MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Developer Chat - Scarlet Gorge Team DZIS! 21.01.2011
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=88&t=38289
Strona 1 z 2

Autor:  Kabraxis [ 21 sty 2011, 18:11 ]
Tytuł:  Developer Chat - Scarlet Gorge Team DZIS! 21.01.2011

TUTAJ lub TUTAJ mozna wziac udzial w godzinnym chacie z developerami RIFT. Dzisiaj przepytany zostanie team odpowiedzialny za stworzenie zony Scarlet Gorge, ktora zostanie otwarta podczas najblizszego eventu.

Jako ze to pierwsza prawdziwa zona Contested napewno nie zabraknie pytan o Open World PvP wiec moze byc ciekawie i uznalem ze zasluguje to na osobny topic. W przyszlosci mozna tu wrzucac nastepne chaty, ktore odbywaja sie dosc regularnie.

START 11AM PST co daje chyba 20:00 u nas.

Link do topicu reklamowego na forum rifta: http://forums.riftgame.com/showthread.p ... -team-chat

PS. POPRZEDNIE DEVS CHATY jakby ktos chcial poczytac.

Autor:  senti [ 21 sty 2011, 20:26 ]
Tytuł: 

Huragan is now known as [WarCry]Zarri

najwiekszy hater Rifta has arrived :]

Autor:  Mendol [ 21 sty 2011, 20:35 ]
Tytuł: 

<%Gavin> Contested does not mean auto-flagged except on a PvP server
<%Gavin> you are not auto-flaged in your starter zones, even on a pvp server

Autor:  Kabraxis [ 21 sty 2011, 20:48 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
<%Gavin> Contested does not mean auto-flagged except on a PvP server
<%Gavin> you are not auto-flaged in your starter zones, even on a pvp server


No to juz wiemy. Po 20lvl autoflaga na PvP do "konca gry". Jak w WoW. Na PvP serwie ofc.

To jest ciekawsze:

[20:44] <@Rifty> Domnall asks: On PvP servers, will there be any sort of NPC help to counter the faction imbalance?

[20:44] <%Gavin> That's a good question -- and the answer is yes

[20:45] <%Gavin> clever players have already figured out that augmenting the wardstones at their quest hubs is a very effective strategy
[20:45] <%Gavin> i've also seen players hide inside of guardian/defiant invasions, and then use flares to send in reinforcements to the wardstone that they're attacking
[20:46] <%Aaron> plus you get to see asha, what's not to like about upgrading?

Ogolnie to bedzie zwykla zona z normalnym contentem PvE z centralnym dupnym Fire Riftem i neutralnym miasteczkiem, ktore bedzie robilo za non-instanced Battleground.

Autor:  Mendol [ 21 sty 2011, 20:52 ]
Tytuł: 

no to si. takie tarren mill (?) z wow'a gdzie byl dosc czesto niezly fun z pizgania sie nawzajem.

hm ale szczerze to jak na pol godziny to niewiele pytan padlo.

Autor:  Kabraxis [ 21 sty 2011, 21:01 ]
Tytuł: 

Tak mi sie wydaje ze noze byc podobnie o ile ofc ludzie beda chcieli sie pizgac.

Ci co chca questowac robia sobie questy na polnocy i poludniu zony a ci ci chca sie pisgac cisna do srodka i sie pizgaja. :)

Oczywiscie nic nie stoi na przeszkodzie zebrac sie grupa i przejechac po quest hubach na polnocy i poludniu. Powiedzieli ze nic nie jest poblokowane, zona jest otwarta, itp...

Dodajac do tego zone eventy, ktorych bedzie "wiecej niz jeden" (wlasnie wydawalo mi sie ze w Freemarch widzialem conajmniej dwa ale nie bylem pewnien czy sa wiecej niz 1 na zone):

[20:52] <@Rifty> Guest8397 asks: Will there be a zone wide event? If so will it be cooperative or who can do it first wins between the factions?
[20:54] <%Aaron> First off, there are more than one of these in the gorge. And in one example the answer would be cooperative, and another opposed.

Moze byc ciekawie. Zwlaszcza ten ktory ma byc bez wspolpracy miedzy frakcjami.

Autor:  iniside [ 21 sty 2011, 21:06 ]
Tytuł: 

Cooperative event nie znaczy ze nie bedzie sie lac przeciwnika. Anyway nigdy nie spodziewalem sie jakis open field objectives.
Jak narazie to wyglada ok.

Autor:  Kabraxis [ 21 sty 2011, 21:12 ]
Tytuł: 

Tez sie nie spodziwalem objectives. Patrzac na to, jaka hujowizne wymyslali w WoW (noszenie piasku w Silithus, Wieze w Plaguelandsach czy Halla w TBC) albo jak lipnie sa zaimplementowane Keepy w WAR. Wole zeby nie bylo objectives niz by mialy byc jakies z dupy, chujowe.

I tak ZAWSZE (co jest dziwne zreszta) najwiekszy fun i rozpierdol byl tam gdzie objectives odgornych nie bylo - Tarren Mill, STV, Stolice, itd.... Jesli bedzie ladnie rosl favor na outdoor PvP to ludzie sie beda pizgac dla samej przyjemnosci i pewnosci ze kiedystam dostana nagrode.

Jest mnostwo ludzi, ktorzy tak jak my przedkladaja World PvP nad instanced, chocby bylo nie wiem jak fajnie wymyslone.

Ja np juz wiem ze bede gral wlasciwie tylko Battle Of The Port Scion bo to mi przypomina Alterac Valley z WoW'a - best battleground ever. :) Reszte moga wyjebac tbh.

Autor:  iniside [ 21 sty 2011, 21:14 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
Tez sie nie spodziwalem objectives. Patrzac na to, jaka hujowizne wymyslali w WoW (noszenie piasku w Silithus, Wieze w Plaguelandsach czy Halla w TBC) albo jak lipnie sa zaimplementowane Keepy w WAR. Wole zeby nie bylo objectives niz by mialy byc jakies z dupy, chujowe.

I tak ZAWSZE (co jest dziwne zreszta) najwiekszy fun i rozpierdol byl tam gdzie objectives odgornych nie bylo - Tarren Mill, STV, Stolice, itd.... Jesli bedzie ladnie rosl favor na outdoor PvP to ludzie sie beda pizgac dla samej przyjemnosci i pewnosci ze kiedystam dostana nagrode.

Jest mnostwo ludzi, ktorzy tak jak my przedkladaja World PvP nad instanced, chocby bylo nie wiem jak fajnie wymyslone.

Ja np juz wiem ze bede gral wlasciwie tylko Battle Of The Port Scion bo to mi przypomina Alterac Valley z WoW'a - best battleground ever. :) Reszte moga wyjebac tbh.


jedyna wada tego WF jest to, ze jest na 20v20. Troche malo ;/

Autor:  Mendol [ 21 sty 2011, 21:17 ]
Tytuł: 

ja sie boje, ze sie skonczy jak w warhammerze.
wszyscy beda tylko te wf robic ;/

Autor:  EloNis [ 21 sty 2011, 21:28 ]
Tytuł: 

O to chodzi ^^

Autor:  Mendol [ 21 sty 2011, 21:31 ]
Tytuł: 

nie rozumiem?

Autor:  EloNis [ 21 sty 2011, 21:32 ]
Tytuł: 

PvP for life, nigga :D

Autor:  Kabraxis [ 21 sty 2011, 21:35 ]
Tytuł: 

Wyjdz.


"ja sie boje, ze sie skonczy jak w warhammerze.
wszyscy beda tylko te wf robic ;/"

Taka mentalnosc ludzi. Ale w WARZE nie bylo balansu miedzy Renownem i nagrodami za Scenario i Keepy. Dlatego ludzie klepali Scenaria do bolu.

Kwestia balansu, moze Trion nie zjebie.

Autor:  Mendol [ 21 sty 2011, 21:38 ]
Tytuł: 

tez lubie pvp, tylko, ze wf/scenariusze traktuje jako dodatek do pvp.
prawdziwy fun daje mi opvp.

wiesz Kabra jesli contested zones bedzie oferowac ziliard questow i bedzie sie je oplacalo robic ciut bardziej niz wf to bedzie ok.
nie wiem czemu nie skopiowali rozwiazania z daoc'a - tam za zabijanie mobow w zonie rvr dostawales bonusowego expa za to np. 100 za moba plus 30 za niebezpieczna zone (jesli dobrze pamietam).

Autor:  EloNis [ 21 sty 2011, 21:41 ]
Tytuł: 

Znaczy się ja nie przepadam za bardzo za mass pvp. Gankowanie też jakoś mnie nie cieszy (bicie gankerów już bardziej ^^). PvP 10v10 albo 15vs15 odpowiada mi najbardziej (chociaż więcej jest debili z którymi trzeba się użerać), co nie znaczy że na OPvP nie będę uczestniczył.

Autor:  Teo [ 21 sty 2011, 21:41 ]
Tytuł: 

oby nie bo scenariusze/bg/wf mało mnie interesowały zawsze, taki zapychacz czasu jedynie, jak wf wessa graczy to będzie zwyczajnie quit z mojej strony

Autor:  Mendol [ 21 sty 2011, 21:43 ]
Tytuł: 

problem z wf/scenario jest zawsze ten sam.
max level na dany tier, 2-3 drogi do sukcesu i powtarzanie tego w kolko.
oczywiscie, za pierwszym, drugim, 10 razem jest to fajne - ale juz nawet w rifcie z moim buildem rogue zaczynalo byc nudne podpieprzanie tej 'flagi' na poczatku kazdego wf.

Autor:  Kabraxis [ 21 sty 2011, 21:47 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
ale juz nawet w rifcie z moim buildem rogue zaczynalo byc nudne podpieprzanie tej 'flagi' na poczatku kazdego wf.


Chodzi ci o ten Fang Of Regulos co trzeba z nim uciekac i zadaje dmg?

W Alphie juz sie go nie da podpieprzyc od razu - ma 30 sekundowa "niepodnoszalnosc". :) Trzeba go sobie wywalczyc.

Mala zmiana a zmieni calego WF.

Autor:  iniside [ 21 sty 2011, 21:52 ]
Tytuł: 

Ogolnie naprawde bym sie nastawiala na cuda. Nikt nigdy nie ukrywal ze to gra glownie PvE, a PvP ktore jest bo jest, zeby nie bylo, ze nie ma. Mnie to golnie nie przeszkadza. Jakby nie bylo PvP i tak bym gral.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team