MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Guild Wars 2 Release Date Announcement - August 28, 2012
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=89&t=41250
Strona 5 z 5

Autor:  Kaczy [ 4 lip 2012, 06:39 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 Release Date Announcement - August 28, 2012

@Szamotula

A jak wytlumaczysz fakt ze gildie w WoWie te wszystkie first kille to robia bez tych addonow informujacych w ktorym momencie trzeba cos zrobic?Da sie tak grac tylko gdyby tych DBMow i inncyh gowien nie wymyslali to 80% WoWkidsow juz dawno by przestala grac bo nie byli by w stanie ubic pierwszego bosa na HC 5 man :O

Ja akurat do dmg meterow nie mam nic i zawsze fajnie wiedziec przynajmniej w wiekszej grupie co kto robi , a nie ciagnac za soba osoby ktore przysypiaja na klawiaturze.

Autor:  bOr_sook [ 4 lip 2012, 08:59 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 Release Date Announcement - August 28, 2012

Widzę, że prawdziwą radość sprawia napoerdalanie w klawisze i oglądanie co się stanie na ekranie, nieważne co klikne bo i tak to nie ma znaczenia bo jest zerg i co robi jednostka to nie ma wpływu - jest jedna szara masa noskillow - ale fun

Autor:  bOr_sook [ 4 lip 2012, 09:01 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 Release Date Announcement - August 28, 2012

Ją lubie czuć że to co robię ma wpływ i znaczenie

Autor:  sula [ 4 lip 2012, 09:21 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 Release Date Announcement - August 28, 2012

Kaczy napisał(a):

Ja akurat do dmg meterow nie mam nic i zawsze fajnie wiedziec przynajmniej w wiekszej grupie co kto robi , a nie ciagnac za soba osoby ktore przysypiaja na klawiaturze.

Niby tak, ale z doświadczenia jako main tank i nawet przez jakiś czas raid leader np. w takim Lotro byłem w stanie i to tankując i kierując jednocześnie - wychwycić kto, "robił na odczepnego", a DPS metera nie było tam (nie wiem jak teraz).

Naprawdę nie jest to jakaś wielka filozofia - po prostu jak się ogarnia i jest się ogranym to widać.

Tym bardziej, że w dzisiejszych grach rajdy to 10-12 osób a nie 40. (wtedy zresztą może być 2-3 raid leaderów albo jeden + ze 2-3 secondary "wodzów", którzy ogarniają).

Autor:  bOr_sook [ 4 lip 2012, 09:32 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 Release Date Announcement - August 28, 2012

To ma sens jak rad leader jest potrzebny,tutaj jest jedną szara masa,nieważne kto co zrobi bo nie ma to na nic wpływu

Autor:  wodny [ 4 lip 2012, 10:43 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 Release Date Announcement - August 28, 2012

Ten zerg to występuje raczej na początkowy terenach. Potem już jest dużo trudniej i nie ma tak, że wciskamy byle co i dajemy radę.

Autor:  bOr_sook [ 4 lip 2012, 11:54 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 Release Date Announcement - August 28, 2012

Oby tak było,inaczej nie ma sensu staranie się itp

Autor:  Bloodleaf [ 4 lip 2012, 12:17 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 Release Date Announcement - August 28, 2012

Kaczy napisał(a):
Ja akurat do dmg meterow nie mam nic i zawsze fajnie wiedziec przynajmniej w wiekszej grupie co kto robi , a nie ciagnac za soba osoby ktore przysypiaja na klawiaturze.



Ja już wolałem ciągać za sobą te osoby, nie zapomnę ile razy było overaggro bo ktoś tam spadł za nisko w dps i "musiał" nadganiać, ile razy healer na first place miał kupę overheal no ale za to był na pierwszym miejscu.

Autor:  Szamotula [ 4 lip 2012, 12:45 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 Release Date Announcement - August 28, 2012

Kaczy napisał(a):
@Szamotula

A jak wytlumaczysz fakt ze gildie w WoWie te wszystkie first kille to robia bez tych addonow informujacych w ktorym momencie trzeba cos zrobic?Da sie tak grac tylko gdyby tych DBMow i inncyh gowien nie wymyslali to 80% WoWkidsow juz dawno by przestala grac bo nie byli by w stanie ubic pierwszego bosa na HC 5 man :O


Nie wytlumacze bo tak nie jest. Addony typu DBM wyciagaja dane z logow i juz praktycznie na PTR sa sprawne wersje.

@up

I znowu takie plytkie patrzenie, ze recount to tylko healing done i dps meter. Nie o to chodzi. Jesli healer robi w 90% overheal i w trakcie walki wypruwa sie z many, badz rajd wipe'uje to jest to tez wina tego healera. Jesli dps overaggruje, podczas gdy reszta nie ma z tym problemu to jest to jego wina.

Autor:  Bloodleaf [ 4 lip 2012, 13:00 ]
Tytuł:  Re: Guild Wars 2 Release Date Announcement - August 28, 2012

Nie to po prostu moje spostrzeżenia z WoWa i jego community a w WoTLK grałem dłużej niż ty, często i gęsto do rajdu brało się ludzi tylko dlatego że byli w top dmg/heal nikt nie patrzył czy mają mózg czy nie, czy potrafią zapanować nad aggro czy nie, najważniejsze było żeby byli w topie a przynajmniej na Stormreaver czy jak mu tam było jak opuszczałem WoWa, no i ofc nie zapominajmy o gear score/gear check które każdy musiał mieć jak najwyższe żeby dostać się do jakiegokolwiek rajdu/gildii przy czym dla większości ludzi wysokie gear score = wysoki skill co niestety w 80% lub więcej przypadków było totalną nieprawdą.

Po za tym ja nadal pamiętam Vanilla WoW gdzie jakoś gildie potrafiły rajdować bez meterów, DBMów itd a wyzwania wcale nie były łatwiejsze niż w chwili obecnej i bardzo się cieszę że nie będzie tego tupu g...n w GW2.

Strona 5 z 5 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team