MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

GW2 miesiąc po premierze
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=41728
Strona 4 z 6

Autor:  Szamotula [ 7 paź 2012, 19:25 ]
Tytuł:  Re: GW2 miesiąc po premierze

Explorable dungeony mialy byc wymagajace(tutaj ludzie sikali pod siebie piszac, ze nawet storymode sa ciezkie bo widzieli jak jakis backpedalujacy totalbiscut wipe'uje), a PvP mialo byc competitive.
Nie ma ani jednego, ani drugiego. Zapewniam cie, ze sporo osob kupilo ta gre wlasnie bedac zachwyconym odnosnie zamiany progressu sprzetowego na 'skinhunt' zarowno w PvE jak i PvP. Szkoda tylko, ze devsi nie powiedzieli ze bedzie sie to opierac na steamrollowaniu wszystkiego i, ze u nich w grze kazdy jest wygranym o ile bedzie farmil jak pojebany.

@blood
Napisalem Ci juz, ze masz problemy ze zrozumieniem tekstu pisanego wiec jak mam ci przekazac argumenty? Ty zapewne do teraz nie pojales, ze cytowales kogos kto pisze o heroikach, a sam nawiazywales do hardmode'ow.

Autor:  Kabraxis [ 7 paź 2012, 19:32 ]
Tytuł:  Re: GW2 miesiąc po premierze

Tylko ze atm granie w GW2 nie sprawia przyjemnosci. Chyba ze ma sie wymagania co do gier MMO na poziomie ameby i jedyne czego sie od gry MMO oczekuje to endless napierdalania mobow.

No i szkoda ze tak sie skurwili od czasow GW1 bo tam moglo byc i fajne PvP i wymagajace PvE. O dziwo nawet jakis endgame byl.

I iniside moj drogi w kazda gre gra sie dla samego grania. ja wiem ze panowie z PRki AN mocno ci wmowili inaczej ale tak jednak jest. Tylko ze inne gry oferuja OPROCZ tego jeszcze challenge, glebie, rozbudowanie i rywalizacje.

Rozsmiesza mnie jak obroncy tej gry usiluja wyciecie z gry wlasciwie wszystkiego co bylo fajne w GW1 i wszytkiego co niejako definiuje gatunek Themepark MMO przedstawic jako zalete bo w GW2 sie gra dla samego grania (lolz) a w inne gry sie meczy zeby zdobyc +1 stamina.


Pisalem juz o tym i napisze ponownie - to ze panowie z AN tak sobie cos wymyslili to nie znaczy ze to automatycznie sie robi standardem i prawda i nowa jakoscia. BA.. wiekszosc rzeczy, ktore sobie wymyslili sie nie sprawdza. Chociaz jak patrze na GW1 i GW2 to trudno mi pojac ze te gry robili ci sami ludzie (tak mocno GW2 jest splycone, okrojone z elemntow ktore sprawialy ze GW1 bylo tak fajne i inne i poprostu gorsze)... Ncsoft musial miec ogromny wplyw decyzyjny na ksztaltowanie sie GW2 i niewierze ze te rzeczy powymyslali kolesie ktorzy stworzyli GW1.

Ta gra nie ma glebi... za grosz. Jest pusta skorupa jak Diablo 3. Ot taka popierdolka zeby sobie wejsc ponapierdalac mobki (jak ci boty pozwola i ludzie farmiacy moby na AoE, no i ofc zajebisty pomysl czyli DR'y) przez godzine i wyjsc. Bo nic innengo w niej nie ma.

Ja osobiscie za cos takiego dziekuje.

I naprawde... ja jestem bardzo daleki od mindsetu typowego 15latka grajacego w wow'a (+10 stamina i napierdalac jeden raida przez 6 m-cy) i w themeparki gram dla swiata, lore i czynnosci 'pobocznych' takich jak craft itd... a i tak nie widze w GW2 ani rewolucji ani dobrego MMO 'na dluzej' (choc swiat daje rade)... wiec bylbym wdzieczny za to aby przrestano w tym temacie mi wmawiac ze tak jest. Thx.

Autor:  Bloodleaf [ 7 paź 2012, 19:37 ]
Tytuł:  Re: GW2 miesiąc po premierze

Szamotula napisał(a):
@blood
Napisalem Ci juz, ze masz problemy ze zrozumieniem tekstu pisanego wiec jak mam ci przekazac argumenty? Ty zapewne do teraz nie pojales, ze cytowales kogos kto pisze o heroikach, a sam nawiazywales do hardmode'ow.



Zwykła literówka, zawsze myślałem że w 5 man jest heroic mode a nie hard mode bo rozmawialiśmy o 5 man no ale widać tak się pozmieniało teraz w WoW że jest hard mode 5 man zamiast heroic, sorry dawno nie grałem.

Autor:  ShadeKnight [ 7 paź 2012, 19:54 ]
Tytuł:  Re: GW2 miesiąc po premierze

iniside napisał(a):
Mi sie wydaje, że niektórzy dalej żyją w błędnym przekonaniu ze w GW2 na levelu 80 będzie sie robić coś innego niż na level 1. :lol:
Post z czerwca. Ci co teraz narzekają to chyba nie odrobili pracy domowej. Na długo przed premierą było wiadomo jak gra i endgame będzie wyglądać. Było również mówione, że w grze zostaną na dłużej tylko gracze PvP, w szczególności fani RvR a la WAR czy DAoC. Jak ktoś kupował GW2 z myślą o wymagającym endgamie PvE to jest chyba noobem IRL. Ja wiedziałem po co kupuję GW2 i to dostałem.

Autor:  Ravushimo [ 7 paź 2012, 22:25 ]
Tytuł:  Re: GW2 miesiąc po premierze

ShadeKnight napisał(a):
Było również mówione, że w grze zostaną na dłużej tylko gracze PvP, w szczególności fani RvR a la WAR czy DAoC.

Lawl, proponuje sie doinformowac, masa ludzi ktora kupila to tylko i wylacznie do grania competetive pvp albo gre wywalila w pizdu, albo wymusila refund. Nawet Iniside linkowal temat w ktorym AN przyznaje sie do tego ze sPVP jeszcze dluzej zostanie takie jak jest teraz i nie ma co liczyc w najblizszym czasie na MM, laddery i normalne turnieje bo jeszcze tego nie maja w planach - i tu byl kulminacyjny moment w ktorym poprosilem o swoje pieniazki, bo to lekkie przegiecie bylo z ich strony - to mialo byc na start ew. po 2-3 tyg gdy sie uspokoi, a oni kurwa tego nawet u siebie nie maja zrobionego. Jak ktos whinuje ze nie ma raidow i tego typu end gejmu w GW2, to tak jest idiota, ale sry ludzie sie o zupelnie co innego burza.

Autor:  sivar [ 8 paź 2012, 07:03 ]
Tytuł:  Re: GW2 miesiąc po premierze

Ravushimo napisał(a):
Jktos whinuje ze nie ma raidow i tego typu end gejmu w GW2, to tak jest idiota, ale sry ludzie sie o zupelnie co innego burza.


wnioskując z wcześniejszych wypowiedzi w tym temacie, ludzie się burzą również o to :)

jestem przykładem gracza, który gra w tę grę tylko dla WvW. Nic innego zbytnio nie robię - loguję się, pytam czy mamy jakąś ekipę, nie ma - to się wylogowuję, jest - to jedziemy.
i bawię się przednie. Bo wbrew panującym opiniom (rozprowadzanych głównie przez ludzi, którzy WvW znają z biegania za zergiem, bądź grania z 2ma kumplami) WvW nie musi się szybko nudzić, do tego jednak trzeba mieć ogarniętą ekipę i liderów. Mapy, profesje i siege itemy dają spore możliwości taktycznych zagrywek, tylko trzeba umieć je wykorzystać, a czysty pugowy zerg tego nie robi. Zresztą nawet większość zorganizowanych grup również. Tylko potem płaczą, że koniecznie trzeba znerfić np taki portal mesmera, bo sobie z nim poradzić nie potrafią...

Generalnie ludzie zostali wcześniejszymi mmo skrzywieni - aby czerpać przyjemność z gry MUSISZ mieć jakąś "nagrodę" na końcu - jakiś nowy super miecz dających 2 punkty więcej pierdolnięcia, a jak już go zdobęde, to wyfarmię drugi z +2 do zajebistości, itd.... end game = farma kolejnego super itemku. jeżeli tego nie ma to się większość nagle baranieje i nie ma co robić. W GW2 WvW nagroda jest głównie ranking serwera (a i to wielu nie interesuje, np mnie), na dodatek żeby czerpać pełną przyjemność trzeba biegać w ogarniętej grupie kilkunastoosobowej... więc czego od ludzi oczekiwać...

grze daleko do doskonałości... ale jeszcze dalej jej do gniota...

Autor:  iniside [ 8 paź 2012, 07:19 ]
Tytuł:  Re: GW2 miesiąc po premierze

Ravushimo napisał(a):
ShadeKnight napisał(a):
Było również mówione, że w grze zostaną na dłużej tylko gracze PvP, w szczególności fani RvR a la WAR czy DAoC.

Lawl, proponuje sie doinformowac, masa ludzi ktora kupila to tylko i wylacznie do grania competetive pvp albo gre wywalila w pizdu, albo wymusila refund. Nawet Iniside linkowal temat w ktorym AN przyznaje sie do tego ze sPVP jeszcze dluzej zostanie takie jak jest teraz i nie ma co liczyc w najblizszym czasie na MM, laddery i normalne turnieje bo jeszcze tego nie maja w planach - i tu byl kulminacyjny moment w ktorym poprosilem o swoje pieniazki, bo to lekkie przegiecie bylo z ich strony - to mialo byc na start ew. po 2-3 tyg gdy sie uspokoi, a oni kurwa tego nawet u siebie nie maja zrobionego. Jak ktos whinuje ze nie ma raidow i tego typu end gejmu w GW2, to tak jest idiota, ale sry ludzie sie o zupelnie co innego burza.

W GW1 jeden do tej pory nie ma takich reczy. I co ? I ludzie grają..

Autor:  Ravushimo [ 8 paź 2012, 07:24 ]
Tytuł:  Re: GW2 miesiąc po premierze

w GW1 masz przede wszystkim GvG, ktorego w dwojce tez nie ma...

Autor:  iniside [ 8 paź 2012, 07:33 ]
Tytuł:  Re: GW2 miesiąc po premierze

Oczywiscie. NA poczatku w GW1 miales AZ trzy tryby PvP. Zgroza! RA i TA (Tego nie licze osobno 4v4), GvG (8v8), i Tombs (8v8).

W GW2 masz dwa tryby (Random i Tournament) 8v8 i 5v5.
GvG bedzie pozniej. Bo GvG bez guildhalli nie ma sensu.

Serio. Wy niechcecie PvP. Wy poprostu checie wiecej i wiecej. W CS tez nie ma rankingow, tez jest kilka map w które ludzie graja. I co i graja ? Dlaczego ? Dlatego ze w PvP gra sie dla samego PvP a nie dla jakis abstrakcyjnych cyferek.

Serio, nie gadajcie o GW1 bo wy nie macie pojecia jak ta gra była biedna na samym poczatku. I jak szybko stoczyła sie do FOTM ROFLSTOMP.

Autor:  Ravushimo [ 8 paź 2012, 07:42 ]
Tytuł:  Re: GW2 miesiąc po premierze

No ale przeciez AN miala wolne reke, moglo dopracowac gre jak chcialo, NCSoft wcale nie naciskal na wczesniejsza premiere... yhm. GW2 wydane zostalo jako open beta, bez podstawowych ficzersow w pvp, zabugowane jak cholera i bez przetestowania czegokolwiek.
W CSie moge sie spiknac z kumplami i pograc razem vs inny team, w gw2 nawet tego nie mozna - nawet durnych dueli nie ma ;) no i troche weak porownywanie jest gry za 60e do darmowego moda do gry ktora da sie kupic za kilka zlotych.

Autor:  iniside [ 8 paź 2012, 07:54 ]
Tytuł:  Re: GW2 miesiąc po premierze

Podstawowych. LOL. Podstawowe sa. Mozesz grac PvP. Reszta to tylko dodatki.

Zabugowane ? Fakt. Skille i eventy sie buguja. Ale tego zadna beta by nie wykryła. Ale nie jest znowu ich tak duzo. Na 202 skill challenges moze ze 20 jest zbugownych.
Na ponad 1000 eventow moze 30-40 w porywach nawet z 50.

Najbardzie zabugowany w tej grze to był Necro. Ale znaczna czesc denerwujacych bugow naprawili.

Ja tu widze, ze jak nie mamy sie do czego do czepić to po prostu zmyslamy i czepiamy sie na siłe.

edit:
Pozatym. Ja naprawde nie mialem, nie mam i nie mialbym zamiaru czekac na te gre kolejny rok, zanim oni dodadza "podstawowe" ficzery PvP. Serio.
Wole grac i spokojnie czekac je dodadza. Niz nie grac i... No coz. Nie grac.

A za gre zapłaciłem w pierwszy dzien jak byla taka mozliwosc. To tak na marginesie.

Autor:  Stobek [ 8 paź 2012, 08:38 ]
Tytuł:  Re: GW2 miesiąc po premierze

Patrzę z Insajdem nie ma co dyskutować. Kupił pierwszego dnia i grałby nawet jakby wydali pół roku temu w wersji alfa, bo lepiej grać w słabą grę niż nie grać w ogóle nie? Co za pokręcona logika.
Jasne cześć osób ma fun z tego co jest i gra, ale większość się nudzi. Za dużo minusów, a gameplay ( w przeciwieństwie do CS'a) taki zajebisty nie jest, żeby obronić tą grę. Mi się nie podoba ,nie czuję tej walki. Dla mnie to zwykły spam fest. Dobrą ocenę gry widziałem jak koleś wystawił GW2 na allegro i napisał prosto z mostu, że sprzedaje bo nie da rady grać w tak nudną grę.

Ps. O co chodzi z refundem? Żeby niby zwracają hajs za grę bez problemów?

Autor:  iniside [ 8 paź 2012, 08:47 ]
Tytuł:  Re: GW2 miesiąc po premierze

Pewnie ze bym grał. Wkoncu juz w tedy gra m isie podobała, wiec dlaczego miałbym nie grać ?

Autor:  bOr_sook [ 8 paź 2012, 08:59 ]
Tytuł:  Re: GW2 miesiąc po premierze

iniside napisał(a):
Pewnie ze bym grał. Wkoncu juz w tedy gra m isie podobała, wiec dlaczego miałbym nie grać ?

Dont feed the troll

Autor:  sula [ 8 paź 2012, 10:49 ]
Tytuł:  Re: GW2 miesiąc po premierze

Stobek napisał(a):
Ps. O co chodzi z refundem? Żeby niby zwracają hajs za grę bez problemów?

Jak od Anet bezpośrednio kupiłeś to 30 dni od daty zakupu można zwrócić.
Amazon chyba też zwracał chyba też przez 30 dni, ale już nie jestem pewien.
+ gdzieś jeszcze chyba też, ale nie pamiętam.
Zresztą zawsze można opchnąć konto ze stratą, sam się zastanawiam, ale jeszcze się nie zdecydowałem.

Cytuj:
W CS tez nie ma rankingow, tez jest kilka map w które ludzie graja.

Instancjowane drużynowe pvp a la arenki jednak jest w FPS-ach i RTS-ach dużo dużo lepsze.
Dla mnie to było mega-dziwne jak pierwszy raz się dowiedziałem, że coś takiego ma być w mmorpg-u. Pasowało i dalej pasuje jak pięść do nosa - no, ale w sumie dzisiejsze mmorpg-i to są bardzo inne rodzaje gry niż oryginalne koncepty. Nie do pomyślenia dla mnie kiedyś było porównywanie FPS-a i mmorpg-a, coś jak porównywanie Civilization z Need for Speed.
No, ale się zmieniły czasy - w sumie jak ludzie lubią :/

PvP w open persistant world, a nawet część nie-arenkowych PvP jednak zawsze miało też inne powody niż tylko czyste PvP.


Zastanawia mnie tylko jedno - czemu przez tyle lat nie powstały stanalone gry z arenkami z walką tpp jak w mmorpg-ach? Forge jest chyba pierwsze.

Autor:  iniside [ 8 paź 2012, 10:58 ]
Tytuł:  Re: GW2 miesiąc po premierze

sula napisał(a):
Zastanawia mnie tylko jedno - czemu przez tyle lat nie powstały stanalone gry z arenkami z walką tpp jak w mmorpg-ach? Forge jest chyba pierwsze.

Forge i Forged By Chaos.
Też mnie to szczerze mówiac zastanawia.

Autor:  Isengrim [ 8 paź 2012, 11:22 ]
Tytuł:  Re: GW2 miesiąc po premierze

WoH w sumie pasuje.

Autor:  TobiAlex [ 8 paź 2012, 11:39 ]
Tytuł:  Re: GW2 miesiąc po premierze

Isengrim napisał(a):
WoH w sumie pasuje.


Ke? A gdzie tam masz FPP / TPP?

Autor:  sula [ 8 paź 2012, 11:43 ]
Tytuł:  Re: GW2 miesiąc po premierze

TobiAlex napisał(a):
Isengrim napisał(a):
WoH w sumie pasuje.


Ke? A gdzie tam masz FPP / TPP?

Przecież masz tam TPP kamerę identycznie jak w mmorpg-ach z niewielkimi modyfikacjami copy-paste z Warhammera Online.
Nie wiem skąd ty FPP wziąłeś skoro mowa a 3rd person a la mmorpg-i.


http://www.youtube.com/watch?v=p0sl8qPLEYo

Koncepcja prawie identyczna jak w GW2 arenki, tylko, że chyba mogą być większe drużyny, no i 3 strony są.

TPP, instancjowane areny, przejmowanie objectives aby nabić punkty, nawet ilość głównych combat skilli jest do 5 ograniczona. (tak wiem w GW2 zamiast passives można tam jakieś active na drugi pasek też wrzucić)

Autor:  zaboleq [ 8 paź 2012, 13:27 ]
Tytuł:  Re: GW2 miesiąc po premierze

iniside napisał(a):
Pewnie ze bym grał. Wkoncu juz w tedy gra m isie podobała, wiec dlaczego miałbym nie grać ?



+1

Nie wiem, czemu ludzie się czepiają, jak komuś się gra podoba i próbują ja obrzydzić :/. Serio, mi się gra zajebiście. Obecnie bawię się w spekulacje na AH i kombinuje na legendary :D.

Strona 4 z 6 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team