MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Patch 1.7
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=88&t=40193
Strona 3 z 3

Autor:  Perrin [ 2 lut 2012, 07:03 ]
Tytuł: 

Lol, wcześnie jakoś tak ;)

Autor:  zaboleq [ 2 lut 2012, 09:44 ]
Tytuł: 

Eh a ja mam dopiero 49lvl przez głupią sesję i 50 wbije może dzisiaj wieczorem ;(. Chlip chlip ;(

Autor:  Compton [ 2 lut 2012, 11:07 ]
Tytuł: 

zaboleq napisał(a):
Eh a ja mam dopiero 49lvl przez głupią sesję i 50 wbije może dzisiaj wieczorem ;(. Chlip chlip ;(


Ehhh ja dokladnie to samo ... a do 50tki zostalo mi zaledwie ciutke :/

Autor:  EloNis [ 2 lut 2012, 15:28 ]
Tytuł: 

zmiany w patchu są całkiem niezłe, brak wymagań rankowych na gear pvp to świetna sprawa. jednak ilość valoru na warfrontach jest masakryczna, ja z moim r3/r4 gearem, bez broni pvp na warfroncie z bolsterem mam 1200 valora, 50% redukcja dmg. Żeby zabić healującego Cleric'a trzeba chyba z kilku ludzi, debuffy na redukcję healingu nic nie dadzą.

Zmiany u rogala mi się bardzo podobają. Wreszcie BD wysuwa się przed MM z DPSem (mierzyłem AoE DPS na 3 kukłach, na BD wyciskam 2k dpsu a na MM 1,8k) do PvE, co mnie się bardzo osobiście podoba bo gra MM na dungach była wręcz śmieszna (jednym makrem się spamowało, wft).

Mercenary system też ogólnie na +, chociaż granie z Defianckimi brudasami ramie w ramie nie bardzo mi się widzi ^^. Szczególnie dobra zmiana dla graczy na low levelach levelujących swoje postacie wyłącznie na PvP, bo kolejki są znacznie mniejsze.

Leveling na PvP teraz jest chyba najbardziej opłacalny. Nie dość że najszybciej się przez to lvl wbija, to jeszcze zbiera się favor który można wymienić na gear PvP, który jest na poziomie gearu z Expert Dungów (wystarczy zdobyć jakieś amuleciki i ringi z Hitem, kilka enchów i można cisnąć dungi na luzie). Warto też dodać, że w seciku na stare r3/r4 już nie jesteśmy mięsem armatnim, da się już co nie co zrobić na pvp i kogoś zabić.

Poprawią Valor i patch będzie na ogromny +, na razie jest tylko na +.

Autor:  Lokken [ 2 lut 2012, 16:15 ]
Tytuł: 

Jak dla mnie najgorszy patch do tej pory. Zbyt szybko wrzucili go na live bo koniecznie chcieli dodać funkcję weddings przed walentynkami bo beda bili jakis jebany rekord guinessa dla nerdów. No ja jebię :/

Rzutem na taśmę, jeden dzień przez wejsciem na Live robią zmiany w valorze, której efektem jest drastyczne zwiększenie przeżywalności. Ludzie po prostu nie giną na warfrontach.

Na library jako pyrodom (single target spec) zrobiłem 235k dmg i miałem 4 KB co było największą liczba killi z całego warfrontu. No kurwa.

Autor:  vidi21 [ 2 lut 2012, 16:42 ]
Tytuł: 

uu a jak wyglada teraz warek ? czy te buffy sa na tyle duze, ze buildy 2handed sa w miare? wczesniej tylko z snb sie oplacalo biegac

Autor:  Lokken [ 2 lut 2012, 16:50 ]
Tytuł: 

Trzeba poczekać parę dni aż wrzucą wszystkie hotfixy by ocenić sytuację. Wprowadzili zmianę, że buffy do dmg są addytywne a nie multiplikatywne i to sporo namieszało.

Autor:  goatguy [ 2 lut 2012, 17:28 ]
Tytuł: 

Hehe przegięli z tym valorem konkretnie. Z drugim klerykiem healerem stalismy cale black garden na srodku i leczylismy siebie + cale party trzymajac ten krysztal i wygralismy 500:18. A zgineliśmy tylko po 1 razie od debuffa z kryształu.

Autor:  zaboleq [ 2 lut 2012, 19:20 ]
Tytuł: 

Lol no to ładnie :P. No ale przecież chyba to testowali więc wiedzieli jak będzie wyglądało survi osoby która ma sprzęt z valorem. W ogóle coś wiadomo kiedy mają to poprawić i czy w ogóle to poprawią??

Autor:  EloNis [ 2 lut 2012, 19:37 ]
Tytuł: 

@up

Lokken napisał(a):
Rzutem na taśmę, jeden dzień przez wejsciem na Live robią zmiany w valorze, której efektem jest drastyczne zwiększenie przeżywalności. Ludzie po prostu nie giną na warfrontach.


jak widzisz, nie mieli czasu tego przetestować.

Autor:  zaboleq [ 2 lut 2012, 20:13 ]
Tytuł: 

To kipsko bo expa na wfach dostaje się za zabijanie innych playerów :D. W takim razie będę robił questy tylko z tego 49 na lvl 50 :P.

Autor:  EloNis [ 2 lut 2012, 20:19 ]
Tytuł: 

lokken to troche przekolorowuje, ja dzisiaj 400 killi wbiłem bez większego problemu i nie grając za dużo.

Autor:  EloNis [ 3 lut 2012, 11:01 ]
Tytuł: 

bump

wszedł hotfix, valor został obniżony do starych wartości.

Autor:  Lokken [ 3 lut 2012, 11:53 ]
Tytuł: 

Nie do starych, ale jednak trochę zmniejszyli.

Autor:  EloNis [ 3 lut 2012, 12:08 ]
Tytuł: 

mnie z 1050 do 850 zeszło, miałem wcześniej 800 więc prawie do starych ^^

Autor:  vidi21 [ 4 lut 2012, 12:19 ]
Tytuł: 

ile masz teraz lokken? poprawili warkowi skille ? bo podobno byly dropy dpsu

Autor:  Lokken [ 4 lut 2012, 18:30 ]
Tytuł: 

Ja mam 1318 - 1450 w zalezności od tego czy mam sigil ofensywny czy defesywny. 1450 (z użytym Battlemaster`s Brew) daje redukcję 58 % i jest to maksymalna wartośc jaką obecnie da się uzyskać.

Dobry warrior już przed 1.7 był bardzo mocny. Teraz jeszcze ich wzmocnili.

Obecnie balans jest ok, ale muszą zwiększyć efektywność heali chlora i barda bo oni starcili na zwiększeniu valoru (a zwłaszacza chloro po dodatkowej utracie soula PvP). Przydało by się też obniżyć efektywność heali kleryków bo oni najwięcej zyskali na tych zmianach.

Mogliby też coś zrobić z użytecznością souli maga bo obecnie to jedynie pyro się nadaje do dmg. Cała reszta to śmiech na sali.

Strona 3 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team