mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 484  Następna strona
Autor Wiadomość
******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 8 lip 2010, 22:00 
Cytuj  
Kolejne ciekawostki:
http://www.gamona.de/games/guild-wars-2 ... 70674.html
http://www.pcgamer.com/2010/07/08/exclu ... -and-tanks
http://kotaku.com/5582273/


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

**

Posty: 449
Dołączył(a): 6.06.2008
Offline
PostNapisane: 9 lip 2010, 18:02 
Cytuj  
Wiele gier oferuje 'bezmyślne klikanie', ale na pewno nie jest to GW. I nie sądzę, żeby było to GW2. Dlatego też wierzę, że mimo braku 'klasy leczacej' devsi przygotują taki system, który jak najbardziej wspiera teamplay.

Zawsze byłam zdania, że zlikwidowanie klasy leczącej bardzo zubożyłoby grę i nadal to podtrzymuję. Twórcy GW zapowiedzieli jednak coś innego - likwidację klasy działającej na zasadzie 'HoT, heal1, heal2, AoE heal, HoT, itd', oraz pozostawienie supportu z CC oraz skillami, które odpowiednio użyte - zapobiegają otrzymaniu dmg.

Różnica pomiędzy zapobieganiem dmg a leczeniem, jest dokładnie taka, jak opisał to dev GW2: grając typowym healerem na PvE, jedyne co trzeba robić, to się gapić na bary z HP. Oczywiście, doświadczenie robi swoje - po jakimś czasie wiadomo, kiedy robić precast, i takie tam bzdety - ale szału to nie robi. Grając czymś na kształt prota z GW, nie wystarczy kontrolować poziomu HP kolegów - trzeba przede wszystkim obserwować pole walki. Inne skile się używa, jeśli kogoś bije elementalista (w domyśle - duży ele dmg) inne - jeśli delikwent jest atakowany przez postać melee (najefektywniejsze w tym wypadku jest nie ograniczenie otrzymywanego dmg, a danie szansy na block).

To są rzeczy, które są oczywiste dla każdego, kto zetknął się z GW. Natomiast jeśli ktoś całe życie spędził na klimaceniu w jakichs grach dla prawdziwych facetów, gdzie każda walka jest epicka i każdy gracz jest pr0, faktycznie rozmowa o supporcie bez healera może się wydać dziwna.

W każdym bądź razie, potwierdzono, że dostaniemy klasy z możliwościa specu jako support. Ja teraz z ciekawością zerkam na klase, która w jakimś stopniu odziedziczy skille mesmera - stawiam, że to może być jedna z nich.


_________________
http://karolinacianciara.pl/

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 lip 2010, 18:09 
Cytuj  
Mnie bardziej ciekawi czy bedzie jakis demonolog/necro. Bo naprawde w GW1 brakowało klasy walczacej typowo petami. Necro nie byl zly ale.. to jednak nie to (glownie dlatego ze te pety mialy ograniczony czas zycia) i na dluzsza mete sluzyly glownie jako wsparcie (szczegolnie po tm jak zaczeli to nerfic ;p).


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 449
Dołączył(a): 6.06.2008
Offline
PostNapisane: 10 lip 2010, 09:45 
Cytuj  
Wielu osobom miniony takie jak w GW bardzo się podobały. Ja osobiście nie jestem fanką necro (nie umiem powiedzieć czemu, bo jestem świadoma, że to jedna z najbardziej wszechstronnych klas), ale miniony w takiej postaci do mnie przemawiają ;) Wiem, że nie są to summony z prawdziwego zdarzenia i głównie używane są jako buffor pomiędzy mobami a członkami party, ale w jakiś sposób jestem do nich przywiązana :D

Na pewno w GW2 będzie to musiało wyglądać zupełnie inaczej - tak przynajmniej myślę.

Jeśli chodzi o necro, zawsze bardzo mi się podobał fakt, że mają skille poświęcające HP. Być może właśnie ta cecha zostanie przeniesiona do sequela? ;)


_________________
http://karolinacianciara.pl/

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 13 lip 2010, 11:45 
Cytuj  
Mają być minimum 2 profesje z petami. :)

Na samym dole są wizerunki 5 klas, które nie zostały jeszcze oficjalnie zapowiedziane:
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Professions_reveal

W tym tygodniu zostanie ujawniona 3 profesja:
http://yfrog.com/5aqc8j


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 13 lip 2010, 11:55 
Cytuj  
IMO patrzac na concepty mozna sie spodziewac co najmiej jeszcze jednego castera:
http://wiki.guildwars2.com/wiki/File:Pr ... tail_3.png (mnie to sie kojarzy necromanta albo innym evil casterem ;p).

Klasy ehm nie wiem, ranger/scout/ cos w stylu poslugujacego sie bronia ee zasięgową:
http://wiki.guildwars2.com/wiki/File:Pr ... tail_2.png (dla mnie to wyglada jak przykceniety scout czekajacy zeby w kogos strzelic).

http://wiki.guildwars2.com/wiki/File:Pr ... tail_6.png
Mesmer albo jakas wariacje na ten temat, patrzac na poze.

http://wiki.guildwars2.com/wiki/File:Pr ... tail_7.png
To tez wylada na castera. Nie wiem dalczego. Wydaje mi sie ze ksiazke trzyma ;p.

Reszta nie mam pomyslu ;e.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 14 lip 2010, 19:32 
Cytuj  
iniside napisał(a):
http://wiki.guildwars2.com/wiki/File:Pr ... tail_7.png
To tez wylada na castera. Nie wiem dalczego. Wydaje mi sie ze ksiazke trzyma ;p.

Ten obrazek kojarzy mi się z tym:
http://wiki.guildwars2.com/wiki/File:GD ... ewoman.png

Pewnie druga klasa typu Soldier. :)


No i jest 3 profesja:
http://www.guildwars2.com/en/the-game/p ... ns/ranger/

Do poczytania:
http://www.pcgamer.com/2010/07/14/inter ... tic-ranger
http://uk.pc.ign.com/articles/110/1106052p1.html


Im dalej, tym lepiej. :D


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 15 lip 2010, 08:12 
Cytuj  
Oby ranger był lepiej zrobiony niż w jedynce .


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 lip 2010, 08:16 
Cytuj  
IMO failowe ze ranger nie moze uzywac broni palnej. Troche glupio rozbijac na dwie klasy z tego powodu ;/.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 15 lip 2010, 10:47 
Cytuj  
A mi sie podoba jak zostało wytłumaczone dlaczego ;)
oby tylko AI peta nie było zjebane jak w wiekszości MMO na starcie.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 8 sie 2010, 23:21 
Cytuj  
Niedługo zostanie ujawniona 4 profesja. :D

"GW2" na targach gamescom:
http://eu.ncsoft.com/en-gb/events/gamescon.html

Po raz pierwszy gracze z całego świata będą mieli możliwość zagrania w "GW2". Przygotowanych zostanie aż 45 stanowisk. Grać będzie można przez cały czas trwania targów. Wszystko będzie można obejrzeć w sieci w doskonałej jakości. Więcej szczegółów wkrótce.


Pytania i odpowiedzi dotyczące Łowcy:
http://www.arena.net/blog/eric-flannum- ... -questions

O poziomach postaci słów wiele:
http://www.arena.net/blog/progression-a ... ild-wars-2

Osobowość:
http://www.arena.net/blog/personality-in-guild-wars-2

Udźwiękowienie, dialogi i takie tam:
http://www.arena.net/blog/talking-heads ... gue-in-gw2

Filmik z grafikami koncepcyjnymi:
http://www.youtube.com/watch?v=0_RxPXsOSNA

Wywiad po polsku:
http://www.livespot.pl/2010/07/ekskluzy ... ld-wars-2/


Nie mogę się doczekać filmików przedstawiających rozgrywkę. Rozwieje się wiele wątpliwości. No na pewno nie wszystkie. Szkoda, że mnie tam nie będzie. Oby tylko materiały z grania nie zmieniły się w igłę, która rozbije moje wszelkie nadzieje jak bańkę mydlaną.


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 10 sie 2010, 18:23 
Cytuj  
Ociekający zajebistością trailerek.

http://www.eurogamer.fr/videos/guild-wa ... to-trailer

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 10 sie 2010, 18:45 
Cytuj  
Robi wrażenie, oprócz rasy tych małych cosiów - mam nadzieję, że w grze będzie ich jak najmniej.
Tym niemniej jednak, czekam.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2010, 18:46 
Cytuj  
Keii napisał(a):
Robi wrażenie, oprócz rasy tych małych cosiów - mam nadzieję, że w grze będzie ich jak najmniej.
Tym niemniej jednak, czekam.

Znajsc zycie ludzie beda grac pokruczami chociazby po to zeby innym na zlosc robic ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2010, 19:15 
Cytuj  
Wywiad:
http://www.gamespot.com/pc/rpg/guildwar ... e=previews

Post na blogu opisujący zawartość dema, które będzie udostępnione już w przyszłym tygodniu wszystkim zwiedzającym targi gamescom:
http://www.arena.net/blog/walking-the-walk


Moc. Naprawdę. Jeżeli spełnią wszystkie obietnice to jestem niezmiernie ciekawy na jaki sukces się to przełoży. Liczę na jakieś trzęsienie ziemi w światku MMO. Zobaczymy czy "GW2" dokona jakiejś małej chociaż rewolucji.

Motyw muzyczny z "GW" lekko zmieniony - to mi się podoba. Mam nadzieję, że będzie rozbrzmiewał w menu głównym. Nie chcę czegoś innego. Jeremy daje radę.

Grafika palce lizać. Był ten filmik o rasach w "GW2" i tam te 5 postaci szło koło siebie. W tym nowym filmiku też jest taki moment tylko, że postacie są bardziej odpicowane - więcej detali, więcej poligonów, lepsze tekstury. Im dalej w las, tym lepiej. Rozmach daje rade. Zachwyciło mnie to planetarium z samego początku. Wszystko się wali i pali. Będzie co ratować.

Łowczyni macha sobie toporkami i wysyła płomienie ze ściany ognia stworzonej przez elementalistę w stronę wrogów. Elementaliska tworzy pole statyczne, popielica strzela przez to pole i przeciwnik dostaje kulką podsyconą prądem. Więcej takich motywów poproszę.

Ci bossowie - jakie wielkie bydlaki. Hehehe. Będzie co prać. Ta gra zarządzi.

Cieszę się jak małe dziecko. :oops:


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 sie 2010, 19:58 
Cytuj  
moze nawet da sie w to pograc

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 sie 2010, 20:15 
Cytuj  
W sumie niewiele wiadomo o PvP (a o to chodzilo w jedynce). Ofc ma byc powtorka z rozrywki w postaci aren ale dochodzi tez server vs. server (co w sumie jest ciekawym pomyslem, trudniej z rozwiazaniem tego w sensowny sposob - bo gdzie sie spotykaja ludzie, na ziemii niczyjej czy ktos ci invaduje serwer? jesli to ziemia niczyja, to mamy open rvr z WHO)


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2010, 20:38 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
W sumie niewiele wiadomo o PvP (a o to chodzilo w jedynce). Ofc ma byc powtorka z rozrywki w postaci aren ale dochodzi tez server vs. server (co w sumie jest ciekawym pomyslem, trudniej z rozwiazaniem tego w sensowny sposob - bo gdzie sie spotykaja ludzie, na ziemii niczyjej czy ktos ci invaduje serwer? jesli to ziemia niczyja, to mamy open rvr z WHO)

AFAIK. SvS bedzie wygladacc=, ze beda osobne zony do PvP na ktore beda wlazic ludzie z roznych serverow takie mega cross-bg. W grze na 100% nie bedzie open pvp.


Ja tam licze,ze jak bedzie 50% tego oczym mowia w dniu premiery, to bedzie najwiekszy hit MMO od ponad dekady.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 sie 2010, 21:07 
Cytuj  
Filmik miazga. Hype rosnie. Gra imho porzadzi.
Od strony grafczno/designersko/koncepcyjnej to jest masakra i mocne wbicie w ziemie. Oby gameplay byl choc tak dobry jak w jedynce i zeby contentu bylo sporo plus ten system eventow to mamy nowy hit MMO, ktory spokojnie moze z WoWem powalczyc.

A jesli raid bossy beda wygladac tak jak ten dragon na koncu to dobije do endgame chociazby po to zeby sobie je poogladac.

PS. Obejrzalem zaraz po tym annoucement trailer do Cataclysmu i heh.... lekki niesmak odczulem co najwyzej. :) Wyglada przy tym jak 10letnia gra przez przegladarke. :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 10 sie 2010, 21:32 
Cytuj  
W tym roku to wychodzi ?

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 484  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.