mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372 ... 484  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 23 lip 2012, 15:29 
Cytuj  
Razoth napisał(a):
Atm to optymalizacja w GW2 jest tragiczna niestety, nie pamiętam MMO które byłoby aż tak skopane pod tym względem.


Warhammer Online, Age of Conan (przed update silnika).


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 23 lip 2012, 15:32 
Cytuj  
Age of Conan to nie pamiętam, ale Warhammer Online kulał jedynie przy większej ilości ludzi.

GW2 kuleje praktycznie WSZĘDZIE.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 lip 2012, 16:07 
Cytuj  
Razoth napisał(a):
Age of Conan to nie pamiętam, ale Warhammer Online kulał jedynie przy większej ilości ludzi.

GW2 kuleje praktycznie WSZĘDZIE.

No u mnie praktycznie wszedzie jest od 70 do 100 fps.
Tylko jak jest duzo ludzi to spada do 20-30.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 23 lip 2012, 16:21 
Cytuj  
Jak już tego proca tak gra męczy to w ogóle to korzysta z 4 jaj, sprawdzał ktoś ? Ale pewnie nie, skoro to stary silnik.


_________________
@polygamia

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 lip 2012, 16:28 
Cytuj  
Korzysta. Z tym ze obciazenie na poszczególnych rdzeniach siega do 40% max. A przy takim katowaniu CPU to powinno być chociaż 100% na jednym...


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 157
Dołączył(a): 2.09.2011
Offline
PostNapisane: 23 lip 2012, 17:02 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Razoth napisał(a):
Age of Conan to nie pamiętam, ale Warhammer Online kulał jedynie przy większej ilości ludzi.

GW2 kuleje praktycznie WSZĘDZIE.

No u mnie praktycznie wszedzie jest od 70 do 100 fps.
Tylko jak jest duzo ludzi to spada do 20-30.

a to nie jest mmo?sam grasz i sie jarasz fps?

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 23 lip 2012, 20:17 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?v=LKNzICBU ... _embedded#!

Ukryty boss w Thaumanova reactor w pierwszej lokacji Asura. Niezle, mam nadzieje, ze w pelnej grze bedzie masa takich smaczkow, ja np. bigajac tam w ogole sie nie natknalem na trop tego calego procesu :p

*

Posty: 157
Dołączył(a): 2.09.2011
Offline
PostNapisane: 23 lip 2012, 21:37 
Cytuj  
Gokulo napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=LKNzICBUzOs&feature=player_embedded#!

Ukryty boss w Thaumanova reactor w pierwszej lokacji Asura. Niezle, mam nadzieje, ze w pelnej grze bedzie masa takich smaczkow, ja np. bigajac tam w ogole sie nie natknalem na trop tego calego procesu :p


zajebisty smaczek...drewniana postac i drewniany boss

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 23 lip 2012, 21:46 
Cytuj  
Razoth napisał(a):
Age of Conan to nie pamiętam, ale Warhammer Online kulał jedynie przy większej ilości ludzi.

GW2 kuleje praktycznie WSZĘDZIE.



AoC i WHO to miały zajebiście skopaną optymalizację a WHO miał kupe innych rzeczy skopanych jeszcze IMO. Ja póki co na GW2 nie narzekam, liczę że poprawią co nie co. Grywalne na ten moment na pewno jest. Na eventach gdzie było 50+ osób miałem spokojnie ponad 60 fps.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 23 lip 2012, 23:05 
Cytuj  
Razoth napisał(a):
(...)ale Warhammer Online kulał jedynie przy większej ilości ludzi.


Nieprawda. Nawet dziś jak się zalogujesz to co jakiś czas będziesz miał 1-2 freezy nawet jak w pobliżu nikogo nie ma, o obracaniu się już nie wspomnę (spróbuj się obrócić o 360 stopni bez dużego spadku fps, zapomnij).


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 24 lip 2012, 06:16 
Cytuj  
Underwater organ puzzle :)
http://www.youtube.com/watch?v=rx4UdIpa ... r_embedded

Trained CPR sharks :D
http://www.youtube.com/watch?v=NFLfNIMI ... r_embedded

Dungeon/cultural armor and weapon sets:
http://dulfy.net/2012/07/21/gw2-armor-previews/#8

****
Avatar użytkownika

Posty: 1928
Dołączył(a): 15.10.2004
Offline
PostNapisane: 25 lip 2012, 09:42 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?v=MzxiGmF5fcY

wrazenia krippa z gw2

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 25 lip 2012, 10:27 
Cytuj  
Postal napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=MzxiGmF5fcY

wrazenia krippa z gw2


Bardzo ładnie podsumował, gra ma swoje problemy ale uczucie podczas grania jest srsly piękne.

Szkoda, że performance.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 25 lip 2012, 11:09 
Cytuj  
Razoth napisał(a):
Szkoda, że performance.

Naprawią. Na pewno. :)


Wrażenia - Total Biscuit:
http://youtu.be/xtG0kkDviTU


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 25 lip 2012, 16:07 
Cytuj  
Trochę obrazków prosto z gry ode mnie:
http://imgur.com/a/SzV5k#0 :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 25 lip 2012, 16:43 
Cytuj  
Czlowiek sam z siebie juz sie doczekac nie moze, to jeszcze mu obrazki beda wklejac :evil:


_________________
Abuchat.com/bettingnation - otwarta grupa non-profit dla entuzjastow esportowych.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 25 lip 2012, 20:23 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?v=KqXwlbb9WKo

working as intended :D


_________________
Abuchat.com/bettingnation - otwarta grupa non-profit dla entuzjastow esportowych.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 25 lip 2012, 21:29 
Cytuj  
No powinni wywalić ten "downed state" z PvP całkowicie. Bezdyskusyjnie.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 lip 2012, 21:30 
Cytuj  
Razoth napisał(a):
No powinni wywalić ten "downed state" z PvP całkowicie. Bezdyskusyjnie.

Powinni zostawić. Daje ciekawe możliwości i ludzie za jakiś rok nauczą sie z nim grać.
Wyrokownie po dwóch dniach bety ze downed state sux, jest imo dziecinne.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 25 lip 2012, 21:35 
Cytuj  
Tu nie chodzi o downed state, a o burst warriora, ktorego nie da sie znegowac jesli trafi Cie szarza.
W ciagu trawajacego 1.5s knockdowna robi srednio 15-20k dmgu co sie rowna instagibem dla wiekszosci klas.


Co do downed state to sie juz w miare z nim 'zaprzyjaznilem'. Jedyne co mnie w nim denerwuje to to, ze pojedynku 1v2 nie da sie wygrac, ale poza tym to jest to poprostu nowa mechanika, ktora trzeba bedzie uwzgledniac przy tworzeniu taktyk itp.
A no i jak juz ten downed state ma byc, to AN powinno go przebalansowac bo taki warrior, czy thief w porownaniu do inzyniera to maja przejebane te umiejetnosci jak leza.


_________________
Abuchat.com/bettingnation - otwarta grupa non-profit dla entuzjastow esportowych.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372 ... 484  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.