mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 484  Następna strona
Autor Wiadomość
******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 13 maja 2010, 17:42 
Cytuj  
Quetzacotl napisał(a):
ja mam dwa konta, pożyczałem je chyba wszystkim i nikt nie ukradł ;d ale ostatnio wszedłem i nie mogłem się odnaleźć, zupełnie inna meta niż te 4-5 lat temu i generalnie wiało nudą


Stare dobre czasy Mnemonic Sports, huh? :<

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 14 maja 2010, 00:13 
Cytuj  
Arturnik napisał(a):
Quetzacotl napisał(a):
ja mam dwa konta, pożyczałem je chyba wszystkim i nikt nie ukradł ;d ale ostatnio wszedłem i nie mogłem się odnaleźć, zupełnie inna meta niż te 4-5 lat temu i generalnie wiało nudą


Stare dobre czasy Mnemonic Sports, huh? :<
Ciągle mam kontakt z niektórymi. Jednak to w I Scream [ice] zaczeliśmy jeździć po gildiach top10.


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.

***

Posty: 757
Dołączył(a): 19.12.2008
Offline
PostNapisane: 14 maja 2010, 15:20 
Cytuj  
"To help ensure there is always enough for everyone to do, our events dynamically scale, so the more players who show up and participate in the event, the more enemies show up to fight them. If a bunch of players leave the event, it will dynamically scale back down so it can be completed by the people who are still there playing it."

Ciekawe jak to będzie działać. Jest np. 10 graczy i 20 mobów. Nagle 5 graczy stwierdza, że im się znudziło i odchodzą. I co? Nagle znika 10 mobów, albo padają "na zawał"? :wink:


_________________
Quake Live - best pure skill PvP MMO;)
"Some people say I'm a pussy. I say, you are what you eat. "
"Scissors should be nerfed, but Rock is ok." - Paper

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 14 maja 2010, 16:32 
Cytuj  
ubeck napisał(a):
"To help ensure there is always enough for everyone to do, our events dynamically scale, so the more players who show up and participate in the event, the more enemies show up to fight them. If a bunch of players leave the event, it will dynamically scale back down so it can be completed by the people who are still there playing it."

Ciekawe jak to będzie działać. Jest np. 10 graczy i 20 mobów. Nagle 5 graczy stwierdza, że im się znudziło i odchodzą. I co? Nagle znika 10 mobów, albo padają "na zawał"? :wink:
No w sumie dlaczego by nie ? Ta gra nie ma byc super-mega klimatyczna tylko ma miec dobry gameplay. Jesli by sie okazalo ze lepiej zeby 10 mobow sie zdmeterializowalo niz uniemozliwilo skonczenie eventu.. to ja jestem za tym zeby znikały ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 14 maja 2010, 16:44 
Cytuj  
Moga poprostu uciec w poplochu :p

***

Posty: 787
Dołączył(a): 1.04.2005
Offline
PostNapisane: 14 maja 2010, 17:05 
Cytuj  
Wszystko zapowiada się wyczesanie.

Trzymam kciuki żeby system wyszedł im w miarę elegancko i będzie git.

Jeśli jeszcze zrobią w miarę dobry system rzemieślniczy i różnice pomiędzy rasami, to gra będzie już w ogóle idealna...na papierze.


_________________
PoE RIP Retardoom
Dota2 wy**bana wpizdu

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 14 maja 2010, 18:37 
Cytuj  
@inside
Pamiętasz taką grę CoV? :P


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 14 maja 2010, 18:42 
Cytuj  
MagPS napisał(a):
@inside
Pamiętasz taką grę CoV? :P

Mam CoH (tzn. mam.. dostałem gratis jak kupowałem coś innego ;p). Ale mnie sie srednio podobalo ;e.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 14 maja 2010, 19:43 
Cytuj  
Mnie tylko martwi gejowa animacja i modele postaci.


_________________
@polygamia

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 14 maja 2010, 23:45 
Cytuj  
http://www.massively.com/2010/05/14/gui ... fting-pvp/


_________________
Obrazek

***

Posty: 787
Dołączył(a): 1.04.2005
Offline
PostNapisane: 15 maja 2010, 16:51 
Cytuj  
Czyli możemy spodziewać się craftingu porównywalnego do tego z WoW'a.

Ciekawi mnie jedynie czy crafting będzie miał wpływ w czasie walki, moim zdaniem, im większy wpływ wyboru /rasa/craft/ tym lepiej, bo będzie występować większe zróżnicowanie postaci. Innymi słowy, lepiej żeby system nie stawiał nacisk jedynie na wybór klasy.


_________________
PoE RIP Retardoom
Dota2 wy**bana wpizdu

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 15 maja 2010, 16:57 
Cytuj  
A ja wolę rozwiązanie z jedynki gdzie sprzet nie miał dużego znaczenia w PvP czy PvE.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

*

Posty: 69
Dołączył(a): 13.05.2010
Offline
PostNapisane: 15 maja 2010, 18:33 
Cytuj  
Graficznie... szokuje :o

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 15 maja 2010, 21:21 
Cytuj  
Burster napisał(a):
Graficznie... szokuje :o


Czy ja wiem.. przecież to silnik graficzny z jedynki, więc bez przesady z tym szokowaniem. :]


_________________
@polygamia

***

Posty: 787
Dołączył(a): 1.04.2005
Offline
PostNapisane: 15 maja 2010, 22:00 
Cytuj  
Płynność animacji kuleje IMO, reszta zapowiada się pięknie.


_________________
PoE RIP Retardoom
Dota2 wy**bana wpizdu

**

Posty: 393
Dołączył(a): 3.01.2007
Offline
PostNapisane: 16 maja 2010, 16:24 
Cytuj  
Moze wyciagna wnioski po failu A...

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 16 maja 2010, 18:28 
Cytuj  
Po prostu takie gry u nas nie zdobywają dużej popularności, gdyby gw miało abonament to by cienko wyglądała scena w pl.


_________________
@polygamia

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 16 maja 2010, 19:04 
Cytuj  
Atherius napisał(a):
Po prostu takie gry u nas nie zdobywają dużej popularności, gdyby gw miało abonament to by cienko wyglądała scena w pl.


15$ to nie 15pln, nie ma się czemu dziwić że polski playerbase w grach p2p jest niski.


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 16 maja 2010, 19:18 
Cytuj  
Na pewno więcej naszych gra w płatnego wow niż w darmowe gw. 8)
O to mi chodziło głownie, że sukces gw to m. in. brak abo, bo szału ta gra nie robi. Po prostu poprawnie zrobiona gra online rpg.


_________________
@polygamia

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 16 maja 2010, 19:44 
Cytuj  
Atherius napisał(a):
Na pewno więcej naszych gra w płatnego wow niż w darmowe gw. 8)
O to mi chodziło głownie, że sukces gw to m. in. brak abo, bo szału ta gra nie robi. Po prostu poprawnie zrobiona gra online rpg.

Moze nie zauwazyles ale nikt nigdy nie nazywal GW mmo -;-.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 484  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.