MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Patch 1.5
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=88&t=39467
Strona 2 z 2

Autor:  EloNis [ 23 wrz 2011, 10:27 ]
Tytuł: 

Melee to u Rouga Assasin na pvp i Bladedancer na PvE/Leveling, a u warriora to Champion/Paragon/Riftblade

Autor:  Lokken [ 23 wrz 2011, 10:37 ]
Tytuł: 

Siema Szonn. Niestety na rogalach słabo się znam, więc nie bardzo mogę ci pomóc.

Obecnie najlepszą klasą na melee PvP jest warrior, Riftblade + coś tam (Champ, VK). Ale to się może zmienić już za tydzień.

W tym topicu jest podsumowanie zmian + dyskusja na temat rogali http://forums.riftgame.com/public-test- ... ow-up.html

Autor:  vidi21 [ 23 wrz 2011, 12:50 ]
Tytuł: 

r8 rogal tutaj cos moze podpowiem

radzilbym lvlowac w bd i 13 punktow w rifta (dla heala). ja swojego rogala lvlowalem w mm/ranger ale jest to zwiazane z dawaniem punktow w rangera po lepszego peta(zeby jakos agro trzymal)

ogolnie te buff, ktore teraz chca wprowadzic moim zdaniem rozjebia ta gre do konca. pvp bedzie bez sensu- rogale dostaja takiego buffa, ze az szkoda gadac. w tym momencie mam problem 1v1 tylko z clerykami... po buffach chyba bede mogl grac z zamknietymi oczami. podejrzewam, ze nerf bedzie szybki - po paru dniach pewnie tak jak bylo z parygodem.

a tak btw rift Ci sie nie spodoba. pvp jest tu na dosc niskim poziomie, wszedzie masa noobow (chociaz to akurat normalne wszedzie ale tutaj nic z tym nie mozesz zrobic). kazdy afker moze wbic maksymalna range i flexowac jaki jest wspanialy (tylko potem pada na 3 hity bo nie wie co sie dzieje).

Autor:  PrzeZekij [ 24 wrz 2011, 06:38 ]
Tytuł: 

Wszedzie masa noobow bo kazdy kto powaznie gra pvp dawno dal sobie spokoj z riftem i ta smieszna imitacja pvp.

Autor:  Perrin [ 24 wrz 2011, 07:44 ]
Tytuł: 

Lol, dziękujemy veteranie, ze nas łaskawie oświeciłeś. Ale wróć już do swojej piaskownicy.

Autor:  Lokken [ 24 wrz 2011, 09:29 ]
Tytuł: 

@ Emenems

Z tego co pamietam to ty i twoja ekipa praktycznie w ogóle nie grała PvP (te parę warfrontów się nie liczy).

Autor:  PrzeZekij [ 24 wrz 2011, 14:41 ]
Tytuł: 

Nie gralismy pvp bo jest dosyc smutne w rifcie bo nie dosc ze sam styl gry jest slaby (spam aoe bardzo czesto wystarcza) to jeszcze niema co robic tak naprawde i po co. Fakt ze ostatni patch troche zmienil dzieki pvp riftom ale imo to za malo zeby mowic o sensownym pvp.
W wowie areny byly wyznacznikiem czy ktos gra dobrze a tutaj kazdy afkujacy niedorozwoj moze wbic r8 bo to wymaga tylko czasu i to moim zdaniem sprawia ze pvp jest raczej smieszne.

@perrin - nie wiem ziom dlaczego sie tak unosisz bo nie staram sie tu nikogo obrazac a tylko pisze jak wyglada sytuacja.

Autor:  Lokken [ 24 wrz 2011, 21:15 ]
Tytuł: 

ASSASSIN

* Impale: Damage has been increased. Duration increased to 20 seconds, up from 16.
* Physical Trauma: Your Impale causes targets to take an additional 20-40% damage from your Final Blow, up from 15-30%.

BLADEDANCER

* Twin Strike: The offhand attack now hits up to 4 enemies, increased from 1 other enemy.
* Compound Attack: Now affects up to 5 enemies, up from 3.
* Blade and Soul Parity: Also increases the Bladedancer's Critical Hit damage by 50%.
* Double Coup: Functionality has been changed. Now increases the damage of Keen Strike, Quick Strike, Precision Strike, and Twin Strike by 75%.

MARKSMAN

* Silver Tip Munitions: Effect is no longer considered a Curse, and now stacks up to 20 times.
* Fan Out, Crossfire, Lightning Fury: Can now hit up to 8 targets, increased from 4.
* Collateral Damage: Increases the damage of all ranged weapon area of effect attacks by 15-30%.
* 2-piece Hammerknell Synergy Crystal: Fixed a bug where the bonus to Empowered Shot would occasionally not trigger.

NIGHTBLADE

* Nightstalker: Functionality has changed. Your Blazing Srtike, Flame Thrust, Dusk Strike, and Twilight Force now deal 5-15% more damage and an additional 10-30% damage if the enemy is below 30% health.
* Weapon Flare: Now grants a Combo Point when used.
* Fiery Chains: Now grants a Combo Point when used. Each additional target affected has a 50% chance to grant an additional Combo Point.

RANGER

* Rain of Arrows: Cooldown reduced to 6 seconds from 8.
* Master Huntsman: Your Blood Raptor's Bloodied Blow now has a 20-100% chance to double attack, increased from 5-25%.
* Bloodied Blow: Damage has been increased.

SABOTEUR

* Residual Shrapnel: Your Blast Charge deals an additional 35% damage over 6 seconds, and your Shrapnel Charge deals an additional 20% damage over 6 seconds.
* High Explosives: Damage from High Explosives has been reduced.

Autor:  Perrin [ 28 wrz 2011, 15:22 ]
Tytuł: 

W Europie patch pojawi się jutro!

Autor:  vidi21 [ 28 wrz 2011, 18:50 ]
Tytuł: 

a dzis juz w usa jest. wiele sie nei zmienilo...

Autor:  Kabu [ 28 wrz 2011, 20:28 ]
Tytuł: 

PrzeZekij napisał(a):
@perrin - nie wiem ziom dlaczego sie tak unosisz bo nie staram sie tu nikogo obrazac a tylko pisze jak wyglada sytuacja.
problemem jest to ze osob starajaca sie pisac o pvp wspomina o wow, no i arenach...

Autor:  Piszpan [ 28 wrz 2011, 21:41 ]
Tytuł: 

wow areny wyznacznikiem pvp?....

Autor:  Zerg [ 29 wrz 2011, 01:53 ]
Tytuł: 

Jak to nie zmienilo ? A co z rogalami nie maja wiekszego dps ?

Autor:  iniside [ 29 wrz 2011, 07:58 ]
Tytuł: 

Piszpan napisał(a):
wow areny wyznacznikiem pvp?....

Niektórym to już całkiem siadło na mózg. O ile posiadaja taki organ.

Autor:  vidi21 [ 29 wrz 2011, 17:09 ]
Tytuł: 

rogale dostali ogromnego boosta. szczegolnie nb w polaczeniu z riftem. nie dosc, ze dmg jest bardzo wysoki (pod 2k finishery na no valor target mam) to 4 cdki na przezywalnosc i do tego reflektujaca dmg tarcza. no i kradnace zycie blady.... cos mi sie wydaje, ze nerf bedzie niedlugo bo w tym momencie nie widze jak warek ma wygrac np z nb roagalem.

w mm duzo mniejszy burst... ale za to przysadzilem hita za 4.1 k z deadeye (no valro target) z self buffed... takze co jak co, dmg mocno zwiekszony ale burst mniejszy

Autor:  tomugeen [ 29 wrz 2011, 18:06 ]
Tytuł: 

vidi21 napisał(a):
rogale dostali ogromnego boosta. szczegolnie nb w polaczeniu z riftem. nie dosc, ze dmg jest bardzo wysoki (pod 2k finishery na no valor target mam) to 4 cdki na przezywalnosc i do tego reflektujaca dmg tarcza. no i kradnace zycie blady.... cos mi sie wydaje, ze nerf bedzie niedlugo bo w tym momencie nie widze jak warek ma wygrac np z nb roagalem.


O, to widze ze moj wydlubany build z poczatku gry wreszcie jest zajebisty;]

Autor:  vidi21 [ 29 wrz 2011, 22:52 ]
Tytuł: 

44 nb reszta rift zawsze byl dobry. troche dmg brakowalo... ale teraz to az za duzo :)

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team