mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 484  Następna strona
Autor Wiadomość
*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 9 cze 2010, 19:49 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
obejrzalem te filmiki, no wyglada smakowicie... byla jakas beta? bedzie?

Czy zauwazono juz cos "in minus" ?
Czy sa jakies filmiki bardziej z gameplaya? bo te nie do konca tak wygladaja.
przeczytaj temat od poczatku, wszystko jest napisane. Nie ma bety i nie było. I generalnie niewiadomo jeszcze co tak naprawde jest plus a co minus.


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 cze 2010, 20:19 
Cytuj  
Zajebiste.
Ale skoro juz uzywaja Havoka, to mogliby dorzucic symulacje ubran, przynajmniej tych co wygladaja jak szaty, w tedy to by byl prawdziwy KEWL. a tak jest tylko kewl.

Jesli chodzi o minusy, to naraziz tego co napisali zapowiada sie ultimate fantasy mmo -;-. ktore ma szanse wziasc pod buta spora czesc rynku ;o.
Oczywisciem pewnym czynnkiem chamujacym jest dalej troche mangowa grafika, jakby kompletnie z tego zrezygnowali eh.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 9 cze 2010, 20:27 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
obejrzalem te filmiki, no wyglada smakowicie... byla jakas beta? bedzie?

Nie. Z oficjalnego FAQ na oficjalnej stronie:
Cytuj:
When will there be a beta?

Although we publicly beta-tested the original Guild Wars® while it was still in early development, with Guild Wars 2 we will commence beta testing closer to the game's release. Guild Wars 2 is a very large and ambitious game, and Guild Wars players rightfully have very high expectations. We want players to be absolutely blown away by the game the first time they experience it.


_________________
Obrazek

**

Posty: 449
Dołączył(a): 6.06.2008
Offline
PostNapisane: 9 cze 2010, 22:49 
Cytuj  
Co do Item Shopu - osobiscie stawiam, że będzie coś takiego, jak jest w GW - w sklepie online można kupić dodatkowe sloty na postacie, dodatkowe inventory, kostiumy z zerowymi statami, zmianę imienia / wyglądu postaci.

Co do samego warriora jako profesji - ciężko wyrokować, w GW1 warrior jest klasą, która rozczarowuje wielu graczy.
Małą niespodzianką jest wspomniany system 'traits' - w pierwszej części gry tak naprawdę nie ma czegoś takiego jak skille pasywne - jedyną pasywną cechę danej postaci definiuje jej primary attribute i gracze nie mają na niego wpływu.

Zapowiedź, że każda klasa ma mieć do dyspozycji około 100 owych 'traits' podbudowała mnie, choć chciałabym usłyszeć jeszcze parę szczegółów. Cieszę się także, że będziemy mieć możliwość dowolnego respecu za darmo. Być może te rzeczy sprawią, że pomimo zmniejszonej liczby skilli nie stracimy znanej z GW żonglerki umiejętnościami.


_________________
http://karolinacianciara.pl/

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 10 cze 2010, 10:31 
Cytuj  
Plutonka napisał(a):
Być może te rzeczy sprawią, że pomimo zmniejszonej liczby skilli nie stracimy znanej z GW żonglerki umiejętnościami.


Mam taką nadzieję to była jedna z tych rzeczy które trzymały/trzymają mnie przy jedynce.

Mi się warkiem w jedynce nigdy dobrze nie grało pomimo tego co dużo ludzi pisało ale być może dwujeczka to zmieni , obadamy co będzie z broniami 2h bo w jedynce był tylko młotek.


Z każdą wypuszczoną informacją rośnie mój hype na GW2 ale tak naparwdę to trzeba poczekać do targów w niemczech gdzie mają pokazać gameplay.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 12 cze 2010, 17:08 
Cytuj  
Jesli ta gra bedzie taka hiper super, to jestem ciekaw jak to zachwieje rynkiem mmo. Zreszta coraz wiecej gier leci w kierunku f2p z roznymi bajerami do kupienia. Pewnie WAR i AoC poleca f2p.


_________________
.

*

Posty: 65
Dołączył(a): 12.06.2010
Offline
PostNapisane: 12 cze 2010, 21:18 
Cytuj  
Dla mnie ważne żeby gra wymagała skilla i zaangażowania i tak jak reszta. czekam na grę z wielkimi nadziejami.


_________________
Obrazek

*

Posty: 60
Dołączył(a): 1.01.2010
Offline
PostNapisane: 13 cze 2010, 21:17 
Cytuj  
Kolejna postać została ujawniona, tym razem jest to warrior, który prezentuje sie całkiem przyzwoicie. Nic tylko grać.

http://www.guildwars2.com/en/the-game/professions/warrior/

Edit: nie zauważyłem, my bad.


Ostatnio edytowano 13 cze 2010, 21:19 przez rzepo, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 13 cze 2010, 21:18 
Cytuj  
Było...
ale juz mi serce zaczelo bic szybciej lulz ;p

Plutonka napisał(a):
Pojawiło się parę zdań o warriorze:
http://www.guildwars2.com/en/the-game/p ... s/warrior/

oraz artykuł o systemie pasywnych skilli:
http://www.guildwars2.com/en/the-game/c ... -overview/


_________________
.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 17 cze 2010, 08:05 
Cytuj  
Eric and Ben Answer Your Questions About Warrior and Traits.


_________________
Obrazek

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 30 cze 2010, 19:00 
Cytuj  
Osiągnięcia, podróżowanie po mapie, minigry i nie tylko:
http://uk.pc.ign.com/articles/110/1102939p1.html
http://www.onlinewelten.com/games/guild ... 8/seite-2/
http://gw2.onlinewelten.com/articles,id ... rview.html


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 6 lip 2010, 22:00 
Cytuj  
http://www.massively.com/2010/07/06/new ... abilities/ - nowy wywiad, niestety po francusku.


_________________
Obrazek

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 6 lip 2010, 23:14 
Cytuj  
Z tego wywiadu:
- maksymalna ilość postaci w lochach to 5
- śmierć i wskrzeszenie będą się różniły od tego z czym mamy do czynienia w innych grach
- pojedynki 1 na 1 nie będą możliwe w formatach PvP i World vs World
- żadna z postaci nie będzie typową klasą leczącą, niektóre profesje będą miały więcej umiejętności wspomagających niż inne
- postacie nie mogą chodzić, dostępny jest tylko bieg
- rasa postaci nie ma wpływu na umiejętności dostępne dla danej profesji, umiejętności rasowe będą podobne do niektórych umiejętności klasowych, będą tematycznie dopasowane dla każdej rasy
- "Eye of the North" wciąż istnieje, o jego roli w fabule dowiemy się niedługo
- karma zostanie omówiona niedługo
- nie ma na dzień dzisiejszy daty wydania, twórcy chcą zrobić najlepszą grę MMORPG na rynku, data zostanie podana kiedy będą tego pewni, lepiej nie wierzyć stronom podającym różne daty wydania - to bzdury

Znalazłem angielskie tłumaczenie i spisałem najważniejsze informacje.


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 8 lip 2010, 18:03 
Cytuj  
Leczenie i śmierć:
http://www.guildwars2.com/en/the-game/c ... ing-death/ :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***

Posty: 757
Dołączył(a): 19.12.2008
Offline
PostNapisane: 8 lip 2010, 18:13 
Cytuj  
"They died waiting for healer". Lol


_________________
Quake Live - best pure skill PvP MMO;)
"Some people say I'm a pussy. I say, you are what you eat. "
"Scissors should be nerfed, but Rock is ok." - Paper

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 8 lip 2010, 19:10 
Cytuj  
[EDIT] Disclaimer - Nie atakuje GW, nie wdaje sie w polemike, nie odpowiadajcie, ale nie czytalem wczesniej za duzo o GW2 i ciagle tylko slyszalem, jakie to ma byc wspaniale. Postanowilem przyjzec sie troche bardziej grze. I...
[/EDIT]


Nadal nie widze tego "mmo pelna geba" i "rewolucji" w gatunku.
Raczej dalsze splycanie rozgrywki do prostego klikadelka, tyle bez graficznego czata jak w GW1 a otwartym swiatem.
Oparcie mechaniki gry na CC, brak dedytkowanych healerow/tankow, kazdy samowystarczalny. Po co wiec grac z innymi? Po co starac sie kogos pokonywac? Anonimowosc wyrasta w tych pseudo-mmorpg teraz.
Zamiana tier 1 gearu na tier 2 to chyba za malo zeby sie cieszyc. Chociaz milionom wystarcza.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 8 lip 2010, 19:44 
Cytuj  
Bo cala ta rewolucja opiera sie na jednej rzeczy. na masowym uzyciu eventow, które będą zmieniać świat zależnie od działań graczy. Kazde wydarze będzie się rozgałęziać i to w jaki sposob wplynie na inne zalezy od graczy. Juz niechce mi sie przytaczać klasycznego przykładu z wioską. Którą można zingorować i zostanie zdobyta przez wrogich NPC itrzeba będzie ją odbijać (jej utrata moze oznaczać zamknięcie innych eventow, craftu itd), albo mozna zdusic inwazje w zarodku i zacząć bronić przed inwazją.

Cała reszta w gruncie rzeczy nieodbiega dużo od tego co było w GW. Mi to odpowiada, jak komus sie nie podobalo to wapliwe zeby sie nagle przekonał ;p.

No i będzie klasa supportująca, podobnie jak warrior ze wzgledu na duza ilosc HP bedzie tankowal lepiej od maga ;p.

edit:

generalnie chodzi o to, ze mozesz wejsc do gry i nie martwic sie o to czy masz akurat tanka,healera/chgw co jeszcze, tylko wejsc polazic, pozwiedzac, pokilowac czy to w PvE czy PvP z doskoku. To raczej daje wieksze mozliwosci hmm socjalizowanie sie niz "srry we need teh tank baj".


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 8 lip 2010, 20:51 
Cytuj  
takie rozwiazania tez moga byc dobre dla osob ktore nie maja czasu non stop koksac ;p


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 8 lip 2010, 20:54 
Cytuj  
Public questy w WARze tez miale byc rewolucja, wszyscy sie pozachwycali, a potem prawie nikt ich nie robil.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 8 lip 2010, 21:01 
Cytuj  
mrynar napisał(a):
Public questy w WARze tez miale byc rewolucja, wszyscy sie pozachwycali, a potem prawie nikt ich nie robil.



No bo to byly takie quest tylko bez wykrzyknika. Idea była dobra wykonanie marne. Mnie sie tam podobało.No a po drugie.. W WAR gra za malo ludzi a ci co graja maja lvl40 i nie robia pq tylko ciagle pvp ;p. Jakby Mythic przemyslał sprawe (huehuehue) i zintegrował PQ z RvR to by mialo to rece i nogi a tak..

Tutaj eventy sa integralna czescia i sa jedyna droga levelowania. A pozatym mozesz je robi zawsze, bo nie ma znaczenia na jakim levelu jestes. Jak masz za duzy to gra cie zeskaluje niz i juz.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 484  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.