MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=34321
Strona 7 z 484

Autor:  Arturnik [ 13 maja 2010, 17:42 ]
Tytuł: 

Quetzacotl napisał(a):
ja mam dwa konta, pożyczałem je chyba wszystkim i nikt nie ukradł ;d ale ostatnio wszedłem i nie mogłem się odnaleźć, zupełnie inna meta niż te 4-5 lat temu i generalnie wiało nudą


Stare dobre czasy Mnemonic Sports, huh? :<

Autor:  Quetzacotl [ 14 maja 2010, 00:13 ]
Tytuł: 

Arturnik napisał(a):
Quetzacotl napisał(a):
ja mam dwa konta, pożyczałem je chyba wszystkim i nikt nie ukradł ;d ale ostatnio wszedłem i nie mogłem się odnaleźć, zupełnie inna meta niż te 4-5 lat temu i generalnie wiało nudą


Stare dobre czasy Mnemonic Sports, huh? :<
Ciągle mam kontakt z niektórymi. Jednak to w I Scream [ice] zaczeliśmy jeździć po gildiach top10.

Autor:  ubeck [ 14 maja 2010, 15:20 ]
Tytuł: 

"To help ensure there is always enough for everyone to do, our events dynamically scale, so the more players who show up and participate in the event, the more enemies show up to fight them. If a bunch of players leave the event, it will dynamically scale back down so it can be completed by the people who are still there playing it."

Ciekawe jak to będzie działać. Jest np. 10 graczy i 20 mobów. Nagle 5 graczy stwierdza, że im się znudziło i odchodzą. I co? Nagle znika 10 mobów, albo padają "na zawał"? :wink:

Autor:  iniside [ 14 maja 2010, 16:32 ]
Tytuł: 

ubeck napisał(a):
"To help ensure there is always enough for everyone to do, our events dynamically scale, so the more players who show up and participate in the event, the more enemies show up to fight them. If a bunch of players leave the event, it will dynamically scale back down so it can be completed by the people who are still there playing it."

Ciekawe jak to będzie działać. Jest np. 10 graczy i 20 mobów. Nagle 5 graczy stwierdza, że im się znudziło i odchodzą. I co? Nagle znika 10 mobów, albo padają "na zawał"? :wink:
No w sumie dlaczego by nie ? Ta gra nie ma byc super-mega klimatyczna tylko ma miec dobry gameplay. Jesli by sie okazalo ze lepiej zeby 10 mobow sie zdmeterializowalo niz uniemozliwilo skonczenie eventu.. to ja jestem za tym zeby znikały ;p.

Autor:  Gokulo [ 14 maja 2010, 16:44 ]
Tytuł: 

Moga poprostu uciec w poplochu :p

Autor:  kikas [ 14 maja 2010, 17:05 ]
Tytuł: 

Wszystko zapowiada się wyczesanie.

Trzymam kciuki żeby system wyszedł im w miarę elegancko i będzie git.

Jeśli jeszcze zrobią w miarę dobry system rzemieślniczy i różnice pomiędzy rasami, to gra będzie już w ogóle idealna...na papierze.

Autor:  MagPS [ 14 maja 2010, 18:37 ]
Tytuł: 

@inside
Pamiętasz taką grę CoV? :P

Autor:  iniside [ 14 maja 2010, 18:42 ]
Tytuł: 

MagPS napisał(a):
@inside
Pamiętasz taką grę CoV? :P

Mam CoH (tzn. mam.. dostałem gratis jak kupowałem coś innego ;p). Ale mnie sie srednio podobalo ;e.

Autor:  Atherius [ 14 maja 2010, 19:43 ]
Tytuł: 

Mnie tylko martwi gejowa animacja i modele postaci.

Autor:  Keii [ 14 maja 2010, 23:45 ]
Tytuł: 

http://www.massively.com/2010/05/14/gui ... fting-pvp/

Autor:  kikas [ 15 maja 2010, 16:51 ]
Tytuł: 

Czyli możemy spodziewać się craftingu porównywalnego do tego z WoW'a.

Ciekawi mnie jedynie czy crafting będzie miał wpływ w czasie walki, moim zdaniem, im większy wpływ wyboru /rasa/craft/ tym lepiej, bo będzie występować większe zróżnicowanie postaci. Innymi słowy, lepiej żeby system nie stawiał nacisk jedynie na wybór klasy.

Autor:  Bloodleaf [ 15 maja 2010, 16:57 ]
Tytuł: 

A ja wolę rozwiązanie z jedynki gdzie sprzet nie miał dużego znaczenia w PvP czy PvE.

Autor:  Burster [ 15 maja 2010, 18:33 ]
Tytuł: 

Graficznie... szokuje :o

Autor:  Atherius [ 15 maja 2010, 21:21 ]
Tytuł: 

Burster napisał(a):
Graficznie... szokuje :o


Czy ja wiem.. przecież to silnik graficzny z jedynki, więc bez przesady z tym szokowaniem. :]

Autor:  kikas [ 15 maja 2010, 22:00 ]
Tytuł: 

Płynność animacji kuleje IMO, reszta zapowiada się pięknie.

Autor:  GumisPLL [ 16 maja 2010, 16:24 ]
Tytuł: 

Moze wyciagna wnioski po failu A...

Autor:  Atherius [ 16 maja 2010, 18:28 ]
Tytuł: 

Po prostu takie gry u nas nie zdobywają dużej popularności, gdyby gw miało abonament to by cienko wyglądała scena w pl.

Autor:  joshe [ 16 maja 2010, 19:04 ]
Tytuł: 

Atherius napisał(a):
Po prostu takie gry u nas nie zdobywają dużej popularności, gdyby gw miało abonament to by cienko wyglądała scena w pl.


15$ to nie 15pln, nie ma się czemu dziwić że polski playerbase w grach p2p jest niski.

Autor:  Atherius [ 16 maja 2010, 19:18 ]
Tytuł: 

Na pewno więcej naszych gra w płatnego wow niż w darmowe gw. 8)
O to mi chodziło głownie, że sukces gw to m. in. brak abo, bo szału ta gra nie robi. Po prostu poprawnie zrobiona gra online rpg.

Autor:  iniside [ 16 maja 2010, 19:44 ]
Tytuł: 

Atherius napisał(a):
Na pewno więcej naszych gra w płatnego wow niż w darmowe gw. 8)
O to mi chodziło głownie, że sukces gw to m. in. brak abo, bo szału ta gra nie robi. Po prostu poprawnie zrobiona gra online rpg.

Moze nie zauwazyles ale nikt nigdy nie nazywal GW mmo -;-.

Strona 7 z 484 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team