mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226 ... 484  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 28 mar 2012, 22:09 
Cytuj  
juz pisalismy, ze gw2 nie jest rewolucja :)
ale zebralo to co dobre z daoc'a, rifta, wow'a plus fajny combat i mamy mmorpg, w ktore mozna chwile pograc.

*

Posty: 184
Dołączył(a): 20.11.2009
Offline
PostNapisane: 28 mar 2012, 22:10 
Cytuj  
Niah napisał(a):
Wolałbym żeby ludzie którzy nie grali nie wypowiadali się na temat o którym nie mają zielonego pojęcia

Pewnie wróżka ci powiedziała kto grał a kto nie? To teraz niech ci podpowie jak się nie wypowiadać na tematy o których TY nie masz zielonego pojęcia :)

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 28 mar 2012, 22:19 
Cytuj  
Haha
Na co znacznik na becie? NIKT tego nie stosuje.
Pograłem chwilę, i szczerze - było całkiem fajnie. Serio, serio.
To dobra gra, która zostanie zjebana przez niekontrolowalną hołotę "fanów". Czego początki pojawiły się i w becie.
Miłej zabawy.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 28 mar 2012, 22:42 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
juz pisalismy, ze gw2 nie jest rewolucja :)
ale zebralo to co dobre z daoc'a, rifta, wow'a plus fajny combat i mamy mmorpg, w ktore mozna chwile pograc.


I najwazniejsze - brak abo :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 28 mar 2012, 22:45 
Cytuj  
W dupie byliscie, gowno widzieliscie.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 28 mar 2012, 22:47 
Cytuj  
no to jest kolejny duzy plus, ze nie ma abo.
mozna w kazdej chwili wskoczyc i popizgac w rvr.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 28 mar 2012, 22:57 
Cytuj  
iniside napisał(a):
W dupie byliscie, gowno widzieliscie.


Juz sie nie goraczkuj :wink:

Co do GW2 to w sumie gdyby nie WvWvW to znudzilaby mi sie juz gra w ten weekend :(

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 28 mar 2012, 23:00 
Cytuj  
Arturnik napisał(a):
iniside napisał(a):
W dupie byliscie, gowno widzieliscie.


Juz sie nie goraczkuj :wink:

Co do GW2 to w sumie gdyby nie WvWvW to znudzilaby mi sie juz gra w ten weekend :(


no ale po miesiacu robienia www jaki cel tego bedzie ? fun? no ok ale przydaloby sie cos jeszcze. juz wolabym open pvp rodem z tery plus siege. szkoda ze w terze nie ma siegow a w gw2 open ;/


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 28 mar 2012, 23:04 
Cytuj  
Arturnik napisał(a):
iniside napisał(a):
W dupie byliscie, gowno widzieliscie.


Juz sie nie goraczkuj :wink:

Co do GW2 to w sumie gdyby nie WvWvW to znudzilaby mi sie juz gra w ten weekend :(

Ja sie nie goraczkuje. Ja nabijam posty.

Cytuj:
no ale po miesiacu robienia www jaki cel tego bedzie ? fun? no ok ale przydaloby sie cos jeszcze.

Fame and glory. Servery sa ustawione w rankingu. A kontrola keepow daje server-wide bonusy.
Zreszta nie wiem czego wiecej jak fun mozna wymagac od tego trybu. A co sie mialo za fragowanie w Quake'u ? ;s.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 28 mar 2012, 23:10 
Cytuj  
Dajesz. Co cię kręci iniside, bo ja widzę nową przeciętność.
Co jest takiego zajebistego w gw2, że warto!

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 28 mar 2012, 23:31 
Cytuj  
No tak wvwvw z bufami to przeciętność, weź umrzyj, czytanie twoich wypocin tylko do pewnego momentu jest zabawne.


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 mar 2012, 00:00 
Cytuj  
jeśli w grze będzie tylko WvWvW, to gra obroni się wyłącznie brakiem abonamentu i będzie alternatywą dla gier multi takich jak lol/wot/bf itp, wątpię by w grze bez abonamentu wpakowali tyle contentu by się ludziom nie nudziło po pewnym czasie jak inne mmo

obawiam się tylko czy wskoczenie na chwilke po pewnym czasie będzie realne czy nie skończy się na dominacji tych co ogarniają wszystko ćwicząc skila nonstop lub grając w zergach, czy będzie miejsce dla przeciętnego gracza jak to ma miejsce np w wot/bf itp ?


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 29 mar 2012, 01:29 
Cytuj  
WvW zakłada zmianę towarzystwa co 2 tygodnie. Osobiście uważam to za olbrzymi błąd, bo znajomość z przeciwnikiem to podstawa emocjonalnej nawalanki.
Gra się fajnie, nawet ten azja sznyt nie przeszkadza.Zbyt bardzo. Tylko cholera to nie dla mnie. Ja lubię wiedzieć komu biję w dzwon, a nie jakieś 2 tygodniowe randomy.
Cóż, kolejna dobra gra. Zaletą niewątpliwą jest "darmowość", na drugą/zastępczą grę starczy. Naprawdę, grało mi się przyjemnie, ale brakuje mi tego czegoś. Bo przyjemnie grało mi się też w Rifta czy TOR. Ciekawe jak wygląda endgame i ilu ludków, poza fanatykami "for fun", zostanie po miesiącu. Bo sam brak opłat i sidekicki, to chyba za mało.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2624
Dołączył(a): 25.08.2010
Offline
PostNapisane: 29 mar 2012, 05:09 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
WvW zakłada zmianę towarzystwa co 2 tygodnie. Osobiście uważam to za olbrzymi błąd, bo znajomość z przeciwnikiem to podstawa emocjonalnej nawalanki.
Gra się fajnie, nawet ten azja sznyt nie przeszkadza.Zbyt bardzo. Tylko cholera to nie dla mnie. Ja lubię wiedzieć komu biję w dzwon, a nie jakieś 2 tygodniowe randomy.
Cóż, kolejna dobra gra. Zaletą niewątpliwą jest "darmowość", na drugą/zastępczą grę starczy. Naprawdę, grało mi się przyjemnie, ale brakuje mi tego czegoś. Bo przyjemnie grało mi się też w Rifta czy TOR. Ciekawe jak wygląda endgame i ilu ludków, poza fanatykami "for fun", zostanie po miesiącu. Bo sam brak opłat i sidekicki, to chyba za mało.
Nie będzie żadnej "znajomości z przeciwnikiem", jak to określiłeś, bo na WvWvW nawet imion wrogów nie widać poza enigmatycznym "Red Invader" czy "Blue Defender". Poza tym, jak sam wspomniałeś, duża rotacja wrogów (co 2 tygodnie) skutecznie to uniemożliwi - nawet jakby pokazywali imiona. Dodatkowo brak imion w dużym stopniu ograniczy możliwość tzw. "focus fire", który jest podstawą w grze drużynowej - duży minus IMO.
Co do tej darmowości to bym się tak nie zachwycał, bo coś czuje, że będzie większe wyciąganie kasy niż w przypadku abonamentu - sklepik plus jakieś expansiony co powiedzmy 6-9 miesięcy po 60$ i w sumie może wyjść jak granie z abo lub nawet więcej.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 29 mar 2012, 06:16 
Cytuj  
z tym ograniczeniem 'focus fire' to przesadziles troche.
bez problemu dzialalo to w becie - zaznaczasz target i wszyscy asystuja.
a zamiast imion, trzeba sie bedzie nauczyc 'klas' i tyle.

znajomosc przeciwnika jest wazna, ale z drugiej strony dzieki rozwiazaniu, ktore jest, nie bedzie dominacji jednego serwera/gildii w wvwvw przez kolejny rok, gdzie reszta bedzie sie tylko wkurwiac.


embe: ty juz po prostu stary jestes ;) tez zakladam, ze mi sie znudzi po jakims czasie.
ale, pozyjemy, zobaczymy. ja mam nadzieje, ze wvwvw beda rozwijac dosc szybko i bedzie git.

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 29 mar 2012, 06:21 
Cytuj  
Tak, jeden minus troche tutaj sie pojawia. Mianowicie odnosze wrazenie ze na tej calej 'dostepnosci i otwartosci' rozrywki moze ucierpiec community. W pve zadziala brak koniecznosci tworzenia grup do czegokolwiek poza dungeonami a w WvW brak znajomosci wroga i szybkie zmiany serwerow (moze chociaz jako gildia bedzie sie mozna wslawic). Cholera wie jak bardzo szkodliwe to bedzie... okaze sie z czasem.

Natomiast wyciagania kasy jakiegos strasznego sie nie boje. Tragedii pod tym wzgledem nie widze z obecnym wcieleniem sklepiku. Bardziej bym sie bal galopujacej inflacji w grze nakrecanej jeszcze przez gold sellerow.

A jak beda dawac nowa kampanie co 6 miesiecy to ja sie szczerze mowiac bede cieszyl :P

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 29 mar 2012, 06:24 
Cytuj  
wszystko ma plusy i minusy.
a to czy lepiej znac 'wroga' czy miec rowne szanse, grajac na slabszym serwerze wyjdzie w praniu.
wiekszosc z nas (tak przypuszczam) ma juz w dupie kto gra po przeciwnej stronie. wazne, zeby pograc ze znajomymi.
a dla tych, ktorzy szukaja 'slawy i chwaly' beda arenki i turnieje.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 29 mar 2012, 06:25 
Cytuj  
Ja do QL wracam sobie co jakis czas, na jakis czas. Skoro da sie tak robic w "skillowym" Quake, to nie widze powodu, zeby nie dalo sie w GW2. I skoro ja tak moge, to nie widze powodu, zeby inni nie mogli.
To samo z contentem - ludzie potrafia trzepac w kolko kilka aren/bg w WoW.
Znajomosc z przeciwnikiem? Who cares - red is dead i jechana.

Jak gra bedzie dobra, "nikt" nie bedzie zwracal uwagi na takie pierdy. Jak bedzie kiepska, to nawet takie pierdy jej nie uratuja.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 mar 2012, 07:19 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
Dajesz. Co cię kręci iniside, bo ja widzę nową przeciętność.
Co jest takiego zajebistego w gw2, że warto!

Wszystko.
Srsly. Weak troll.

A jak czytal fizjologicczne wywody embe i isengrima, to mi witki opadaja. Panowie. Wy starzy na gry jestescie. Deal with it.

Cytuj:
Tak, jeden minus troche tutaj sie pojawia. Mianowicie odnosze wrazenie ze na tej calej 'dostepnosci i otwartosci' rozrywki moze ucierpiec community. W pve zadziala brak koniecznosci tworzenia grup do czegokolwiek poza dungeonami a w WvW brak znajomosci wroga i szybkie zmiany serwerow (moze chociaz jako gildia bedzie sie mozna wslawic). Cholera wie jak bardzo szkodliwe to bedzie... okaze sie z czasem.

Tak. Rozumiem, ze lepiej byloby trafic na gowiany server przeciwko pro-serverowi, ktory bedzie cial nieziemskie baty dwom pozostalym. Co jak wiemy jest absolutnie wykonalne. I byc tam na reszte zycia. Bo nie ma zadnej rotacji. To by byl dopiero fun ;/.
Wogóle nie będzie szkodlie. Rotacja co 2 tygodnie zapewni, ze po jakimś czasie servery będą tak ustawione ze gracze na nich będą reprezentować podobny poziom. A to że widzisz Red Invader ?
Zawsze można walić konia do tego, ze nasz server jest w top3. I miec poczucie, że wszyscy wspolnym wysiłkiem sie do tego przyczynili.
Bo z tego co widzialem, do wygrania w WvW jest potrzebna pełna wspłópraca, a nie radosne bieganie mega-zergiem.

Cytuj:
Bardziej bym sie bal galopujacej inflacji w grze nakrecanej jeszcze przez gold sellerow.

Ale jak goldsellerzy moga sie tu dobrze rozwijac, skoro dolga mozna kupic od innych graczy.
A i z braku abonamentu jakos watpie zeby AN mialo obiekicje do ich banowania. Wkoncu pozytek dla nich z nich zaden. A jak kupia nowe pudelka to i nawet lepiej ;p.
W Eventach widzisz imiona postaci. Nikt ci nie moze podjebac mobkow. Jak dla mnie to wplywa na integracje community na serverrze, bo nie patrzysz na innych jak "kurwa, znowu mi bedzie przeszkadzal w expieniu", tylko "o fajnie, pomoc przyszla szybciej bedzie szło".


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 29 mar 2012, 08:12 
Cytuj  
Cytuj:
Cytuj:
Tak, jeden minus troche tutaj sie pojawia. Mianowicie odnosze wrazenie ze na tej calej 'dostepnosci i otwartosci' rozrywki moze ucierpiec community. W pve zadziala brak koniecznosci tworzenia grup do czegokolwiek poza dungeonami a w WvW brak znajomosci wroga i szybkie zmiany serwerow (moze chociaz jako gildia bedzie sie mozna wslawic). Cholera wie jak bardzo szkodliwe to bedzie... okaze sie z czasem.

Tak. Rozumiem, ze lepiej byloby trafic na gowiany server przeciwko pro-serverowi, ktory bedzie cial nieziemskie baty dwom pozostalym. Co jak wiemy jest absolutnie wykonalne. I byc tam na reszte zycia. Bo nie ma zadnej rotacji. To by byl dopiero fun ;/.
Wogóle nie będzie szkodlie. Rotacja co 2 tygodnie zapewni, ze po jakimś czasie servery będą tak ustawione ze gracze na nich będą reprezentować podobny poziom. A to że widzisz Red Invader ?


Przeciw samej rotacji nic nie mam. Jak dla mnie calkiem rozsadne rozwiazanie problemu balansu stron konfliktu. To kombincja 2 wspomnianych ficzerow mi niespecjalnie lezy. Wolalbym nieco wolniejsza rotacje a przede wszystkim chcialbym widziec imiona wrogow. Chcialbym wiedziec z kim walcze. Szczegolnie ze jak sam napisales WvW nie bedzie polegalo tylko i wylacznie na starciach wielkich bezimiennych zergow. Osobiste porachunki czesto znacznie zaostrzaja konflikty pomijajac juz fakt ze zwyczajnie fajniej sie walczy przeciw konkretnemu przeciwnikowi a nie anonimowemu mobowi z ludzkim AI (przy czym zgodze sie ze niektorym moze ta kwestia calkiem wisiec). Dostepnosc informacji gdzie akurat zmierza jakis elitarny szwadron rozpierdalatorow wroga tez ma pewien wplyw na dynamike pola bitwy.

I pominales aspekt pve.

Cytuj:
Cytuj:
Bardziej bym sie bal galopujacej inflacji w grze nakrecanej jeszcze przez gold sellerow.

Ale jak goldsellerzy moga sie tu dobrze rozwijac, skoro dolga mozna kupic od innych graczy.


http://www.wartower.de/artikel/artikel.php?id=630

Punkt 6.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226 ... 484  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.