to purewin, genialne rozwiązanie przy którym WoW wydaje się być przestarzałym gniotem bez wyboru klasy i swobody stylu grania
+ przepiękna grafika, jeżeli masz mocnego kompa to osiaga poziom Aion / AoC , krainy zapierają dech w piersiach ( ale wentylatory na radeonie 5870 pracują na full speed tak że je słychać, mimo zergu i tony postaci, spelli 70 FPS w 1920*1200 )
+ błyskawiczny i doświadczony suport w grze, GM maja jaja i potrafią zagrzewać do walki dodatkowo
+ brak latających mountów, pvp może cie spotkać prawie wszędzie
+ wielki jednolity świat bez loading screenów i teleportów
+ 4 spece do aktywacji i użycia w 2 sekundy , każdy spec buduje sie jako dowolnie głęboka kombincja 3 z 9 dostępnych "souli"; brak przymusu użycia iluś tam pkt by odblokować kolejny soul: pełna dowolność budowy hybryd
+ gra jest solidna, dopracowana i mam doskonały preformance przy dużych zergach na riftach i oudoor pvp o czym Warhammer online i Aoc mogą tylko pomarzyć

filmik poniżej dobrze oddaje jakość grafiki jak się ma dobrego kompa:

http://www.youtube.com/watch?v=tevzEc6I ... r_embedded

polecam oglądać w 1080p

Obrazek

to sa główne soule, każda z 4 klas ma dodatkowo jeszcze dziewiąty soul do pvp

Autor:  RoozTer [ 21 sty 2011, 17:07 ]
Tytuł: 

Jak zagram, to zagram za 6 miechow, zobaczymy czy to nie nastepny fail, chociaz podniecajace jest to ze chlopcy siorbali info z ksiazek feista.

Autor:  Highlander [ 21 sty 2011, 17:15 ]
Tytuł: 

ponoc jest, i ma byc wiecej zonów gdzie są questy dla obu frakcji, ludzie licza na sceny typu tarren mill, stv w wowie.

ja kupuje, robal dawaj frilanserze ;p jak dostane swoj klucz do bety to chyba bede mogl Ci zapodac ten drugi co mi nie dziala ;P

Autor:  Teo [ 21 sty 2011, 17:21 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):
Ok, a co z outdoor pvp (w tym takze solo pvp) ?


Na wyższych lvl masz krainy wspólne dla obu frakcji, od wtorku będziemy to testować.

Autor:  Sparth2 [ 21 sty 2011, 17:21 ]
Tytuł: 

- Jak wyglada craft? Jest housing?
- Jakie znaczenie ma sprzet? Jest sens tworzenia twinkow?
- Czy solo play ma sens?
- Jak duzy jest swiat? Porownywalny do vanilla LOTRO?

Autor:  iniside [ 21 sty 2011, 17:31 ]
Tytuł: 

Sparth2 napisał(a):
- Jak wyglada craft? Jest housing?
- Jakie znaczenie ma sprzet? Jest sens tworzenia twinkow?
- Czy solo play ma sens?
- Jak duzy jest swiat? Porownywalny do vanilla LOTRO?

Craft jest prosty. Ale ciezko powiedziec, mozna jakos dodatkowo rozszrzeac itemki przy craftowaniu w nadzieji ze wyjdzie cos lepszego.
Housingu nie ma.
Jakie ma sprzet znacznie ? Nie wiem. Jesli mialby sie sugerowac tylko statystkiami high-end itemow, male.
Co do Twinkow, to nie wiem. Pewnie zaden.
Solo ma sens. Ale moze byc utrudnion przez inwazje.
Nie mam porownania do LOTRO. Ale jedna zona tutaj jest srednio tak duza jak 1.5-2 Barrens z WoW.

Autor:  Sparth2 [ 21 sty 2011, 17:41 ]
Tytuł: 

A jak sie zdobywa matsy do craftu? Jest to jakos minimalnie chociaz powiazane z PvP?

Autor:  iniside [ 21 sty 2011, 17:46 ]
Tytuł: 

Sparth2 napisał(a):
A jak sie zdobywa matsy do craftu? Jest to jakos minimalnie chociaz powiazane z PvP?
Standardowo. Kopanie z nodow, klepanie mobow, rozkladanie itemow.

Autor:  Kabraxis [ 21 sty 2011, 17:49 ]
Tytuł: 

Sparth2 napisał(a):
A jak sie zdobywa matsy do craftu? Jest to jakos minimalnie chociaz powiazane z PvP?


Matsy to: Ore, Gemy, Herby, Drewno, Skory zwierzat i magiczne esencje z disenchantu itemkow. Tak w skrocie.

Pierwsze piec wystepuje w otwartych zonach po ktorych biegaja rowniez inni gracze wiec mozna zaryzykowac stwierdzenie ze jest to zwiazane z PvP.


"- Jak duzy jest swiat? Porownywalny do vanilla LOTRO?"

IMHO wiekszy ale nieduzo. Rozmiar zon porownywalny ale jest ich chyba wiecej. Nie pamietam ile bylo w LOTRO na poczatku ale wiem ze malo - tu jest 11 sztuk. I sa duze. Te ktore widzielismy (1-25) sa mniejsze niz te endgame'owe (wnioskujac z mapy) a i tak sa duze. :)

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team